Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μαζευτείτε μάγκες,είσαστε πολλοί.. τα ίδια και ένα φιλαράκι μου "υγρασία" .. Μαζευτείτε αν γουστάρετε για να την γλυτώσουν οι υπόλοιποι η και εσείς οι ίδιοι την επομένη.. Τα ίδια κ σ'εμενα και υποτίθεται ανέλαβε το κόστος η Voda γιατί ήταν 2 μηνών .. φιφες για γρατζουνιες και σπασίματα και το κινητουλι ηταν Brand new,και φυσικά έτσι επέστρεψε.Μαζευτείτε και συνήγορο καταναλωτή όπως είσαστε.. όλοι μαζί ..

  • Like 1
  • Απαντ. 743
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καταρχάς γιατί στέλνετε οι ίδιοι τα προιόντα σας σε τρίτους ?

Δεν θα έπρεπε να το κάνετε αυτό και σε περίπτωση οποιουδήποτε προβλήματος θα έπρεπε να απευθηνθείτε μόνο στο κατάστημα αγοράς μαζί με την απόδειξη σας αν σας καλύπτει ακόμα η εγγύηση.

Είναι νομοθετημένο και το ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΑΓΟΡΑΣ υποχρεούται και είναι υπεύθηνο να αλλάξει μια συσκευή ή να τη στείλει για επισκευή ανάλογα τη κρίση του.

Άμα πήγες στο μαγαζί που αγόρασες το τηλέφωνο και σου παν "πήγαινε το αλλού" αυτό σημαίνει πως οι υπάλληλοι είναι τεμπελχανάδες και το κατάστημα δεν ανταποκρίνεται στα υποχρεωτικά από το νόμο καθήκοντα του.

Ο νόμος λέει πως κάθε κατάστημα πρέπει να προσφέρει εγγύηση 2 χρόνων στα προιόντα του,και να συναλλάσεται αυτό με τα τμήματα service,και να σου λέει στη συνέχεια αν μπορεί να γίνει αλλαγή ή επισκευή.

Μονάχα στη περίπτωση που έχουν περάσει τα 2 χρόνια απ την αγορά του προιόντος και το κατάστημα πλέον δε φέρει καμία ευθήνη,θα έπρεπε να απευθήνεστε σε τρίτους.

Σε άλλες χώρες μπορεί να μην ισχύει αυτό αλλά στην Ελλάδα έτσι είναι. Μη ξαναπάτε μόνοι σας ούτε σε αρβάτο ούτε σε βαρβάτο και του κίτσου η μάνα κάθοταν...

Πηγαίνετε μόνο στο μαγαζί από όπου τα πήρατε και απαιτήστε αυτοί να λύσουν το πρόβλημα σας.

 

Δύο ασύρματα τηλέφωνα Panasonic, αγορασμένα από Κωτσόβολο (τα οποία μετά στις εκπτώσεις τα έβαλε 20 ευρώ ακριβότερα  :ph34r:  ) . Το ένα, χάλασε μετά από ελάχιστες ημέρες χρήσης. Τηλεφωνό στον Κωτσόβολο και η απάντηση που παίρνω είναι ότι δεν ευθύνονται εκείνοι για την εγγύηση των κατασκευαστών, αλλά οι επίσημες αντιπροσωπείες. Κοινώς, μου απάντησαν ότι δεν έχουν καμία δουλειά με το θέμα, ούτε μπορούν να βοηθήσουν, εκτός από το να το έστελναν οι ίδιοι στην Panasonic, κάτι το οποίο μου τόνισαν ότι δεν θα είχε καμία διαφορά σε σχέση με το αν το έστελνα μόνος μου, προτείνοντάς μου να κάνω το δεύτερο για πιο γρήγορα.

 

Τηλεφωνώ στην Panasonic (κάπου πάνω από τη Βουλιαγμένης), εξηγώ το πρόβλημα και μου προτείνουν είτε να τους το πάω στα γραφεία τους, ή να το παραδώσω σε οποιοδήποτε κατάστημα Γερμανός, καθώς είναι εξουσιοδοτημένα κέντρα υποστήριξης της Panasonic στα τηλέφωνα. Ο υπάλληλος στο Γερμανό της περιοχής μου, με απαράδεκτο ύφος μας τόνισε ότι αν το είχαμε αγοράσει από εκείνους το πρόβλημα θα λυνόταν σαφώς πιο γρήγορα (σαν να μας τιμωρούσε), και κρατάει το τηλέφωνο. Μετά από 3 εβδομάδες, μας καλούν να το παραλάβουμε (αλλαγή ηχείου στο χαρτί της Panasonic), πηγαίνουμε σπίτι και πάλι δεν δούλευε. Επικοινωνώ με Panasonic ξανά, και κανονίζω να το πάω ο ίδιος στο service τους. Το πηγαίνω, το κρατούν 7 ημέρες και μου το στέλνουν στο σπίτι. Δούλεψε περίπου 10 ημέρες, και πάλι το τηλέφωνο χάλασε.

 

Για να μη χαλιέμαι όμως κι εγώ, το έβαλα σε μια σακούλα και έπαψα να το χρησιμοποιώ.

 

Τα λέω όλα αυτά, για να επισημάνω ότι κάποιες φορές το κατάστημα αγοράς τονίζει ότι δεν έχει καμία σχέση με την εγγύηση των προιόντων που πουλάει.

Δημοσ.

Και αμα το τονιζει.. τι εγινε?

 

 

Ε, και τι θα κάνει πχ ένας ηλικιωμένος που αγοράζει κάτι που δεν δουλεύει; Η ακόμα κι αν δεν είναι ηλικιωμένος, θα πρέπει να μαλώνουμε για το αυτονόητο, ή να κάνουμε συνεχώς καταγγελίες;    

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Ίδια ιστορία με το δικό μου xperia p αγορασμένο πριν 50-60 μέρες...

Η οθόνη εμφάνισε καμμένα πιξελ και μου ζήτησαν 157 ευρώ για επισκευή επειδή λέει είναι εκτός εγγύησης λόγω χτυπημένων καλυμμάτων!!Έλεος μιλάμε τι σχέση έχει η καμμένη οθόνη με τις γκρατζουνιές στο καπάκι??

Σε πρώτη φάση έστειλα σήμερα το πρωί email στην Xperia Hellas.

Πριν από λίγο έστειλα email στην Sony Mobile International.

Και αύριο πάω στον συνήγορο του καταναλωτή.

Δημοσ.

παιδιά από προσωπική εμπειρία με ένα sonyericsson k850i
οι χειρότερη εταιρεία σέρβις με διαφορα είναι στο ηράκλειο κρήτης
εντελώς απατεώνες
χωρίς να έχω κάνει το παραμικρό που έβγαλαν ότι το κινητό είχε πιάσει υγρασία στην πλακέτα και ευθύνομαι εγώ για αυτό...και θα μου άλλαζαν την πλακέτα με 190 ευρώ τότε το κινητό έκανε κοντά στα 250
κλεφτες στην κυριολεξία
κανονικά αυτές τις εταιρείες θα έπρεπε να τις κλείνουν με τυπικές διαδικασίες γιατί το μονο που κάνουν είναι να δυσφημίζουν τον κάθε κολοσσ

  • Like 1
Δημοσ.

Ενα απο τα θεματα με το samsung innov8 που εχει μπει σε κατι λινκ πιο πισω το ειχα εγω.

οι τυπαδες ειναι απαραδεκτοι.

εαν μπορειτε να τους αποφυγετε καντε το οπως ο διαολος το λιβανι.πρεπει να υπαρχουν και αλλα εξουσιοδοτημενα δεν ειναι μονο αυτοι.εαν ομως αναγκαστειτε να πατε εκει πριν παραδωσετε το κινητο το βγαζετε φωτο και βαζετε αυτον που παραλαμβανει να σας υπογραψει χαρτι οτι ειναι σε αριστη κατασταση και εαν εχει κατι το σημειωνει.

επισης τα 18Ε που ζητανε αφου στο βγαλουν εκτος εγγυησης επειδη ειμαστε αμαζονιος,φυσικα ειναι παρανομα.εαν τους βρισεις στο δινου(οπως εγινε και σε μενα)

τι θα εκανα αν ξαναπηγαινα?θα ζηταγα να το δω και θα το παιρνα και θα φευγα.

ειχα μιλησει και με τον υπευθυνο οταν ειχα την ιστορια μου και δυστυχως ειναι τρισχειροτερος αυτος.οποτε απο το κεφαλι βρομαει το ψαρι.

εγω ειχα στειλει μειλ και στη σαμσουνγκ την ελληνικη καθως ειχα παει και απο εκει και ειχα στειλει και στου εξωτερικου.

γραμμενους μας εχουν αλλα αμα μαζευτουν πολλα πιστευω οτι κατι μπορει να γινει.

  • Like 1
Δημοσ.

Καποιος να δωσει μια λιστα με τις εταιριες που αναλαβανει αποκλειστικα

η arvato τα κινητα τους, ωστε να ξερουμε να τις αποφευγουμε(οσοι θελουν φυσικα να εχουν ισυχο το κεφαλι τους)!

  • Like 7
Δημοσ.

Μαζευτείτε μάγκες,είσαστε πολλοί.. τα ίδια και ένα φιλαράκι μου "υγρασία" .. Μαζευτείτε αν γουστάρετε για να την γλυτώσουν οι υπόλοιποι η και εσείς οι ίδιοι την επομένη.. Τα ίδια κ σ'εμενα και υποτίθεται ανέλαβε το κόστος η Voda γιατί ήταν 2 μηνών .. φιφες για γρατζουνιες και σπασίματα και το κινητουλι ηταν Brand new,και φυσικά έτσι επέστρεψε.Μαζευτείτε και συνήγορο καταναλωτή όπως είσαστε.. όλοι μαζί ..

 

Ίσως θα ήταν καλή ιδέα να ανοίξει ένα καινούριο topic για meeting κάπου στην Αθήνα ώστε να πάμε στο συνήγορο του καταναλωτή όλοι μαζί. Όποιος μπορεί να έρθει θα το λέει και στο τέλος θα φτιαχτεί μια λίστα με τα nicknames των ατόμων που είναι να έρθουν.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...