chrismoute Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 Παίρνοντας το κινητό μην ξεχάσεις να τους βρίσεις άλλη μια φορά Η αρβατο ειναι αυτη που ειναι κοντα στο κτελ κηφισου ? ειχα στειλει και γω ενα κινητο SE c902 μεσω πλαισιου γιατι δεν εβλεπε την καρτα σιμ ... μου δειξαν φωτογραφιες οτι λογω υγρασιας οτι επρεπε να αλλαξω πλακετα , παλι πιο ακριβα απ οτι το ειχα αγορασει , ειπα να το επιστρεψουν πισω στο πλαισιο , ειχε χρεωση 18 ευρω νομιζω ελεγε το χαρτι τους με δικαιολογια "βλαβη εκτος εγγυησης" που δεν μου τα ζητησαν απο το πλαισιο .... ( πολυ φιλικος ο υπαλληλος ) , το πηρα σπιτι μου γιατι δεν ειχα στειλει μαζι τη μπαταρια , την εβαλα το ανοιξα και λειτουργει ακόμα μια χαρα ( με την βρεγμενη κατ αυτους πλακετα !!! Την αλλη μερα το εδειξα στον υπαλληλο στο πλαισιο να μη μας περνανε και για χαιβανια . Ενα καθαρισματακι ηθελε και αυτοι θα αλλαζαν ολοκληρη πλακετα και θα με χρεωναν παραπάνω απο καινούριο ! Ουτε καν δοκιμασαν αν μετα το καθαρισματακι λειτουργουσε και μου το ειχαν επιστρεψει ως ελλατωματικό !!! 3
dimos47ki7 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2012 πολλη υγρασια εχουμε εδω στην μεσογειακη Ελλαδα...ουτε στο δασος του Αμαζονιου τετοιο κακο... μια ερωτηση: αν οταν τους το παραδωσεις, ζητησεις εγγραφη βεβαιωση οτι το παρελαβαν με το αυτοκολλητο αθικτο (το γνωστο "void if removed" που ειναι πανω σε μια απο τις βιδες) θα σου την δωσουν? και αν σου την δωσουν, εχει αξια??? παντως τα ευσημα στη θεματογραφο, αλλα και στην ΓΓΚ για την αμεση (για τα ελληνικα δεδομενα) ανταποκριση... αποδειξη οτι αν διεκδικουμε το δικιο μας σε τετοιες περιπτωσεις, θα βγουμε κερδισμενοι...για να αλλαξουν ετσι αμεσα γνωμη, πρεπει να εχουν πολυ λερωμενη τη φωλια τους και μπορει και η ΓΓΚ να τους εχει σταμπαρει κιολας απο τις πολλες καταγγελιες 3
deponmax Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2013 Καλημέρα . Στις αρχές Γενάρη 2013 μου χάλασε ένα κινητό τηλέφωνο μάρκας SONY XPERIA MINI PRO το οποίο είχα αγοράσει τον Οκτώβριο του 2011 από κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Επικοινώνησα με την Sony Xperia Hellas στο τηλ. 801 11 810 810 για ενημερωθώ ποιο είναι το εξουσιοδοτημένο service, με παρέπεμψαν στον κύριο ΒΕΛΕΤΑ ΙΩΑΝΝΗ στην ΚΑΛΑΜΑΤΑ (2721080533), στον οποίο έστειλα το κινητό με courier με δική μου χρέωση. Μετά από δύο μέρες μου επιστέφει το κινητό ο κος ΒΑΛΕΤΑΣ (με δική μου πάλι χρέωση) και σε ένα σημείωμα μου αναφέρει ότι μάλλον έχει πρόβλημα η πλακέτα και χρειάζεται να αποσταλεί στο κεντρικό service στην Αθήνα ARVATO το οποίο και έστειλα με courier με δική μου χρέωση. Η απάντησή τους ήταν: Το κόστος για την επισκευή της συσκευή σας είναι 253 €. Σε περίπτωση άρνησης η χρέωση είναι 18,5 €. Στη συνέχεια επικοινώνησα με την Sony Xperia Hellas μου ζήτησαν το IMIE της συσκευής και είχαν ενημερωθεί από την ARVATO ότι το κινητό μου είχε βγει εκτός εγγύησης γιατί η συσκευή είχε χτυπημένα – σπασμένα καλύμματα. Πράγμα το οποίο δεν ισχύει γιατί η συσκευή από εμένα έφυγε σε πάρα πολύ καλή κατάσταση και ταχυδρομήθηκε με φάκελο προστασίας. Τι να κανω,, ειναι τελειος απαραδεκτοι
Giorgos09 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2013 Χτυπημενη συσκευη δεν βγαινει εκτος εγγυησης. Εγω ειχα και ραγισμα στο εσωτερικο και το δεχτηκανε HTC/arvato. Απο την αλλη το κινητο που ειχε gorilla glass δυο χρονια χωρις σημαδι το επιστρεψαν με δυο γρατσουνιες 2
calico Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2013 Οι τυποι ειναι πολυ βρομι@ρηδες εκει στα κτελ . Σκ@το@ρβατο. Καθε φορα που περναω απ εξω θελω να μπω μεσα και να τα σπ@σω ολα. Ειναι ελεεινοι. 253 ευρωγια το παιδι . 189 για την κοπελα και αλλα 1000 περιστατικα. Και ειναι ετσι η νομοθεσια που μπλεκεις και δε βγαζεις ακρη. Αλλα φταινε και ολες οι εταιριες κινητων τηλεφωνων. προφανως μοιραζονται τα κερδη απ τα κοροιδα. Που μας λενε 2 χρονια εγγυηση. Σκ@τα εγγυηση εχουν τα κ0λ0κινητα τους. Ουτε μια ωρα εγγυηση δεν εχουν. Sony apple huawei samsung καλομαθαν και σου λενε τραβα στην arvato . Ουστ κλεφτες. Καλυτερα κινητα απο china και χωρις εγγυηση. 11
katsikoula Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2013 Με ειδοποιησαν μετα την παρεμβαση της γ.γ καταναλωτη οτι θα το καλυψει η εγγυηση τελικα το κινητο και θα μου το επισκευασουν δωρεαν.Εννοειται οτι συνεχισαν να λενε οτι εγω το χαλασα και το πειραξα αλλα δεν με απασχολει εφοσον θα το καλυψει η εγγυηση εν τελει. απαράδεκτοι.... δεν ντρέπονται λιγάκι 1
Alithinos Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2013 Καταρχάς γιατί στέλνετε οι ίδιοι τα προιόντα σας σε τρίτους ? Δεν θα έπρεπε να το κάνετε αυτό και σε περίπτωση οποιουδήποτε προβλήματος θα έπρεπε να απευθηνθείτε μόνο στο κατάστημα αγοράς μαζί με την απόδειξη σας αν σας καλύπτει ακόμα η εγγύηση. Είναι νομοθετημένο και το ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΑΓΟΡΑΣ υποχρεούται και είναι υπεύθηνο να αλλάξει μια συσκευή ή να τη στείλει για επισκευή ανάλογα τη κρίση του. Άμα πήγες στο μαγαζί που αγόρασες το τηλέφωνο και σου παν "πήγαινε το αλλού" αυτό σημαίνει πως οι υπάλληλοι είναι τεμπελχανάδες και το κατάστημα δεν ανταποκρίνεται στα υποχρεωτικά από το νόμο καθήκοντα του. Ο νόμος λέει πως κάθε κατάστημα πρέπει να προσφέρει εγγύηση 2 χρόνων στα προιόντα του,και να συναλλάσεται αυτό με τα τμήματα service,και να σου λέει στη συνέχεια αν μπορεί να γίνει αλλαγή ή επισκευή. Μονάχα στη περίπτωση που έχουν περάσει τα 2 χρόνια απ την αγορά του προιόντος και το κατάστημα πλέον δε φέρει καμία ευθήνη,θα έπρεπε να απευθήνεστε σε τρίτους. Σε άλλες χώρες μπορεί να μην ισχύει αυτό αλλά στην Ελλάδα έτσι είναι. Μη ξαναπάτε μόνοι σας ούτε σε αρβάτο ούτε σε βαρβάτο και του κίτσου η μάνα κάθοταν... Πηγαίνετε μόνο στο μαγαζί από όπου τα πήρατε και απαιτήστε αυτοί να λύσουν το πρόβλημα σας. 4
Giorgos09 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2013 Αληθινε σωστα τα λες αλλα αν δε το πας μονος στη αρβατο το βλεπεις μετα απο κανα μηνα το κινητο.
Prof_Chaos Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 Επειδή έχω κι εγώ Xperia πλέον δεν μπορώ να το στείλω σε επισκευαστικο στο εξωτερικό όπως είχα κάνει για Παράδειγμα με το Sony vaio που είχα; Προτιμώ έξω και να περιμένω και μήνα παρά Αρβατο. Εχω προσωπικά κακή εντύπωση γι αυτους λόγω δουλειάς.. Κανουν Πολύ τσαπατσοδουλεια να είστε σίγουροι. Οτι πρόβλημα εχει το κινητό λύνεται με ´update"... Η πολιτική τους.
Kidonis29 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2013 Στις 22-1-2013 έστειλα το κινητό μου Htc one X με courier στο service της Htc (arvato).Είχα ενα πρόβλημα στην οθόνη και το έστειλα για να μου πουνε κόστος μιάς και το κινητό είναι εκτός εγγύησης.Αφού έγινε έλεγχος απο την arvato(service της htc) μου είπανε ενα κόστος το οποιο δεν δέχτηκα και έτσι ζήτησα να μου επιστραφεί το κινητό ως έχει.Πραγματικά στις 31-1-2013 μου επέστρεψε η courier το κινητό πληρώνοντας το αντίτιμο των 18,50 ευρώ που αφορούσε τον έλεγχο που έγινε απο την arvato.Πλήρωσα κανονικά και αμέσως μετά άνοιξα το κουτί του για να δω το κινητό.Αυτό που αντίκρισα με έκανε έξω φρενών αφού ο "τεχνικός" της arvato μου είχε γρατζουνίσει την οθόνη μου στο κάτω δεξί μέρος όπως και δεν έιχε συναρμολογήσει σωστά το κινητό με αποτέλεσμα να προεξέχει η οθόνη.ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ γεγονός,εγω είχα στείλει το κινητό σε άριστη κατάσταση και δεν είχα σκοπό να κάνω καταγγελία αν μου το επιστρέφανε όπως το είχα στείλει.Επισυνάπτω φωτογραφίες.
glock17 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2013 Σήμερα πήγα το κινητό μου στην arvato επειδή μου ράγισε η οθόνη touch και μου είπανότι πρέπει να το ανοίξει ο τεχνικός για να δει αν υπάρχει και κάποιο άλλο πρόβλημακαι τους είπα πως δε θέλω να το ανοίξουν και πως απλά θέλω να μου αλλάξουν την οθόνη touch και τώρα από τα όσα διάβασα φοβάμαι μήπως κάνουν καμία μ@λ@κι@ . Ο Θεός βοηθός…..
Papakitou Δημοσ. 13 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2013 Εχω και εγω περιστατικό με ενα xperia mini pro.. Πολυ καραγκιοζηδες οι άνθρωποι
eliask Δημοσ. 14 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2013 Και σε εμένα τα ίδια... Χάλασε το iphone 4 που έχω (εντός εγγυησης) μου το έβγαλαν εκτός εγγυησης γιατί ο αισθητήρας υγρασίας έδειχνε λεει οτι έχει περάσει υγρασία και αναγκάστικα να πληρώσω 180-190 ευρω για την επισκευή... Αποτέλεσμα να τους το ξαναπάω αλλες 3 φορές πίσω γιατί οτι συσκευή μου έδιναν μετά απο λίγες μέρες χάλαγε... 1μηνα τράβηξε η ιστορία μέχρι να παρω μια συσκευή που να δουλεύει... Sent from my iPhone using Insomnia
ektor7 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2013 Γιατί δε κάνετε και μια καταγγελία στις ίδιες τις εταιρίες των κινητών μήπως φιλοτιμηθουν και αλλάξουν αντιπρόσωπο και σέρβις? Ποιές εταιρείες δεν έχουν το σέρβις τους στην αρβατο? 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα