Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όταν ως παιδί, έκλεινες το σχολείο για 1 μηνα, επειδη δεν ειχε τετράγωνες τυρόπιτες (γιατι αν εξαιρέσουμε τις καταλήψεις του 1990-92 οι υπόλοιπες ηταν τις πλάκας), και ο γονιός δεν έκανε τιποτε, σκεπτόμενος τη σιγουριά του φροντηστηρίου, σαφως και υποβάθμιζες το σχολείο.

Γιαυτο μιλησα για λανθασμενο στερεότυπο και χρήματα για πέταμα.

Η παιδιά έπρεπε να ειναι δυνατή, οι συλλόγοι γονέων να απαιτούν καλυτερο μάθημα, αν ο καθηγητής δεν ηταν ικανοποιητικός και όχι να βρισκουν την ευκολη λυση του φροντηστηρίου.

Αν και γενικά, (εγω καθαρά) δεν έπεσα ποτέ σε καθηγητή τόσαο μλκα που δε θα με βοηθουσε αν του το ζήταγα και είναι ένας λόγος που μπήκα στη σχολή που ηθελα.

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το φροντιστήριο υπάρχει γιατί η παιδεία δεν είναι αρκετά καλή από ό,τι φαίνεται λοιπόν και όχι γιατί γουστάρουν όλοι να πετούν λεφτά.

 

Το τι έπρεπε και τι ονειρεύομαι κι εγώ τα βράδια, άστο. Long story, short life.

Δημοσ.

Δεν ισχυει τοσο αυτο ειναι η νοοτροπια "θα αφησω το παιδι μου χωρις φροντιστηριο??"

 

Υπαρχουν ατομα που με καθολου φροντιστηριο περασανε σε πολυ καλες σχολες (με ενασχοληση + ενισχυτικη διδασκαλια στο σχολειο) και αλλα που πηγαινανε πολλες ωρες φροντιστηριο και δεν καταφεραν τιποτα

 

Υπαρχουν φροντιστηρια που κλεβουν τη δουλεια καθηγητων και την πλασαρουν ως δικια τους (!! true story)

  • Like 2
Δημοσ.

Ναι συμφωνώ, υπάρχουν όλα αυτά. Και άλλα τόσα. Αλλά υπάρχει και αυτό: "Τι εννοείς δε ξέρεις τι είναι η ενισχυτική διδασκαλία; Τι εννοείς δεν έχετε στο σχολείο σου;"

 

Ποια ενισχυτική; Αρ γιού γκάηζ τζόκινγκ φορ Γκάτζ σέηκ; Δε ξέρω για τα μέρη σας αλλά ούτε για δείγμα στα μέρη μου. Όχι κάτσε, θυμήθηκα που είχα πάει μια χρονιά που έτυχε και είχαμε(πρώτη λυκείου νομίζω) αλλά ήταν ψιλοπαρακμή.

 

Ρε σεις, δε ξέρω αν το γνωρίζετε αλλά για να μπεις αρχιτεκτονική πρέπει να κάνεις σχέδια(γραμμικό+ελεύθερο) και να πας σε φροντιστήριο ή ιδιαίτερο γιατί στα σχολεία(αχαχα κάτσε να γελάω λίγο πρώτα, ναι συνεχίζω) ΔΕ ΚΑΝΟΥΝ ΣΧΕΔΙΟ. Και αν κάνουν, υπάρχει μόνο το ΕΝΑ από τα δυο ως μάθημα επιλεγόμενο και προφανέστατα δεν υπάρχει περίπτωση να αρκεί σε έναν μέσο μαθητή για να επιτύχει(χρειάζεσαι τουλάχιστον 10 και στα δυο για να περάσεις και οι ώρες που διδάσκεται στα σχολεία, αν διδάσεκται δεν είναι αρκετές σε καμμία των περιπτώσεων). Πολλοί λοιπόν που δε μπορούσαν να διαθέσουν 250 ευρώ το μήνα(συνολικά και για τα δύο, μιλάω από εμπειρία και όχι στο άσχετο), απλά δεν είχαν στον ήλιο μοίρα ή ναι, τους λέγαν: "Πήγαινε πολιτικούς μηχανικούς μωρέ, σιγά".

 

Εγώ χέστηκα για τα φροντ., ούτως ή άλλως δεν μου ανήκει και κανένα αλλά αυτά που αναφέρω είναι γεγονότα και δε τα γνωρίζει ο κόσμος. Έλεοζ δηλαδήζ :P

Δημοσ.

Και αυτα που σου αναφερω γεγονοτα ειναι, και συμφωνω οτι εξαρταται απο το σχολειο αλλα υπαρχουν και αυτα και δεν ακουγονται γενικα. Για αυτο αμφιβαλλω για την αναγκαιοτητα του φροντιστηριου, τουλαχιστον ετσι οπως παρουσιαζεται οτι στο σχολειο ειναι ολα μπουρδελο και μαθαινει ο μαθητης στο φροντιστηριο....

 

ΓΙα το σχεδιο που λες αλλα και αλλα μαθηματα υπαρχουν μεχρι κ δωρεαν 'φροντιστηριακα' μαθηματα απο φοιτητες σε μαθητες σε χωρους σχολων η σε τοπικα στεκια/καταληψεις

 

Λυσεις βιωσιμες και πρακτικα εφαρμοσιμες υπαρχουν πολλες αρκει να ξεφυγουμε λιγο απο την νοοτροπια της εμπορευματοποιησης και των νεοφιλελεδων που μεταφραζουν τα παντα σε χρημα

Δημοσ.

Για τα πρώτα συμφωνώ(βασικά όλα ωραία ακούγονται) αλλά εμ, δεν ξέρω αν έχεις ακούσει κάτι ή το λες σκεπτόμενος λογικά. Εγώ δεν έχω ακούσει κάτι και πίστεψέ με, το έχω ψάξει πολύ προσωπικά το θέμα(το σχέδιο εννοώ). Δε ξέρω αν είναι ρεαλιστικά δηλαδή.

 

Στο σχολείο για να έχεις ως μάθημα επιλογής κάτι, πρέπει να μαζευτεί κόσμος αλλιώς δεν γίνεται. Τόσο απλά ή μάλλον... απλοϊκά. Στο δικό μας πχ. που ήθελα εγώ δεν μαζευτήκαμε ποτέ αρκετοί οπότε δεν έγινε το μάθημα. Στο σχολείο μιας γνωστής μου όχι απλά έγινε αλλά ο καθηγητής είχε ορίσει έξτρα ώρες τα σκ(χωρίς να παίρνει ούτε ευρώ) γιατί έβλεπε κι ο ίδιος πως δεν αρκούν. Ένας καθηγητής, σε ένα σχολείο,σε όλα τα Χανιά. Εμείς οι υπόλοιποι... στο μπαμπά ή αν δεν είχε ούτε αυτός, στο δι@ολο.

 

Θέλω να πω πως λυπάμαι, μα δεν είναι τόσο απλό όσο το παρουσιάζεις για διάφορους λόγους. Πρώτον, κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να σε διδάσκει δωρεάν αν δε θέλει και δεύτερον και κυριότερον όλοι ξέρουμε πόσο πολύτιμος είναι ο χρόνος. Ποιοι διαθέτουν ρε συ 3ώρες για το γραμμικό και άλλες 3 για το ελεύθερο την εβδομάδα μαζεμένες(χωρίς break ή κάποιες φορές ένα 5-10λεπτο), δηλαδή 6ωρο εβδομαδιαίως, χώρια των διαγωνισμάτων που ήταν 6ωρα στο καθένα(12 ώρες σύνολικά την εβδομάδα); Ε όχι πολλοί νομίζω και όχι μόνο από θέμα θέλησης αλλά και από θέμα έλλειψης χρόνου.

 

υγ. το ίδιο ισχύει για μουσικές και ξένες γλώσσες κλπ... όλα τα ειδικά μαθήματα δηλαδή(και όχι μόνο) απλά αναφέρω το σχέδιο γιατί έχω δει η ίδια τι παίζει.

Δημοσ.

Επίσης εδω και αρκετά χρόνια, λειτουργουν τα τμηματα ένταξης (τα οποία με πάθος το μνημονιο προσπαθει να αποτελείώσει) όπου εξαιρετικής ποιότητας καθηγητές, προσπαθούν να βοηθήσουν παιδια με μαθησιακές δυσκολίες.

 

Τα πράγματα στη Παιδεία, από το 2004 εως το 2009 είχαν αρχίσει να βρίσκουν το δρόμο τους.

Ειχαμε ειδική αγωγή, τα φροντιστήρια είχαν μειωθεί...κάτι είχε αρχίσει να λειτουργεί μέτρια.

Και ξαφνικά...εγινε το μπαμ. Τι χτυπάμε πρωτα?

Αυτο που λειτουργει μέτρια.

Δημοσ.

Επίσης εδω και αρκετά χρόνια, λειτουργουν τα τμηματα ένταξης (τα οποία με πάθος το μνημονιο προσπαθει να αποτελείώσει) όπου εξαιρετικής ποιότητας καθηγητές, προσπαθούν να βοηθήσουν παιδια με μαθησιακές δυσκολίες.

 

Τα πράγματα στη Παιδεία, από το 2004 εως το 2009 είχαν αρχίσει να βρίσκουν το δρόμο τους.

Ειχαμε ειδική αγωγή, τα φροντιστήρια είχαν μειωθεί...κάτι είχε αρχίσει να λειτουργεί μέτρια.

Και ξαφνικά...εγινε το μπαμ. Τι χτυπάμε πρωτα?

Αυτο που λειτουργει μέτρια.

 

Δεν ξερω τι γινεται στο μεγαλο το χωριο, αλλα στην επαρχια δεν εχει αλλαξει τιποτε. Οι οποιες μειωσεις στο χωρο του φροντηστηριου εχουν γινει καθαρα για οικονομικους λογους, και οχι διοτι το σχολειο εγινε καλυτερο.

Δημοσ.

Το οτι τα φροντιστήρια είχαν κόσμο δε σημαίνει κάτι. Eνα λανθασμένο στερεότυπο ήταν, τζάμπα χρήματα ουσιαστικά.

Πλέον που η παιδεία έχει τρομακτικές ελλείψεις, τα φροντιστήρια έχουν λιγότερο κόσμο. Τι έγινε? Μηπως επειδή ειναι λιγότεροι οι καθηγητές κάνουν καλύτερο μάθημα? :P

 

λολ γουατ; :-D

κοιτα ειπαμε να προσπαθησουμε να κανουμε το ασπρο μαυρο προκειμενου να δικαιολογησουμε το υπαρχον καθεστως και κατα επεκταση να προστατεψουμε την καλοπεραση μας αλλα εσυ το παρακανες ρε φιλε. :-D

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι στρατηγικές επιλογές των ελληνικών κυβερνήσεων για την ανώτατη εκπαίδευση τα τελευταία 30 χρόνια ήταν:

1. Μαζική παραγωγή «πτυχίων» με σκοπό τον διορισμό στο Δημόσιο (επιτυχία στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ).

2. Περιορισμένο και αποσπασματικό ενδιαφέρον για αριστεία στην εκπαίδευση και έρευνα.

3. Γεωγραφική διασπορά και πληθωριστικές τάσεις πανεπιστημίων και τμημάτων με βάση την πελατειακή σχέση των πολιτικών με τις τοπικές κοινωνίες.

4. Αποσύνδεση των πανεπιστημίων από τον στρατηγικό σχεδιασμό για την ανάπτυξη της χώρας μέσα από την εκπαίδευση των στελεχών και την έρευνα, με αποτέλεσμα πληθωρισμό «πτυχίων» και υψηλά ποσοστά ανεργίας των αποφοίτων.

 

Σε τι διαφέρει ένα τυπικό δημόσιο ελληνικό πανεπιστήμιο από τα πανεπιστήμια που κατατάσσονται στα πρώτα 100 στις διεθνείς αξιολογήσεις; Το ελληνικό λειτουργεί σαν εξεταστικό κέντρο και υπηρετεί κυρίως όσους εργάζονται σε αυτό δημιουργώντας έναν εργασιακό παράδεισο χωρίς υποχρεώσεις και λογοδοσία στην κοινωνία. Τα καλά ξένα είναι καθιερωμένοι κοινωνικοί θεσμοί με πλούσια ιστορία στην εκπαίδευση και στην έρευνα που αξιολογούνται και λογοδοτούν συνεχώς, αγωνίζονται να είναι πρωτοπόρα, έχουν διοικητικές δομές που τους επιτρέπουν την ευελιξία και στηρίζουν την ανάπτυξη της χώρας τους με βάση συγκεκριμένο στρατηγικό σχέδιο, λειτουργώντας πάντα σε ανταγωνιστικό διεθνές περιβάλλον.

Δεν είναι αδικημένος φυσικά και ο χώρος της δευτεροβάθμιας παιδείας, όπου με έναν καθηγητή ανά 8 μαθητές είμαστε πολύ καλύ-τερα από τον μέσο όρο της Ευρώπης που είναι ένας καθηγητής ανά 11 μαθητές και βέβαια από τη Γερμανία όπου αντιστοιχεί ένας καθηγητής ανά 15 μαθητές! Οσο για τις ώρες πραγματικής απασχόλησης, στην Ελλάδα αντιστοιχούν περίπου 600 ώρες για κάθε καθηγητή, στη Γερμανία 700 και στους εργασιομανείς Αμερικανούς 1.100! Παρ' όλα αυτά το σύστημα στηρίζεται στους αναπληρωτές!

 

Υ.Γ Παμε παλι: το υπαρχον συστημα εχει αποτυχει σε ολους τομεις ΔΕΚΟ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΥΓΕΙΑ και ειναι υπερβολικα κοστοβορο. Οτι μερικες ΔΕΚΟ ειναι κερδοφορες ειναι πολυ καλο να το λεμε ως ανεκδοτο σε 10χρονα ,σε ενηλικες ξερουμε ολοι πως το να εισαι σε θεση να βγαζεις 20 ειναι καλυτερο απο το να βγαζεις 10 επειδη εχεις ενα υπερογκο μισθολογικο και ασφαλιστικο κοστος να συντηρεις.

Οσο και να θελετε οτι προφασεις και δικαιολογιες να χρησιμοποιησετε,οτι πολιτικα απολιθωματα και αν επικαλεστειτε η πραγματικοτητα δεν αλλαζει .Ειτε εντος Ευρωπης ειτε πολυ χειροτερα εκτος το δημοσιο πρεπει και θα συρικνωθει και ο μονος λογος που το πιστευω αυτο στα 180 χρονια που εχουμε κρατικη οντοτητα ειναι διοτι πολυ απλα δεν αποφασιζουμε εμεις ευτυχως ,οι εξελιξεις δεν ειναι στο χερι μας και ετσι εχουμε για πρωτη φορα ελπιδες στην ιστορια μας να γινουμε πολιτισμενο κρατος με συγχρονες αποδοτικες δομες.

Η διαδικασια ειναι και θα ειναι επωδυνη και σε μερικες περιπτωσεις και αδικη, δυστυχως ετσι συμβαινει στον πραγματικο κοσμο ,αλλωστε δεν ειναι ευκολο να αλλαξεις ενα κρατος ατομιστων με μηδενικη κοινωνικη συνειδηση και ανυπαρκτο αισθημα πολιτικης ευθυνης.Μην ξεχναμε πως οταν οι αλλοι εκαναν Διαφωτισμο εμεις εδω ειχαμε τουρκοκρατια για παρα πολλα χρονια(η προφαση για το τι εκαναν οι αρχαιοι ημων πριν 2500 χρονια πρεπει να σταματησει μονο κακο μας κανει).Δομικο ειναι το προβλημα και επιτελους διαφαινεται ιστορικη ευκαιρια να το διορθωσουμε οχι επειδη το εχουμε αντιληφθει αλλα επειδη ανηκουμε σε ενα ευρυτερο σχηματισμο με αναπτυγμενες κοινωνικες και πολιτικες δομες.

Επεξ/σία από Fotis13
  • Like 6
Δημοσ.

Δεν ισχυει τοσο αυτο ειναι η νοοτροπια "θα αφησω το παιδι μου χωρις φροντιστηριο??"

 

Υπαρχουν ατομα που με καθολου φροντιστηριο περασανε σε πολυ καλες σχολες (με ενασχοληση + ενισχυτικη διδασκαλια στο σχολειο) και αλλα που πηγαινανε πολλες ωρες φροντιστηριο και δεν καταφεραν τιποτα

 

Υπαρχουν φροντιστηρια που κλεβουν τη δουλεια καθηγητων και την πλασαρουν ως δικια τους (!! true story)

Την ενισχυτικη την εχουν κοψει νομιζω απο το 2010 σε ολα τα σχολεια στην Ελλαδα..

Δημοσ.

Κάνω παρεμβαση μονο σε 2 σημεία που διαφωνώ, γιατι στα υπόλοιπα δε γράφεις κάτι παραλογο.

 

Δεν είναι αδικημένος φυσικά και ο χώρος της δευτεροβάθμιας παιδείας, όπου με έναν καθηγητή ανά 8 μαθητές είμαστε πολύ καλύ-τερα από τον μέσο όρο της Ευρώπης που είναι ένας καθηγητής ανά 11 μαθητές και βέβαια από τη Γερμανία όπου αντιστοιχεί ένας καθηγητής ανά 15 μαθητές!

 

Εχεις πάει σε κανα σχολείο να δεις τι γίνεται ή ζεις σε κάποιο χωριό οπου όντως εκει ειναι συνολικά 11 οι μαθητές με έναν καθηγητή?

Δε ξέρεις οτι έχει περαστεί νόμος οπου κανένα τμημα δε θα έχει κάτω απο 30 μαθητές και αυτοι πλέον θα αυξηθουν σε 35 με έναν καθηγητή με τις νέες συγχωνεύσεις σχολείων?

Μείωση κόστους καθηγητών, απολύσεις και αύξηση των μαθητών στα τμήματα.

Μόνο τα τμήματα ένταξης έχουν 6-7 μαθητές για προφανής λόγους (αν γνωριζεις τι ειναι τμημα ένταξης θα συμφωνησεις οτι ο αριθμος ειναι υπερβολικός) αλλά και αυτά οδεύουν προς καταργηση αφου οπως προσφατα ειπώθηκε, στη μνημονιακή Ελλάδα, δε μπορουμε να μιλάμε για εκπαίδευση ατομων με ειδικές ανάγκες ή μαθησιακές δυσκολίες.

 

.Μην ξεχναμε πως οταν οι αλλοι εκαναν Διαφωτισμο εμεις εδω ειχαμε τουρκοκρατια

Πριν γινει ο διαφωτισμός, υπήρχε μια τεράστια περίοδος σκοταδισμού.

Θυμήσου πως έγινε ο διαφωτισμός, από τι ανθρώπους έγινε και τι επαναστάσεις έγιναν για να έλθει αυτός.

Γιατι γινόντουσαν αυτές οι επαναστάσεις?

Διοτι οι κυβερνησεις εξαθλίωναν τον κόσμο.

 

Πάμε παρακάτω.

Σε τι άλλο έχουμε δει ιστορικά οτι οδηγεί η εξαθλίωση?

Στην αύξηση του ποσοστού των ακροδεξιών παραταξεων.

 

Αντίθετα, δε θυμάμαι η σκληρή πολιτική, και ειδικά με ένα τέτοιο διογκωμένο χρέος (που δεν εχει καμια σχέση πλεον με αυτο του 2009) να επαναλήφθηκε σε άλλη χώρα, με επιτυχία.

 

Μακάρι σε εμάς να πετύχει και τουλάχιστον τα παιδια μας να ζήσουν σε ένα καλύτερο αύριο, αλλά με τα μετρα που έχουν ψηφιστεί και πρόκειτε να ψηφιστούν μελλοντικά, το θεωρώ απίθανο ένα νέο ζευγαρι να κάνει παιδί. Με οτι αντικτιπο έχει αυτό για τη χώρα μας.

Επίσης θεωρώ τεράστια υποκρισία να αναφερόμαστε για "το καλό της Ελλάδας" τη στιγμή που η ιδέα να την εγκαταλείψουμε, φαντάζει ιδανική για ένα ποσοστό πολιτών της.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...