Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

Δε ξέρεις οτι έχει περαστεί νόμος οπου κανένα τμημα δε θα έχει κάτω απο 30 μαθητές και αυτοι πλέον θα αυξηθουν σε 35 με έναν καθηγητή με τις νέες συγχωνεύσεις σχολείων?

 

Εως και 30 ειναι αν δε κανω λαθος.

 

Οταν λεμε μαθητες ανα καθηγητη εννοουμε μαθητες ανα καθηγητη και οχι μαθητες ανα τμημα!! Πες οτι εχουμε σε ενα τμημα 30 μαθητες, αυτο το τμημα ομως εχει και 5 καθηγητες οχι εναν!

 

Για αυτο σου λεω οτι η παιδεια ειναι μπουρδελο. Θελει οργανοση οχι προσωπικο!!

  • Like 1
  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εως και 30 ειναι αν δε κανω λαθος.

 

Οταν λεμε μαθητες ανα καθηγητη εννοουμε μαθητες ανα καθηγητη και οχι μαθητες ανα τμημα!! Πες οτι εχουμε σε ενα τμημα 30 μαθητες, αυτο το τμημα ομως εχει και 5 καθηγητες οχι εναν!

 

Για αυτο σου λεω οτι η παιδεια ειναι μπουρδελο. Θελει οργανοση οχι προσωπικο!!

Mα δε γίνεται 6-7 ωρες να κάνει μάθημα μονο ένας καθηγητής.

Υπάρχουν φιλόλογοι, υπάρχουν μαθηματικοι, υπάρχουν φυσικοχημικοβιολόγοι, υπάρχουν γυμναστές.

Τα μαθήματα ειναι διαφορετικά, δε μπορει να τα διδάσκει όλα ένας. Λογικό δεν είναι?

 

Επίσης. Την ωρα που θα μπει μέσα ένας καθηγητής στο τμήμα, θα έχει ή οχι 30 μαθητές?

Ο ίδιος καθηγητής δε θα μπει και σε ένα άλλο τμήμα με άλλους 30 μαθητές?

(επισης η υπουργική απόφαση δε λέει εως 30 αλλά οτι κανένα τμημα δεν θα έχει κάτω απο 30 μαθητές.

Μάλιστα μιλούσαν για διάσπαση στα 31 άτομα, η οποία ομως θα αυξηθεί στα 35 για να μην κανουν "απατεωνιές" οι διευθηντές :-)

Οπότε ποια ειναι η ένσταση σου γιατι (χωρις πλάκα) δε καταλαβαίνω τι εννοείς. Αν θες εξήγησε το λίγο.

 

Στο θέμα της οργανωσης πάντως συμφωνώ απόλυτα.

Είναι κρίμα να υπάρχει μια γεν ια πολύ καλών επιστημόνων (γιατι έτσι θεωρώ ανθρώπους με μεταπτυχιακά και διδακτορικά που εργάζονται σε σχολεία) και να μη μπορουν να τους εκμεταλλευτούν σωστά.

 

bluesattack

 

ελεγξε την ημερομηνία του άρθρου.

Οι αποσπάσεις έχουν καταργηθεί από της 12η Σεπτεμβρίου. Οι περισσότεροι καθηγητές έχουν επιστρέψει στις οργανικές τους θέσεις. Βασικός λόγος για τον οποίο καθυστέρησαν υπερβολικά οι προσλήψεις των αναπληρωτών φέτος ήταν η έλλειψη προσωπικού στο υπουργείο παιδείας.

Δημοσ.

Ποσοι υπολογοι ειπαμε θα απολυθουν?

http://www.skai.gr/n...eis-tuflotitas/

 

Αυτα βλεπουν στην τροικα και πιεζουν να μαζικες απολυσεις χωρις "πως-τι-γιατι". Η κυρια ζημιωσε το δημοσιο λες τα χρηματα για μαιμου συνταξεις ηταν δικα της και οχι χρεος στις πλατες του Ελληνικου λαου και σημερα επεστρεψε στην δουλεια της σαν να μη συμβαινει τιποτα.

Και φυσικα νομοι υπαρχουν για αυτες τις περιπτωσεις αλλα η ΔΥΠΕ (Διοίκηση Υγειονομικής Περιφέρειας) Βορείου Αιγαίου εγινε και αυτη με την σειρα της large με την κυρια....

  • Like 3
Δημοσ.

Ποσοι υπολογοι ειπαμε θα απολυθουν?

http://www.skai.gr/n...eis-tuflotitas/

 

Αυτα βλεπουν στην τροικα και πιεζουν να μαζικες απολυσεις χωρις "πως-τι-γιατι". Η κυρια ζημιωσε το δημοσιο λες τα χρηματα για μαιμου συνταξεις ηταν δικα της και οχι χρεος στις πλατες του Ελληνικου λαου και σημερα επεστρεψε στην δουλεια της σαν να μη συμβαινει τιποτα.

Και φυσικα νομοι υπαρχουν για αυτες τις περιπτωσεις αλλα η ΔΥΠΕ (Διοίκηση Υγειονομικής Περιφέρειας) Βορείου Αιγαίου εγινε και αυτη με την σειρα της large με την κυρια....

Ειπαμε, οχι απολυσεις γιατι θα πεσει η καταναλωση

  • Like 1
Δημοσ.

bluesattack

 

ελεγξε την ημερομηνία του άρθρου.

Οι αποσπάσεις έχουν καταργηθεί από της 12η Σεπτεμβρίου. Οι περισσότεροι καθηγητές έχουν επιστρέψει στις οργανικές τους θέσεις. Βασικός λόγος για τον οποίο καθυστέρησαν υπερβολικά οι προσλήψεις των αναπληρωτών φέτος ήταν η έλλειψη προσωπικού στο υπουργείο παιδείας.

 

 

Τοτε δωσε μου στοιχεια Οκτωμβριου που να αναφερουν με λεπτομερειες που και ποσες ειναι οι ελλειψεις , στα σχολεια και στο υπουργειο παιδειας.Τι περιμενεις να σου πω ? Ναι στις ελ΄λειψεις στα σχολεια.Φυσικα και δεν θα το πω.

Τωρα αν περιμενεις σε αυτο το κρατος, σε αυτη τη κατασταση καθε αιθουσα να εχει15- 20 παιδια για να γινεται καλυτερα το μαθημα...

 

Εξαλλου ειπαμε.Οχι εξορθολογισμος του δημοσιου.Οχι αξιολογηση.Οχι απολυσεις ανικανων και επιορκων.Προεχει η καταναλωση

Δημοσ.

www.pde.gr

Μπες να δεις τι γράφει η ΟΛΜΕ, τι γράφουν οι αιρετοι, οι σύλλογοι αδιόριστων καθηγητών, οι διευθυντές των σχολείων κτλ κτλ για τα κενά. Να μη τα λέω εγω.

 

Ας πουμε κάτι που γνωρίζω προσωπικα. Η Γ Αθήνας αυτή τη στιγμή χρειάζεται τουλάχιστον 40 φιλολόγους, και 50φυσικοχημικομαθηματικούς (με τη προυπόθεση οτι ο κάθε ένας από αυτους θα κανει το μάθημα του άλλου, ειδάλλως το νουμερο τριπλασιάζετε άμεσα). Πάρε αύριο τηλέφωνο και επιβεβαίωσε το αν θέλεις.

Δες και αυτο.

 

Χιλιάδες κενά της β/Βαθμιας εκπαίδευσης

 

Δεν περιμένω να υπαρχουν 15-20 παιδιά σε κάθε τάξη. Περιμένω ομως αν μη τι άλλο να γνωρίζουμε οτι η παιδεία έχει κενά και πως δεν ισχύουν εδω και αρκετό καιρό αυτά που ακούγαμε παλαιότερα δυστηχως εις βάρος των παιδιών.

 

Τα παραπάνω που γράφετε περι εξορθλογισμού και αξιολόγισης τα έχουμε γράψει αρκετές φορές εδω μέσα και συμφωνούμε πως αυτό ειναι κάτι που θα χρειαζοταν, μονο που δεν έχουμε βρει τον τρόπο να γίνει αυτο.

Όπως έγραφε κάποια στιγμη κάποιος, τον έλεγχο θα τον κάνει ο διεφθαρμένος δημόσιος υπάλληλος. Και εγω του απάντησα οτι μπορει κάλλιστα να τον κάνει και ο διεφθαρμένος ιδιωτικός υπάλληλος, πράγμα που σημαίνει οτι αν δεν αλλάξει νοοτροπία ο ίδιος ο πολίτης τίποτε δε θα αλλάξει.

Για τους επίορκους έχουμε πει χιλιάδες φορές οτι ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ την απόλυσή τους.

Μάλιστα στις χθεσινές συγκεντρώσεις, υπήρξε αυτό το σύνθημα, περι απόλυσης των, αλλά προφανως η μνημονιακή κυβέρνηση που με τοσο κόπο κάποιοι προσπαθούν να υπερασπισουν, δε θέλει να τους διώξει και προτιμάει να αφήνει γυμνη την παιδεία και την υγεία, αντι να εξοικονομήσει χρήματα από διεφθαρμένους και τεμπέληδες υπαλλήλους,

Δημοσ.

 

Τα παραπάνω που γράφετε περι εξορθλογισμού και αξιολόγισης τα έχουμε γράψει αρκετές φορές εδω μέσα και συμφωνούμε πως αυτό ειναι κάτι που θα χρειαζοταν, μονο που δεν έχουμε βρει τον τρόπο να γίνει αυτο.

 

 

Ακομα τον τροπο ψαχνετε ?

 

http://www.tovima.gr/society/article/?aid=477518

Δημοσ.

Ακομα τον τροπο ψαχνετε ?

 

http://www.tovima.gr...cle/?aid=477518

Το παρακανες και εσυ , εισαι παραλογος δεν γινεται να αξιολογηθουν οι δασκαλοι αυτοι μονο αξιολογουν. Καλοι -κακοι με ψυχολογικα δεν εχει σημασια σιγα μην υποκυψουν στην φυσικη εξελιξη της αξιολογησης αυτα ειναι εξωφρενικες απαιτησεις της τροικας και της πλουτοκρατιας με λιγο απο κεφαλαιο ...

Δημοσ.

Ακομα τον τροπο ψαχνετε ?

 

http://www.tovima.gr...cle/?aid=477518

To όλο θέμα δεν έχει καμία σχέση με αξιολογήσεις οπως θα περίμενες εσύ ή όλοι μας. Ουδεμία σχέση βασικά.

Αλλο σκοπό έχει εξού και η αντιδραση της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ.

Και ο λόγος ειναι πως μόλις πριν 6 μήνες έγινε η απογραφή των δασκάλων και καθηγητών, ενώ σε δεύτερη φάση εστάλησαν τα ονόματα των καθηγητών και δασκαλων (μονιμων και αναπληρωτων)που εργάζονται στα σχολεία, απ τους διευθυντές των σχολείων (για επιβεβαίωση)

Αποτέλεσμα αυτής της απογραφής ήταν να μειωθούν δραστικά οι προσλήψεις αναπληρωτών και να γίνουν άμεσα συγχωνεύσεις σχολείων και ο νόμος με τα 30 παιδιά και άνω σε καθε τάξη.

Παρεπιπτόντος η αξιολογηση δασκάλων και καθηγητών γίνεται εδω και 2 χρόνια επίσημα από τους διευθυντές των σχολείων και αποστέλλεται ηλεκτρονικά στις α/β βάθμιες της περιοχής.

 

Κατάλαβες τώρα γιατί αντιδράνε?

Γιατι δεν έχει κανένα νοημα. Τους ενδιαφέρει καθαρά να κόψουν και όχι να βοηθήσουν τη παιδεία, όπως άλλωστε κάνουν τόσο καιρό και ειδικά με τους επίορκους που ακόμα να τους διώξουν...

 

Αν θέλει η κυβέρνηση να κάνει μια αρχή, ας ξεκινήσει με τους επίορκους..Υπάρχουν και στην εκπαίδευση.

 

Πάντως αν θέλετε μπορω να ενημερώσω το σάιτ του pde οτι κάνετε μια τέτοια συζήτηση εδω, να πουν και αυτοι τη γνώμη τους...

Δημοσ.

Μα βέβαια και υπάρχουν. Και είναι καλό να διαβαστούν αν θέλετε να έχετε μια μικρή άποψη επι του θεματος και να μη πετάει ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του.

 

Αν διαβάσει κάποιος τα σχόλια του συγκεκριμένου άρθρου θα καταλάβει για πιο λόγο υπάρχει αυτή η αμφιβολία και η τρομοκρατία για την νέα ηλεκτρονικη αξιολογηση (διοτι επαναλμβανω οτι εχει προηγηθεί και άλλη με αρνητικές συνέπειες)

 

Τι νόημα έχει η αξιολόγηση αν δεν συνοδεύεται και από την επαγγελματική εξέλιξη (βαθμολογική-μισθολογική κ.λ.π.) του εκπαιδευτικού και (προσθέτω εγω) στοχεύει καθαρά στη περικοπή μισθών (κάτω απο 800 στον αναπληρωτή και κάτω απο 590 καθαρά στον νεοδιόριστο)

Τι νόημα έχει αν συνοδεύεται από συγχωνεύσεις σχολείων με μεγάλο αριθμό παιδιών και μειώσεις των αναπληρωτών?

Τι νόημα έχει αν κάθε χρόνο αλλάζουμε το σύστημα αξιολόγησης.

 

Κάθε νόμισμα έχει 2 πλευρές.

 

Κάποιοι κάνετε ένα μεγάλο λάθος. Προστατεύεται με τέτοια λύσα τη μνημονιακή κυβερνητική γραμμή που πέφτετε στην αντίφαση να κατηγορείτε το "δημόσιο" που δεν απολύει τους επιορκους αλλά να χειροκροτάτε τη κυβέρνηση που για τρίτη συνεχή χρονιά στέλνει αξιολογήσεις νέου τύπου και κόβει συνεχώς πόρους απ τη παιδεία.

Δηλαδή θα πει η κυβέρνηση "απολύστε τους επίορκους" και το δημόσιο θα αρνηθεί?? :-)

Δημοσ.

Αν καποιοι καθηγητες ξεκινησουν να δουλευουν 30 και 40ωρες ωρες τη βδομαδα, αντι για 16 και 20 που δουλευουν τωρα αρκετοι απο αυτους, τοτε κατι θα γινει.

Εσυ ως τωρα ζητας νεους καθηγητες για να συνεχισουν να εργαζονται 20ωρα τη βδομαδα οι υφισταμενοι και παραλληλα να μη τους κοψουν μισθους, οταν ειναι απο τους πλεον υψηλα αμοιβομενους ανα ωρα εργασιας στην χωρα (οι μονιμοι τουλαχιστον).

Δημοσ.

Καλα τωρα αυτο με τους νεοδιοριστους ειναι καταντια τελειως.Γενικα ο νεο- πληρωνει ολες τις αμαρτιες,Και τους ''επαναστατες'' που πολλα χρονια ειχαν βολευτει με ολα αυτα.

 

οταν ειναι απο τους πλεον υψηλα αμοιβομενους ανα ωρα εργασιας στην χωρα (οι μονιμοι τουλαχιστον).

 

Ναι αλλα κανουν προετοιμασια και στο σπιτι

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...