fonsde Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2012 0-1-2-3-4-S-6-7-8-9-10 P1 P2 Two players are on the opposite ends of a straight line with an expensive scotch (S) that they both want placed in the middle at position #5. The players start the game with $100 in hand. During each turn both players make a bid simultaneously. After each turn, the bottle is placed one step closer to the player who makes the higher bid and the winner’s bid is deducted from his hand. The game ends when the bottle reaches a player or if a player runs out of money, whichever occurs first. In case of an equal bid, the bottle would go to the first player and the next draw, it would go to second player. It alternates henceforth. The function calculate_bid takes in 4 parameters - an integer player, the position of the scotch pos, an array first_moves that contains the previous bids made by player 1 and an array second_moves that contails the previous bids mady by player 2. Complete the function to return an integer which is your next bid amount. kαμια ιδεα για τον αλγοριθμο? 1
migf1 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2012 Εγώ χρειάζομαι διευκρινήσεις.... Καταρχήν, το σχήμα με τα νούμερα που δίνεις αντιστοιχεί στην πραγματική υλοποίηση της σκηνής; Έχουμε δηλαδή έναν πίνακα... > int line[11] = { 0, 0, 0, 0, 0, 'S', 0, 0, 0, 0, 0 }; όπου μετά από κάθε γύρο μετακινούμε το S μια θέση αριστερά ή δεξιά, ανάλογα με το ποιος κέρδισε τον γύρο; Και με την προϋποθεση πως δεν ξεμείνει κανείς από λεφτά, το game το κερδίζει ο 1ος παίκτης αν το S φτάσει στο line[0] ή 2ος παίκτης αν το S φτάσει στο line[10] ? Έπειτα, δεν κατάλαβα τι υποτίθεται πως πρέπει να υπολογίζει η συνάρτηση calc_bid() ... ποια η σχέση των παραμέτρων της με αυτό που καλείται να υπλογίσει. Δηλαδή για παράδειγμα, αν σε κάποια φάση "δει" η συνάρτηση πως έχει 2 νομίσματα παραπάνω από τον αντίπαλό της, τότε θα ποντάρει (επιστρέψει) "ρέστα-1" ώστε στην χειρότερη να τον μπατηρίσει και να της έχει περισσέψει 1 νόμισμα, και άρα να κερδίσει το game;
fonsde Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2012 το input ειναι Sample input for Player 1: 1 6 10 8 10 5 20 30 where 1 is the player, player 1 or player 2 6 is the position of the scotch (could be 0 to 10) 10, 8, 10 are bids by player 1 and 5,20,30 bids by player 2 int player, int positionschotch, int[] bid1, int[] bid2 δεν κερδιζει ετσι, αλλα με 5 συνεχομενα καλυτερα bids. ο πινακας που λες δεν υπαρχει, απλα ειναι σχεδιο για να δεις πως κουνιετε το scotch. η συναρτηση βασει των bids history και το που βρισκετε το scotch πρεπει να επιστρεφει το καλυτερο bid
defacer Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2012 Θα το γυρίσω λίγο στο μυαλό μου κι αν κατέβει κάτι καλό κατά τη διάρκεια του ΣΚ εδώ είμαστε. Από πού το είδες;
Timonkaipumpa Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2012 Εγώ δεν κατάλαβα... τι είναι το bid που υπολογίζει; Γιατί παίρνει το history και επιστρέφει ένα; Τι είναι αυτό το ένα; Αυτοματοποιεί την απόφαση για ένα παίκτη; Δεν υποτίθεται ότι θα παίζουν δύο άνθρωποι; Ή είναι για έναν human και έναν Η/Υ; Ή για δύο Η/Υ;
fonsde Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2012 ειναι ενα game sto https://www.hackerrank.com/ για οποιονδηποτε παικτη διαβασε ξανα
fonsde Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2012 //παρομοιες ασκησεις προγραμματισμου που αλλου μπορω να βρω? τεστακια δηλαδη σε java πιο ευκολα προφανως
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα