Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μεχρι τελη του 2015 επισκευαζονταν απο την ARVATO. Επειδη υπηρχαν πολλα παραπονα και στα πλαισια συμπιεσης του κοστους  Απο 1/1/2016 τα στελνουν τσεχια. Αρχες του ετους που ειχα στειλει μειλ στην ms και τους το ειχα πει δεν το γνωριζαν.

 

Αρα δεν επισκευαζουν πλεον.

Καλο και κακο.

Καλο, γιατι πηραν ενα καλο μαθημα, οτι πουλωντας ψευτιες (υγρασιες και πρασιν'αλογα), δεν πας μακρια.

Επιχειρηματικη λαμογια αλα ελληνικα.

Κακο γιατι αντι να το δωσουν σε καμια αξιοπιστη ελληνικη εταιρια το service, τα στελνουν εξωτερικο. Πιασ'τ'αυγο και κουρευτο δηλαδη.

Μπανανία κανονικη.

Απο την κακη επιλογη, περνας σε μια ακομη χειροτερη.

:(

  • Απαντ. 741
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Θα καταθέσω και πάλι την προσωπική μου εμπειρία από την εταιρεία, για ενημέρωση των ενδιαφερομένων.

 

Πήγα την ΠΑ 22/1/16 το κινητό του γιου μου (Sony Xperia Z3) επειδή, αυτή τη φορά, παρουσίασε πρόβλημα στην κάμερα (άνοιγε με μαύρο). Ζήτησα να το δει τεχνικός μήπως είναι κάτι εύκολο και να φτιαχτεί άμεσα και η κοπέλα τη παραλαβής το πήγε μέσα και επέστρεψε λέγοντας ότι θα τι κάνει "εισαγωγή" και να περιμένω. Μετά από μισή ώρα περίπου την ειδοποίησε ο τεχνικός ότι το πρόβλημα δεν είναι στην κάμερα αλλά στην πλακέτα και πρέπει να την αντικαταστήσει, οπότε έφυγα.

 

Προ ολίγου, σήμερα ΔΕ 25/1 και ώρα 09.45, πήρα μήνυμα ότι είναι έτοιμο και μπορώ να το παραλάβω.

Τα σχόλια, δικά σας. 

Δεν λεει κατι.

 

Υπαρχουν ηδη γυρω στα 20 posts με βεβαιωμενα επιδιορθωμενα Z3 και γενικα Sony "Ζημιαρικα" κινητα οπως το Z3 που λυνεται το θεμα γρηγορα.

 

Η Sony δηλαδη τους εχει δωσει εναν κουβα ανταλλακτικα και απλα τα κουμπωνουν και ειναι πιο σωστη απο τις αλλες εταιριες με ελεγχο δικο της και οχι του μαστρονικολα του ηλεκτρονικου.

Δημοσ.

Δεν λεει κατι.

 

Υπαρχουν ηδη γυρω στα 20 posts με βεβαιωμενα επιδιορθωμενα Z3 και γενικα Sony "Ζημιαρικα" κινητα οπως το Z3 που λυνεται το θεμα γρηγορα.

 

Η Sony δηλαδη τους εχει δωσει εναν κουβα ανταλλακτικα και απλα τα κουμπωνουν και ειναι πιο σωστη απο τις αλλες εταιριες με ελεγχο δικο της και οχι του μαστρονικολα του ηλεκτρονικου.

 

 

Μπορεί να μην λέει για σένα αλλά λέει για μένα και ίσως για αρκετούς άλλους, από αυτούς που βλέπω κάθε φορά που έχω βρεθεί εκεί.

Δημοσ.

Εχεις βρεθει πολλες φορες;

 

Να αλλαξεις μαρκες κινητων τοτε.
 

Και παμε αλλη μια μιας και ζοριζεσαι να το καταλαβεις.

Η Sony ειναι σοβαρη στο θεμα των Service και δεν αφηνει την Arvato να κανει οτι γουσταρει (και οχι μονο την Arvato αλλα και οποια αλλη εταιρια αναλαμβανει τα Service της και ειδικα για τα Water Resistant κινητα τους) αλλα εχει δικα της μηχανηματα συνδεδεμενα με την μαμα εταιρια.

 

Δεν ειναι θεμα Arvato δηλαδη.

 

Για να μιλαμε με αποδειξεις εδω μεσα οταν πεταμε κατι.

Φιλικα παντα και απο καποιον που δουλευε στην Sony.

Δημοσ.

Εάν δεν το έχεις καταλάβει, σ' αυτό το νήμα συζητάμε το service της Arvato και όχι την πολιτική και τους υπαλλήλους της Sony.

 

Φιλικά και από μένα.

Δημοσ.

Ok μπηκες στην λιστα και εσυ με τους αλλους 20 που πηραν ελαττωματικα κινητα συγκεκριμενης σειρας στο εφτιαξαν και μπηκες να μοιραστεις την χαρα σου και να μας διαφημισεις τον επαγγελματισμο της Arvato!

Μην αφηνετε λανθασμενες εντυπωσεις και παιρνετε κοσμο στον λαιμο σας.

Εχουν παρει γραμμη να φτιαχνουν ενα συγκεκριμενο μοντελο και απο εκει και περα το χαος.

Αλλα αυτα ειναι λεπτομερειες για υπαλληλους και σπρωχτες ;)

Δημοσ.

Δεν θα συνεχίσω την αδιέξοδη συζήτηση μαζί σου, αφού θεωρείς ότι δεν μπορεί κανένας να έχει διαφορετική άποψη από τη δική σου.

Και το χειρότερο είναι ότι, όχι μόνο δεν δέχεσαι την άλλη άποψη αλλά προσπαθείς να χαρακτηρίσεις αυτόν που τη λέει "υπάλληλο και σπρώχτη".

 

Αλλά αυτός ο χαρακτηρισμός σου ανήκει αποκλειστικά αφού ομολόγησες πιο πάνω ότι είσαι υπάλληλος.

 

Δεν θα ασχοληθώ άλλο μαζί σου και σου και τελειώνω με το:

 

Έτσι είναι αν έτσι νομίζεις

Luigi Pirandello

 

 

Edit

Μόλις γύρισα από το arvato έχοντας παραλάβει ένα σχεδόν καινούργιο κινητό μετά την αντικατάσταση 14 εξαρτημάτων (αν χρειαστεί τα γράφω και αναλυτικά) μέσα σε χρόνο ρεκόρ (από ΠΑ 22/1 στις 11.00 που το παρέδωσα μέχρι ΔΕ 25/1 στις 09.45 που πήρα το μήνυμα) χωρίς να πάει το κινητό στην Τσεχία.

Δημοσ.

Χαχαχα πανω στον πανικο σου που χαλασε το Promo εχασες την δυνατοτητα να διαβαζεις κιολας.

 

Ειπαμε στα Z3 και γενικα Sony υπαρχει αλλη διαδικασια,ειδικα απο την στιγμη που βγηκε ελλατωματικη η σειρα

 

Δινω πληροφοριες για πραγματα που δεν ξερει ο καθε μπαρμπας αργοσχολος που καθεται στο σαλονακι και περιμενει υπομονετικα το κινητο του.

 

Στελεχος της Sony ΗΜΟΥΝ οχι του ανταγωνιστη της Arvato,οποτε οχι και να βγαζουμε την Arvato λαδι που ακολουθει την γραμμη της εταιριας,με manuals και protocols αλλα και ελεγχο της εταιριας.

Μεινε στους Νιγηριανούς και ασε να ακουστει και μια φωνη απο καποιον που ηταν μεσα και μπορει να πει 2 πραγματα παραπανω.

 

Και οταν κανεις ανοιγμα για διαλογο με δηλωσεις τυπου "Τα σχολια δικα σας",να μαθεις να ακους και την αντιθετη γνωμη.

Anyway μπραβο στην Sony και ελπιζω να κοψεις τις πολλες βολτες στην Arvato αφου εχεις χρειαστει τις υπηρεσιες της πολλες φορες.

Δημοσ.

Μεχρι τελη του 2015 επισκευαζονταν απο την ARVATO. Επειδη υπηρχαν πολλα παραπονα και στα πλαισια συμπιεσης του κοστους  Απο 1/1/2016 τα στελνουν τσεχια. Αρχες του ετους που ειχα στειλει μειλ στην ms και τους το ειχα πει δεν το γνωριζαν.

 

Δεν νομιζω οτι ισχυει ακριβως η χρονικη περιοδος που λες.επειδη το χα ξαναπαει σερβις στις 17/12 παλι τσεχια πηγε.
Δημοσ.

Στα τελη Δεκεμβριου που ειχα επικοινωνησει με την ms /arvato μου ειχαν πει και οι δυο οτι θ αεπισκευαζοταν σε αυτους.Νοεμβριο ειχα παει σε ΝΟΚΙΑ care και ειχαν προσφερθει αυτοι να το επισκευασουν απλα δεν ηρθε το ανταλλακτικο (και καλα).

Εμαθα οτι απο την αρχη του ετους θα πηγαιναν εξω και το NOKIA CARE της πολης μου εβγαλε ανακοινωση στο facebook γι αυτα που λεω (οτι απο 1/1/2016 θα φευγουν εξω.

Αν εσενα πηγε νωριτερα εξω δεν γνωριζω γιατι.

Δημοσ.

Στα τελη Δεκεμβριου που ειχα επικοινωνησει με την ms /arvato μου ειχαν πει και οι δυο οτι θ αεπισκευαζοταν σε αυτους.Νοεμβριο ειχα παει σε ΝΟΚΙΑ care και ειχαν προσφερθει αυτοι να το επισκευασουν απλα δεν ηρθε το ανταλλακτικο (και καλα).

 

Εμαθα οτι απο την αρχη του ετους θα πηγαιναν εξω και το NOKIA CARE της πολης μου εβγαλε ανακοινωση στο facebook γι αυτα που λεω (οτι απο 1/1/2016 θα φευγουν εξω.

 

Αν εσενα πηγε νωριτερα εξω δεν γνωριζω γιατι.

 

Ισως ηταν καποιο γνωστο ελαττωμα του κινητου και ειχαν σταλει ανταλλακτικα Ελλαδα απο MS,οποτε στο εφτιαξαν. Οπως και μενα, οταν ειχα παει αρχες Δεκεμβρη για προβληματικο digitizer αλλαχτηκε σε Nokia care. Ηταν γνωστο ελαττωμα της συγκεκριμενης παρτιδας digitizer και ειχαν σταλει τα απαραιτητα απο MS. Αλλα μετα χρειαστηκε επισκευη στην πλακετα κι εφυγε Τσεχια.
Δημοσ.

Συμβουλέψτε με παρακαλώ!

Χρειάζομαι επισκευή οθόνης (λόγω πτώσης) σε ένα Lenovo K920

Επισκέφτηκα όλα τα καταστήματα επισκευής κινητών στην περιοχή μου και κανείς δεν αναλαμβάνει ούτε και μπορεί να διαθέσει οθόνη για αυτό το μοντέλο.

Επικοινώνησα με την τεχνική υποστήριξη της Lenovo στην Αθήνα και μου είπαν πως η εταιρεία που τα αναλαμβάνει είναι η Arvato στα ΚΤΕΛ.

 Να πάω με κάθε επιφύλαξη εκεί ή μήπως να αγοράσω καινούργιο κινητό με βαριά καρδιά για να μην έχω κι άλλα μπερδέματα εκτός από την οθόνη??  :-D  :-D  :-D

Είναι τόσο άσχημα πια τα πράγματα εκεί??

 Ευχαριστώ πολύ! όποιος μπορεί ας με βοηθήσει-κατατοπίσει!  :blink:  :blink:  

Δημοσ.

Εφοσον πληρωνεις και δεν εχεις θεμα με εγγυηση δε νομιζω να σου δημιουργησουν θεμα.

Απλα βγαλτο φωτο με μια εφημεριδα για να φαινεται οτι δεν ειναι χτυπημενο κτλ και οταν το παραδωσεις ζητα χαρτι οτι δεν εχει χτυπηματα κτλ.

Και ελπιζεις να μη σου βγαλουν κατι αλλο στη πορεια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...