Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εστειλα και γω το z2 μου σημερσ εκει, μου χει φουσκωσει η μπαταρια και μου στραβωσε το κινητο, επειδη ειμαι ροοτ ξερω οτι θα βγω εκτος εγγυησης, το θεμα μου ειναι οτι την μπαταρια να την πληρωσω αλλα με το κινητο που στραβωσε τι θα γινει; δεν ειναι δικο τους λαθος αυτο; το κινητο δεν ανοιγει καν, εννοειτε οτι δεν το στραβωσα εγω οσο καιρο το ειχα αλλωστε αν το ειχα κανει το γυαλι επρεπε να σπασει και οχι να φουσκωσει προς την οθονη

  • Απαντ. 741
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Να πω πως και εγώ έχω επικοινωνήσει με email με τη Microsoft, αλλά τελικά ενώ έστειλα email στο συνήγορο, δεν έκανα καταγγελία.

 

Αρχικά τους έστειλα email αλλά δεν μου απάντησαν (στη Microsoft). Μετά από 2-3 εβδομάδες τους ξαναέστειλα αναφέροντας ότι θα κινηθώ νομικά και ως δια μαγείας απάντησαν.

 

Δέχτηκαν την αντικατάσταση, αλλά όπως προαναφέρθηκε με συσκευή χωρίς κουτί (δεν με ενδιαφέρει), κρατώντας το φορτιστή που έχω και χωρίς ανανέωση εγγύησης. Πραγματικά δεν ξέρω αν αξίζει να κυνηγήσω την ανανέωση εγγύησης που δικαιούμαι και θέλω, κουράστηκα....Η ουσία είναι ότι είμαι 2μιση μήνες χωρίς κινητό.

 

Να σημειώσω ότι δεν έχω έρθει ποτέ σε επικοινωνία με την Arvato, μόνο με τη Microsoft.

Δημοσ.

Εστειλα και γω το z2 μου σημερσ εκει, μου χει φουσκωσει η μπαταρια και μου στραβωσε το κινητο, επειδη ειμαι ροοτ ξερω οτι θα βγω εκτος εγγυησης, το θεμα μου ειναι οτι την μπαταρια να την πληρωσω αλλα με το κινητο που στραβωσε τι θα γινει; δεν ειναι δικο τους λαθος αυτο; το κινητο δεν ανοιγει καν, εννοειτε οτι δεν το στραβωσα εγω οσο καιρο το ειχα αλλωστε αν το ειχα κανει το γυαλι επρεπε να σπασει και οχι να φουσκωσει προς την οθονη

 

Βασικά, δε φταίει καμία επέμβαση στο κινητό σου και κατά συνέπειαν ούτε εσύ σε θέμα software όπως root, ROM, apps κλπ αν πήρε ο διάολος την μπαταρία και γαμήθηκε το καπάκι. Απλά, εφόσον κάτι τέτοιο αναφέρεται ΡΗΤΑ  στους όρους της εγγύησης δεν μπορείς να κάνεις κάτι γι αυτό. Στην χειρότερη αν το επισκευάσουν και δουν ότι είσαι root και επιδιώξουν να σε χρεώσουν και εσύ αρνηθείς θα έχεις μια μικρή χρέωση τα μεταφορικά και την... "ταλαιπωρία" τους.

  • Like 1
Δημοσ.

Και αυτο το ξερεις οτι η αρβατο εχει ελαχιστη χρεωση για το σερβις.

Παντως γενικα κατω στην αρβατο δεν πρεπει να χουν και τιποτα φωστηρες.

Δημοσ.

Δεν μπορουσα να κανω unroot πηγα να το επαναφερω μεσω υπολογιστη και φουσκωσε η μπαταρια οποτε το παρατησα χωρις να ασχοληθω με το τι παιζει..

Δημοσ.

ΜΟΛΙΣ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ARVATO.ΤΟΥΣ ΠΗΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΕΞΗΓΗΣΑ ΤΗΝ ΒΛΑΒΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΑ 35+ ΦΠΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑ ΟΣΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ι ΤΙΜΗ ΠΟΣΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΑ ΕΙΧΕ???ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΣΥΣΚΕΥΗ ΣΤΑ 391 ΕΥΡΩ ΕΝΩ Η ΣΥΣΚΕΥΗ ΕΧΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ 279 ΕΥΡΩ .ΚΑΙ ΜΕ ΧΡΕΩΝΟΥΝ ΚΑΙ 18,50 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ??ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΟΥΝ??ΑΣ ΜΟΥ ΤΟ ΛΕΓΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΟΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΑ ΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΧΕΙ!!ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΑΤΑ.....ΜΑΚΡΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ARVATO

Δημοσ.

Τέτοια κουτοπόνηρη αντιμετώπιση εδώ και χρόνια, και αυτή η εταιρία παραμένει το επίσημο service για μια τόσο μεγάλη γκάμα συσκευών, τι να πω.

 

Μήπως πρέπει να σταματήσω να ανησυχώ οτι αν τυχόν το τολμήσω και αγοράσω απο Κίνα δεν θα έχω την "ίδια" εγγύηση που θα είχα αγοράζοντας ένα "ντόπιο" κινητό...?

  • Like 3
Δημοσ.

Να ενημερώσω πώς έγινε επιτυχώς η αντικατάσταση του Lumia 535 μου.

 

Επομένως, όσοι έχετε Microsoft, η καλύτερη λύση είναι να επικοινωνείτε κατευθείαν με τη Microsoft και όχι την Arvato. Από τις 17/12 επιτέλους έχω συσκευή.

 

Ανανέωση εγγύησης δεν έγινε, αλλά δεν θα το κυνηγήσω αν δω πως δουλεύει καλά, γιατί με κούρασε όλο αυτό.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

ΜΟΛΙΣ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ARVATO.ΤΟΥΣ ΠΗΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΕΞΗΓΗΣΑ ΤΗΝ ΒΛΑΒΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΑ 35+ ΦΠΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑ ΟΣΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ι ΤΙΜΗ ΠΟΣΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΑ ΕΙΧΕ???ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΣΥΣΚΕΥΗ ΣΤΑ 391 ΕΥΡΩ ΕΝΩ Η ΣΥΣΚΕΥΗ ΕΧΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ 279 ΕΥΡΩ .ΚΑΙ ΜΕ ΧΡΕΩΝΟΥΝ ΚΑΙ 18,50 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ??ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΟΥΝ??ΑΣ ΜΟΥ ΤΟ ΛΕΓΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΟΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΑ ΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΧΕΙ!!ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΑΤΑ.....ΜΑΚΡΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ARVATO

 

 

Το λάθος είναι δικό σου. Πως περίμενες μετά από τηλεφωνική επικοινωνία να μπορούν 100% να σου πουν αν επισκευάζεται ή όχι? Εκτίμηση σου έκαναν μετά και απο την περιγραφή που τους έκανες τηλεφωνικά. Η πραγματικότητα μπορεί να είναι διαφορετική.

 

Τα 18 ευρώ τα δίνεις για τον έλεγχο που έγινε στη συσκευή (και προφανώς δεν γίνεται να είναι δωρεάν μιας και κάποιος πρέπει να ασχοληθεί με τη συσκευή). Αν η συσκευή ήταν στην εγγύηση ή αν αποφάσιζες την επισκευή, το ποσό αυτό δεν θα το πλήρωνες.

 

Εξακολουθώ να πιστεύω (και μην το πάρεις προσωπικά) πως το 80% των παραπόνων για όλες τις σχετικές εταιρίες, προέρχονται απο χρήστες που έχουν άδικο ή δεν παρουσιάζουν όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με την κατάσταση των συσκευών τους...

  • Like 3
Δημοσ.

Το λάθος είναι δικό σου. Πως περίμενες μετά από τηλεφωνική επικοινωνία να μπορούν 100% να σου πουν αν επισκευάζεται ή όχι? Εκτίμηση σου έκαναν μετά και απο την περιγραφή που τους έκανες τηλεφωνικά. Η πραγματικότητα μπορεί να είναι διαφορετική.

 

Τα 18 ευρώ τα δίνεις για τον έλεγχο που έγινε στη συσκευή (και προφανώς δεν γίνεται να είναι δωρεάν μιας και κάποιος πρέπει να ασχοληθεί με τη συσκευή). Αν η συσκευή ήταν στην εγγύηση ή αν αποφάσιζες την επισκευή, το ποσό αυτό δεν θα το πλήρωνες.

 

Εξακολουθώ να πιστεύω (και μην το πάρεις προσωπικά) πως το 80% των παραπόνων για όλες τις σχετικές εταιρίες, προέρχονται απο χρήστες που έχουν άδικο ή δεν παρουσιάζουν όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με την κατάσταση των συσκευών τους...

+1 

 

Το λεγαμε και πριν λιγο καιρο παλι οταν ειχε πεσει η κουβεντα με τα "αδιαβροχα" κινητα για το ποιος θα παει να γκρινιαξει,το παιξει κινεζος,θα βγαινει στα Forums και θα λεει οτι τον συμφερει να πει για να πιεσει καταστασεις.

 

Το θεμα ειναι οτι δεν υπαρχει καπνος χωρις φωτια.

 

Η τακτικη του αισθητηρα υγρασιας/εκτος εγγυησης χωρις πολλα πολλα υπαρχει απο την εποχη των Nokia Center απο τα 6600.

 

Βλεπουμε ατομα που ναι μεν καλυφθηκαν απο την εγγυηση αλλα περασαν 2 μηνες χωρις κινητο (ουτε αντικαταστασης που οριζει ο νομος) 

 

Ατομα που για να βρουν το δικιο τους γινονται μπαλακι αναμεσα σε Arvato,επισημη αντιπροσωπεια,ΓΓΚ,Συνηγορο και στο τελος παλι δεν γινεται η ανανεωση εγγυησης οπως πρεπει.

 

Δυστυχως δεν υπαρχει ενημερωση για τα δικαιωματα μας και εκει πατανε ολοι.

Δημοσ.

Και το serial συνεχίζεται....

 

Στην καινούργια συσκευή πάλι δεν δουλεύει το GPS.  :shifty:

 

Απορώ με τη Microsoft, Κανένας έλεγχος ποιότητας? 

Δημοσ.

Εγω παντως με την arvato δεν είχα ποτέ πρόβλημα, δυο φορες που μου χαλασε το Sony Z και τις δυο φορες επισκευάστηκε εντός τριών ημερών με μηδενικό κόστος.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...