Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 19,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καλά δεν νοείται SM χωρίς loyalty card και website εν έτη 2017... Στα δύσκολα θα τρέχουν και δεν θα φτάνουν.

Δούλευα στο Σκλαβενιτη πριν 17 χρόνια, πάλι καλά που δεν έχει αλλάξει κάτι σε αυτό το κομμάτι...
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά δεν νοείται SM χωρίς loyalty card και website εν έτη 2017... Στα δύσκολα θα τρέχουν και δεν θα φτάνουν.

Πως θα μαθει αυτος που δεν ειναι πελατης τις προσφορες:

α) θα μυρησει.... τα δακτυλα του η

β) θα παρει μεγενθυτικο φακο .....σαν τον σερλοκ χολμς και θα ψαχνει στα ραφια να τις βρει (και με καρτελακια περιεργα γιατι διπλα στην τιμη προσφορας εχει με τα ιδια γραμματα το κερδος κι αν δεν το δεις καλα περνας το κερδος για τιμη του προιοντος )

Χαθηκε να βαλει τις προσφορες με ποιο μεγαλα καρτελακια (ουτε ο σκρουτζ να ταν) κι να τις βαλει στην βιτρινα του καταστηματος η εστω σε ενα σταντ προβολης.

Ο κραχτης(τιμες προσφορων) λειτουργουσε απο καταβολης του εμποριου και οχι οπως στο σκλαβενητη να παιζεις το παιχνιδι του χαμενου θησαυρου για να τις βρεις

Το κορυφαιο βεβαιο ειναι οτι εξαγορασε την ποιο μεγαλη αλυσιδα super market (εστω και πριν καποια χρονια ... ηταν η μεγαλυτερη (βλεπε μαρινοπουλος )που το μιγμα προωθησης της ηταν οι προσφορες, η διαφημηση,η προβολη της .(το αλλο ακρο απο το μιγμα μαρκετινγκ του σκλαβενιτη )Τωρα πως θα πησει τους πελατες του μαρινοπουλου να αγοραζουν στα ....τυφλα ενω ειχαν μαθει στην ενημερωση των προσφορων απο τηλεοραση και τις μεγαλες πινακιδες του καταστηματοςμονο ο σκλαβενιτης το ξερει.(μεχρι στιγμης οι πελατες εχουν παει στις αλλες αλυσιδες και δεν δειχνουν να επιστρεφουν μαζικα

Επεξ/σία από powerup
  • Like 11
Δημοσ.

 

Μια χαρά το παει ο Σκλαβενιτης σε πολλούς τομεις . Δεν είναι πανάκεια η διαφημιστική προβολή (όπως αποδείχθηκε περίτρανα και στην περίπτωση του Μαρινόπουλου) .

Οσον αφορά τους πελάτες του Μαρινόπουλου πολλοί από αυτούς θα επανακάμψουν μια χαρά στα κοντινά τους πρώην καταστήματα . Και φυσικά πολλοί που θα μπουν για πρώτη φορά θα ''ανακαλύψουν'' οτι οι τιμές του είναι το λιγότερο ιδιες, αν οχι καλύτερες από των υπολοίπων.

Το υπερβολικό διαφημιστικό κόστος της προβολής των εταιρειών συνήθως το ενσωματώνουν στις τιμές των προιοντων ή το περικόπτουν από τις παροχές των εργαζομένων

 

 

  • Like 4
Δημοσ.

Σιγά σιγά επιστρέφουν (μαζί τους κι εγώ, βλέπετε Σκλαβενίτη δεν είχαμε στην πόλη μου)

Εξαγόρασε τοποθεσίες, όπως το my market

Δημοσ.

Δούλευα στο Σκλαβενιτη πριν 17 χρόνια, πάλι καλά που δεν έχει αλλάξει κάτι σε αυτό το κομμάτι...

 

Όταν θα αρχίσει να κλείνει μαγαζιά, να τα κάνει merge με άλλα κοντινά με ότι συνεπάγεται αυτό, ελπίζω να έχεις την ίδια άποψη.

 

Καλά κάνει με τις τηλεοπτικές διαφημίσεις, αλλά θα μπορούσε κάλλιστα να φτιάξει 3 social media accounts fb, insta, twitter ακόμα και snapchat και να αρχίσει το promotion στο ΤΣΑΜΠΕ...

Κεφαλλονίτης δεν είναι όμως εεεε...

 

Καλή Ανάσταση

  • Like 3
Δημοσ.

Έλεος ρε παιδιά, φτάνει το chat.

Κάντε θέμα στο μπλα μπλα και πείτε τα.

10 ποστ για να βρεις ενα on topic.

  • Like 3
Δημοσ.

-50% όλη η μαναβική στο Μασουτη, μόνο για σήμερα.

Ανοικτά μέχρι τις 19:00

Με -50% λογικά φτάνει τις τιμές των άλλων...

  • Like 5
Δημοσ.

-50% όλη η μαναβική στο Μασουτη, μόνο για σήμερα.

Ανοικτά μέχρι τις 19:00

Και η χύμα ξηροί καρποί και τα αποξηραμένα φρούτα. Πήγα φόρτωσα.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...