Προς το περιεχόμενο

Προσφορές εκτός τεχνολογίας


paredwse

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 19,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Πονηρέ!!!!!

 

τι πονηρος καλε? εκανα το καλυτερο που μπορουσα..... :)

Τελικα το πριπριντερ εκανε την δουλεια, αν και με δυσκολεψε λιγο στην αρχη.

Οταν το κανει pdf χανει λιγο την μπαλα με τα φοντς αλλα αμα κανεις μονο εκτυπωση, η δουλεια γινεται μια χαρα.

 

Το θεωρω ομως ηλιθιο αυτο που γινεται,

γιατι αν εχω ενα κουπονι πρεπει να εχω δικαιωμα επανακτυπωσης γιατι ευκολα μπορει να παει κατι στραβα.

(οπως του φιλου πιο πανω)

Αφου βγαινει μοναδικο barcode με Ονομ/μο τι σημασια εχει αμα τυπωσω ενα η 100 αλλα να ειναι ακριβως τα ιδια? Η εκτυπωση τους χαλασε? και αμα το βγαλω εγχρωμη φωτοτυπια, δεν ειναι το ιδιο αντιτυπο?

 

Αν καποιος θελει βοηθεια με το ολο θεμα,

να στειλει που-μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είστε έτοιμοι για Test Drive με βενζίνη Shell V-Power; 
Αύριο 20/05, φουλάρετε σε ειδική τιμή προσφοράς και χαρίστε στον κινητήρα σας την καλύτερη απόδοση. 
Καλές διαδρομές!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λες και θα βλέπαμε διαφορά με ένα γέμισμα, ακόμα κι αν ήταν όντως V-Power.

 

κι ομως κανει τελικά (και εγω ήμουν δυσπιστος)... Αρκει να το γεμίσεις, πλεον εγω το γεμίζω μονο με VPower..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πλακα πλακα εγω εχω δει φοβερη διαφορα και στα δυο αμαξια που γεμιζω κυριως στο μικρο(YARIS).Το προγραμματιζω και γεμιζω οταν εχει την προσφορα (αυριο πχ).Για +9 λεπτα διαφορα ειναι πολυ ακριβh αλλα για +1 ειναι φοβερη.

Επεξ/σία από louben
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πλακα πλακα εγω εχω δει φοβερη διαφορα και στα δυο αμαξια που γεμιζω κυριως στο μικρο(YARIS).Το προγραμματιζω και γεμιζω οταν εχει την προσφορα (αυριο πχ).Για +9 λεπτα διαφορα ειναι πολυ ακριβγ αλλα για +1 ειναι φοβερη.

 

Επίσης για τα ηλεκτρονικά άμεσου ψεκασμού με 1000 ηλιθιους αισθητήρες ειναι ιδανική μιας και απο τοτε που την ξεκίνησα δεν ξαναείδα ενδειξη προβλήματος στον κινητηρα (ναι αναβει και για κακή ποιότητα καυσίμου).

 

Απο θέμα οικονομίας δεν εχω δεί κάτι, άντε να είναι 5 χλμ στο γεμισμα και αν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω διαβάσει ότι δεν είναι για όλους τους κινητήρες το καύσιμο περισσότερων οκτανίων, και πως σε κάποιους (παλαιότερης τεχνολογίας συνήθως) έχεις αντίθετα αποτελέσματα.

 

Επίσης κάποιοι ισχυρίζονται ότι με περισσότερα οκτάνια έχεις καλύτερη καύση και ελαφρώς καλύτερη απόδοση, αλλά ακριβώς γι' αυτό το λόγο έχεις μικρότερη αυτονομία. Και δε μου φαίνεται παράλογο να σου πω την αλήθεια.

 

Εγώ π.χ. σε Toyota Starlet EP91 έχω παρατηρήσει ότι με βενζίνη 100 οκτανίων (αν υποθέσουμε ότι όντως ήταν τέτοια), ναι μεν ο κινητήρας είχε ομαλότερη λειτουργία, αλλά σα να είχα χαμηλότερη απόδοση απ' ότι με απλή 95 οκτανίων. Και αυτό το είδα πριν διαβάσω τα παραπάνω, οπότε αποκλείεται το ενδεχόμενο placebo effect.

 

Τέλος πάντων, αυτά είναι off topic και έχουν συζητηθεί και εδώ στο forum σε σχετικά νήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης κάποιοι ισχυρίζονται ότι με περισσότερα οκτάνια έχεις καλύτερη καύση και ελαφρώς καλύτερη απόδοση, αλλά ακριβώς γι' αυτό το λόγο έχεις μικρότερη αυτονομία. Και δε μου φαίνεται παράλογο να σου πω την αλήθεια.

 

Αυτό νομίζω πως δεν ισχύει. Εφόσον έχεις καλύτερη καύση - αν όντως έχεις - τότε έχεις και καλύτερη αυτονομία με την ίδια ποσότητα καυσίμου. Με άλλα λόγια καλύτερη καύση δεν σημαίνει αναγκαστικά πως το καύσιμο καίγεται γρηγορότερα. Απλά παράγει περισσότερο έργο. Όλα αυτά με τις λίγες γνώσεις φυσικής που έχω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν εχει παραπανω οκτανια ενα προσθετω μονο που καθαριζει τον κινητηρα(θεωρητικα)το εχει και η ΕΚΟ χωρις να το χρεωνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν εχει παραπανω οκτανια ενα προσθετω μονο που καθαριζει τον κινητηρα(θεωρητικα)το εχει και η ΕΚΟ χωρις να το χρεωνει.

Έχει παραπάνω οκτάνια σύμφωνα με το επίσημο site της coral είναι minimum 97ron.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα οκτανια εχουν να κανουν ΜΟΝΟ με την δυνατοτητα συμπιεσης του καυσιμου ,σε ενα συγχρονο κινητηρα οι αισθητηρες "αντιλαμβανονται" το καυσιμο και συμπιεζουν περισσοτερο το μιγμα με αποτελεσμα οικονομια καυσιμου και καλυτερη αποδοση.

 

Ο παλιος κηνητηρας δεν καταλαβαινει πραγμα ,που θα ελεγαν οι κρητικοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω δει διαφορά στην V-Power όταν άλλαξα βενζινάδικο. Νομίζω εκεί είναι όλο το παιχνίδι.

Σπανίως χρειάζομαι αυτοκίνητο (1 φορά την εβδομάδα ή ανά 2 εβδομάδες), οπότε χρησιμοποιώ του πατέρα μου.
Ενώ συνήθως είναι «διστακτικό» ξεκινώντας στην 1η ταχύτητα, ένα βράδυ τραβούσε ζωηρά. Κι ενώ πηγαίνοντας με ρελαντί η 1η ήταν απρόθυμη, τώρα ήταν λες και είχε κολλήσει το πεντάλ.
Όταν τον ξαναείδα δεν του είπα τίποτα, κατευθείαν τον ρώτησα αν άλλαξε βενζινάδικο και παραξενεύτηκε που το είχα «μαντέψει».

Το νέο βενζινάδικο ανήκει στον ίδιο με το προηγούμενο, αλλά είναι σε περιοχή με έντονο ανταγωνισμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γνωστος μου ειχε παθει ζημια οταν ειχε πρωτοξεκινησει η καμπανια απο μπαγιατικη v power...

ειχε τοτε smart χιλλιαρη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...