yiankap Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2012 Αγαπητοί συμφορουμίτες καλησπέρα σας. Θεώρησα σωστό να γράψω αυτό το μύνημα γιατί έως τώρα σε posts που αφορούν εξυπηρέτηση πελατών από διάφορες εταιρείες, βλέπω μόνο αρνητικές δημοσιεύσεις και παράπονα. Εγώ σε αντίθεση θέλω να μοιραστώ μαζί σας μια θετικότατη εμπειρία που είχα πρόσφατα και η οποία ανέτρεψε την άποψη που είχα για την εν λόγω εταιρεία. Πιο αναλυτικά : Tην προηγούμενη εβδομάδα (18/9) έσπασα κατά λάθος το USB receiver του σετ πληκτρολογίου - ποντικιού που είχα, ενός Microsoft Desktop set 3000. Επειδή λοιπόν ήμουνα πολύ ευχαριστημένος από το συγκεκριμένο σετάκι, έψαξα το θέμα μήπως μπορώ να προμηθευτώ μόνο το δέκτη αλλά στο κατάστημα που προμηθεύτηκα το σετάκι, με πληροφόρησαν επισήμως ότι η Microsoft δεν πουλάει ανταλλακτικά και αν σπάσει κάτι, πάμε από την αρχή σε αγορά, ωστόσο ο πωλητής μου είπε ότι δεν χάνω τίποτα να δοκιμάσω και με απευθείας επικοινωνία στη Microsoft. Έτσι λοιπόν, πήρα ένα τηλέφωνο στη Microsoft Hellas, έθεσα το θέμα στην τηλ. εξυπηρέτηση,είπα ότι ο δέκτης δεν λειτουργεί με δική μου υπαιτιότητα και αν μπορούσα να προμηθευτώ έναν καινούριο δέκτη για το σετάκι μου επί πληρωμή φυσικά. Από την κοπέλα του call center πληροφoρήθηκα ότι δυστυχώς η MS δεν προμηθεύει ανταλλακτικά για σπασμένα/χαλασμένα εξαρτήματα hardware αλλά μόνο εαν είναι εντός εγγύησης τα αλλάζει, κάτι που φυσικά δεν ίσχυε στη δική μου περίπτωση. Ωστόσο θα έκανε μια προσπάθεια να ανοίξει κωδικό υποστήριξης για το ζήτημα μου, παρότι δεν προβλέπόταν για ανταλλακτικά hardware. Έπειτα από μια μικρή διακοπή (προφανώς μίλησε με κάποιον προϊστάμενο) τελικώς μου έδωσε κωδικό θέματος και προώθησε τη γραμμή μου, για να μιλήσω στον αρμόδιο τεχνικό. Όταν μίλησα με τον τεχνικό, του έθεσα το πρόβλημα μου και ανέμενα την απάντησή του, η οποία περίμενα να ήταν αρνητική ή έστω στην καλύτερη περίπτωση να μου αποσταλεί κάποιος δέκτης με το αντίστοιχο κόστος. Και εκείνη τη στιγμή λαμβάνω την απάντηση, ότι η Microsoft δεν ασχολείται με αποστολή ανταλλακτικών δεκτών στους πελάτες καθώς αυτό θα ήταν εξαιρετικά χρονοβόρο σε εργατοώρες (εύρεση από τους κωδικούς παραγωγής της συχνότητες εκπομπής και προγραμματισμό του νέου δέκτη) και κατά συνέπεια συμφέρει οικονομικά περισσότερο η αποστολή ολόκληρου σετ για αντικατάσταση του βεβλαμμένου δέκτη. Επίσης με πληροφόρησε ότι αν και κανονικά δεν δικαιούμαι αντικατάσταση, εξαιτίας της ειλικρίνιας μου να παραδεχθώ το σπάσιμο του δέκτη, η microsoft ανελαμβάνε να μου στείλει ένα σετ ίδιο με αυτό που είχα με καμμία απολύτως επιβάρυνση, απευθείας από το κέντρο διανομής της εταιρείας στη Γερμανία. Ευχαρίστησα τον τεχνικό και έκλεισα το τηλέφωνο με ανοιχτό στόμα γιατί έως τώρα οι εξυπηρετήσεις από service μέσω τηλεφώνου (αλλά και από κοντά) από όποιες εταιρείες έτυχε να συνεργαστώ, ήταν στην καλύτερη περίπτωση μέτρια και πάντα ο γνώμονας τους ήταν το συμφέρον της εταιρείας και όχι του πελάτη. Ήταν η πρώτη φορά που ένιωσα τεχνική εξυπηρέτηση να εργάζεται για το δικό μου συμφέρον και το οποίο υποστηρίχθηκε 100 %. Σήμερα το πρωϊ παρέλαβα το σετάκι με courrier και πλέον σας γράφω από αυτό. Για την όλη εμπειρία μου πιστεύω ότι αξίζει να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στο call center και το support της Microsoft Hellas για την άψογη εξυπηρέτησή τους και για αυτό αποφάσισα να δημοσιεύσω την εμπειρία μου (για να λέμε και τα καλά, όχι μόνο τα στραβά και τα ανάποδα!) στα 2 forum που μπαίνω πιο συχνά. 5
Aspidas Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2012 Σε θέμα service η Microsoft Και Logitech είναι οι καλύτερες πραγματικά...
privateer Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2012 Πρόσφατα μου χάλασε το μικρόφωνο στο headset (Microsoft LifeChat LX-3000). Αν και βέβαια ήταν εντός εγγύησης μου το άλλαξαν αμέσως χωρίς να ελέγξουν καν αν λέω αλήθεια ή όχι. Ήρθε κουριερ με το καινούργιο και κράτησα φυσικά και το παλιό. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα