BritGreek Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2012 Χαιρετώ τους φίλους του forum. Συνδέθηκα πριν από τρία χρόνια σε Double Play Unlimited ιδιωτικού παρόχου στο Πασαλιμάνι. Η γραμμή μου συγχρόνιζε στα 9, ενώ η τηλεφωνία ήταν απροβλημάτιστη. Μετά από λίγο καιρό άρχισαν τα προβλήματα αλλά λόγω αδυναμίας παρουσίας μου στο χώρο μου για να μιλήσω με τεχνικό οι βλάβες τις περισσότερες φορές άνοιγαν και έκλειναν. Στην ουσία αυτό που συνέβαινε ήταν ότι λόγω πολλών FEC errors, μπούκωνε η γραμμή και δεν άνοιγαν οι σελίδες στο Internet, με αποτέλεσμα να απαιτείται να επανεκκινώ το router για να δουλέψει. Τότε και η τηλεφωνία ήταν άψογη, με εξαίρεση κάποιες περιόδους που ακουγόμασταν πολύ χαμηλά στους συνομιλητές μας, αλλά διορθωνόταν με δήλωση βλαβών. Εδώ και κάποιους μήνες, τα προβλήματα πολλαπλασιάστηκαν, καθώς το τηλέφωνο δεν λειτουργεί σωστά, μπαίνει μόνο του σε αναμονή την ώρα που μιλάμε, ή δεν μας ακούνε, μας καλούν και φαίνεται νεκρό ενώ στο σπίτι καλεί κανονικά, και κάποιες φορές δεν έχουμε καν τηλέφωνο. Επίσης, δεν μπορεί να καλέσει ή να κληθεί εύκολα από συγκεκριμένους αριθμούς ΟΤΕ στην επαρχία, οι οποίοι αριθμοί έχουν ελεγχθεί επίσημα από τον ΟΤΕ και δεν έχουν πρόβλημα. Τα προηγούμενα χρόνια, η απάντηση του τεχνικού τμήματος του παρόχου ήταν ότι η γραμμή μας δεν παρουσιάζει πρόβλημα και μετά έκλειναν τη βλάβη. Τον τελευταίο μήνα όμως, μετά από διπλή επίσκεψη εξωτερικού συνεργάτη τεχνικού της εταιρείας επικοινώνησε μαζί μου συγκεκριμένος κύριος ο οποίος ανέλαβε προσωπικά να βοηθήσει στο δυσεπίλυτο πρόβλημά μας (μου εξήγησε ότι η θέση του στην εταιρεία είναι σχετική με το να προσπαθεί να βρει λύση σε χρόνια προβλήματα γραμμών). Στην ουσία αυτό που κάνει η γραμμή μου είναι να ρίχνει το συγχρονισμό του ρούτερ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΣΥΝΔΕΣΗ, το τονίζω αυτό, από τα 5500-6000 που κλειδώνει πλέον κατά την εκκίνηση του ρούτερ, στα 1200 (κάτι περισσότερο από 1Mbit), με αποτέλεσμα να δυσλειτουργεί η υπηρεσία, να μην ανοίγουν σελίδες, να είναι αδύνατη η χρήση ακόμα και του Skype και το τηλέφωνο να λειτουργεί όποτε θέλει. Γνωρίζω ότι η τηλεφωνία είναι εντελώς άσχετη με το adsl, απλά παραθέτω τα γεγονότα. Να διευκρινίσω εδώ ότι αυτή η γραμμή ανήκει στους γονείς μου, οι οποίοι έχουν συγκεκριμένο σοβαρότατο καρδιολογικό πρόβλημα, αναρρώνουν από επέμβαση ανοιχτής καρδιάς η οποία κόστισε μια ολόκληρη περιουσία και χρησιμοποιούν το skype για επείγουσες καταστάσεις επικοινωνίας με το εξωτερικό (ένα είδος τηλεϊατρικής). Αυτός είναι και ο λόγος που τοποθετήθηκε υπολογιστής στο σπίτι και πρόσβαση στο internet. Ακόμα, η τηλεφωνική γραμμή δεν λειτουργεί σωστά, όπως προανέφερα, καθώς είτε παραμένει νεκρή, είτε βάζει τις κλήσεις σε αναμονή, ή απλά δεν μπορεί να καλέσει ή να κληθεί, ενώ δίνει κανονικά σήμα. Αυτό δεν συμβαίνει όλες τις ώρες, αλλά σε άσχετα μεταξύ τους διαστήματα. Υπάρχουν και ημέρες που λειτουργεί χωρίς πρόβλημα το τηλέφωνο. Η απάντηση, λοιπόν, του συγκεκριμένου εξυπηρετικότατου κυρίου – χωρίς καμία διάθεση ειρωνίας – είναι ότι ο ΟΤΕ τους έστειλε έγγραφο που αναφέρει ότι υπάρχει αδυναμία δικτύου και έχοντας αυτή την απάντηση από τον ΟΤΕ, ακύρωσαν το συνδυαστικό ραντεβού για το οποίο με είχαν ενημερώσει ότι θα γινόταν πριν από τρεις εβδομάδες, καθώς θεωρούν ότι αυτή η απάντηση του ΟΤΕ τους δεσμεύει και δεν μπορούν να κάνουν κάτι γι' αυτό. Μου λέει ότι ο χαλκός στην περιοχή είναι σε πολύ κακή κατάσταση κι ότι η εταιρεία δεν μπορεί να κάνει πλέον τίποτα για το πρόβλημά μας. Με συμβούλεψε να πάω στο τοπικό κατάστημα του ΟΤΕ και να ζητήσω από τον προϊστάμενο να με συνδέσει σε ONU καφάο, το οποίο βρίσκεται σε απόσταση 400 μέτρων από το σπίτι μου, για να λυθεί το πρόβλημα, λόγω της κοντινής απόστασης σε σχέση με το DSLAM που βρίσκεται στο λιμάνι του Πειραιά, σε απόσταση 1.5 περίπου χιλιομέτρου από το σπίτι μας και να επιστρέψω στον ΟΤΕ. Αυτό που έκανα εγώ ήταν να ευχαριστήσω τον κύριο που μου εξήγησε ειλικρινά τι ακριβώς συμβαίνει μετά από τρία χρόνια, και να του ζητήσω να λάβω γραπτώς την απάντηση του παρόχου η οποία μου δηλώνει ότι αναγνωρίζει μεν το πρόβλημα αλλά δεν μπορεί να με εξυπηρετήσει περαιτέρω. Μάλιστα μου είπε ότι θα μου πιστώσουν τα πάγια από το Σεπτέμβριο κι ότι δεν έχουν καμία αξίωση αποζημίωσης για διακοπή, που έτσι κι αλλιώς δεν θα είχαν λόγω τριών χρόνων συνδρομής. Μου απάντησε ότι θα πρέπει να ζητήσω γραπτώς μέσω email ή fax να μου αποσταλεί αυτή η απάντηση και το ιστορικό των βλαβών κι ότι θα επικοινωνήσει μαζί μου το νομικό τμήμα της εταιρείας για τα βήματα που πρέπει να γίνουν. Θέλω, λοιπόν, τη γνώμη σας σχετικά με το τι θα μπορούσα να κάνω, σε ποια εταιρεία μπορώ να απευθυνθώ (ή αν υπάρχει εταιρεία με POTS τηλεφωνία και mini dslam στο Πασαλιμάνι) για να λύσω το ζήτημα. Εννοείται πως δεν έχω καμία αξίωση από τον πάροχο και πως απλά με ενδιαφέρει να αποκτήσω μια λειτουργική γραμμή. Τέλος, θα ήθελα να πω ότι αυτή τη στιγμή πληρώνουμε πολύ χαμηλό πάγιο για Double Play Unlimited, σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Κι επειδή είμαστε σε ιδιαίτερα δυσχερή οικονομική κατάσταση, μας ενδιαφέρει και το κόστος. Σε καμία περίπτωση δεν λέω ότι ο συγκεκριμένος πάροχος (δεν έχει σημασία ποιός) είναι κακή εταιρεία, καθώς έχω και δεύτερη γραμμή σε άλλη περιοχή της Αττικής η οποία λειτουργεί υποδειγματικά. Συνεπώς, συμπεραίνω ότι όντως υπάρχει θέμα με την κατάσταση του χαλκού στο Πασαλιμάνι και θα ήθελα τη βοήθειά σας. Όμως, έχοντας την επίσημη απάντηση της εταιρείας, θα ήθελα τις γνώμες σας σχετικά με το τι θα μπορούσα να κάνω. Σας ευχαριστώ και ζητώ συγνώμη για το μεγάλο post.
Επισκέπτης Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2012 Φίλε μου δεν θα αναφερθώ στα τεχνικής φύσεως προβλήματα.Αν το internet έχει την τόσο σημαντική σημασία και αφορά την βοήθεια σε θέματα υγείας δικών σου ανθρώπων τράβα στον ΟΤΕ και να κουμπώσεις σε νέο ΚΑΦΑΟ.Μόνο ως πελάτης του Οτε θα το καταφέρεις.Μην κωλώνεις στα +10-15 ευρώ.Πιστεύω υπάρχουν πιο σημαντικά θέματα.
BritGreek Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2012 Δεν υπάρχει δυνατότητα επιλογής καφάο. Όλος ο χαλκός είναι προβληματικός. Έτσι μου λένε, έτσι σου λέω. Μόνο αν καταφέρω να συνδεθώ σε κοντινότερο ONU του ΟΤΕ, στο ίδιο καφάο, όπου ελπίζουμε να βελτιωθεί η κατάσταση λόγω πολύ μικρότερης απόστασης.
poulinos Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2012 για να τα παρουμε απο την αρχη. ο οτε πραγματι μπορει να μην εχει αλλα ζευγαρια μεχρι εσενα(box Η κατανεμητη) η να μην εχει αλλα μεχρι το καφαο αν και συνηθως υπαρχουν ή δεν υπαρχουν ζητανε καποιες φορες να γινει αναβαθμιση με εξτρα ζευγαρια η το δινουν για καλωδιακη αμα υπαρχει προβλημα.αν πραγματι δεν μπορει να γινει τιποτα πχ γιατι δεν υπαρχει αλλο απερχομενο η ολα τα απερχομενα ειναι ετσι και δεν ξερω τι τοτε ναι η μονη λυση ειναι σε mini dslam του οτε.μονο ο οτε εχει οποτε πρεπει να πας σε αυτον.ολοι οι υπολοιποι παροχοι παιρνουν απο το αστικο κεντρου του πειραια.ο οτε εχει τρια.αγιος γεωργιος πειραιας καιφρεαττυδα.ο οτε μπορει καπου να εχει βαλει μια onu με ενα Mini dslam οποτε να σου δωσει πολυ καλυτερη γραμμη.στο συνδυαστικο ισως να μπορουσε να γινει μια δοκιμη ο οτε να σε βαλει σε αλλο ζευγαρι αν υπαρχει αλλα δεν σημαινει οτι θαπαιξει καλα υποχρεωτικα.συν οτι μπορει να μην υπαρχει αλλο καν. και μια διοθρωση.αυτο που λες οτι η ταχυτητα πεφτει απο τα 5 mbit πχ στο 1 χωρις αποσυνδεση δεν γινεται εκτος αν βλεπεις το attainable.οσο ξερω κανεις provider δεν υποστηριζει Seamless rate adapation .μικρης σημασιας βεβαια αυτο.
BritGreek Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Φίλε μου το ρώτησα και δυστυχώς, mini dslam δεν υπάρχει στο Πασαλιμάνι. Επίσης, μου είπαν ότι από τη στιγμή που η γραμμή που φτάνει στο σπίτι μου ξεκινά από το dslam του Πειραιά, δεν μπορούν να με βάλουν σε άλλο γιατί τα καλώδια είναι από το ένα μέρος στο άλλο. Τέλος, ότι η γραμμή μειώνει σταδιακά τον συγχρονισμό είναι πιστοποιημένο από τους τεχνικούς και το βλέπω κι εγώ μέσα σε 3-4 ώρες. Και η τηλεφωνία, αν και POTS, δουλεύει όποτε θέλει, χωρίς να δουλεύει σωστά τις περισσότερες ώρες την ημέρα.
poulinos Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2012 Φίλε μου το ρώτησα και δυστυχώς, mini dslam δεν υπάρχει στο Πασαλιμάνι. Επίσης, μου είπαν ότι από τη στιγμή που η γραμμή που φτάνει στο σπίτι μου ξεκινά από το dslam του Πειραιά, δεν μπορούν να με βάλουν σε άλλο γιατί τα καλώδια είναι από το ένα μέρος στο άλλο. Τέλος, ότι η γραμμή μειώνει σταδιακά τον συγχρονισμό είναι πιστοποιημένο από τους τεχνικούς και το βλέπω κι εγώ μέσα σε 3-4 ώρες. Και η τηλεφωνία, αν και POTS, δουλεύει όποτε θέλει, χωρίς να δουλεύει σωστά τις περισσότερες ώρες την ημέρα. ωραια Mini dslam δεν υπαρχει οποτε το κλεινουμε αυτο.να σε αλλαξουν αστικο κεντρο εννοειται δεν γινεται αφου τα καλωδια ειναι prefix μεχρι εκει.οποτε το μονο που μενει ειναι να σου αλλαξουν απερχομενο ζευγαρι η και κεντρικο.εκτος αν δεν εχουν αλλα οποτε τι να πω.βεβαια για να γινει αυτο πρεπει να γινει συνδυαστικο.αλλιως μετα η μονη λυση δοκιμαζεις νεο παροχο οποτε να σου ερθει καινουριο ζευγαρι καλωδιου μεχρι εκει και ευχεσαι να ειναι καλυτερο απο το προηγουμενο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα