theavenger2 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 Πηγα στο καταστημα kaizer.gr μετα απο βλαβη που εβγαλε το κινητο μου...ζητησα να παει για service (εχει 1 χρονο ακομα εγγυηση) μου ειπαν πως αυτοι δεν κανουν κατι κ πρεπει εγω να πληρωσω για την αποστολη κ να επικοινωνησω μαζι τους....( arvato) ...πως δεν ειναι αυτοι public κ με υφακι με το που μπηκα μεσα με ενημερωσαν για τους ορους πισω απο την αποδειξη....οτι κ καλα δεν εχουν sevice αυτοι και δεν υπαρχει κατι να κανουν ...!! ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ...ΠΡΕΠΕΙ Ο ΠΩΛΗΤΗΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΟΛΟ ΘΕΜΑ...ΟΠΟΙΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΑΣ ΤΟ ΠΕΙ ΑΥΤΟ ....ΑΠΛΑ ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ..ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΑΣΤΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ βλεπω στο φομουμ πως υπαρχει θεμα με την arvato ...οποτε 2 το μπλεξιμο χαχα Πσιτ μη το πολύ λές αυτό με την αστυνομία γιατί θα φάει κανείς κάνα καντύλι από το τηλεφωνικό τους κέντρο μια και θα ζητάει πράγματα που δεν ισχύουν. Πραγματικά δεν ισχύει αυτό που λες... Στο Ν3043/2002 αναφέρεται ξεκάθαρα το θέμα ευθύνης του πωλητή και μη όπως και στον Ν2251/1994 , μέσα στους οποίους υπάρχουν δεκάδες εξαιρέσεις των εξαιρέσεων για το πότε και υπό πιες συνθήκες ο πωλητης έχει ευθύνη εξ ολοκλήρου ή όχι , και οφείλει ή δεν οφείλει να σε στείλει ή να μην σε στείλει κάπου αλλού... Γενικά είναι πολύ μπερδεμένο. Επίσης για να ξέρεις από την στιγμή που όπως λες σου γράφουν κάτι πάνω σε ένα χαρτί την ώρα που παραλαμβάνεις και αποδέχεσε να παραλάβεις έχεις χάσει (βάση νόμου πάντα και μάλιστα ελληνικού νόμου). Και αν όπως λές στο έγραψαν στην απόδειξη δυστυχώς αφού δεν αντέδρασες όταν παρέλαβες και δεν έκανες παραλαβή με επιφύλαξη, έχει αποδεχθεί τους όρους τους. Και με δεδομένο ότι δεν αρνήθηκαν να σου δώσουν εγγύηση αντιθέτως σε έστειλαν στο επίσημο τμήμα κάλυψης εγγυήσεων δεν έχουν νομική ευθύνη καμία. Καλό λοιπόν είναι να συμβουλευτείς ένα δικηγόρο πριν κάνεις οτιδήποτε άλλο γιατί μπορεί να πας για μαλί και να βγεις κουρεμένος.... Δεν λέω ότι έχει άδικο να αγανακτείς για να μην παρεξηγηθώ, λέω απλά δυστυχώς ότι έτσι δουλεύει το σύστημα και πίστεψε με το ξέρουν καλύτερα από εμάς. 1
Fulgore Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 Επίσης για να ξέρεις από την στιγμή που όπως λες σου γράφουν κάτι πάνω σε ένα χαρτί την ώρα που παραλαμβάνεις και αποδέχεσε να παραλάβεις έχεις χάσει (βάση νόμου πάντα και μάλιστα ελληνικού νόμου). Και αν όπως λές στο έγραψαν στην απόδειξη δυστυχώς αφού δεν αντέδρασες όταν παρέλαβες και δεν έκανες παραλαβή με επιφύλαξη, έχει αποδεχθεί τους όρους τους. Και με δεδομένο ότι δεν αρνήθηκαν να σου δώσουν εγγύηση αντιθέτως σε έστειλαν στο επίσημο τμήμα κάλυψης εγγυήσεων δεν έχουν νομική ευθύνη καμία. Καλό λοιπόν είναι να συμβουλευτείς ένα δικηγόρο πριν κάνεις οτιδήποτε άλλο γιατί μπορεί να πας για μαλί και να βγεις κουρεμένος.... Δεν λέω ότι έχει άδικο να αγανακτείς για να μην παρεξηγηθώ, λέω απλά δυστυχώς ότι έτσι δουλεύει το σύστημα και πίστεψε με το ξέρουν καλύτερα από εμάς. Τι του εγραψαν πανω στο χαρτι να υπογραψει δεν καταλαβα. Ξαναδιαβασε αυτο που απαντας. Οκ τα περι αστυνομιας ειναι υπερβολη,αλλα σε καμια περιπτωση δεν ισχυουν αυτα που αναφερεις. Ακομα και χαρτι να εχουν που να γραφει οτι δεν αναλαμβανουν την διαδικασια του service και αυτο παρανομο ειναι.
theavenger2 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 Τι του εγραψαν πανω στο χαρτι να υπογραψει δεν καταλαβα. Ξαναδιαβασε αυτο που απαντας. Οκ τα περι αστυνομιας ειναι υπερβολη,αλλα σε καμια περιπτωση δεν ισχυουν αυτα που αναφερεις. Ακομα και χαρτι να εχουν που να γραφει οτι δεν αναλαμβανουν την διαδικασια του service και αυτο παρανομο ειναι. Αν του γράφουν πάνω στην απόδειξη πχ... Για Service και εγγύηση πρέπει να απευθυνθείς στην arvato και δεν αρνήθηκε να παραλάβει όταν το παρέλαβε ή δεν παρέλαβε με επιφύλαξη δεν μπορεί 6 μήνες μετά να τους πει γιατι δεν το παραλαμβάνετε εσείς... δεν μπορεί να τουσ κυνηγήσει ή και να το κάνει θα το χάσει πανηγυρικά κατα 99.99% σε ένα δικαστήριο. Επίσης ξαναλέω από κανένα νόμο δεν προκύπτει αυτό που λέει ο φίλος και κάποιοι ακόμα. Είναι υποχρεωμένοι σε περίπτωση που από τεχνικό έλεγχο αποδειχθεί ότι το προϊόν έχει ελάτωμα εντός χρόνου εγγύησης να σε καλύψουν ως πωλητές, ειδικά αν πχ το εξουσιοδοτημένο service αρνηθεί να το κάνει για οποιοδήποτε λόγο. Σε καμία περίπτωση δεν αναφέρεται από το νόμο ότι πρέπει η όχι να παραλάβουν αυτοί για να το πάνε στο εξουσιοδοτημένο service.
spyros007 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΝΩ ΟΛΩΝ.Ακομα και αν αναγράφεται κατι στην αποδειξη ο όρος ειναι παρανομος και καταχρηστικος και στο δικαστηριο αλλα και σε ολες τις οργανωσεις προστασιας καταναλωτη παει άπατος .ΥΠΕΥΘΗΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΎΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΠΩΛΗΤΗΣ.Αυτος αναλαμβανει την οποια διαδικασια Η αρβατο δεν ειναι εξουσιοδοτημενο σερβις παρα μονο σε ελαχιστες μαρκες. Τι κινητό εχεις ?Καπου υπαρχει θεμα στο φορουμ που αναφερει τις επισημες αντιπροσωπείες και οτι κακώς καταληγουν στην αρβατο.....κατι παιζει εδω....... 1
ga25 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΝΩ ΟΛΩΝ.Ακομα και αν αναγράφεται κατι στην αποδειξη ο όρος ειναι παρανομος και καταχρηστικος και στο δικαστηριο παει άπατος .ΥΠΕΥΘΗΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΎΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΠΩΛΗΤΗΣ.Η αρβατο δεν ειναι εξουσιοδοτημενο σερβις Και εγώ νομίζω ότι ο νόμος δεν αναγράφει πουθενά ότι ο πωλητής είναι υπεύθυνος για τον έλεγχο και την πιστοποίηση πιθανού ελαττώματος. Πουθενά δεν υπάρχει αναφορά για ευθύνη του πωλητή για την παραλαβή και αποστολή στον εγγυητή. Αντιθέτως υπάρχει αναφορά στο ότι πρέπει αν ο εγγυητής δεν είναι ο ίδιος ο πωλητής να ενημερώνει γραπτώς τον καταναλωτή για το ποιος είναι ο εγγυητής. Ν 3023/2002 Περί εγγυήσεων Άρθρο 537 Ευθύνη για ελλείψεις Καθιερώνει την ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συμφωνηθέντων ιδιοτήτων κατά τον χρόνο παράδοσης του πράγματος. Ο πωλητής ευθύνεται ανεξάρτητα από υπαιτιότητά του. Απαλλαγή του πωλητή προβλέπεται μόνο σε περίπτωση γνώσης του αγοραστή και όχι σε περίπτωση υπαίτιας άγνοιάς του. Άρθρο 540 Δικαιώματα αγοραστή Καταγράφονται τα δικαιώματα του αγοραστή στην περίπτωση ευθύνης του πωλητή για έλλειψη συμφωνηθείσης ιδιότητας ή πραγματικού ελαττώματος του πράγματος. Αυτά είναι τα δικαιώματα της επισκευής ή αντικατάστασης του πράγματος (χωρίς επιβάρυνση του αγοραστή) με άλλο, ή μείωσης του τμήματος ή υπαναχώρησης αυτής της σύμβασης. Τα δικαιώματα αυτά παρέχονται εναλλακτικά στον αγοραστή χωρίς ιεραρχική διαβάθμιση μεταξύ τους δηλ. χωρίς ορισμένα από αυτά να έχουν προτεραιότητα. Στην περίπτωση επουσιώδους ελαττώματος δεν θίγεται το δικαίωμα της υπαναχώρησης. Άρθρο 559 Παροχή εγγύησης Αν ο πωλητής ή τρίτος έχει παράσχει εγγύηση για το πράγμα που πουλήθηκε, ο αγοραστής έχει, έναντι εκείνου που εγγυήθηκε, τα δικαιώματα που απορρέουν από τη δήλωση της εγγύησης σύμφωνα με τους όρους που περιέχονται σε αυτήν ή τη σχετική διαφήμιση, χωρίς να παραβλάπτονται τα δικαιώματά του που πηγάζουν από το νόμο. και από τον 2294/1992 Απομακρυσμένες πωλήσεις Όταν παρέχεται εγγύηση στον καταναλωτή, ο προμηθευτής οφείλει να την παρέχει γραπτώς ή με άλλο τεχνικό μέσο αποτύπωσης που μπορεί να είναι διαθέσιμο και προσιτό στον καταναλωτή. Σε περίπτωση προμήθειας καινουργών προϊόντων με μακρά διάρκεια (διαρκή καταναλωτικά αγαθά), η παροχή γραπτής εγγύησης είναι υποχρεωτική. Η εγγύηση πρέπει να περιλαμβάνει με απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση στην ελληνική γλώσσα τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της, την τοπική έκταση ισχύος της, καθώς και τα δικαιώματα που παρέχει το εφαρμοστέο δίκαιο. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων. Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Ειδικά για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους. Επομένως αν σε κάποιο έντυπο κατά την παραλαβή του προϊόντος αναγράφεται ότι το προϊόν έχει εγγύηση της τάδε διάρκειας , που καλύπτεται από τον Τάδε εταιρία στην τάδε διεύθυνση και τάδε τηλέφωνο , τότε προφανώς βάση του τι λέει ο νομοθέτης ρητά δεν μπορεί κανείς να\ επιρρίψει ευθύνη στους πωλητές παρά μόνο εφόσον αποδειχθεί ότι το προϊόν έχει όντως ελάττωμα και ο εγγυητής δεν το καλύψει. Τότε και μόνο τότε έχει και ευθύνη ο πωλητής. Αυτά βέβαια όλα είναι οι ερμηνείες του νόμου. Προφανώς η απόλυτα σωστή ερμηνεία θα δοθεί από ένα δικαστήριο (εφόσον και αν προκύψει) και βάση της απόφασης του θα υπάρχει το δε δικασμένο για να μπορούμε όλοι να ερμηνεύσουμε καλύτερα το νόμο αυτόν. (Εξαιτίας όλων αυτών των "καλογραμμένων" νόμων , τα ελληνικά δικαστήρια έχουν φτάσει στο σημείο να δικάζουν υποθέσεις 10 χρόνια μετά την προσφυγή των ενδιαφερόμενων. Ελλάς το μεγαλείο σου,.... )
spyros007 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 Σημασια δεν εχει τι νομιζεις αλλα τι ισχυει .Αποδειξη το ποσο ευκολα ξεκαθαριζουν την υποθεση συμφωνα με τα οσα λεω στο παραπανω ποστ οι οργανωσεις που προστατευουν τούς καταναλωτες.Και αν δεν το γνωριζεις ριχνουν και προστιμα ενιοτε και βαρβατα.Δεν χρειαζονται καν τα ελληνικα δικαστηρια. Βασικα τα αρθρα που αναφερεις και οχι το ασχετο σχολειο απο κατω επιβεβαιωνουν οτι την βασικη ευθύνη την εχει ο πωλητης. Στην συγκεκριμενη περιπτωση εγγύητης ειναι η επισημη αντιπρωσωπεια φυσικα ............. και τις οποιες διδικασιες (που άλλωστε ειναι το θεμα )μας ο νόμος σαφως προβλεπει οτι τις αναλαμβανει ο εκάστοτε πωλητης Ο πωλητης ειναι ο ενδιαμεσος και προφανέστατα τον τελικο λογο τον εχει ο εγγυητής-αντιπρωσωπεια.Αν πει ας πουμαι η αρβατο οτι το κινητο εχει παρει νερο η οτιδήποτε αλλο και δεν το αντικαθιστα ,ο πωλητης δεν εχει καμια ευθύνη.
Fulgore Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 (επεξεργασμένο) Ρε παιδια τι δικαστηρια γραφετε ορισμενοι πατε καλα.Ο συνηγορος του πολιτη ή ΓΓΚ αρκουν και με το παραπανω,απλα θα παρει λιγο χρονο παραπανω μεχρι να εχει νεοτερα απο αυτους για την υποθεση. Μολις πιασουν την περιπτωση του ενδιαφερομενου να δειτε που μεχρι και συγνωμη θα του πουν(οταν ειναι αργα). Εχει ξαναγινει απειρες φορες και με αλλα προιοντα. Η περιπτωση αλλωστε ειναι απλη και ξεκαθαρη. Απο την στιγμη που το χ προιον αγοραστηκε απο το Ψ καταστημα,το καταστημα οφειλει να κανει τα αυτονοητα. Εδω και στις εγγυησεις των κινητων apple ολοι 1 χρονο εγγυηση γραφουν και αν παρετε τηλεφωνο και ρωτησετε την αντιπροσωπεια λεει 2χρονια τι να λεμε τωρα. Επεξ/σία 30 Μαρτίου 2017 από Fulgore 1
hogsb Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 Αν του γράφουν πάνω στην απόδειξη πχ... Για Service και εγγύηση πρέπει να απευθυνθείς στην arvato και δεν αρνήθηκε να παραλάβει όταν το παρέλαβε ή δεν παρέλαβε με επιφύλαξη δεν μπορεί 6 μήνες μετά να τους πει γιατι δεν το παραλαμβάνετε εσείς... δεν μπορεί να τουσ κυνηγήσει ή και να το κάνει θα το χάσει πανηγυρικά κατα 99.99% σε ένα δικαστήριο. Επίσης ξαναλέω από κανένα νόμο δεν προκύπτει αυτό που λέει ο φίλος και κάποιοι ακόμα. Είναι υποχρεωμένοι σε περίπτωση που από τεχνικό έλεγχο αποδειχθεί ότι το προϊόν έχει ελάτωμα εντός χρόνου εγγύησης να σε καλύψουν ως πωλητές, ειδικά αν πχ το εξουσιοδοτημένο service αρνηθεί να το κάνει για οποιοδήποτε λόγο. Σε καμία περίπτωση δεν αναφέρεται από το νόμο ότι πρέπει η όχι να παραλάβουν αυτοί για να το πάνε στο εξουσιοδοτημένο service. θα ηθελες ..παρε ενα τηλεφωνο την ΓΓΕ ...οτι θελει λεει ο καθενας ..ελεος σε αυτη τη χωρα...ουτε τα βασικα... 1
hogsb Δημοσ. 31 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2017 Και εγώ νομίζω ότι ο νόμος δεν αναγράφει πουθενά ότι ο πωλητής είναι υπεύθυνος για τον έλεγχο και την πιστοποίηση πιθανού ελαττώματος. Πουθενά δεν υπάρχει αναφορά για ευθύνη του πωλητή για την παραλαβή και αποστολή στον εγγυητή. Αντιθέτως υπάρχει αναφορά στο ότι πρέπει αν ο εγγυητής δεν είναι ο ίδιος ο πωλητής να ενημερώνει γραπτώς τον καταναλωτή για το ποιος είναι ο εγγυητής. Ν 3023/2002 Περί εγγυήσεων Άρθρο 537 Ευθύνη για ελλείψεις Καθιερώνει την ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συμφωνηθέντων ιδιοτήτων κατά τον χρόνο παράδοσης του πράγματος. Ο πωλητής ευθύνεται ανεξάρτητα από υπαιτιότητά του. Απαλλαγή του πωλητή προβλέπεται μόνο σε περίπτωση γνώσης του αγοραστή και όχι σε περίπτωση υπαίτιας άγνοιάς του. Άρθρο 540 Δικαιώματα αγοραστή Καταγράφονται τα δικαιώματα του αγοραστή στην περίπτωση ευθύνης του πωλητή για έλλειψη συμφωνηθείσης ιδιότητας ή πραγματικού ελαττώματος του πράγματος. Αυτά είναι τα δικαιώματα της επισκευής ή αντικατάστασης του πράγματος (χωρίς επιβάρυνση του αγοραστή) με άλλο, ή μείωσης του τμήματος ή υπαναχώρησης αυτής της σύμβασης. Τα δικαιώματα αυτά παρέχονται εναλλακτικά στον αγοραστή χωρίς ιεραρχική διαβάθμιση μεταξύ τους δηλ. χωρίς ορισμένα από αυτά να έχουν προτεραιότητα. Στην περίπτωση επουσιώδους ελαττώματος δεν θίγεται το δικαίωμα της υπαναχώρησης. Άρθρο 559 Παροχή εγγύησης Αν ο πωλητής ή τρίτος έχει παράσχει εγγύηση για το πράγμα που πουλήθηκε, ο αγοραστής έχει, έναντι εκείνου που εγγυήθηκε, τα δικαιώματα που απορρέουν από τη δήλωση της εγγύησης σύμφωνα με τους όρους που περιέχονται σε αυτήν ή τη σχετική διαφήμιση, χωρίς να παραβλάπτονται τα δικαιώματά του που πηγάζουν από το νόμο. και από τον 2294/1992 Απομακρυσμένες πωλήσεις Όταν παρέχεται εγγύηση στον καταναλωτή, ο προμηθευτής οφείλει να την παρέχει γραπτώς ή με άλλο τεχνικό μέσο αποτύπωσης που μπορεί να είναι διαθέσιμο και προσιτό στον καταναλωτή. Σε περίπτωση προμήθειας καινουργών προϊόντων με μακρά διάρκεια (διαρκή καταναλωτικά αγαθά), η παροχή γραπτής εγγύησης είναι υποχρεωτική. Η εγγύηση πρέπει να περιλαμβάνει με απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση στην ελληνική γλώσσα τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της, την τοπική έκταση ισχύος της, καθώς και τα δικαιώματα που παρέχει το εφαρμοστέο δίκαιο. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων. Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Ειδικά για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους. Επομένως αν σε κάποιο έντυπο κατά την παραλαβή του προϊόντος αναγράφεται ότι το προϊόν έχει εγγύηση της τάδε διάρκειας , που καλύπτεται από τον Τάδε εταιρία στην τάδε διεύθυνση και τάδε τηλέφωνο , τότε προφανώς βάση του τι λέει ο νομοθέτης ρητά δεν μπορεί κανείς να\ επιρρίψει ευθύνη στους πωλητές παρά μόνο εφόσον αποδειχθεί ότι το προϊόν έχει όντως ελάττωμα και ο εγγυητής δεν το καλύψει. Τότε και μόνο τότε έχει και ευθύνη ο πωλητής. Αυτά βέβαια όλα είναι οι ερμηνείες του νόμου. Προφανώς η απόλυτα σωστή ερμηνεία θα δοθεί από ένα δικαστήριο (εφόσον και αν προκύψει) και βάση της απόφασης του θα υπάρχει το δε δικασμένο για να μπορούμε όλοι να ερμηνεύσουμε καλύτερα το νόμο αυτόν. (Εξαιτίας όλων αυτών των "καλογραμμένων" νόμων , τα ελληνικά δικαστήρια έχουν φτάσει στο σημείο να δικάζουν υποθέσεις 10 χρόνια μετά την προσφυγή των ενδιαφερόμενων. Ελλάς το μεγαλείο σου,.... ) λες (Αυτά είναι τα δικαιώματα της επισκευής ή αντικατάστασης του πράγματος (χωρίς επιβάρυνση του αγοραστή) οταν το καταστημα σου λεει να το στειλεις εσυ με δικα σου εξοδα δλδ ειναι οκ?? ΠΑΙΔΙΑ Η ΓΓΕ Κ Ο ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΉ ΜΟΥ απαντησαν ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΩΣ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΤΗΝ ΣΥΣΚΕΥΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ SERVICE ΚΤΛ... ολα τ αλλα ειναι μπαρουφες ...
ga25 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2017 λες (Αυτά είναι τα δικαιώματα της επισκευής ή αντικατάστασης του πράγματος (χωρίς επιβάρυνση του αγοραστή) οταν το καταστημα σου λεει να το στειλεις εσυ με δικα σου εξοδα δλδ ειναι οκ?? ΠΑΙΔΙΑ Η ΓΓΕ Κ Ο ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΉ ΜΟΥ απαντησαν ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΩΣ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΤΗΝ ΣΥΣΚΕΥΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ SERVICE ΚΤΛ... ολα τ αλλα ειναι μπαρουφες ... Φίλε μου δεν ξέρω τι σου είπαν ή όχι στο τηλέφωνο. Δεν αμφισβητώ το τι σου είπαν. Επίσης δεν θεωρώ ότι έχεις άδικο να διαμαρτύρεσε. Σου παρέθεσα τα άρθρα της νομοθεσίας όπως ακριβώς γράφονται. Την ερμηνεία αυτών δεν μπορώ να την κάνω ούτε εγώ , ούτε ο δικηγόρος μου , ούτε τελικά να ξέρεις μια ανεξάρτητη αρχή. Το λέω αυτό γιατί κάποιος άλλος φίλος μίλησε για πρόστιμα για τέτοιες περιπτώσεις. Αν το ψάξετε λίγο παραπάνω δεν υπάρχει ούτε ένα πρόστιμο επίσημα πληρωμένο για τέτοιες περιπτώσεις στην Ελλάδα. Συνήθως όταν πάει να επιβληθεί κάτι τέτοιο οι εμπλεκόμενοι το πάνε δικαστικά. Αν το δικαστήριο αποφανθεί ότι δεν πρεπει να πληρωθεί το πρόστιμο γιατί τηρήθηκε ο νόμος (και τα μικρά του γράμματα) δεν υπάρχει πρόστιμο κανένα. Υπάρχει εμπλοκή διάφορων υπηρεσιών , που όταν όμως η επιχείρηση απαντήσει ότι με βάση το άρθρο τάδε ενημέρωσα ότι την εγγύηση την παρέχει τρίτος κατά την αγορά (πχ για την συγκεκριμένη περίπτωση) δεν θα μπορεί η αρχή να αποφανθεί οπότε σε παραπέμπει να ακολουθήσεις τον νόμιμο τρόπο και να έρθεις σε αντιδικία μαζί τους , και μάλιστα με δικά σου έξοδα. Δυστυχως αυτή είναι η αλήθεια είτε μας αρέσει είτε όχι και μακάρι κάποια στιγμή αυτό να αλλάξει. Πάντως παρόλα αυτά σου εύχομαι καλά ξεμπερδέματα σε ότι και να αποφασίσεις να κάνεις. Σημασια δεν εχει τι νομιζεις αλλα τι ισχυει .Αποδειξη το ποσο ευκολα ξεκαθαριζουν την υποθεση συμφωνα με τα οσα λεω στο παραπανω ποστ οι οργανωσεις που προστατευουν τούς καταναλωτες.Και αν δεν το γνωριζεις ριχνουν και προστιμα ενιοτε και βαρβατα.Δεν χρειαζονται καν τα ελληνικα δικαστηρια. Βασικα τα αρθρα που αναφερεις και οχι το ασχετο σχολειο απο κατω επιβεβαιωνουν οτι την βασικη ευθύνη την εχει ο πωλητης. Στην συγκεκριμενη περιπτωση εγγύητης ειναι η επισημη αντιπρωσωπεια φυσικα ............. και τις οποιες διδικασιες (που άλλωστε ειναι το θεμα )μας ο νόμος σαφως προβλεπει οτι τις αναλαμβανει ο εκάστοτε πωλητης Ο πωλητης ειναι ο ενδιαμεσος και προφανέστατα τον τελικο λογο τον εχει ο εγγυητής-αντιπρωσωπεια.Αν πει ας πουμαι η αρβατο οτι το κινητο εχει παρει νερο η οτιδήποτε αλλο και δεν το αντικαθιστα ,ο πωλητης δεν εχει καμια ευθύνη. Βασικά θα δούμε πως θα εξελιχθεί όλο αυτό. Θα είναι καλό ο φίλος μας αφού προχώρησε στις ενέργειες που λέει να μας ενημερώσει για την εξέλιξη. Μακάρι όντως οι εμπλεκόμενες πλευρές να τον δικαιώσουν. Για εμένα από την προσωπική μου εμπειρία μέχρι τώρα σε ανάλογες υποθέσεις, αν ο φίλος δικαιωθεί θα είναι μια χαρμόσυνη έκπληξη...
Tragic! Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Εδω και στις εγγυησεις των κινητων apple ολοι 1 χρονο εγγυηση γραφουν και αν παρετε τηλεφωνο και ρωτησετε την αντιπροσωπεια λεει 2χρονια τι να λεμε τωρα. Όλες οι ηλεκτρονικές συσκευές καλύπτονται με 2ετη Πανευρωπαική Εγγύηση ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ. Τα υπόλοιπα είναι για να χουμε να λέμε...
mpentenis Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Όλες οι ηλεκτρονικές συσκευές καλύπτονται με 2ετη Πανευρωπαική Εγγύηση ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ. Τα υπόλοιπα είναι για να χουμε να λέμε... Σωστό. Ακου τώρα το ωραίο, πήγ σε τράπεζα και ρωτάω για POS (μηχανακι για κάρτες). Εαν το πάρω με δόσεις, μου δίνουν ενα χρονο εγγύηση μόνο! Εαν το πάρω με αγορά (επι τόπου πληρωμή όλου του ποσού) δεν δίνουν κάν εγγύηση...!!!! Εκει είναι να πάρεις το μηχάνημα και να σου χαλάσει...αντε να βγάλεις άκρη!
shreder Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 (επεξεργασμένο) Σωστό. Ακου τώρα το ωραίο, πήγ σε τράπεζα και ρωτάω για POS (μηχανακι για κάρτες). Εαν το πάρω με δόσεις, μου δίνουν ενα χρονο εγγύηση μόνο! Εαν το πάρω με αγορά (επι τόπου πληρωμή όλου του ποσού) δεν δίνουν κάν εγγύηση...!!!! Εκει είναι να πάρεις το μηχάνημα και να σου χαλάσει...αντε να βγάλεις άκρη! Καταγγελία στον συνήγορο καταναλωτή και απαίτηση της 2ετου΄ς εγγύησης που δικαιούσε όσο για τις αντριπορσωπείες των κινητών το post είναι αυτό:http://www.insomnia.gr/topic/459826-εταιρεια-arvatoαπαραδεκτη-συμπεριφορα-σε-σερβις-κι/?p=55428703 Με την διαφόρά ότι η huawei δεν έχει επίσημο service πλεόν την arvato όπως ακριβώς ειπώθηκε και παραπάνω. Για τα κινητά lumia αντιπροσωπεία δεν είναι η arvato είναι η B2X www.b2x.com/microsoftphonesupport εκεί με το ΙΜΕΙ της συσκευής και εναν κωδικό που σου δίνουνε αυτοί μπορείς να δεις την επισκευή του κινητόυ σου σε τι στάδιο βρίσκεται. Όσον αφορά άλλες μάρκες κινητών οι αντιπροσωπείες είναι: Για συσκευές Apple η αντίστοιχη εταιρεία είναι η Infoquest (Λ. Κηφισού 125 Ρέντη, τηλέφωνο επικοινωνίας 2119991260)KAI 0080044145417. Για Samsung συσκευές μπορείτε να απευθυνθείτε και στη Smartec (Φειδίππου 7 Χαϊδάρι, τηλέφωνο επικοινωνίας 2105820000). Για κινητά LG μπορείτε επίσης να απευθύνεστε στην εταιρεία Procordia τηλέφωνο 2107777076 Κριμαίας 7-9 ή ηλεκτρονικά στο [email protected] Για κινητά sony είνaι η cometron www.cometron.gr Cometron Sony authorized service Βασιλέως Γεωργίου 11 & Σουρή Χαλάνδρι, Αττική, 15232, Ελλαδα [email protected] 2106824564 - 2106850363 - 2106851680 2106821661 Για τα κινητά Huawei Αποκλειστικό επισκευαστικό κέντροΜιχαλακοπούλου 178 +30 217 0007575 Ιστότοπος Για service κινητων sony ericsson αλλά επίσης και samsung είναι: Omnitech Wireless Applications SA Κλεισθένους 231 Γέρακας, Αθήνα 15 344 Τηλέφωνο: 210 6619010 Fax: 210 6619020 Τα ξαναπαραθέτω γιατί το πρώτο post δεν μπορώ να το κάνω edit πλέον όποτε παραθέτω το αρχικό με αλλαγή στην αντιπροσωπεία για τα huawei κινητά. Επεξ/σία 2 Απριλίου 2017 από shreder 1
Tragic! Δημοσ. 3 Απριλίου 2017 Δημοσ. 3 Απριλίου 2017 Σωστό. Ακου τώρα το ωραίο, πήγ σε τράπεζα και ρωτάω για POS (μηχανακι για κάρτες). Εαν το πάρω με δόσεις, μου δίνουν ενα χρονο εγγύηση μόνο! Εαν το πάρω με αγορά (επι τόπου πληρωμή όλου του ποσού) δεν δίνουν κάν εγγύηση...!!!! Εκει είναι να πάρεις το μηχάνημα και να σου χαλάσει...αντε να βγάλεις άκρη! Καταγγελία για την προστασία όλων μας και το συλλογικό καλό. Εσύ ενημερώθηκες και τους απέφυγες, κάποιος άλλος μπορεί να την πατήσει και να χάσει τα λεφτά του. Ή να χρειαστεί να τρέξει για να βρει το δίκιο του. *Μάγκες προσοχή, είναι χρέος μας να καταγγέλουμε τέτοιες "πολιτικές", ανεξάρτητα από το αν υπήρξε προσωπική σύγκρουση με το κατάστημα γι αυτό το λόγω. Κοιτάμε και λίγο τον συμπολίτη μας
ga25 Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Όλες οι ηλεκτρονικές συσκευές καλύπτονται με 2ετη Πανευρωπαική Εγγύηση ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ. Τα υπόλοιπα είναι για να χουμε να λέμε... Δεν ισχύει απόλυτα αυτό. Ο νομοθέτης μιλάει για νομιμη εγγύηση 2 ετών η οποία βάση του νομοθέτη μπορεί να είναι μικρότερη διάρκειας αν η ζωή ενός προϊόντος είναι μικρης διάρκειας.... και αναφέρεται πιο συγκεκριμένα ειδικα σε προϊόντα τεχνολογίας. Επομένως please διαβάστε όλο το νόμο πριν βγάζετε ασφαλή συμπεράσματα. Η apple δεν δίνει τουλάχιστον σε smartpones και tablet 2έτη εγγύηση από όσο γνωρίζω και ξέρω... Αν κάποιος έχει καταφέρει να αντικατασήσει προϊόν apple μετά το χρόνο και χωρίς να έχει αγοράσει care pack ή κάτι τέτοιο ας μας πει την εμπειρία του. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα