tornado Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Πονηρέ!!!!! τι πονηρος καλε? εκανα το καλυτερο που μπορουσα..... Τελικα το πριπριντερ εκανε την δουλεια, αν και με δυσκολεψε λιγο στην αρχη. Οταν το κανει pdf χανει λιγο την μπαλα με τα φοντς αλλα αμα κανεις μονο εκτυπωση, η δουλεια γινεται μια χαρα. Το θεωρω ομως ηλιθιο αυτο που γινεται, γιατι αν εχω ενα κουπονι πρεπει να εχω δικαιωμα επανακτυπωσης γιατι ευκολα μπορει να παει κατι στραβα. (οπως του φιλου πιο πανω) Αφου βγαινει μοναδικο barcode με Ονομ/μο τι σημασια εχει αμα τυπωσω ενα η 100 αλλα να ειναι ακριβως τα ιδια? Η εκτυπωση τους χαλασε? και αμα το βγαλω εγχρωμη φωτοτυπια, δεν ειναι το ιδιο αντιτυπο? Αν καποιος θελει βοηθεια με το ολο θεμα, να στειλει που-μου.
paylidis Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Shell Smart Club Greece Είστε έτοιμοι για Test Drive με βενζίνη Shell V-Power; Αύριο 20/05, φουλάρετε σε ειδική τιμή προσφοράς και χαρίστε στον κινητήρα σας την καλύτερη απόδοση. Καλές διαδρομές!! 1
phanispal Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Λες και θα βλέπαμε διαφορά με ένα γέμισμα, ακόμα κι αν ήταν όντως V-Power.
paylidis Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Λες και θα βλέπαμε διαφορά με ένα γέμισμα, ακόμα κι αν ήταν όντως V-Power. κι ομως κανει τελικά (και εγω ήμουν δυσπιστος)... Αρκει να το γεμίσεις, πλεον εγω το γεμίζω μονο με VPower..
louben Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 (επεξεργασμένο) Πλακα πλακα εγω εχω δει φοβερη διαφορα και στα δυο αμαξια που γεμιζω κυριως στο μικρο(YARIS).Το προγραμματιζω και γεμιζω οταν εχει την προσφορα (αυριο πχ).Για +9 λεπτα διαφορα ειναι πολυ ακριβh αλλα για +1 ειναι φοβερη. Επεξ/σία 19 Μαΐου 2014 από louben
paylidis Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Πλακα πλακα εγω εχω δει φοβερη διαφορα και στα δυο αμαξια που γεμιζω κυριως στο μικρο(YARIS).Το προγραμματιζω και γεμιζω οταν εχει την προσφορα (αυριο πχ).Για +9 λεπτα διαφορα ειναι πολυ ακριβγ αλλα για +1 ειναι φοβερη. Επίσης για τα ηλεκτρονικά άμεσου ψεκασμού με 1000 ηλιθιους αισθητήρες ειναι ιδανική μιας και απο τοτε που την ξεκίνησα δεν ξαναείδα ενδειξη προβλήματος στον κινητηρα (ναι αναβει και για κακή ποιότητα καυσίμου). Απο θέμα οικονομίας δεν εχω δεί κάτι, άντε να είναι 5 χλμ στο γεμισμα και αν...
phanispal Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Έχω διαβάσει ότι δεν είναι για όλους τους κινητήρες το καύσιμο περισσότερων οκτανίων, και πως σε κάποιους (παλαιότερης τεχνολογίας συνήθως) έχεις αντίθετα αποτελέσματα. Επίσης κάποιοι ισχυρίζονται ότι με περισσότερα οκτάνια έχεις καλύτερη καύση και ελαφρώς καλύτερη απόδοση, αλλά ακριβώς γι' αυτό το λόγο έχεις μικρότερη αυτονομία. Και δε μου φαίνεται παράλογο να σου πω την αλήθεια. Εγώ π.χ. σε Toyota Starlet EP91 έχω παρατηρήσει ότι με βενζίνη 100 οκτανίων (αν υποθέσουμε ότι όντως ήταν τέτοια), ναι μεν ο κινητήρας είχε ομαλότερη λειτουργία, αλλά σα να είχα χαμηλότερη απόδοση απ' ότι με απλή 95 οκτανίων. Και αυτό το είδα πριν διαβάσω τα παραπάνω, οπότε αποκλείεται το ενδεχόμενο placebo effect. Τέλος πάντων, αυτά είναι off topic και έχουν συζητηθεί και εδώ στο forum σε σχετικά νήματα.
Questioner Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Επίσης κάποιοι ισχυρίζονται ότι με περισσότερα οκτάνια έχεις καλύτερη καύση και ελαφρώς καλύτερη απόδοση, αλλά ακριβώς γι' αυτό το λόγο έχεις μικρότερη αυτονομία. Και δε μου φαίνεται παράλογο να σου πω την αλήθεια. Αυτό νομίζω πως δεν ισχύει. Εφόσον έχεις καλύτερη καύση - αν όντως έχεις - τότε έχεις και καλύτερη αυτονομία με την ίδια ποσότητα καυσίμου. Με άλλα λόγια καλύτερη καύση δεν σημαίνει αναγκαστικά πως το καύσιμο καίγεται γρηγορότερα. Απλά παράγει περισσότερο έργο. Όλα αυτά με τις λίγες γνώσεις φυσικής που έχω. 1
pjdbo Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Δεν εχει παραπανω οκτανια ενα προσθετω μονο που καθαριζει τον κινητηρα(θεωρητικα)το εχει και η ΕΚΟ χωρις να το χρεωνει.
ChrisN.S. Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Δεν εχει παραπανω οκτανια ενα προσθετω μονο που καθαριζει τον κινητηρα(θεωρητικα)το εχει και η ΕΚΟ χωρις να το χρεωνει. Έχει παραπάνω οκτάνια σύμφωνα με το επίσημο site της coral είναι minimum 97ron.
evmenis Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Τα οκτανια εχουν να κανουν ΜΟΝΟ με την δυνατοτητα συμπιεσης του καυσιμου ,σε ενα συγχρονο κινητηρα οι αισθητηρες "αντιλαμβανονται" το καυσιμο και συμπιεζουν περισσοτερο το μιγμα με αποτελεσμα οικονομια καυσιμου και καλυτερη αποδοση. Ο παλιος κηνητηρας δεν καταλαβαινει πραγμα ,που θα ελεγαν οι κρητικοι.
talos_2002 Δημοσ. 20 Μαΐου 2014 Δημοσ. 20 Μαΐου 2014 Έχω δει διαφορά στην V-Power όταν άλλαξα βενζινάδικο. Νομίζω εκεί είναι όλο το παιχνίδι.Σπανίως χρειάζομαι αυτοκίνητο (1 φορά την εβδομάδα ή ανά 2 εβδομάδες), οπότε χρησιμοποιώ του πατέρα μου.Ενώ συνήθως είναι «διστακτικό» ξεκινώντας στην 1η ταχύτητα, ένα βράδυ τραβούσε ζωηρά. Κι ενώ πηγαίνοντας με ρελαντί η 1η ήταν απρόθυμη, τώρα ήταν λες και είχε κολλήσει το πεντάλ.Όταν τον ξαναείδα δεν του είπα τίποτα, κατευθείαν τον ρώτησα αν άλλαξε βενζινάδικο και παραξενεύτηκε που το είχα «μαντέψει».Το νέο βενζινάδικο ανήκει στον ίδιο με το προηγούμενο, αλλά είναι σε περιοχή με έντονο ανταγωνισμό.
iliasbass Δημοσ. 20 Μαΐου 2014 Δημοσ. 20 Μαΐου 2014 γνωστος μου ειχε παθει ζημια οταν ειχε πρωτοξεκινησει η καμπανια απο μπαγιατικη v power... ειχε τοτε smart χιλλιαρη
Προτεινόμενες αναρτήσεις