Προς το περιεχόμενο

Σκανάρισμα βιβλίων


pelekanos92

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά καλησπέρα. Είμαι φοιτητής στη Σαλονίκη και θέλω να αγοράσω ένα scanner για να σκανάρω βιβλία, διότι πολλά είναι δυσεύρετα και υπάρχουν μόνο σε βιβλιοθήκες (ιεροσπουδαστής γαρ innocent.gif). Απ' ότι είδα οι book scanners κοστίζουν κάτι χιλιάρικαsuicide.gif. Βρήκα το Epson Perfection V33. Θέλω τα φώτα σας όσον αφορά το book scanning, διότι όπως σας είπα πολλά από τα βιβλία που θέλω είναι ή δυσεύρετα ή πανάκριβα. Ξέρετε κάτι για το συγκεκριμένο scanner ή μπορείτε να προτείνετε κάποια άλλη λύση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις απλό σκάνερ για σάρωση βιβλίων, όπως το Epson που αναφέρεις, αλλά θα έχεις δυσκολία στη σάρωση βιβλίων που δεν ανοίγουν εύκολα (σκιές, θολούρα, παραμορφώσεις κοντά στη «σπονδυλική στήλη» του βιβλίου).

Από την άλλη, υπάρχουν ειδικά σκάνερ για σάρωση βιβλίων, όπως το Plustek OpticBook 3800 που επιτρέπουν τη σάρωση βιβλίων που δεν ανοίγουν εύκολα, φτάνοντας πολύ κοντά στη «σπονδυλική στήλη» χωρίς σκιάσεις και παραμορφώσεις. Είναι όμως αρκετά πιο ακριβά.

Μια άλλη λύση είναι η φωτογράφιση (με μία ή δύο κάμερες ταυτόχρονα). Έχει αρκετά πλεονεκτήματα σε σχέση με τη σάρωση με παραδοσιακό σκάνερ (π.χ. ταχύτητα, ευκολία κτλ.) αλλά απαιτεί ειδική κατασκευή και ενασχόληση για καλό αποτέλεσμα με σχετικά λίγα χρήματα. Μπορείς να πάρεις μια γεύση από τον κόσμο του DIY book scanning εδώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, κάτι άκουσα για DIY book scanning, αλλά αυτό θέλει πολύ δουλειά στο να πάρεις μια κάμερα, να τη στήσεις, να φτιάξεις το φωτισμό, μετά να κόψεις τα γύρω γύρω με photoshop... Ενώ ένα scanner είναι πιο απλό: απλά πετάς το βιβλίο πάνω και πατάς το κουμπί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν είναι χοντρό το βιβλίο και δεν ανοίγει εντελώς θέλεις ένα scanner που φτάνει μέχρι την άκρη για να έχεις ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα.