shreder Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Παραιτούμαι ειλικρινά. Εγώ , γνωστοί μ, φίλοι μ έχουμε πάει κινητά συγκεκριμένα Σονυ για επισκευή και μας τα έχουν επισκευάσει και έχουν αλλάξει και τα εξωτερικά φθαρμενα μέρη. Για ms, Huawei δεν ξέρω ίσως εκεί παίζονται τα όσα λέτε, αλλά στην Σονυ είναι επαγγελματίες. Προσωπικά δεν έχει τύχει να δω με τα μάτια μ κάποιον δυσαρεστημένο. Και ναι πολλά ψέματα γράφονται. Είτε από μποτάκια, είτε από αυτούς που με δικα τους λάθη έχει βγει εκτός η συσκευή τους και προσπαθούν να πείσουν τους άλλους. Τι να πω. Κάποιοι αποσκοπούν αλλού ίσως. Καλή συνέχεια στο εν λόγω θρεντ. Θα ήθελα να διαβάσω τι θα γίνει με την συσκευή σου φίλτατε σρεντερ. Να στε καλά Φίλε μου μπας και είσαι υπάλληλος της arvato ή του γερμανου και τα λες όλα αυτά δεν γίνεται όλοι να λένε ότι υπάρχει θέμα με την arvato γιατί βγάζει χωρίς λόγο απλά και μόνο για να τσεπώνει λεφτά από εμάς τα κινητά μας εκτός εγγύησης και εσύ να μας λες ότι φταίμε εμείς.
mpentenis Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Και εγώ μπορώ να γράψω μια ιστορία δεν μου είναι δύσκολο, η να ρουταρω-βρεξω ενώ δεν κλείσω τις τάπες, το κινητό μου και να κλαίω ότι δεν μου το αλλάζουν. Έχω εμπειρίες για άνω από 20 σονυ κινητά τα οποία είχαν από μόνα τους θέμα, όλα αλλάχτηκαν. Εγω που έχω χαρτί απο Υπουργείο Οικονομικών, τμήμα Εμπορίου για την συγκεκριμένη εταιρία να έχω άποψη ή η γνώμη σου και των φίλων σου έχει περισσότερη ισχύ απο το χαρτί μου? Εαν όλοι λέμε λαλακίες γιατι το συγκέκριμένο thread έχει φτάσει 44 σελίδες? ούτε thread με τίτλο "Το Iphone είναι το καλύτερο ever" δεν θα έφτανε τόσες σελίδες (και το αντίστροφο φυσικά!) και στις οποιες να συμφωνούν σχεδόν όλοι μάλιστα!!! 1
shreder Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Εγω που έχω χαρτί απο Υπουργείο Οικονομικών, τμήμα Εμπορίου για την συγκεκριμένη εταιρία να έχω άποψη ή η γνώμη σου και των φίλων σου έχει περισσότερη ισχύ απο το χαρτί μου? Εαν όλοι λέμε λαλακίες γιατι το συγκέκριμένο thread έχει φτάσει 44 σελίδες? ούτε thread με τίτλο "Το Iphone είναι το καλύτερο ever" δεν θα έφτανε τόσες σελίδες (και το αντίστροφο φυσικά!) και στις οποιες να συμφωνούν σχεδόν όλοι μάλιστα!!! Συμφωνώ είναι ολοφάνερο άλλωστε ότι ο greekbusters δουλεύει μάλλον σε αυτή την εταιρεία ή στον γερμανό για αυτό και απαντάει έτσι.
greekbusters Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Με έκανες να γελάσω βραδιάτικα, να σαι καλά ☺ δυστυχώς για σενα έπεσες έξω. Ας μην το κουράζουμε άλλο. Ναι η γνώμη εμένα και των φίλων μου μετράει εννοείται και όχι κάποιων αγνώστων που διάβασα κάπου, κάποτε...
Fulgore Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Το έχω ξαναγράψει παλιότερα και γώ. 2 φορές που τους πήγα το Ζ3, η εξυπηρέτηση ήταν υποδειγματική! Εκτός αν έχει να κάνει και με τον κατασκευαστή, τις οδηγίες κλπ κλπ... Όταν τόλμησα να γράψω τις (θετικές) εντυπώσεις μου, για την άμεση αντιμετώπιση προβλημάτων του Sony Xperia Z3 του γιου μου, που παρουσίασε τον ΔΕΚ 2015 και τον ΙΑΝ 2016 (διαφορετικές βλάβες), έπεσαν κάποιοι να με βγάλουν τρελό. Ναι ειχαν ακουστει πολλα για την εν λογω εταιρεια αλλα οχι το 99% που γραφτηκε ειναι σκετη υπερβολη. Επισης μην ξεχναμε οτι προφανως και οι περισσοτεροι που θα σχολιασουν θα ειναι για να πουν κατι το αρνητικο,παρα για κατι θετικο. Υπαρχουν βεβαια και οι παραπανω περιπτωσεις αλλα ειναι σπανιες. Τελος μιας και πιασαμε τα service μπορω ανετα να ανεβασω αποψεις κοσμου και για την procordia της LG τι τραβηγματα ειχε ο κοσμος με τα G4 και g5 το προηγουμενο καλοκαιρι που περιμενε τα ανταλλακτικα ποσο καιρο,με την Smartec και τα S7 edge μια απο τα ιδια,με την Infoquest που αρνουνταν iphone κινητο αγορασμενο με τιμολογιο(ενω με την ΓΓΚ μια χαρα το εφτιαξε τελικα...)και παει λεγοντας. Κοινως τα αρνητικα σχολια για ολες τις αντιπροσωπειες/service ειναι καθε φορα περισσοτερα απο οτι τα θετικα. Απλα στην περιπτωση της Arvato πιο παλια καλυπτε ολα τα κινητα πανω κατω γιαυτο βγηκε και τοση φορα για αυτην.
nikosmakos Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Καλησπερα, με την συγκεκριμενη εταιρια ετυχε να ασχοληθω 2 φορες, για λογαριασμο γνωστων οταν μου εφεραν τα κινητα τους. Και τα 2 μοντελα Samsung (S7, A5). Kαι τις 2 φορες ετυχε να κανουν τις καταλληλες ενεργειες και ολα πηγαν μια χαρα. Για δικο μου θεμα δεν εχει τυχη κατι, καθως εχω lg κινητο, αλλα στο μελλον ποτε δεν ξερεις τι μπορει να συμβει. Υ.Γ. Λιγο στην τηλεφωνικη εξυπηρετηση ηταν οτι νανε μεχρι να συννενοηθουμε αλλα στο τελος ολα πηγαν καλα.
shreder Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Καλησπερα, με την συγκεκριμενη εταιρια ετυχε να ασχοληθω 2 φορες, για λογαριασμο γνωστων οταν μου εφεραν τα κινητα τους. Και τα 2 μοντελα Samsung (S7, A5). Kαι τις 2 φορες ετυχε να κανουν τις καταλληλες ενεργειες και ολα πηγαν μια χαρα. Για δικο μου θεμα δεν εχει τυχη κατι, καθως εχω lg κινητο, αλλα στο μελλον ποτε δεν ξερεις τι μπορει να συμβει. Υ.Γ. Λιγο στην τηλεφωνικη εξυπηρετηση ηταν οτι νανε μεχρι να συννενοηθουμε αλλα στο τελος ολα πηγαν καλα. Μαγαζί έχεις;
nikosmakos Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Μαγαζί έχεις; Οχι, απλα κανω επισκευες μονος μου και απο τους γνωστους που μου φερνουν καποια ειχαν εγγυηση. Οποτε γτ να πληρωσουν ανταλλακτικα
shreder Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Οχι, απλα κανω επισκευες μονος μου και απο τους γνωστους που μου φερνουν καποια ειχαν εγγυηση. Οποτε γτ να πληρωσουν ανταλλακτικα Σωστός ρε συ δίκιο έχεις.Αλλά από τόσες αντιπροσωπείες και μετά από τόσα που έχουν γραφτεί και ακουστεί εσύ την arvato επέλεξες;
nikosmakos Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Σωστός ρε συ δίκιο έχεις.Αλλά από τόσες αντιπροσωπείες και μετά από τόσα που έχουν γραφτεί και ακουστεί εσύ την arvato επέλεξες; Να πω την αληθεια, εγω καλεσα και μιλησα με τα καταστηματα απο οπου ειχαν αγοραστει τα κινητα και μου εδωσαν το τηλ της arvato και στις 2 περιπτωσεις, οποτε καλεσα κατευθειαν εκει. Εγω αυτο που εχω καταβαλει παντως οτι το συστημα λειτουργει σαν λαχειο, αν σου κατσει την εκατσες.
shreder Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Να πω την αληθεια, εγω καλεσα και μιλησα με τα καταστηματα απο οπου ειχαν αγοραστει τα κινητα και μου εδωσαν το τηλ της arvato και στις 2 περιπτωσεις, οποτε καλεσα κατευθειαν εκει. Εγω αυτο που εχω καταβαλει παντως οτι το συστημα λειτουργει σαν λαχειο, αν σου κατσει την εκατσες. Το θέμα είναι ότι τα περισσότερα καταστήματα ξέρουνε μόνο την arvato οπότε είναι καλύτερα να ψάξεις μόνος σου και να βρείς τις αντιπροσωπείες έτισ ώστε να μην υπάρξει ξανά κάποιο θέμα.
shreder Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Εγω που έχω χαρτί απο Υπουργείο Οικονομικών, τμήμα Εμπορίου για την συγκεκριμένη εταιρία να έχω άποψη ή η γνώμη σου και των φίλων σου έχει περισσότερη ισχύ απο το χαρτί μου? Εαν όλοι λέμε λαλακίες γιατι το συγκέκριμένο thread έχει φτάσει 44 σελίδες? ούτε thread με τίτλο "Το Iphone είναι το καλύτερο ever" δεν θα έφτανε τόσες σελίδες (και το αντίστροφο φυσικά!) και στις οποιες να συμφωνούν σχεδόν όλοι μάλιστα!!! Τι χαρτί είναι αυτό που έχεςι φίλε μου εξηγησέ μας και εμάς.
mpentenis Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Αύριο που θα πάω γραφείο μπορώ να σκαναρω ένα κομμάτι για να αποδείξω κατά πρώτον την ύπαρξη, γιατί από ότι κατάλαβα υπάρχουν αμφιβολίες. Είχα θέμα με ένα htc 8x, το οποίο στο άσχετο έκανε επανεκκίνησεις ασταματητα, το στέλνω και έρχεται μετά από ένα μήνα, μετά από μια μέρα πάλι το ίδιο. Ξαναστέλνω, κάνει ένα μήνα, πάλι το ίδιο. Ζητώ αντικατάσταση, μου λένε δεν κάνουμε, μιλάω με συνηγορο καταναλωτή, έρχεται τρίτη φορά πίσω, μέσα στην κουριερ το ανοίγω, επανεκκίνησεις. Ξανά πίσω, επεμβαινει ο συνήγορος, γίνεται αντικατάσταση μετά από 3 μήνες χωρίς κινητο. Ρωτάω για την εγγύηση, πάει αυτή έληξε μου λένε. Ρωτάω για το διάστημα που δεν το είχα, δεν έχει σημασία λένε. Ζητάω νέα εγγύηση αφού άλλαξε πλακέτα, αρνούνται. Μιλάω με συνηγορου, μου λένε νέος σειριακό νέα εγγύηση, αν θες συνεχίζουμε καταγγελία αν θες σταματάμε. Συνεχίζουμε λέω και όπου πάει, εγώ είχα πάρει ήδη άλλο τηλέφωνο αφού δεν μπορούσα να τους περιμένω στην arvato, οπότε 20 μέρες μετά έρχεται κοινοποιηση από συνηγορο, ειχε στείλει στην αρκετό έγγραφο για να πουν την άποψή τους. Προφανώς δεν απάντησε ποτέ οπότε ένα μήνα μετά έρχεται πάλι κοινοποίηση, έγγραφο από συνηγορου προς τμήμα εμπορίου για να ξεκινήσουν νομικές διαδικασίες λόγω άρνησης επέκτασης εγγύησης από ότι θυμάμαι... κάπου εκεί το έχασα το θεμα
stelios18120 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Συνέχισε το μέχρι Άρειο πάγο Το θέμα είναι ότι να βγει στο τέλος μία άκρη και όχι μόνο χαρτουρα και να περάσουν 2-3 χρόνια.
PYTHIA2000 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2017 Σας βρήκα όταν μετά από 3 μήνες αναμονής για επισκευή του κινητού μου στην Arvato είίπα να ψάξω στο διαδίκτυο να δω τι γίνεται με αυτήν την εταιρία. Δυστυχώς επιβεβαιώνομαι ότι έμπλεξα. Στο μεταξύ όταν μετά τον πρώτο μήνα ζήτησα έντονα ενημέρωση τουλάχιστον για το πρόβλημα που έχει το τηλέφωνο, ευαρεστήθηκαν να μου πουν ότι φταίει η πλακέτα και θα την αλλάξουν. Σημ. Η εγγύηση με καλύπτει. Το κινητό είναι ασήμαντο- ένα lenovo 2010 το οποίο αντικατέστησα με άλλο- αλλά το θέμα είναι στην διεκδίκηση των δικαιωμάτων του καταναλωτή και σε αυτό δεν θα κάνω πίσω. Κρίμα, γιατί οι εγκαταστάσεις τους σε προδιαθέτουν για μια άκρως επαγγελματική συμπεριφορά, αλλά συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Θα ενημερώσω για τη συνέχεια, 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα