Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2016 Καλα για κιτρινισμενη οθονη δεν το στειλες?η μπαταρια τι εγινε? εμενα procordia για την οθονη 25 λεπτα με το ρολοι στο σαλονακι τους περιμενα και ολα κομπλε παντως!Μην κανετε τετοια λαθη,η LG εχει πολυ δυνατη αντιπροσωπεια/service
PaRaNo1d Δημοσ. 17 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2016 Μου ειπαν οτι λογο χαλασμενης μπαταριας (?) επειδη υπερθερμενεται το κινητο κιτρινιζει η οθονη....μαλλον και τα 2 θα αλλαξουν αλλα περιμενουν τν μπαταρια. Τεσπα μπορω να παρω την procordia ενα τηλ να ρωτησω αν εχουν εκει τα ανταλακτικα και να το παρω πισω απο τν αρβατο ? καλυτερα ετσι... 1
johnyboy Δημοσ. 18 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2016 μην πας καν στην procordia, το παρέλαβαν εχτές τρίτη και μου είπαν θα το κοιτάξουν στο τέλος της επόμενης εβδομάδας....
L0k0p0k013 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2016 Κάτι οι άδειες κάτι οι αργές παραγγελίες (λόγω αδειων) την έκατσες τη βάρκα,για αυτό ποτέ επισκευές τέτοιες εποχές χάνεις πολύ χρόνο.
Γιώτα2432 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2016 Δεν σηκώνουν το τηλέφωνο Λοιπόν,εστειλα ένα κινητό Huawei P8 Lite μέσω κούριερ στην Arvato γιατί είχε παθει βλάβη στο wifi και από το μαγαζί που το πήρα μου είπαν να το στείλω εκεί..ε λοιπόν έτσι κι έκανα,ομως προσπαθώ να επικοινωνισω μαζί τους από χθες κι αυτοί τίποτα!Είτε τερματίζεται αυτόματα η κλήση είτε περιμένω στην αναμονή και δεν το σηκώνουν!Ανησυχω ότι μπορεί να μην εχουν παραλάβει το κινητό ή να μην έχουν δει τα στοιχεία μου και το πάρουν ως αγνώστου αποστολέα και χάσω το κινητό Τι μου προτείνετε να κάνω?
nassosxlvbros Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Να συνοψίσω και γω για την arvato/πώην Arvato/teleservice/,πρώηνTeleservice...: Η εταιρεία με το πρώτο όνομα Teleservice στήθηκε εκ του μηδενός από 7-8 φιλότιμους τεχνικούς και έναν καταπληκτικό πρώην διευθυντή της τον κο Κώστα Κουκόπουλο,έναν σπάνιο άνθρωπο με όραμα και αγάπη για την εταιρεία ΚΑΙ το προσωπικό που το ήθελε ενωμένο και ισχυρό απέναντι σε κάθε δυσκολία.Δυστυχώς αυτό δεν κράτησε για πολύ...Η νέα διευθύντρια που τον διαδέχτηκε άλλαξε άρδην τη πολιτική της εταιρείας Άρχισε να στελεχώνει το σέρβις με νέους/άπειρους τεχνικούς,με δεκάδες "ρουφ" ανίδεους ως επί το πλείστον team leaders (κοινώς τεμπεληδες κολλητούς της) που το μόνο που κάναν ήταν να τριγυρνάν και να καρφώνουν όποιον δεν έβγαζε πολλά νούμερα,ή όποιο δε πολύγούσταραν...Αντέγραψαν και πολλαπλασίασαν τις συνήθεις βλάβες-βλέπε υγρασία- και ειδικά καλοκαίρι προς Σεπτέμβριο ήταν η καλύτερή τους!....Όσοι τεχνικοί διαμαρτυρήθηκαν ή δεν συννορφώθηκαν πήραν πόδι με συνοπτικές διαδικασίες.... Μερικοί πολύ καλοί τεχνικοί τους ακόμα και σήμερα που μαθαίνω νέα τους ή απολύθηκαν ή "κάνουν την πάπια" μπας και γλυτώσουν την απόλυση.Το αποτέλεσμα τελικά είναι οι περισσότερες επισκευές να είναι αναξιόπιστες και να υπάρχουν ΠΟΛΛΕΣ επιστροφές,συν ο κόσμος να διαμαρτύρεται για τις υπέρογκες χρεώσεις...Δε μπορώ να κατανοήσω τη πολιτική αυτή του "χαμηλού κόστους τεχνικός"=μειωμένα έξοδα,ενώ στην ουσία ο τεχνικός αυτός για να "βγει στη πιάτσα" θέλει χρόνο,εκπαίδευση,κλπκλπ,κλπ....άρα επιπλέον κόστος! Φαίνεται πως η διεύθυνση δεν φείδεται χρημάτων και έχει την εταιρεία ως χόμπυ και το προσωπικό για να διασκεδάζει....τι να πω.... Εν ολίγοις.... Οι τεχνικοί (οι σοβαροί) σου λένε τι συμβαίνει,γιατί βασικά: 1) Οι τεχνικοί -εκτός από σοβαροί- ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ από δεύτερο υπεύθυνοΙ ΔΕΝ χαλάνε τα τηλέφωνα επίτηδες!Ό,τι βλέπουν αναφέρουν και φωτογραφίζουν.(ο πελάτης μπορεί να έχει κάθε δίκιο αλλά κι αυτοί δεν είναι ηλίθιοι να χάσουν τη δουλειά τους! 2) πολλές βλάβες γίνονται και εν αγνοία του χρήστη,(παιδιά,συνάδελφοι,κλπ) 3) η υγρασία δεν αποκτιέται σε μια ώρα ούτε μπορεί να κρυφτεί διαβρώνει τα πάντα όμως με το καιρό από το σάλιο του μωρού που το έβαλε στο στόμα του μέχρι τη θάλασσα.Γι αυτό τα φωτογραφίζουν και δε πα να ορκίζεται ο πελάτης πως ήταν στη Σαχάρα.... 4)η ελάχιστη χρέωση έχει μια λογική αρκεί να είσαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι το κινητό δεν είναι βρεγμένο τσακισμένο ή σπασμένο.(και φυσικά και οι 2 πλευρές (πελάτης εταιρεία) να μην υπερβάλλουν....Πιστεύω 5 € είναι μια χαρά είτε για απλό έλεγχο είτε για μη αποδοχή κόστους.Αρκεί φυσικά ΚΑΙ να στο λένε κατά την παραλαβή (και να το φωτογραφίζουν)....Το 20άρικο είναι υπερβολή. 5)Αν λείπουν υλικά από τηλέφωνο που λειτουργούσε 4 σενάρια υπάρχουν: ή ο πελάτης το έχει πάει και αλλού (κλασικό)ή ο πελάτης έκανε το μάστορα και κάτι έφυγε στη πορεία (επίσης κλασικότατο) ή ο τεχνικός λέει μαλακίες για να χρεώσει κάτι που δε μπορεί να φτιάξει εκτός εγγύησης (σπανιότερο αλλά συμβαίνει...) ή η συσκευή έχει ανοιχτεί εν αγνοία του...(έχει συμβεί κι αυτό) ...Και επειδή δε βλέπω να αλλάζει σε τίποτα η πολιτική τους ευτυχώς που ακόμα τα χέρια μου πιάνουν στα κινητά και ότι επισκευές χρειαστεί τις κάνω μόνος μου ή το δίνω στην iRED και τέλος. Και τώρα που ψάχνω για νέο κινητό με βλέπω για LG μεριά να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.....: 2
Fulgore Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Και τώρα που ψάχνω για νέο κινητό με βλέπω για LG μεριά να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.....: Ειδικα σε LG μερια ειναι που δεν θα εχεις το κεφαλι σου ησυχο 3
life is music Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 θυμάμαι παλιότερα ειχα ενα w705 sony το ειχα παρει απο τον κοτσοβολο και πανω στης 4 μερες μ βγαζει πρόβλημα ώσπου το κινητό το παω στην arvato m to κανουν αντικατασταση ειχα φτάσει σε σημειο να μ εχουν δωσει 20 φορες w705 kai να ειναι προβληματικό .Οσπου παω στο media markt περνω αλλο σονυ αντιμετωπίζω και με αυτο προβλημα η αρβατο μ λεει ειναι ελαττωματικό το κινητο το περνώ πισω μαζι με την αποδείξει και παω στο media markt μην σας τα πολύλογο με το που περνω το αλλο ολα κομπλε !
dollyyy19 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 θυμάμαι παλιότερα ειχα ενα w705 sony το ειχα παρει απο τον κοτσοβολο και πανω στης 4 μερες μ βγαζει πρόβλημα ώσπου το κινητό το παω στην arvato m to κανουν αντικατασταση ειχα φτάσει σε σημειο να μ εχουν δωσει 20 φορες w705 kai να ειναι προβληματικό .Οσπου παω στο media markt περνω αλλο σονυ αντιμετωπίζω και με αυτο προβλημα η αρβατο μ λεει ειναι ελαττωματικό το κινητο το περνώ πισω μαζι με την αποδείξει και παω στο media markt μην σας τα πολύλογο με το που περνω το αλλο ολα κομπλε ! δεν βγαζει νοημα η καταληξη.βγαζεις εσυ? 2
erik25 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 Έχω πετάξει στα σκουπίδια 2 κινητά λόγω Arvato. Και τα 2 ήταν αγορασμένα προ 15 ημερών. Καταγγελίες σε συνήγορο του καταναλωτή, ΙΝΚΑ κλπ. Άκρη δεν βγήκε. Αγορές πλέον μόνο από eshop.gr και ας το πληρώσεις και λίγο πιο ακριβά. Τους το δίνεις πίσω και ξένοιασες....Ή στο επισκευάζουν ή στο αντικαθιστούν αν δεν έχεις κάνει καμία μα..κία 2
Green Dragon Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2017 ........................... Μερικοί πολύ καλοί τεχνικοί τους ακόμα και σήμερα που μαθαίνω νέα τους ή απολύθηκαν ή "κάνουν την πάπια" μπας και γλυτώσουν την απόλυση.Το αποτέλεσμα τελικά είναι οι περισσότερες επισκευές να είναι αναξιόπιστες και να υπάρχουν ΠΟΛΛΕΣ επιστροφές,συν ο κόσμος να διαμαρτύρεται για τις υπέρογκες χρεώσεις...Δε μπορώ να κατανοήσω τη πολιτική αυτή του "χαμηλού κόστους τεχνικός"=μειωμένα έξοδα,ενώ στην ουσία ο τεχνικός αυτός για να "βγει στη πιάτσα" θέλει χρόνο,εκπαίδευση,κλπκλπ,κλπ....άρα επιπλέον κόστος! Φαίνεται πως η διεύθυνση δεν φείδεται χρημάτων και έχει την εταιρεία ως χόμπυ και το προσωπικό για να διασκεδάζει....τι να πω.... ......................................... Έχω πετάξει στα σκουπίδια 2 κινητά λόγω Arvato. Και τα 2 ήταν αγορασμένα προ 15 ημερών. Καταγγελίες σε συνήγορο του καταναλωτή, ΙΝΚΑ κλπ. Άκρη δεν βγήκε. Αγορές πλέον μόνο από eshop.gr και ας το πληρώσεις και λίγο πιο ακριβά. Τους το δίνεις πίσω και ξένοιασες....Ή στο επισκευάζουν ή στο αντικαθιστούν αν δεν έχεις κάνει καμία μα..κία Τρεις φορές χρειάστηκε να έρθω σε επαφή μαζί τους τα τελευταία χρόνια, για πανάκριβα κινητά (samsung, lenovo, huawei). Η εταιρία αυτή και η δήθεν εξυπηρέτηση πελατών είναι άθλια. Πρόκειται για απατεώνες - για να μη το πολυβασανίζουμε. Το χειρότερο από όλα είναι ότι αυτό είναι σε γνώση των κατασκευαστών που συνεργάζονται μαζί της και βολεύονται πίσω από την arvato. Η λύση για μένα είναι να μην αγοράσω ποτέ κινητό που θα έχει τεχνική υποστήριξη από την arvato. Μόνο κατασκευαστές που έχουν ανεξάρτητη τεχνική υποστήριξη. Καλύτερα να το φέρω από Κίνα...τον ίδιο χρόνο θα με πάρει να το στείλω πίσω αν χρειαστώ service. Και το e-shop που λέει ο φίλος από πάνω σίγουρα θα είναι πιο αξιόπιστο από αυτούς. 2
louben Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2017 Παιδια θα ηταν χρησιμο να ποσταρουμε ποιες εταιρειες κινητων δεν εχουν service στην arvato μια και , τουλαχιστον στην περιπτωση μου, θα αποτελουσε σοβαρο κριτηριο επιλογης. Απο οτι γνωριζω παντως στα windows phones (που εχω) η arvato πια δεν τα επισκευαζει και απλα αποτελει το μεσαζοντα για να φυγουν εξω (τσεχια αν δεν κανω λαθος). 1
shreder Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2017 (επεξεργασμένο) Φίλοι μου μετά από μία τρομακτική εμπειρία 2.5 μηνών που είχα με κινητό lumia σας γράφω και εγώ για να σας ενημερώσω ότι όπως φαίνεται εταιρείες σαν το public συνεργάζονται με την arvato για επισκευες κινητών lumia και μάλιστα εντός εγγύησης τα οποία σε αυτή την περίπτωση η συγκεκριμένη ετιαρεία δεν έχει καν το δικαίωμα να τα παραλάβει ούτε καν για τεχνικό έλεγχο εφόσον η συσκευή είναι ακόμα μέσα στην εγγύηση. Για τα κινητά lumia αντιπροσωπεία δεν είναι η arvato είναι η B2X www.b2x.com/microsoftphonesupport εκεί με το ΙΜΕΙ της συσκευής και εναν κωδικό που σου δίνουνε αυτοί μπορείς να δεις την επισκευή του κινητόυ σου σε τι στάδιο βρίσκεται. Όσον αφορά άλλες μάρκες κινητών οι αντιπροσωπείες είναι: Για συσκευές Apple η αντίστοιχη εταιρεία είναι η Infoquest (Λ. Κηφισού 125 Ρέντη, τηλέφωνο επικοινωνίας 2119991260)KAI 0080044145417. Για Samsung συσκευές μπορείτε να απευθυνθείτε και στη Smartec (Φειδίππου 7 Χαϊδάρι, τηλέφωνο επικοινωνίας 2105820000). Για κινητά LG μπορείτε επίσης να απευθύνεστε στην εταιρεία Procordia τηλέφωνο 2107777076 Κριμαίας 7-9 ή ηλεκτρονικά στο [email protected] Για κινητά sony είνaι η cometron www.cometron.gr Cometron Sony authorized service Βασιλέως Γεωργίου 11 & Σουρή Χαλάνδρι, Αττική, 15232, Ελλαδα [email protected] 2106824564 - 2106850363 - 2106851680 2106821661 Για τα κινητά Huawei και μόνο αντιπροσωπεία είναι η arvato TS Solutions S.AΛεωφόρος Κηφισσού 38 - 38A +302105197500 Ιστότοπος Για service κινητων sony ericsson αλλά επίσης και samsung είναι:Omnitech Wireless Applications SAΚλεισθένους 231Γέρακας, Αθήνα15 344Τηλέφωνο: 210 6619010Fax: 210 6619020 Καλό είναι λοιπόν αν το κατάστημα που αγοράσαμε το κινητό μας και το πάμε εκεί για service εντός εγγύησης φυσικά και μας πει ο υπέυθυνος ότι το στέλνει στην arvato κάλο είναι να επιμείνουμε ότι η arvato δεν είναι η αντιπροσωπεία και ότι απαιτούμε να το στείλει σε μία από τις παραπάνω εταιρείες για επισκευή εντός εγγύησης ανάλογα με την μάρκα του κινητού. Διότι η arvato αντιπροσωπεύει τελικά το service των καταστημάτων και όχι των εταιρειών-κατασκευαστών των κινητών μας άρα τα κινητά μας πλην δυστιχώς από τα Huawei δεν πρέπει να στέλνονται σε αυτή την εταιρεία για επισκευή εντός εγγύησης αλλά σε μία από τις παραπάνω εταιρείες επίσημες αντιπροσωπείες των κατασκευαστών. Το post αυτό το έχω γράψει και εδώ: http://www.insomnia.gr/topic/633728-%CE%B1%CF%83%CF%87%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%82-%CE%B5%CE%BC%CF%80%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B9%CE%B5%CF%82-%CF%83%CE%B5-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/page-18?do=findComment&comment=55424099 Συγγνώμη για το μεγάλο post αλλα αγανάκτησα μετά από ότι πέρασα διότι έκανα το λάθος και αγόρασα κινητό από το public συγκεκριμένα ένα lumia και εστάλη για επισκευή με αίτημα αντικατάστασης λόγω συχνών επαννεκινήσεων μετά από επιστροφή από προηγούμενη επισκευή. Επί δυό(2) μήνες λοιπόν πάλευα μέσω του συνηγόρου καταναλωτή να αποδείξω αυτό που λέω και παραπάνω ότι δηλαδή ή Arvato καλύπτει μόνο το service των καταστημάτων που συνεργάζονται μαζί της και δεν είναι αντιπροσωπεία κανενός κατασκευαστή παρά μόνο για τα Huawei κινητά και ας ισχυρίζεται η ίδια ότι είανι εξουσιοδοτημένη να επισκευάζει κινητά τηλέφωνα nokia microsoft lumia, Και ρωτώ λοιπόν εγώ εξουσιοδοτήμένη; Από ποιόν; Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι αντιπροσωπεία για τα συγκεκριμένα κινητά η όχι; Προσοχή λοιπόν όλες οι αντιπροσωπείες αναγράφονται αναλυτικά στο παραπάνω post μου. Επεξ/σία 24 Ιανουαρίου 2017 από shreder 4
jim_tron Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2017 Sorry που αυτό που θα κάνω είναι ίσως ενάντια στους κανόνες του Forum αλλά μετά και από δική μου εμπειρία με "μεγάλα καταστήματα" και "εξουσιοδοτημένους" πήγα σε ένα μικρό κατάστημα στην Ραφήνα και έχω βρει την υγειά μου σε οτι τους έχω ζητήσει . http://computer-analysis.gr/our-services/mobile-service/ 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα