Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

<p>Και οι samsungάκιδες πάντως έχουν τις χείριστες των εντυπώσεων για την ARVATO SA(είναι κ επίσημο service samsung hellas).</p>

<p>Mε τις εντυπώσεις να κερδίζει η smartec στο Χαιδάρι που σε μια ώρα σου αλλάζει οθόνη στο smartphone,επιτόπου..</p>

 

Σωστό.

Για την Smartec, μόνο καλά ακούγονται.

 

Sent from my iPhone

  • Like 1
  • Απαντ. 743
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Γιατί δε κάνετε και μια καταγγελία στις ίδιες τις εταιρίες των κινητών μήπως φιλοτιμηθουν και αλλάξουν αντιπρόσωπο και σέρβις?

Ποιές εταιρείες δεν έχουν το σέρβις τους στην αρβατο?

 

Πλέον με αυτό το κριτήριο θα αγοράζουμε κινητά εδώ στην Ελλάδα... τραγικά πράγματα...

 

 

Σωστό.

Για την Smartec, μόνο καλά ακούγονται.

 

Sent from my iPhone

 

 

καλά, εμένα πριν 10 μήνες με είχε παιδέψει λίγο η Smartec καθώς έστειλα για service το Samsung Omnia 2 3 φορές!!! κάθε φορά μου το επιστρέφανε με διαφορετικό πρόβλημα το οποίο δεν είχα προκαλέσει εγώ!!!!!!!! την τρίτη φορά που αναγκάστηκα να το στείλω είχε λήξει πλέον η εγγύηση και αναγκάστηκα και έμπλεξα με Samsung Hellas, emails και "απειλές" και έτσι πήρα την αξία του κινητού σε πιστωτικό για αγορά νέου. 2 μήνες ταλαιπωρία.... και όλα αυτά για ένα κινητό για το οποίο είχα πληρώσει 450 ευρώ και μια φορά και έναν καιρό ήταν η ναυαρχίδα της Samsung με διαφημίσεις του σε κάθε στάση λεωφορείου στην Αθήνα.... αυτή ήταν η πρώτη μου και τελευταία ελπίζω εμπειρία από την Smartec. Όσον αφορά την Arvanto έχω γράψει πολλές φορές εδώ μέσα σχετικές εμπειρίες που ούτε στον Χίτλερ δεν θα ευχόμουν...!!!

μήπως να αγοράζαμε ΚΑΙ κινητά από το amazon???

  • Like 2
Δημοσ.

Στα εξουσιοδοτημένα service των αντιπροσωπειών στην Ελλάδα θα τα πας πάλι.

Μόνο σε DOA το επιστρέφεις amazon..

Δημοσ.

Στα εξουσιοδοτημένα service των αντιπροσωπειών στην Ελλάδα θα τα πας πάλι.

Μόνο σε DOA το επιστρέφεις amazon..

 

άρα ποια είναι η λύση? και μιλάμε για την χώρα μας οπότε μην αρχίσετε να προτείνετε συνήγορο του καταναλωτή και τα σχετικά που δεν λειτουργούν στις περισσότερες περιπτώσεις... ;)

Δημοσ.

Δεν ξέρω εγώ είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με τις εταιρίες που εμπιστεύομαι και με τα service τους.

Arvato πχ που ακούς τα χειρότερα δεν έχω κάνει καν τον κόπο να ασχοληθώ.

Έχω πάει όμως στη smartec πολλάκις και δε θα μπορούσα να βρω καλλύτερο υπόδειγμα επαγγελματισμού και τεχνικής κατάρτισης!

 

Όπως βλέπεις οι εμπειρίες μας δεν συγκλίνουν.

Δημοσ.

Δεν ξέρω εγώ είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με τις εταιρίες που εμπιστεύομαι και με τα service τους.

Arvato πχ που ακούς τα χειρότερα δεν έχω κάνει καν τον κόπο να ασχοληθώ.

Έχω πάει όμως στη smartec πολλάκις και δε θα μπορούσα να βρω καλλύτερο υπόδειγμα επαγγελματισμού και τεχνικής κατάρτισης!

 

Όπως βλέπεις οι εμπειρίες μας δεν συγκλίνουν.

 

για την ίδια Smartec στο Χαϊδάρι λέμε???!!! :P

τεσπα, ίσως να ήμουν άτυχος... ας το ελπίσω ;)

Δημοσ.

για την ίδια Smartec στο Χαϊδάρι λέμε???!!! :P

τεσπα, ίσως να ήμουν άτυχος... ας το ελπίσω ;)

 

Ας ελπίσουμε η εμπειρία σου να είναι εξαίρεση.

  • Like 1
Δημοσ.

εχω το νοκια ν8 και για κακη μου τυχη χαλασε ο sim holder.Ενα αλλο παιδι οταν ρωτησα μου πε πως και αυτος ειχε το ιδιο προβλημα και το πηγε στο nokia care    και αυτοι το στειλαν στο αρβατο για επισκευη.
το θεμα ειναι με αυτα που διαβασα εδω μεσα δεν μπορω να σκεφτω την ιδεα να μου στειλουν το τηλ σε αυτους να μου βγαλουν ενα προβλημα που δεν το ηξερα και να ζητανε τρελα λεφτα...
ειπαρχει τροπος να μη σταλθει το κιν εκει περα αν το δωσω στην  nokia care   ;η αυτοι το διορθωνουν μονοι τουσ

Δημοσ.

εχω το νοκια ν8 και για κακη μου τυχη χαλασε ο sim holder.Ενα αλλο παιδι οταν ρωτησα μου πε πως και αυτος ειχε το ιδιο προβλημα και το πηγε στο nokia care    και αυτοι το στειλαν στο αρβατο για επισκευη.

το θεμα ειναι με αυτα που διαβασα εδω μεσα δεν μπορω να σκεφτω την ιδεα να μου στειλουν το τηλ σε αυτους να μου βγαλουν ενα προβλημα που δεν το ηξερα και να ζητανε τρελα λεφτα...

ειπαρχει τροπος να μη σταλθει το κιν εκει περα αν το δωσω στην  nokia care   ;η αυτοι το διορθωνουν μονοι τουσ

 

καλύτερα να το στείλεις στο Μεξικό και να περιμένεις 5 μήνες παρά στην arvanto ;)

  • Like 1
Δημοσ.

Αν το έχεις ήδη στείλει στην Αρβάτο και επειδή είναι απαράδεκτοι δε βγάζεις άκρη, μπορείς να το πάρεις πίσω και να το πας στη Smartec;

Δημοσ.

Αν το έχεις ήδη στείλει στην Αρβάτο και επειδή είναι απαράδεκτοι δε βγάζεις άκρη, μπορείς να το πάρεις πίσω και να το πας στη Smartec;

 

αφού πληρώσεις τα 18.50 ευρώ που είναι τα έξοδα "ελέγχου"... :P

Δημοσ.

πηρα ενα galaxy xcover s7710 στην πρωτη φορτιση εβγαλε προβλημα εδειχνε οτι φορτιζει ωρις να το εχω συνδεμενο και εκανε συνεχει τον ηχο που κανει οταν βαζεις/βγαζεις τον φορτιστη. ηταν μεσα στο πασχα το εστειλα στο μαγαζι που το πηρα και μου ειπαν οτι για να μου δωσουν DOA πρεπει να το στειλουν στη samsung (smartec) να το πιστοποιησει αυτη εχει μια βδομαδα ακομα περιμενω

Δημοσ.

πηρα ενα galaxy xcover s7710 στην πρωτη φορτιση εβγαλε προβλημα εδειχνε οτι φορτιζει ωρις να το εχω συνδεμενο και εκανε συνεχει τον ηχο που κανει οταν βαζεις/βγαζεις τον φορτιστη. ηταν μεσα στο πασχα το εστειλα στο μαγαζι που το πηρα και μου ειπαν οτι για να μου δωσουν DOA πρεπει να το στειλουν στη samsung (smartec) να το πιστοποιησει αυτη εχει μια βδομαδα ακομα περιμενω

 

δεν νομίζω να ισχύει κάτι τέτοιο... από ποιο μαγαζί το πήρες?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...