shreder Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Το θέμα είναι πως ότι κάθε μαγαζί προσπαθεί να αποφύγει το στείλει το κινητό στην αντιπροσωπεία και θέλει ο πελάτης να το κάνει ώστε αν κάτι πάει στραβά να μην θιχτεί το όνομα του μαγαζιού.Δεν είναι όμως έτσι γιατί αν το μαγαζί και δεν αναφέρομαι μόνο στο kaizer.gr τώρα αλλά μιλάω γενικά υποστηρίξει τον πελάτη του σωστά και τον δικαιώσει απέναντι στην αντιπροσωπεία τότε όχι μόνο το μαγαζί θα αποκτήσει καλύτερη φήμη αλλά θα αποκτήσει έναν ακόμα ευχαριστημένο πελάτη κάτι που είναι πολύ βασικό για την λειτουργία του.όμως εδώ στην ελλάδα τα πράγματα δεν λειτουργούν ακριβώς έτσι για την ακρίβεια δεν λειτουργούν καν έτσι οπότε και αναγκαζόμαστε όλοι να προσφύγουμε σε όλα τα νόμιμα μέσα για να βρούμε το δίκιο μας.
hogsb Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Το θέμα είναι πως ότι κάθε μαγαζί προσπαθεί να αποφύγει το στείλει το κινητό στην αντιπροσωπεία και θέλει ο πελάτης να το κάνει ώστε αν κάτι πάει στραβά να μην θιχτεί το όνομα του μαγαζιού.Δεν είναι όμως έτσι γιατί αν το μαγαζί και δεν αναφέρομαι μόνο στο kaizer.gr τώρα αλλά μιλάω γενικά υποστηρίξει τον πελάτη του σωστά και τον δικαιώσει απέναντι στην αντιπροσωπεία τότε όχι μόνο το μαγαζί θα αποκτήσει καλύτερη φήμη αλλά θα αποκτήσει έναν ακόμα ευχαριστημένο πελάτη κάτι που είναι πολύ βασικό για την λειτουργία του.όμως εδώ στην ελλάδα τα πράγματα δεν λειτουργούν ακριβώς έτσι για την ακρίβεια δεν λειτουργούν καν έτσι οπότε και αναγκαζόμαστε όλοι να προσφύγουμε σε όλα τα νόμιμα μέσα για να βρούμε το δίκιο μας. εγω νομιζω ειναι το κοστος των μεταφορικων και ο ογκος δουλειας...
shreder Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Φίλε μου το κόστος των μεταφορικών κανονικά το αναλαμβάνει η αντιπροσωπεία οπότε το κάθε μαγαζί στέλνει στην αντιπροσωπεία χωρίς δικά του έξοδα.Επίσης ο όγκος δουλειάς δεν είναι τόσο μεγάλος ώστε να μην μπορούν να εξυπηρετήσουν τον κάθε πελάτη στέλνοντας το κινητό του στην αντιπροσωπεία για επισκευή.Δεν είναι λοιπόν ούτε το κόστος των μεταφορικών ούτε και ο όγκος δουλειάς είναι απλά ότι δεν θέλουν να χαλάσουν το όνομα του μαγαζιού τους.Τόσο απλά είναι τα πράγματα. Και συν της άλλης αυτό για τα μεταφορικά δεν ισχύει για έναν ακόμα λόγο.Επειδή τα μαγαζιά έχουνε συνεργασία με μία courier εταιρεία αυτή τους κάνει καλύτερη τιμή δηλαδή για να γίνω πιο σαφής αν εσύ στείλεις το κινητό σου στην αντιπροσωπεία θα πληρώσεις 10€ το μαγαζί θα πληρώσει 3,5€-5€ λόγω της συνεργασίας του με την courier οπότε αυτά περί κόστους τον μεταφορικών δεν ισχύουν καν.
hogsb Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 ναι βαλε πως το kaizer.gr πουλαει 2000+ κινητα τον μηνα ..τα 3.5 ευρω ....για το καθε ενα που πρεπει να παει στο sevice ..ειναι πολλα 1
shreder Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 δεν είναι πολλά αλλά σκέψου ότι το κατάστημα βγάζει πόσα λεφτά από τα κινητά το να δώσει 3,5€ για το καθένα δεν είναι πολλά αλλά απλά το κατάστημα δεν θέλει να αναλάβεί τις ευθύνες του απέναντι στον πελάτη-καταναλωτή.
hogsb Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 να ενημερώσω το forum πως η huawei εχει κυριολεκτικα .....απο σήμερα.... δικό της τμήμα service..(ΜΙΧΑΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ 178) ΤΕΛΟΣ η avarto .... οσο για το θεμα ...με το kaiser ...η πλατφόρμα σκρουτζ ...ειναι απαραδεκτη κ προστατεύει μονο τα μαγαζια ...κ οχι τον καταναλωτη , σημερα πηγα σε δικηγορο και θα παει το θεμα μεχρι τελους...! εγιναν ηδη ξεχωριστες καταγγελιες στην Γ.Γ.Ε κ συνηγορο του καταναλωτη κ σύντομα ξεκιναν τα εξωδικα κ οι μηνυσεις ..αντε γιατι μας περναν για μαλακες .. 1
stelios18120 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 Δικό της τμήμα service; Μία χαρά τότε. Όσοι έχετε huawei σωθηκατε.
mentoras99 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 να ενημερώσω το forum πως η huawei εχει απο σήμερα δικό της τμήμα service..ΤΕΛΟΣ η avarto .... οσο για το θεμα ...με το kaiser ...η πλατφόρμα σκρουτζ ...ειναι απαραδεκτη κ προστατεύει μονο τα μαγαζια ...κ οχι τον καταναλωτη , σημερα πηγα σε δικηγορο και θα παει το θεμα μεχρι τελους...! εγιναν ηδη ξεχωριστες καταγγελιες στην Γ.Γ.Ε κ συνηγορο του καταναλωτη κ σύντομα ξεκιναν τα εξωδικα κ οι μηνυσεις ..αντε γιατι μας περναν για μαλακες .. Γιατι; Αναλυεις λιγο το σκεπτικο σου;
ASFE Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 να ενημερώσω το forum πως η huawei εχει απο σήμερα δικό της τμήμα service..ΤΕΛΟΣ η avarto .... οσο για το θεμα ...με το kaiser ...η πλατφόρμα σκρουτζ ...ειναι απαραδεκτη κ προστατεύει μονο τα μαγαζια ...κ οχι τον καταναλωτη , σημερα πηγα σε δικηγορο και θα παει το θεμα μεχρι τελους...! εγιναν ηδη ξεχωριστες καταγγελιες στην Γ.Γ.Ε κ συνηγορο του καταναλωτη κ σύντομα ξεκιναν τα εξωδικα κ οι μηνυσεις ..αντε γιατι μας περναν για μαλακες .. Το σκρουτζ δλδ αρνηθηκε να αναρτησει την αξιολογηση σου?
hogsb Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 Γιατι; Αναλυεις λιγο το σκεπτικο σου; τωρα θελει ωρα να το αναλυσω ....και φεύγω για το service .... παντως στο σκρουτς ειναι απαραδεκτo .....μονο πως να βαλουν 1000000 καταστηματα τους νοιαζει κ να παρουν το χρημα....δεν πειραζει ....ας ειναι καλα η ΓΓΕ ...εχουν παρει τον δρομο τους τα πραγματα ...
stelios18120 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 Περίμενε λίγο Εκανες αρνητική και δεν την ανέβασαν; Μήπως ήσουν υβριστικος η ειρωνικός κτλπ;
Fulgore Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 Στο σκρουτζ δεν ανεβαζουν αξιολογησεις ειτε αν ο τονος ειναι υβριστικος(γενικα χαρακτηρισμοι δεν περνανε)ειτε αν δεν ειναι σιγουρο οτι εχει πραγματοποιηθει η αγορα. Βεβαια δεν σου φταει το σκρουτζ οταν παει ο Ελληναρας και ανεβαζει θετικες αξιολογησεις για τα καταστηματα μονο και μονο επειδη πηγε και παρελαβε το κινητο απο εκει. Το ιδιο φυσικα γινεται και σε αλλες φορες που ανεβαινουν κυριολεκτικα ασχετες αξιολογησεις με το προιον. 1
theavenger2 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 Πηγα στο καταστημα kaizer.gr μετα απο βλαβη που εβγαλε το κινητο μου...ζητησα να παει για service (εχει 1 χρονο ακομα εγγυηση) μου ειπαν πως αυτοι δεν κανουν κατι κ πρεπει εγω να πληρωσω για την αποστολη κ να επικοινωνησω μαζι τους....( arvato) ...πως δεν ειναι αυτοι public κ με υφακι με το που μπηκα μεσα με ενημερωσαν για τους ορους πισω απο την αποδειξη....οτι κ καλα δεν εχουν sevice αυτοι και δεν υπαρχει κατι να κανουν ...!! ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ...ΠΡΕΠΕΙ Ο ΠΩΛΗΤΗΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΟΛΟ ΘΕΜΑ...ΟΠΟΙΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΑΣ ΤΟ ΠΕΙ ΑΥΤΟ ....ΑΠΛΑ ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ..ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΑΣΤΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ βλεπω στο φομουμ πως υπαρχει θεμα με την arvato ...οποτε 2 το μπλεξιμο χαχα Πσιτ μη το πολύ λές αυτό με την αστυνομία γιατί θα φάει κανείς κάνα καντύλι από το τηλεφωνικό τους κέντρο μια και θα ζητάει πράγματα που δεν ισχύουν. Πραγματικά δεν ισχύει αυτό που λες... Στο Ν3043/2002 αναφέρεται ξεκάθαρα το θέμα ευθύνης του πωλητή και μη όπως και στον Ν2251/1994 , μέσα στους οποίους υπάρχουν δεκάδες εξαιρέσεις των εξαιρέσεων για το πότε και υπό πιες συνθήκες ο πωλητης έχει ευθύνη εξ ολοκλήρου ή όχι , και οφείλει ή δεν οφείλει να σε στείλει ή να μην σε στείλει κάπου αλλού... Γενικά είναι πολύ μπερδεμένο. Επίσης για να ξέρεις από την στιγμή που όπως λες σου γράφουν κάτι πάνω σε ένα χαρτί την ώρα που παραλαμβάνεις και αποδέχεσε να παραλάβεις έχεις χάσει (βάση νόμου πάντα και μάλιστα ελληνικού νόμου). Και αν όπως λές στο έγραψαν στην απόδειξη δυστυχώς αφού δεν αντέδρασες όταν παρέλαβες και δεν έκανες παραλαβή με επιφύλαξη, έχει αποδεχθεί τους όρους τους. Και με δεδομένο ότι δεν αρνήθηκαν να σου δώσουν εγγύηση αντιθέτως σε έστειλαν στο επίσημο τμήμα κάλυψης εγγυήσεων δεν έχουν νομική ευθύνη καμία. Καλό λοιπόν είναι να συμβουλευτείς ένα δικηγόρο πριν κάνεις οτιδήποτε άλλο γιατί μπορεί να πας για μαλί και να βγεις κουρεμένος.... Δεν λέω ότι έχει άδικο να αγανακτείς για να μην παρεξηγηθώ, λέω απλά δυστυχώς ότι έτσι δουλεύει το σύστημα και πίστεψε με το ξέρουν καλύτερα από εμάς. 1
Fulgore Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 Επίσης για να ξέρεις από την στιγμή που όπως λες σου γράφουν κάτι πάνω σε ένα χαρτί την ώρα που παραλαμβάνεις και αποδέχεσε να παραλάβεις έχεις χάσει (βάση νόμου πάντα και μάλιστα ελληνικού νόμου). Και αν όπως λές στο έγραψαν στην απόδειξη δυστυχώς αφού δεν αντέδρασες όταν παρέλαβες και δεν έκανες παραλαβή με επιφύλαξη, έχει αποδεχθεί τους όρους τους. Και με δεδομένο ότι δεν αρνήθηκαν να σου δώσουν εγγύηση αντιθέτως σε έστειλαν στο επίσημο τμήμα κάλυψης εγγυήσεων δεν έχουν νομική ευθύνη καμία. Καλό λοιπόν είναι να συμβουλευτείς ένα δικηγόρο πριν κάνεις οτιδήποτε άλλο γιατί μπορεί να πας για μαλί και να βγεις κουρεμένος.... Δεν λέω ότι έχει άδικο να αγανακτείς για να μην παρεξηγηθώ, λέω απλά δυστυχώς ότι έτσι δουλεύει το σύστημα και πίστεψε με το ξέρουν καλύτερα από εμάς. Τι του εγραψαν πανω στο χαρτι να υπογραψει δεν καταλαβα. Ξαναδιαβασε αυτο που απαντας. Οκ τα περι αστυνομιας ειναι υπερβολη,αλλα σε καμια περιπτωση δεν ισχυουν αυτα που αναφερεις. Ακομα και χαρτι να εχουν που να γραφει οτι δεν αναλαμβανουν την διαδικασια του service και αυτο παρανομο ειναι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα