Super Moderators billdanos Δημοσ. 17 Μαρτίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 17 Μαρτίου 2016 Πες τα ... Χρυσόστομε ... Την ίδια αντιμετώπιση είχα και εγώ και κατέθεσα την άποψή μου και κάποια "άτομα του χώρου που ξέρουν" είπαν να "πάω στο καλό" επειδή τους χάλασα την εικόνα που έχουν ... φτιάξει στο νήμα, λες και αυτό είναι μόνο γι' αυτούς "που ξέρουν". Η απορία μου είναι αν θα τα ακούσεις και εσύ τώρα, που ... τόλμησες να διατυπώσεις παρόμοια άποψη, δηλαδή αντίθετη από αυτή που καλλιεργούν τόσο καιρό. Δεν έχω να "ακούσω" τίποτα. Περιγράφει ο καθένας τις δικές του εμπειρίες. Απο κει και πέρα ο καθένας είναι υπεύθυνος για ο,το γράφει και δεν υπάρχει λόγος να "τσακωνόμαστε" επειδή δεν ταυτίζονται οι απόψεις/εμπειρίες μας.
makfil Δημοσ. 17 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2016 Αυτό που λες είναι το σωστό και, χωρίς διάθεση να τσακωθώ με κανένα, αυτό υπερασπίστηκα σε προηγούμενο post αλλά διάβασες τι απάντησαν "αυτοί που ξέρουν" στην προηγούμενη σελίδα.
Sotosgl Δημοσ. 17 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2016 Βγήκαν πάλι τα σαλιγκάρια. Ξοδεψτε λίγο χρόνο και ξαναδιαβαστε εκείνα τα posts. Το ότι η Sony έχει διαφορετικό τρόπο που χειρίζεται τις επισκευές με δικά της μηχανήματα και online ελεγχο δεν έχει σχέση με την Arvato. Το ότι υπάρχει κατασκευαστικό λάθος σε συγκεκριμενη σειρά ούτε αυτό μας λέει κάτι.Όταν στο ίδιο κινητό 2 φορές ξεκολλαει ή οθόνη δεν βαρανε καμπανάκια;Bill εσυ δεν το είχες πάει; Ο billdanos αν δεν κραζεις την Apple δεν σε bannarei
Super Moderators billdanos Δημοσ. 17 Μαρτίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 17 Μαρτίου 2016 Βγήκαν πάλι τα σαλιγκάρια. Ξοδεψτε λίγο χρόνο και ξαναδιαβαστε εκείνα τα posts. Το ότι η Sony έχει διαφορετικό τρόπο που χειρίζεται τις επισκευές με δικά της μηχανήματα και online ελεγχο δεν έχει σχέση με την Arvato. Το ότι υπάρχει κατασκευαστικό λάθος σε συγκεκριμενη σειρά ούτε αυτό μας λέει κάτι.Όταν στο ίδιο κινητό 2 φορές ξεκολλαει ή οθόνη δεν βαρανε καμπανάκια;Bill εσυ δεν το είχες πάει; Ο billdanos αν δεν κραζεις την Apple δεν σε bannarei Κακώς ασχολούμαι έχοντας αυτό το ύφος, αλλά αφού "τη βρίσκεις" ας συνεχίσω... Υπάρχει ένα θέμα που αναφέρεται στην arvato και ο καθένας περιγράφει τις εμπειρίες του. Αγόρασα ένα Ζ3 που μετά από 6 μήνες έπαθε αυτό που περιέγραψα (προφανώς κατασκευαστικό λάθος) και το πήγα στο επίσημο service που ήταν η arvato. Η εξυπηρέτηση ήταν υποδειγματική και αυτό ακριβώς περιέγραψα. Το έπαθε ξανά 2-3 μήνες μετά και το ξαναπήγα, έχοντας και πάλι την ίδια εξυπηρέτηση. Δεν είχα άλλες επιλογές μιας και το service είναι ένα και είχα ακόμη εγγύηση σε ισχύ. Και ξαφνικά πετάγεσαι εσύ και "κράζεις" γιατί υπάρχει και κόσμος που περιγράφει μια εμπειρία διαφορετική από τη δική σου ή τις άλλες εδώ μέσα! Sorry αλλά δεν μου φαίνεται λογική η αντίδρασή σου. Δεν με ενδιαφέρει αν η arvato έχει διαφορετική συνεργασία με τη sony από ότι έχει με την MLS για παράδειγμα, αλλά κρατάω απλά το γεγονός πως όσες φορές τους χρειάστηκα εως τώρα, έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος (και ξέρεις πως είμαι υπερβολικά "ψείρας" με τις συσκευές μου). Η συσκευή μου και τις 2 φορές μέσα στις εγκαταστάσεις της arvato επισκευάστηκε και δεν πήγε στη sony ή δεν ξέρω εγώ που αλλού. Και τις 2 φορές που πήγα εκεί στα κεντρικά τους στον Κηφισό, έβλεπα μέσα κόσμο που το έπαιζε αγριεμένος και γκρίνιαζε, αλλά από τη στιγμή που εγώ προσωπικά δεν είχα καμία αρνητική εμπειρία, τι έπρεπε να κάνω? Να αρχίσω να βρίζω μαζί τους για συμπαράσταση??? PS: Bannάρονται χρήστες που δεν είναι ικανοί να συζητήσουν και να διαφωνήσουν με τους άλλους! Δεν έχει να κάνει με το θέμα... 1
Donalhioy Δημοσ. 17 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2016 Προσπάθησε να καταλάβεις, επιτέλους, ότι και οι άλλοι μπορούν (και πρέπει) να έχουν άποψη, ακόμη και αν αυτή είναι διαφορετική από τη δική σου. ο καθενας εδω μεσα ειπε την αποψη του.. παραπονα .. ζητησε συμβουλες κτλ εσυ εισαι ο μονος που επιμενεις να γραφεις και να ξαναγραφεις για τα Ζ3.. με τα ζ3 και αλλοι ειχαν καλες εμπειριες.... τι να κανουμε τωρα? να το παρουμε ως φωτεινο παραδειγμα για ολα τα smartphone? οποτε περι σεβασμου αποψης κανε το πρωτα εσυ και ασε τους αλλους..
constantineparas Δημοσ. 18 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2016 Καλησπέρα. έχω ένα Θέμα με την συσκευή μου (M4 Aqua) συκεκριμένα έχει σφηώσει η SIM και δεν βγαίενι. Το πήγα εδώ: https://www.google.gr/search?q=sony+service&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=lA_sVvT5DYK0a8OlrpAE#q=sony%20service&rflfq=1&rlha=0&tbm=lcl&tbs=lf:1,lf_ui:2&rlfi=hd:;si:17339382192467275201 και μου ζητάνε 18 ευρώ μόνο για να το δουν. Αν το πάω εδώ: https://www.google.gr/search?q=sony+service&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=lA_sVvT5DYK0a8OlrpAE#q=sony%20service&rflfq=1&rlha=0&tbm=lcl&tbs=lf:1,lf_ui:2&rlfi=hd:;si:8666790471250946913 ή εδώ: https://www.google.gr/search?q=sony+service&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=lA_sVvT5DYK0a8OlrpAE#q=sony%20service&rflfq=1&rlha=0&tbm=lcl&tbs=lf:1,lf_ui:2&rlfi=hd:;si:1746831027846922687 υπάρχει περίπτωση να μου ζητάνε 10 ή 12 ή 15;
Green Dragon Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 Αγαπητοί συμφορουμίτες θα καταθέσω και εγώ την εμπειρία μου - σημερινή - από την εταιρεία Arvato. Πρόκειται για το Lenovo Vibe Z2 Pro. Στις 15 Μαρτίου 2016 η συσκευή παρουσίασε βλάβη και συγκεκριμένα ενώ τράβηξα το συρταράκι υποδοχής των καρτών sim προκειμένου να τις αφαιρέσω, έπεσε από την υποδοχή μία μικρή πλακέτα που υποθέτω ότι είναι η πλακέτα που αναγνωρίζει και διαβάζει τις κάρτες sim. Η συσκευή εστάλη από το Public για επισκευή στην εταιρεία Arvato, όπου αποφάνθηκαν χτες ότι η συσκευή είναι εκτός εγγύησης λόγω κακής χρήσης και σαν συνέπεια θα πρέπει να αποδεχτώ ένα κόστος επισκευής κοντά στα 200 ευρώ. Προσπάθησα σήμερα να επικοινωνήσω με τους τεχνικούς της Arvato προκειμένου να μου αιτιολογήσουν την απόφασή τους και να εκφράσω τις δικές μου αντιρρήσεις. Αυτό στάθηκε αδύνατον λόγω της άρνησης του τηλεφωνητή να με συνδέσει με το τεχνικό τμήμα: “ Οι τεχνικοί δεν έχουν τηλέφωνα... ” ήταν η απάντησή του. Στη συνέχεια ζήτησα να μιλήσω με τον προϊστάμενο της Arvato, για να έχω μαζί του μία συνεννόηση, αλλά ήταν το ίδιο αρνητική η στάση του τηλεφωνικού κέντρου: “ Δεν έχω εξουσιοδότηση να συνδέω πελάτες με τον προϊστάμενο...” Στο σημείο αυτό θεωρώ τη συμπεριφορά της εταιρίας απαράδεκτη. Να μην επιτρέπει δηλαδή την πρόσβαση του πελάτη στους τεχνικούς ή τον αρμόδιο προϊστάμενο. Σε έχουν τελείως γραμμένο και την επικοινωνία την κάνει ένας αναρμόδιος τηλεφωνητής. Από την πλευρά μου δεν δέχομαι τη θέση της Arvato για κακή χρήση 1) Η συσκευή δεν έχει σε καμία περίπτωση ανοιχτεί από εμένα...δεν είναι εφικτό το άνοιγμα αυτής της συσκευής σε έναν απλό χρήστη, ώστε να έχω πρόσβαση στο εσωτερικό και να προκαλέσω βλάβη. 2) Η συσκευή δεν έχει το παραμικρό ίχνος χτυπήματος, ώστε να υποθέσει κάποιος ότι έπεσε και προκλήθηκε σπάσιμο και αποκόλληση της πλακέτας. 3) Δεν υπάρχει το παραμικρό ίχνος παραβίασης της θύρας εισόδου της κάρτας sim, ώστε να ισχυριστεί κάποιος π.χ. ότι με την είσοδο κάποιου αιχμηρού αντικειμένου προκλήθηκε η βλάβη. Η πλακέτα τραβήχτηκε πράγματι κατά την αφαίρεση του συρταριού με τις κάρτες sim και πιθανολογώ εγώ ότι αυτό μπορεί οφείλεται: - είτε σε ελαττωματική τοποθέτηση της, κατασκευαστικά - ή σε μερική αποκόλληση της λόγω της υψηλής θερμοκρασίας που ανεβάζει συστηματικά η συγκεκριμένη συσκευή στη φόρτιση αλλά και την κανονική λειτουργία. Κυριολεκτικά το μεταλλικό πλαίσιο “ψήνεται”. Φυσικά τεχνικός δεν είμαι, με τη κοινή λογική προσπαθώ να βγάλω άκρη. Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω τι να κάνω και θα ήθελα τη γνώμη σας.
Vasileios26 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2016 Μακριά απο arvato. Ειμαι ΥΠΕΡ-δυσαρεστημένος, απο την εξυπηρέτηση τους σς ενα huawei που είχα. ΜΑΚΡΙΑ
Tragic! Δημοσ. 27 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2016 Αγαπητοί συμφορουμίτες θα καταθέσω και εγώ την εμπειρία μου - σημερινή - από την εταιρεία Arvato. Πρόκειται για το Lenovo Vibe Z2 Pro. Στις 15 Μαρτίου 2016 η συσκευή παρουσίασε βλάβη και συγκεκριμένα ενώ τράβηξα το συρταράκι υποδοχής των καρτών sim προκειμένου να τις αφαιρέσω, έπεσε από την υποδοχή μία μικρή πλακέτα που υποθέτω ότι είναι η πλακέτα που αναγνωρίζει και διαβάζει τις κάρτες sim. Η συσκευή εστάλη από το Public για επισκευή στην εταιρεία Arvato, όπου αποφάνθηκαν χτες ότι η συσκευή είναι εκτός εγγύησης λόγω κακής χρήσης και σαν συνέπεια θα πρέπει να αποδεχτώ ένα κόστος επισκευής κοντά στα 200 ευρώ. Προσπάθησα σήμερα να επικοινωνήσω με τους τεχνικούς της Arvato προκειμένου να μου αιτιολογήσουν την απόφασή τους και να εκφράσω τις δικές μου αντιρρήσεις. Αυτό στάθηκε αδύνατον λόγω της άρνησης του τηλεφωνητή να με συνδέσει με το τεχνικό τμήμα: “ Οι τεχνικοί δεν έχουν τηλέφωνα... ” ήταν η απάντησή του. Στη συνέχεια ζήτησα να μιλήσω με τον προϊστάμενο της Arvato, για να έχω μαζί του μία συνεννόηση, αλλά ήταν το ίδιο αρνητική η στάση του τηλεφωνικού κέντρου: “ Δεν έχω εξουσιοδότηση να συνδέω πελάτες με τον προϊστάμενο...” Στο σημείο αυτό θεωρώ τη συμπεριφορά της εταιρίας απαράδεκτη. Να μην επιτρέπει δηλαδή την πρόσβαση του πελάτη στους τεχνικούς ή τον αρμόδιο προϊστάμενο. Σε έχουν τελείως γραμμένο και την επικοινωνία την κάνει ένας αναρμόδιος τηλεφωνητής. Από την πλευρά μου δεν δέχομαι τη θέση της Arvato για κακή χρήση 1) Η συσκευή δεν έχει σε καμία περίπτωση ανοιχτεί από εμένα...δεν είναι εφικτό το άνοιγμα αυτής της συσκευής σε έναν απλό χρήστη, ώστε να έχω πρόσβαση στο εσωτερικό και να προκαλέσω βλάβη. 2) Η συσκευή δεν έχει το παραμικρό ίχνος χτυπήματος, ώστε να υποθέσει κάποιος ότι έπεσε και προκλήθηκε σπάσιμο και αποκόλληση της πλακέτας. 3) Δεν υπάρχει το παραμικρό ίχνος παραβίασης της θύρας εισόδου της κάρτας sim, ώστε να ισχυριστεί κάποιος π.χ. ότι με την είσοδο κάποιου αιχμηρού αντικειμένου προκλήθηκε η βλάβη. Η πλακέτα τραβήχτηκε πράγματι κατά την αφαίρεση του συρταριού με τις κάρτες sim και πιθανολογώ εγώ ότι αυτό μπορεί οφείλεται: - είτε σε ελαττωματική τοποθέτηση της, κατασκευαστικά - ή σε μερική αποκόλληση της λόγω της υψηλής θερμοκρασίας που ανεβάζει συστηματικά η συγκεκριμένη συσκευή στη φόρτιση αλλά και την κανονική λειτουργία. Κυριολεκτικά το μεταλλικό πλαίσιο “ψήνεται”. Φυσικά τεχνικός δεν είμαι, με τη κοινή λογική προσπαθώ να βγάλω άκρη. Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω τι να κάνω και θα ήθελα τη γνώμη σας. Πιθανότατα υπαινίσσονται την κανονική αφαίρεση μεν αλλά κατόπιν λάθος επανατοποθέτηση, μάλλον ανάποδα. 1
geoxhon Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Λοιπον αφοτου διαβασα τα σχολεια της ενλογο εταιρειας λιγο αργα βεβαια ειχα μια τραγικη εμπειρια. Λοιπον πριν μια εβδομαδα μου εκαναν δωρο ενα Apple iPhone 5s εγω οταν το ειδα ξεπεταχτηκα απο την χαρα μου. Δεν το αφηνα απο τα ματια μου και το φροντιζα. Λοιπον καθως το ειχα και μιλουσα στο facebook ξαφνικα η μπαταρια απο 72% κανει μια βουτα στο 1% και κλεινει το κινητο. Λεω εγω μια ατυχια της στιγμης το αφηνω να φορτισει μεχρι 100 παω το βγαζω και παλι παει στο 1. Μετα ξερετε το παω στο καταστημα πηγαινει στην διαβολοκη αρβατο. Με περνουν τηλεφωνο και μου λενε να το κινητο το υπερφορτισατε και η μπαταρια χαλασε 100€ λεω πατε καλα λιγοτερο απο μια εβδομαδα το ειχα προλαβα και το υπερφορτισα. Τους λεω οχι ευχαριστω το στελνουν πισω κλασσικα 18,5 ευρο το παιρνω και ωραια και καλα μπαινω ebay βρισκω μπαταρια απο 20€ μαζι με εργαλεια και τωρα περιμενω. Παντως πραγματικοι κλεφτες ειναι και πολλοι λετε γιατι τους διαλεγουν εταιριες προφανως γιατι κατι απο αυτα που περνουν πανε και σε αυτους.
SIP1995 Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Λοιπον αφοτου διαβασα τα σχολεια της ενλογο εταιρειας λιγο αργα βεβαια ειχα μια τραγικη εμπειρια. Λοιπον πριν μια εβδομαδα μου εκαναν δωρο ενα Apple iPhone 5s εγω οταν το ειδα ξεπεταχτηκα απο την χαρα μου. Δεν το αφηνα απο τα ματια μου και το φροντιζα. Λοιπον καθως το ειχα και μιλουσα στο facebook ξαφνικα η μπαταρια απο 72% κανει μια βουτα στο 1% και κλεινει το κινητο. Λεω εγω μια ατυχια της στιγμης το αφηνω να φορτισει μεχρι 100 παω το βγαζω και παλι παει στο 1. Μετα ξερετε το παω στο καταστημα πηγαινει στην διαβολοκη αρβατο. Με περνουν τηλεφωνο και μου λενε να το κινητο το υπερφορτισατε και η μπαταρια χαλασε 100€ λεω πατε καλα λιγοτερο απο μια εβδομαδα το ειχα προλαβα και το υπερφορτισα. Τους λεω οχι ευχαριστω το στελνουν πισω κλασσικα 18,5 ευρο το παιρνω και ωραια και καλα μπαινω ebay βρισκω μπαταρια απο 20€ μαζι με εργαλεια και τωρα περιμενω. Παντως πραγματικοι κλεφτες ειναι και πολλοι λετε γιατι τους διαλεγουν εταιριες προφανως γιατι κατι απο αυτα που περνουν πανε και σε αυτους. Δεν έπρεπε να το πας καν στην Arvato.
mpentenis Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Πως ακριβώς το υπερφορτίζεις δηλαδή και χαλάει η μπαταρία? θεωρώ οτι εν έτει 2016 όλες οι λιθίου εχουν overcharge protection οποτε μολις φτάσει στο 100% σταματάει η εξωτερική τροφοδοσια και δουλεύει απο την μπαταρία. Εαν φτάσει στο 99% ισως ξαναπάρει, αλλα και παλι εκει κοντα θα παίζει. Εαν το ειχες πχ 1-2 μηνες στην φόρτιση, να σου πω οτι χάλασε...Εσυ λές οτι το είχες μια εβδομάδα, οποτε πες τους να στο στείλουν εγγράφως αυτό και παρε και εσυ χαρτάκι για τον γνωστό συνήγορο.... ακου εκει το υπερφόρτισες! δηλαδη, αυτο που λενε "φορτισε το 24 ώρες" το λενε για να στο χαλάσουν πιο γρήγορα? 1
Fulgore Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Λοιπον αφοτου διαβασα τα σχολεια της ενλογο εταιρειας λιγο αργα βεβαια ειχα μια τραγικη εμπειρια. Λοιπον πριν μια εβδομαδα μου εκαναν δωρο ενα Apple iPhone 5s εγω οταν το ειδα ξεπεταχτηκα απο την χαρα μου. Δεν το αφηνα απο τα ματια μου και το φροντιζα. Λοιπον καθως το ειχα και μιλουσα στο facebook ξαφνικα η μπαταρια απο 72% κανει μια βουτα στο 1% και κλεινει το κινητο. Λεω εγω μια ατυχια της στιγμης το αφηνω να φορτισει μεχρι 100 παω το βγαζω και παλι παει στο 1. Μετα ξερετε το παω στο καταστημα πηγαινει στην διαβολοκη αρβατο. Με περνουν τηλεφωνο και μου λενε να το κινητο το υπερφορτισατε και η μπαταρια χαλασε 100€ λεω πατε καλα λιγοτερο απο μια εβδομαδα το ειχα προλαβα και το υπερφορτισα. Τους λεω οχι ευχαριστω το στελνουν πισω κλασσικα 18,5 ευρο το παιρνω και ωραια και καλα μπαινω ebay βρισκω μπαταρια απο 20€ μαζι με εργαλεια και τωρα περιμενω. Παντως πραγματικοι κλεφτες ειναι και πολλοι λετε γιατι τους διαλεγουν εταιριες προφανως γιατι κατι απο αυτα που περνουν πανε και σε αυτους. Καταρχας αφου μιλαμε για 1 εβδομαδα επρεπε να απευθυνθεις στο μαγαζι που το πηρες και να σου δωσουν αλλο σφραγισμενο αφου μιλαμε για προβλημα εντως DOA. Ενα αυτο. Δευτερον το κινητο σου το πηγες στην arvato μαζι με την αποδειξη/εγγυηση και σου ειπα 100ευρω??? Τριτον.Αν εχεις την αποδειξη/εγγυηση και το ανοιξεις το κινητο να του βαλεις εσυ μπαταρια,βγαινεις αυτοματως εκτως εγγυησης γιατι οτι αλλο προβλημα παρουσιαστει. Αυτα απο μενα. 1
geoxhon Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Την μπαταρια δεν την έβαλα ακόμα την παρήγγειλα καθώς εκει με έβγαλαν εκτός εγγύησης για υπερφορτιση μπαταρίας. Δεύτερον ναι μου είπαν 100 € για μια μπαταρια που τους ειχα παει και την αποδηξη. Τρίτον ειμαι εκτός doa καθώς οι φίλοι μου το παρήγγειλαν κατι μέρες πριν. Τέταρτος σιγά μην τρέχω σε συνυγορους κτλ ειμαι και σε δυσκολεσ περιοδουσ με την δουλεια. Θα ειμαι για ενα μήνα με το παλιό iPhone 3GS μου μέχρι να έρθει η μπαταρια
mpompo13 Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Η infoquest δεν αναλαμβάνει τα iphone πλέον; Μήπως να το στείλεις εκεί;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα