zizu10 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2014 ικέα ικέα τελικά έγινε λάθος στο σύστημα και επρόκειτο για την κεντρική δοκό του κρεβατιού. και με ρώτησαν αν την θέλω? ΤΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΜΩΡΕ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ?! Ελα μου ντε.. Μια απ'τα ιδια κι εδω...
diplo Δημοσ. 25 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2014 Τι κουλό είναι ότι επιμένουν ότι ο κωδικός αντιστοιχεί στη δοκό... Στο email επιβεβαίωσης όμως φαίνεται ξεκάθαρα ότι πρόκειται για σκελετό.
paylidis Δημοσ. 25 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2014 Τι κουλό είναι ότι επιμένουν ότι ο κωδικός αντιστοιχεί στη δοκό... Στο email επιβεβαίωσης όμως φαίνεται ξεκάθαρα ότι πρόκειται για σκελετό. ε προφανώς μας δουλευουν... ας μην εχω εγω τα χρηματα μου ακεραια μεχρι την τετάρτη και θα τους γνωρίσει η γγκ και ως e-shop πλεον... Δεν εκαναν καθολου καλη αρχή... (ακυρωση εμβασματος δε γινεται μιας και οι συναλλαγες ειναι real time)
bill987 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2014 Μία από τα ίδια, τουλάχιστον η υπάλληλος ήταν ευγενική, επειδή είμαι στην δουλειά από τις 07:00 δεν είχα όρεξη να κάνω λίγο χαβαλέ με την δοκό!!!
tiniakos Δημοσ. 25 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2014 Όλοι στο πάτωμα θα κοιμηθούμε λοιπόν. Κάτσε να στρώσω για παραπάνω άτομα.
Captain Nemo Δημοσ. 25 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2014 https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=vDpTWkPVCa0#t=53 1
paylidis Δημοσ. 25 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2014 ή στο πάτωμα ή στο δοκο... χαχαχα... ακου εκει πουλανε χωρις τη δοκο και μαλιστα 10€ (αν δεν ηταν διακιολογια...)
Critter Δημοσ. 25 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2014 Παιδιά, ενταξει αυτο με το ΙΚΕΑ και το κρεβάτι των 10€ αλλα ορισμένα πράγματα έχουν και ορισμένες επεκτάσεις. Και εξηγούμαι : Υπάρχει η λογική που λεει : Ρε φίλε; 10€ το κρεβάτι δεν έγραφες; Τι με νοιαζει εμένα αν ήταν για τη δοκο ή για το μ@ της μάνας σου; Εγω το θέλω και στα @@ μου αν έκανες λαθος. Η λογική αυτή σαφώς έχει πολλές εφαρμογές, ιδιαίτερα σε κατι sites που μας δουλευουν ψιλο γαζι ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ για να κερδισουν επισκεψιμότητα κτλ, βάζοντας fake προσφορές και μετά σου λένε εξαντλήθηκε. Στη συγκεκριμένη ομως περίπτωση (σοβαρή πολυεθνική εταιρια γαρ) και επειδη πίσω απο τα sites βρίσκονται άνθρωποι, προφανώς κάποιος απο αυτούς έκανε λάθος όπως έχουμε κάνει όλοι στη ζωή μας. Αν παίρνετε στο κατάστημα και κάνετε μανούρα επειδή δεν σας δώσανε ένα κρεβάτι με 10€ (!!!!!!!), θα πετύχετε τα εξής πράγματα : α)Να χασετε το χρόνο σας και να εκνευριστείτε και όλα αυτά επειδη θελήσατε να εκμεταλευτείτε ένα κατάφωρο λάθος υπαλλήλου β) Να απολυθεί ο υπάλληλος ο οποίος έκανε απλά ένα λάθος. Δηλαδη προσωπικα απορώ και μόνο που κάνατε την παραγγελία. Δηλαδη είναι δυνατον να πίστεψε κάποιος απο εσάς οτι μπορεί ακόμα και αν αναγνωρίσει το λάθος το μαγαζι, να σας το δώσει με 10€ σαν και καλά ευρωπαικη πολιτικη πολυεθνικής εταιρίας; Δηλαδή jesus christ και for gods sake μαζί. Να ελεγα οτι κάτι που είχε 1000€ το βάζανε κατα λάθος 100€, ίσως είχε και μία λογική clearance σε τιμές πραγματκού κόστους αλλα 10€;;;;;;;;;;;;;;; Τέλος πάντως, δεν το γράφω για να οξύνω τα πνεύματα, πραγματικά. Aπλά επειδή έχω την τάση να μπαίνω στη θέση των άλλων ανθρώπων, στη συγκεκριμένη περίπτωση έχουμε τον υπαλληλο που έκανε λάθος και τον κουτοπόνηρο. Ε!θα πάρω τη θέση αυτου που έκανε το λάθος, sorry! 9
Captain Nemo Δημοσ. 25 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2014 Δεν ήταν δα και τόσο τρομερό να έστελναν μερικά για ξεκάρφωμα απο 60 που είχε κανονικά ή έστω να έλεγαν όσοι παράγγειλαν στην επόμενη αγορά τους θα έχουν μια τάδε έκπτωση θα ήταν πιο σωστή κίνηση απο το συγνώμη λάθος ευχαριστούμε που μας προτιμήσατε 2
paylidis Δημοσ. 25 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2014 προφανως και θα μπορούσε να ισχύει... πρώτη μερα e-shop (πολυδιαφημισμένο και δε συμμαζευεται), κανονική τιμή 60€, ενα αμελητέο γενικά προιόν σαν κατασκευη (μολις 1,40 ειναι μικρο για διπλό) οποτε γιατι να μην κάνει ξεκαθάρισμα...;;; το πρωτο κλασσικό τραπεζάκι που ειχα πάρει πριν μερικα χρόνια το ειχα παρει 15€ απο την ικεα, τις προάλλες πηρα ένα ιδιο για εναν εκτυπωτη στη δουλειά με 4€... Πέφτουν οι τιμες στα χαρτόνια... Critter, Λάθος κρίνεις νομίζω... Δεν ήταν δα και τόσο τρομερό να έστελναν μερικά για ξεκάρφωμα απο 60 που είχε κανονικά ή έστω να έλεγαν όσοι παράγγειλαν στην επόμενη αγορά τους θα έχουν μια τάδε έκπτωση θα ήταν πιο σωστή κίνηση απο το συγνώμη λάθος ευχαριστούμε που μας προτιμήσατε το παρτε σε μια εβδομαδα τα χρήματα σας πίσω (και αν...) ξεχνας... 2
diplo Δημοσ. 25 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2014 Η τιμή δεν ήταν μη ρεαλιστική για τα δεδομένα του ΙΚΕΑ οπότε και προσωπικά δε μου φάνηκε παράξενο. Το refund σε εμένα έγινε μερικές ώρες μετά το τηλέφωνο. Πάντως περίμενα κάτι διαφορετικό από έναν πολυεθνικό κολοσσό. Υ.Γ.: δηλαδή ο υπάλληλος που έκανε το λάθος θα απολυόταν βάση της εκτέλεσης ή όχι των παραγγελιών; Ή αν το δεις και αλλιώς, αν δε γινόταν μαζικά παραγγελίες δε θα το έπαιρναν χαμπάρι το λάθος. 1
paylidis Δημοσ. 25 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2014 Η τιμή δεν ήταν μη ρεαλιστική για τα δεδομένα του ΙΚΕΑ οπότε και προσωπικά δε μου φάνηκε παράξενο. Το refund σε εμένα έγινε μερικές ώρες μετά το τηλέφωνο. Πάντως περίμενα κάτι διαφορετικό από έναν πολυεθνικό κολοσσό. Υ.Γ.: δηλαδή ο υπάλληλος που έκανε το λάθος θα απολυόταν βάση της εκτέλεσης ή όχι των παραγγελιών; Ή αν το δεις και αλλιώς, αν δε γινόταν μαζικά παραγγελίες δε θα το έπαιρναν χαμπάρι το λάθος. με paypal πληρωσες; εμενα με την καταθεση μου ειπε η κοπελα δε ξερω ποτε θα τα παρετε λογικά μεχρι το τελος της εβδομαδας...
Critter Δημοσ. 26 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2014 Ώπα κάτσε 60€ ειχε αρχικη; Για τι κρεβάτι μιλάτε ρε παιδιά; Σκελέτο με 4 παλούκια κολλημένα με αλευρόκολα; Sex κάνεις σε αυτο το κρεβάτι; Αν μιλάτε για τετοια τιμή, τοτε σόρρυ/λάθος.... Γενικά πάντως όντως μια κίνηση καλής θελήσεως απο το καταστημα όπως εκπτωτικό κουπονι κτλ, είναι πάντα μια καλή λύση για να πουν ενα συγγνώμη/λαθος, μιας και τα λάθη είναι πάντα μέσα στο πρόγραμμα και αν σκλαβώσεις τον πελάτη μέσα απο αυτά, χωρίς να τον κάνεις να μανουριάσει, μονο ωφελημένος μπορεις να βγείς. 2
zizu10 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2014 Γενικά πάντως όντως μια κίνηση καλής θελήσεως απο το καταστημα όπως εκπτωτικό κουπονι κτλ, είναι πάντα μια καλή λύση για να πουν ενα συγγνώμη/λαθος, μιας και τα λάθη είναι πάντα μέσα στο πρόγραμμα και αν σκλαβώσεις τον πελάτη μέσα απο αυτά, χωρίς να τον κάνεις να μανουριάσει, μονο ωφελημένος μπορεις να βγείς. Εδώ είναι το θέμα και μαζί και η χαζομάρα του ΙΚΕΑ. Ενώ βρήκε μια - αρκετά πονηρή για εμένα - δικαιολογία, δεν σκέφτηκε ότι αν δώσει αυτά τα 10-20-30 κρεβάτια (με χασούρα ~30 ευρώ το ένα) θα κερδίσει 50 πελάτες που θα του αφήσουν μελλοντικά αρκετά περισσότερα! 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις