ΜΑΝΩΛΗΣ1 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2012 Καλημέρα. Το zx που είχα εδώ και 6 χρόνια θέλει πάνω από 1 χιλιάρικο για να φτιαχτεί και σκέφτομαι την αγορά ενός άλλου Βασικά έχω πολλές απορίες. Ψάχνω γενικά για 2 μοντέλα , είτε ford focus είτε citroen C4 μέχρι το πολύ 5500 χιλιάρικα Δεν με πειράζει αν θα είναι 5θυρο η 3θυρο , απλά έχω κάποια στάνταρ 1. Να έχει σχετικά λίγα χιλιόμετρα. Πχ 70.000 είναι καλά 2. Να δίνει ο έμπορος εγγύηση για τα μηχανικά μέρη . 3. Να μπορώ να κάνω γραμμάτια χωρίς προκαταβολή η έστω μια μικρή της τάξης των 500 ευρώ Βρήκα βασικά την auto marin αλλά πέραν του ότι είναι πιο ακριβοί από τους άλλους θέλουν 40% προκαταβολή. Γενικότερα είμαι στο ψάξιμο για κάποιον αξιόπιστο και όχι κανέναν ο οποίος θα μου πουλήσει πχ τρακαρισμένο. Απο κει και πέρα αν βρω και κάτι άλλο πέραν των 2 παραπάνω μοντέλων το οποίο μου κάνει δεν θα πω όχι. Ακούω προτάσεις Ευχαριστώ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2012 Σχετικα με το θεμα των γραμματιων ξεχασε το....Κανεις εμπορος δεν δεχεται.Μονο μεσω δανειου αλλα και οι Τραπεζες ειναι ππολυ πολυ δυσκολο να δωσουν. Για το Focus επειδη το εχει φιλος καλο αλλα στα 1600 και οχι 1400 κυβικα γατι σερνεται. Και επειδη η βενζινη ειναι πανακριβη σκεψου για υγραεριο στο μισο σχεδον κοστος μετακινησης. Εβαλα σε δυο αμαξια και ειδα μεγαλη διαφορα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ΜΑΝΩΛΗΣ1 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2012 Μέλος Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2012 Βασικά με το υγραέριο δεν έχω καλές σχέσεις. Νομίζω ότι είναι μια φούσκα που θα σκάσει αργά η γρήγορα. Και εγώ σε 1600 ψάχνω. Απο κει και πέρα θα δω αν μπορεί να με βοηθήσει η αδερφή μου με ένα δανειάκι και να το πληρώνω εγώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2012 Βασικά με το υγραέριο δεν έχω καλές σχέσεις. Νομίζω ότι είναι μια φούσκα που θα σκάσει αργά η γρήγορα. Και εγώ σε 1600 ψάχνω. Απο κει και πέρα θα δω αν μπορεί να με βοηθήσει η αδερφή μου με ένα δανειάκι και να το πληρώνω εγώ. Αναφαιρετο δικαιωμα σου η επιφυλαξη αλλα αν ψαξεις θα δεις ατομα που εχουν κανει πανω απο 50.000 χωρις προβλημα Σε ενα χρονο θα εχεις κανει αποσβεση με 12.000 χλμ τον χρονο. Εγω στο φαγανο CRV υπολογιζω στους 9 μηνες αποσβεση εγκαταστασης. http://www.autogasforum.gr/index.php Για να παρει δανειο η αδερφη σου πρεπει να μην εχει αλλο και να εχει και μεγαλο εισοδημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2012 Αν κινηθεί προς το Focus με τον 1.6 ti-vct, εκτιμώ οτι δέν θα χρειαστεί κάν να προσφύγει στην λύση του υγραερίου. Έχοντας τον ίδιο κινητήρα στο fiesta,σε αυστηρά αστικές μετακινήσεις έχω 7,4lt/100km με μ.ο.τ τα 33km/h. Σε υπεραστική κατανάλωση,με αξιοπρεπέστατες ταχύτητες (100~120km/h) βλέπεις εύκολα 5,8lt/100km. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2012 Αν κινηθεί προς το Focus με τον 1.6 ti-vct, εκτιμώ οτι δέν θα χρειαστεί κάν να προσφύγει στην λύση του υγραερίου. Έχοντας τον ίδιο κινητήρα στο fiesta,σε αυστηρά αστικές μετακινήσεις έχω 7,4lt/100km με μ.ο.τ τα 33km/h. Σε υπεραστική κατανάλωση,με αξιοπρεπέστατες ταχύτητες (100~120km/h) βλέπεις εύκολα 5,8lt/100km. Δεν συνηθιζω να αμφιβαλλω για τα οσα γραφοντε εδω μεσα αλαλ πως μεττρησες την καταναλωση ? Με τον υπολογιστη ταξιδιου ? Αν ναι συνηθως κανουν τραγικα λαθη.Εγω την μετραω με γεματο ρεζερβουαρ και ξαναγεμιζω στο ιδιο βενζιναδικο και διαιρω χλμ με λιτρα. Μου φαινεται πολυ ακραιο ευρωπαικο ιδιως αμαξι 1600αρι να καιει τοσο λιγο εντος πολης Εδω http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Edition&edition_id=7345 στο "φτωχο" σε ιππους 1600αρι δεινει καταναλωση πολης 8.1 και ολοι ξερουμε οτι οι εργοστασιακες μετρησεις δεν εχουν σχεση με την πραγματικη καταναλωση γιατι γινοντε σε συνθηκες ανυπαρκτες στο φυσικο περιβαλον. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2012 Δεν συνηθιζω να αμφιβαλλω για τα οσα γραφοντε εδω μεσα αλαλ πως μεττρησες την καταναλωση ? Με τον υπολογιστη ταξιδιου ? Αν ναι συνηθως κανουν τραγικα λαθη.Εγω την μετραω με γεματο ρεζερβουαρ και ξαναγεμιζω στο ιδιο βενζιναδικο και διαιρω χλμ με λιτρα. Μου φαινεται πολυ ακραιο ευρωπαικο ιδιως αμαξι 1600αρι να καιει τοσο λιγο εντος πολης Εδω http://www.4troxoi.g...edition_id=7345 στο "φτωχο" σε ιππους 1600αρι δεινει καταναλωση πολης 8.1 και ολοι ξερουμε οτι οι εργοστασιακες μετρησεις δεν εχουν σχεση με την πραγματικη καταναλωση γιατι γινοντε σε συνθηκες ανυπαρκτες στο φυσικο περιβαλον. Δέν είμαι τόσο υποχόνδριος ώστε να βγάζω τον υπολογιστή τσέπης κάθε φορά που γεμίζω καύσιμο.Βλέπω την κατανάλωση στο trip,βλέπω και τα διανυθέντα χιλιόμετρα και αν πέσει κάτι στην αντίληψή μου οτι δέν πάει καλά ίσως και να ασχοληθώ λίγο παραπάνω. Θα συμφωνήσω στα τραγικά "λάθη" που γίνονται απο τις ίδιες της εταιρίες,όπου οι μετρήσεις έχουν ληφθεί σε καταστάσεις που μόνο ρεαλιστικές και καθημερινές δέν είναι.Σίγουρα υπάρχει και το περιθώριο λάθους μεταξύ trip και πραγματικής κατανάλωσης,άλλα ας μήν ξεχνάμε οτι αυτό μπορεί να διαφέρει απο αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο.Φαντάζομαι οτι κανένας μας δέν είναι τόσο τυχερός ή τόσο πλούσιος ώστε να έχει εμπειρία πάνω στα περισσότερα οχήματα που κινούνται στους Ελληνικούς δρόμους.Απο την προσωπική εμπειρία μου πάντως, σε 5 οχήματα που είχα την τιμή θα αφιερώσω αρκετό χρόνο (Renault Laguna II,Honda CRV,Honda Civic,VW Polo,Ford Fiesta),το fiesta ήταν το πιο τίμιο πάνω στο θέμα της κατανάλωσης. Απο εκεί και πέρα με 2-3 απλά tips μπορείς να δείς θεαματική βελτίωση στην κατανάλωση.Σωστή πίεση στα ελαστικά,σωστή επιλογή ταχύτητας στο κιβώτιο/ωφέλιμο εύρος στροφών,διαβάζεις την κίνηση για να αποφύγεις την άσκοπη χρήση φρένου και γκαζιού.Δέν είναι πυρηνική φυσική.Το έχω ξαναγρέψει στο παρελθόν,οτι ενώ η μητέρα μου είχε κατανάλωση κοντά στο 10 με το Polo,εγώ πάντα κατάφερνα ένα 8~8,5.Μεγάλο πράγμα και ο οδηγός λοιπόν... Τέλος,το γεγονός οτι ένα ευρωπαϊκό αμάξι (προφανώς θέλοντας να κάνεις σύγκριση με Γιαπωνέζικο) μπορεί να επιτύχει χαμηλές καταναλώσεις, οφείλεται στην τεχνολογία μεταβλητού χρονισμού.Δέν μιλάμε για space tech που ήρθε απο το μέλλον και σίγουρα δέν συναντάται μόνο σε οχήματα απο την χώρα του ανατέλλοντος ηλίου. Για την ιστορία,στις ίδιες διαδρομές με τις ίδιες ταχύτητες είχα 9,2lt/100 με το civic (όταν η Honda έδινε 7,3)... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2012 Δέν είμαι τόσο υποχόνδριος ώστε να βγάζω τον υπολογιστή τσέπης κάθε φορά που γεμίζω καύσιμο.Βλέπω την κατανάλωση στο trip,βλέπω και τα διανυθέντα χιλιόμετρα και αν πέσει κάτι στην αντίληψή μου οτι δέν πάει καλά ίσως και να ασχοληθώ λίγο παραπάνω. Θα συμφωνήσω στα τραγικά "λάθη" που γίνονται απο τις ίδιες της εταιρίες,όπου οι μετρήσεις έχουν ληφθεί σε καταστάσεις που μόνο ρεαλιστικές και καθημερινές δέν είναι.Σίγουρα υπάρχει και το περιθώριο λάθους μεταξύ trip και πραγματικής κατανάλωσης,άλλα ας μήν ξεχνάμε οτι αυτό μπορεί να διαφέρει απο αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο.Φαντάζομαι οτι κανένας μας δέν είναι τόσο τυχερός ή τόσο πλούσιος ώστε να έχει εμπειρία πάνω στα περισσότερα οχήματα που κινούνται στους Ελληνικούς δρόμους.Απο την προσωπική εμπειρία μου πάντως, σε 5 οχήματα που είχα την τιμή θα αφιερώσω αρκετό χρόνο (Renault Laguna II,Honda CRV,Honda Civic,VW Polo,Ford Fiesta),το fiesta ήταν το πιο τίμιο πάνω στο θέμα της κατανάλωσης. Απο εκεί και πέρα με 2-3 απλά tips μπορείς να δείς θεαματική βελτίωση στην κατανάλωση.Σωστή πίεση στα ελαστικά,σωστή επιλογή ταχύτητας στο κιβώτιο/ωφέλιμο εύρος στροφών,διαβάζεις την κίνηση για να αποφύγεις την άσκοπη χρήση φρένου και γκαζιού.Δέν είναι πυρηνική φυσική.Το έχω ξαναγρέψει στο παρελθόν,οτι ενώ η μητέρα μου είχε κατανάλωση κοντά στο 10 με το Polo,εγώ πάντα κατάφερνα ένα 8~8,5.Μεγάλο πράγμα και ο οδηγός λοιπόν... Τέλος,το γεγονός οτι ένα ευρωπαϊκό αμάξι (προφανώς θέλοντας να κάνεις σύγκριση με Γιαπωνέζικο) μπορεί να επιτύχει χαμηλές καταναλώσεις, οφείλεται στην τεχνολογία μεταβλητού χρονισμού.Δέν μιλάμε για space tech που ήρθε απο το μέλλον και σίγουρα δέν συναντάται μόνο σε οχήματα απο την χώρα του ανατέλλοντος ηλίου. Για την ιστορία,στις ίδιες διαδρομές με τις ίδιες ταχύτητες είχα 9,2lt/100 με το civic (όταν η Honda έδινε 7,3)... Ακριβως την ιδια κι εγω με το civic 1.8 / 2008 και με αυτοματο /σειριακο κιβωτιο Εχω και CRVκαι ενω η Honda δινει καπου 10 μεσα στην πολη εγω ξεπερναγα τα 14 λιτρα/100 χλμ.Κι αυτο με αυτοματο κιβωτιο. Σιγουρα ο οδηγος εχει μεγαλη σημασια αλλα οσο και αν προσεξει τα παντα πιστευω οτι δεν μπορει να πιασει τις εργοστασικαες τιμες ή και κατω απο αυτες που λες εσυ για τους λογους που προαναφεραμε. Με το Civic ειχα αποκλισει 0,5 λιτρο παραπανω απο οτι ελεγε το trip ενω με το CRV μεγαλυτερη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ΜΑΝΩΛΗΣ1 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2012 Μέλος Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2012 Αναφαιρετο δικαιωμα σου η επιφυλαξη αλλα αν ψαξεις θα δεις ατομα που εχουν κανει πανω απο 50.000 χωρις προβλημα Σε ενα χρονο θα εχεις κανει αποσβεση με 12.000 χλμ τον χρονο. Εγω στο φαγανο CRV υπολογιζω στους 9 μηνες αποσβεση εγκαταστασης. http://www.autogasforum.gr/index.php Για να παρει δανειο η αδερφη σου πρεπει να μην εχει αλλο και να εχει και μεγαλο εισοδημα. Φίλε Γιάννη να σε ρωτήσω κάτι. Μεγάλο εισόδημα έχει αλλά έχει και άλλα δάνεια επαγγελματικά κυρίως λόγω ιδιότητας τα οποία πληρώνει κανονικα. Αν έχεις δηλαδή δάνειο δεν σου δίνουν άλλο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα