Pseudonumo Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2016 Απλώς βασίζονται στο ότι ο καταναλωτής δεν γνωρίζει τα δικαιώματά του. Φροντίζουν να σε ενημερώνουν μόνο για τις υποχρεώσεις σου. Παντού έτσι γίνεται!
sokinfragoul Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2016 λοιπον παιδια,και αυτο ισως βοηθησει και τους υπολοιπους.Απ αξ και δειτε οτι οι αλλοι απο κατω κωλοβαρανε στειλτε mail στον συνηγορο του καταναλωτη.μεσα σε μια μερα μου ζητησαν ταυτοτητα και εκ τοτε μεσα σε 10 μερες το θεμα μου διευθετηθηκε.Και σκεψου περιμενα 5 μηνες απο την στιγμη που ημουν ΝΟΚΙΑ CARE και μιλουσα απ ευθειας με τον προησταμενο της ARVATO λογω του οτι εργαζομαι σε καταστημα.τεσπα το τηλεφωνο μου ηρθε και μαλιστα συσκευασμενο γιατι ολοι ξερετε οτι σε περιπτωση αντικαταστασης συσκευης ερχετε παντα bulk το νεο ΙΜΕΙ.εμενα μου στειλανε κουτατο και μαλιστα μου δινουν αλλα 2 ετη εγγυηση. οποιος δει οτι το τραβανε με την μια στον συνηγορο.κανουν πολυ καλη δουλεια εκει 2
PseudonimoEl Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Εστειλα και γω το z2 μου σημερσ εκει, μου χει φουσκωσει η μπαταρια και μου στραβωσε το κινητο, επειδη ειμαι ροοτ ξερω οτι θα βγω εκτος εγγυησης, το θεμα μου ειναι οτι την μπαταρια να την πληρωσω αλλα με το κινητο που στραβωσε τι θα γινει; δεν ειναι δικο τους λαθος αυτο; το κινητο δεν ανοιγει καν, εννοειτε οτι δεν το στραβωσα εγω οσο καιρο το ειχα αλλωστε αν το ειχα κανει το γυαλι επρεπε να σπασει και οχι να φουσκωσει προς την οθονη
Pseudonumo Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Να πω πως και εγώ έχω επικοινωνήσει με email με τη Microsoft, αλλά τελικά ενώ έστειλα email στο συνήγορο, δεν έκανα καταγγελία. Αρχικά τους έστειλα email αλλά δεν μου απάντησαν (στη Microsoft). Μετά από 2-3 εβδομάδες τους ξαναέστειλα αναφέροντας ότι θα κινηθώ νομικά και ως δια μαγείας απάντησαν. Δέχτηκαν την αντικατάσταση, αλλά όπως προαναφέρθηκε με συσκευή χωρίς κουτί (δεν με ενδιαφέρει), κρατώντας το φορτιστή που έχω και χωρίς ανανέωση εγγύησης. Πραγματικά δεν ξέρω αν αξίζει να κυνηγήσω την ανανέωση εγγύησης που δικαιούμαι και θέλω, κουράστηκα....Η ουσία είναι ότι είμαι 2μιση μήνες χωρίς κινητό. Να σημειώσω ότι δεν έχω έρθει ποτέ σε επικοινωνία με την Arvato, μόνο με τη Microsoft.
Tragic! Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Εστειλα και γω το z2 μου σημερσ εκει, μου χει φουσκωσει η μπαταρια και μου στραβωσε το κινητο, επειδη ειμαι ροοτ ξερω οτι θα βγω εκτος εγγυησης, το θεμα μου ειναι οτι την μπαταρια να την πληρωσω αλλα με το κινητο που στραβωσε τι θα γινει; δεν ειναι δικο τους λαθος αυτο; το κινητο δεν ανοιγει καν, εννοειτε οτι δεν το στραβωσα εγω οσο καιρο το ειχα αλλωστε αν το ειχα κανει το γυαλι επρεπε να σπασει και οχι να φουσκωσει προς την οθονη Βασικά, δε φταίει καμία επέμβαση στο κινητό σου και κατά συνέπειαν ούτε εσύ σε θέμα software όπως root, ROM, apps κλπ αν πήρε ο διάολος την μπαταρία και γαμήθηκε το καπάκι. Απλά, εφόσον κάτι τέτοιο αναφέρεται ΡΗΤΑ στους όρους της εγγύησης δεν μπορείς να κάνεις κάτι γι αυτό. Στην χειρότερη αν το επισκευάσουν και δουν ότι είσαι root και επιδιώξουν να σε χρεώσουν και εσύ αρνηθείς θα έχεις μια μικρή χρέωση τα μεταφορικά και την... "ταλαιπωρία" τους. 1
PseudonimoEl Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Ωραια και αν μου πουν ομως οτι δεν στο δινουμε επειδη δεν πληρωσες;
Belisarius Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 Ο λόγος που δεν έκανες unroot πριν το στείλεις;
sokinfragoul Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 Και αυτο το ξερεις οτι η αρβατο εχει ελαχιστη χρεωση για το σερβις. Παντως γενικα κατω στην αρβατο δεν πρεπει να χουν και τιποτα φωστηρες.
PseudonimoEl Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 Δεν μπορουσα να κανω unroot πηγα να το επαναφερω μεσω υπολογιστη και φουσκωσε η μπαταρια οποτε το παρατησα χωρις να ασχοληθω με το τι παιζει..
pandemo Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 ΜΟΛΙΣ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ARVATO.ΤΟΥΣ ΠΗΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΕΞΗΓΗΣΑ ΤΗΝ ΒΛΑΒΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΑ 35+ ΦΠΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑ ΟΣΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ι ΤΙΜΗ ΠΟΣΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΑ ΕΙΧΕ???ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΣΥΣΚΕΥΗ ΣΤΑ 391 ΕΥΡΩ ΕΝΩ Η ΣΥΣΚΕΥΗ ΕΧΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ 279 ΕΥΡΩ .ΚΑΙ ΜΕ ΧΡΕΩΝΟΥΝ ΚΑΙ 18,50 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ??ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΟΥΝ??ΑΣ ΜΟΥ ΤΟ ΛΕΓΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΟΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΑ ΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΧΕΙ!!ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΑΤΑ.....ΜΑΚΡΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ARVATO
talonaras Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 Τι συσκευή είχες και τι πρόβλημα αν επιτρέπεται; 1
giannisv6 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 Τέτοια κουτοπόνηρη αντιμετώπιση εδώ και χρόνια, και αυτή η εταιρία παραμένει το επίσημο service για μια τόσο μεγάλη γκάμα συσκευών, τι να πω. Μήπως πρέπει να σταματήσω να ανησυχώ οτι αν τυχόν το τολμήσω και αγοράσω απο Κίνα δεν θα έχω την "ίδια" εγγύηση που θα είχα αγοράζοντας ένα "ντόπιο" κινητό...? 3
Pseudonumo Δημοσ. 8 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2016 Να ενημερώσω πώς έγινε επιτυχώς η αντικατάσταση του Lumia 535 μου. Επομένως, όσοι έχετε Microsoft, η καλύτερη λύση είναι να επικοινωνείτε κατευθείαν με τη Microsoft και όχι την Arvato. Από τις 17/12 επιτέλους έχω συσκευή. Ανανέωση εγγύησης δεν έγινε, αλλά δεν θα το κυνηγήσω αν δω πως δουλεύει καλά, γιατί με κούρασε όλο αυτό. 1
Super Moderators billdanos Δημοσ. 8 Μαρτίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 8 Μαρτίου 2016 ΜΟΛΙΣ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ARVATO.ΤΟΥΣ ΠΗΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΕΞΗΓΗΣΑ ΤΗΝ ΒΛΑΒΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΑ 35+ ΦΠΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑ ΟΣΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ι ΤΙΜΗ ΠΟΣΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΑ ΕΙΧΕ???ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΣΥΣΚΕΥΗ ΣΤΑ 391 ΕΥΡΩ ΕΝΩ Η ΣΥΣΚΕΥΗ ΕΧΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ 279 ΕΥΡΩ .ΚΑΙ ΜΕ ΧΡΕΩΝΟΥΝ ΚΑΙ 18,50 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ??ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΟΥΝ??ΑΣ ΜΟΥ ΤΟ ΛΕΓΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΟΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΑ ΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΧΕΙ!!ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΑΤΑ.....ΜΑΚΡΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ARVATO Το λάθος είναι δικό σου. Πως περίμενες μετά από τηλεφωνική επικοινωνία να μπορούν 100% να σου πουν αν επισκευάζεται ή όχι? Εκτίμηση σου έκαναν μετά και απο την περιγραφή που τους έκανες τηλεφωνικά. Η πραγματικότητα μπορεί να είναι διαφορετική. Τα 18 ευρώ τα δίνεις για τον έλεγχο που έγινε στη συσκευή (και προφανώς δεν γίνεται να είναι δωρεάν μιας και κάποιος πρέπει να ασχοληθεί με τη συσκευή). Αν η συσκευή ήταν στην εγγύηση ή αν αποφάσιζες την επισκευή, το ποσό αυτό δεν θα το πλήρωνες. Εξακολουθώ να πιστεύω (και μην το πάρεις προσωπικά) πως το 80% των παραπόνων για όλες τις σχετικές εταιρίες, προέρχονται απο χρήστες που έχουν άδικο ή δεν παρουσιάζουν όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με την κατάσταση των συσκευών τους... 3
Sotosgl Δημοσ. 8 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2016 Το λάθος είναι δικό σου. Πως περίμενες μετά από τηλεφωνική επικοινωνία να μπορούν 100% να σου πουν αν επισκευάζεται ή όχι? Εκτίμηση σου έκαναν μετά και απο την περιγραφή που τους έκανες τηλεφωνικά. Η πραγματικότητα μπορεί να είναι διαφορετική. Τα 18 ευρώ τα δίνεις για τον έλεγχο που έγινε στη συσκευή (και προφανώς δεν γίνεται να είναι δωρεάν μιας και κάποιος πρέπει να ασχοληθεί με τη συσκευή). Αν η συσκευή ήταν στην εγγύηση ή αν αποφάσιζες την επισκευή, το ποσό αυτό δεν θα το πλήρωνες. Εξακολουθώ να πιστεύω (και μην το πάρεις προσωπικά) πως το 80% των παραπόνων για όλες τις σχετικές εταιρίες, προέρχονται απο χρήστες που έχουν άδικο ή δεν παρουσιάζουν όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με την κατάσταση των συσκευών τους... +1 Το λεγαμε και πριν λιγο καιρο παλι οταν ειχε πεσει η κουβεντα με τα "αδιαβροχα" κινητα για το ποιος θα παει να γκρινιαξει,το παιξει κινεζος,θα βγαινει στα Forums και θα λεει οτι τον συμφερει να πει για να πιεσει καταστασεις. Το θεμα ειναι οτι δεν υπαρχει καπνος χωρις φωτια. Η τακτικη του αισθητηρα υγρασιας/εκτος εγγυησης χωρις πολλα πολλα υπαρχει απο την εποχη των Nokia Center απο τα 6600. Βλεπουμε ατομα που ναι μεν καλυφθηκαν απο την εγγυηση αλλα περασαν 2 μηνες χωρις κινητο (ουτε αντικαταστασης που οριζει ο νομος) Ατομα που για να βρουν το δικιο τους γινονται μπαλακι αναμεσα σε Arvato,επισημη αντιπροσωπεια,ΓΓΚ,Συνηγορο και στο τελος παλι δεν γινεται η ανανεωση εγγυησης οπως πρεπει. Δυστυχως δεν υπαρχει ενημερωση για τα δικαιωματα μας και εκει πατανε ολοι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα