Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ΛΟιπον επικοινωνησα ξανα με την εταιρεια και με διαβεβαιωσαν οτι το serviceτων LUmia εξακολουθει να το εχει η ARvato (αρα παραμυθια εγραψε ο τυπος στο facebook.

Επικοινωνησα με το καταστημα που το πηρα και μου ειπαν να τους το στειλω και θα αναλαβουν αυτοι την επισκευη.

Απο την αλλη η msoft μου λεει να το στειλω μονος μου στην arvato αφου πρωτα επικοινωνησω μαζι τους,.

Υπαρχει και η τριτη λυση (και πιο ευκολη για εμενα) αφου κοντα μου υπαρχει Γερμανοσ και μου ειπαν οτι αν και δεν το αγορασα απο εκει μπορω να τους το παω να το στειλουν αυτοι.

Τι να προτιμησω τελικα?Αν το στειλω μεσω τριτου (πχ του καταστηματος που το αγορασα) εχω περισσοτερες πιθανοτητες να επισκευαστει (gia ARVato μιλαμε) η ετσι και αλλιως θα παρω τα μεζεα (που λεει και ο Ζουραρις?

  • Απαντ. 743
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!

Σε LG G2 κινητό φίλου ο Γερμανός του έσπασε την οθόνη του κινητού κατά την μεταφορά του στην LG και μετά το έπαιζε κινέζος.

 

Αυτή η υπόθεση έχει τραβήξει ήδη 2 μήνες με συνήγορο του καταναλωτή και ενώ στο αρχικό δελτίο επισκευής εντός εγγύησης εγραψε ο υπάλληλος απλά απόχρωματισμός οθόνης ξαφνικά δεν το βρίσκουν και μετά από έρευνα σε βάθος λένε τα δικά τους.

 

Οπότε βίντεο και υπογραφή ότι δεν είναι σπασμένο αν αποφασίσει να το δώσεις σε αυτούς.

 

Θα ανεβασω το θέμα με λεπτομέρειες αργότερα.

Δημοσ.

ΟΚ ακυρος ο Γερμανος μαλλον.

Μενουν οι αλλες δυο επιλογες.

Αν και αφου το στελνω ταχυδρομικα κινδυνευει anyway.

Ετσι μουρχεται να μην το στειλω καθολου.....

Το στελνω με μπαταρια η χωρις (αν ειναι να το στειλω,,....)?

Δημοσ.

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!

Σε LG G2 κινητό φίλου ο Γερμανός του έσπασε την οθόνη του κινητού κατά την μεταφορά του στην LG και μετά το έπαιζε κινέζος.

 

Αυτή η υπόθεση έχει τραβήξει ήδη 2 μήνες με συνήγορο του καταναλωτή και ενώ στο αρχικό δελτίο επισκευής εντός εγγύησης εγραψε ο υπάλληλος απλά απόχρωματισμός οθόνης ξαφνικά δεν το βρίσκουν και μετά από έρευνα σε βάθος λένε τα δικά τους.

 

Οπότε βίντεο και υπογραφή ότι δεν είναι σπασμένο αν αποφασίσει να το δώσεις σε αυτούς.

 

Θα ανεβασω το θέμα με λεπτομέρειες αργότερα.

Γιατί δεν το έστειλε μέσω lg κατευθείαν;

Δημοσ.

Γιατί δεν το έστειλε μέσω lg κατευθείαν;

Γιατι απο τον Γερμανο το αγορασε που ειναι και 2 βηματα απο το σπιτι του και δεν γουσταρει να πληρωνει Courier και αλλα ταχυδρομικα εξοδα χωρις λογο..

Δημοσ.

Γιατι απο τον Γερμανο το αγορασε που ειναι και 2 βηματα απο το σπιτι του και δεν γουσταρει να πληρωνει Courier και αλλα ταχυδρομικα εξοδα χωρις λογο..

Δεν πληρώνεις courier με Lg.Μιλάς μαζί τους απευθείας και στέλνουν δεματάκι που έχει και συσκευασία μέσα για να βάλεις το κινητό.Χωρίς καμία χρέωση η παραλαβή και η επιστροφή.

Δημοσ.

Δεν πληρώνεις courier με Lg.Μιλάς μαζί τους απευθείας και στέλνουν δεματάκι που έχει και συσκευασία μέσα για να βάλεις το κινητό.Χωρίς καμία χρέωση η παραλαβή και η επιστροφή.

Δεν εχουν On site εγγυηση σε ολα τα προιοντα τουλαχιστον αυτο μου ειπαν οταν τους πηρα στο 800 11 200 300 και τσεκαραν το ΙΜΕΙ.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν εχουν On site εγγυηση σε ολα τα προιοντα τουλαχιστον αυτο μου ειπαν οταν τους πηρα στο 800 11 200 300 και τσεκαραν το ΙΜΕΙ.

Δεν το ήξερα,thx για την πληροφορία.

  • Like 1
Δημοσ.

Τη ΔΕ 28/12/15 πήγα το Sony του γιου μου (αγορά ΜΑΡ 2015) στο Arvato επειδή παρουσίασε πρόβλημα στο κράτημα της κάρτας SD.

Την ΤΕ πήρα μήνυμα ότι ελέγχεται και σήμερα ότι είναι έτοιμο και το παρέλαβα και μάλιστα σε διάστημα εορτών.

 

Όλο το σύστημα παραλαβής-ενημέρωσης-παράδοσης λειτούργησε άψογα, στην περίπτωσή μου. 

Δημοσ.

Λοιπον σημερα επικοινωνησα με την ARVATO ΚΑΙ μου επιβεβαιωσαν οτι πλεον αυτοι προωθουν τα προιοντα για επισκευη στο εξωτερικο.Η microsoft ελλας αγνοουσε το γεγονος και σε ερωτηση μου με διαβεβαιωσαν το αντιθετο.

Ο,τι ναναι.....

Anyway τους ρωτησα και μου ειπαν οτι τα εξοδα αποστολης προς αυτους καλυπτουν εμενα.

Σε επικοινωνια με το καταστημα που το αγορασα( Best Mobile) μου ειπαν να το στειλω σε αυτους με δικη τους χρεωση και θ α το προωθησουν αυτοι στο σερβις.

Ποια λυση να επιλεξω?Επισης το στελνω με μπαταρια ή χωρις?Και τι προσεχω πριν το στειλω ?Βγαζω καρτα μνημης?βιντεοσκοπω το πακεταρισμα (που καταντησαμε????).

Κατι αλλο?

Δημοσ.

Λοιπον σημερα επικοινωνησα με την ARVATO ΚΑΙ μου επιβεβαιωσαν οτι πλεον αυτοι προωθουν τα προιοντα για επισκευη στο εξωτερικο.Η microsoft ελλας αγνοουσε το γεγονος και σε ερωτηση μου με διαβεβαιωσαν το αντιθετο.

Ο,τι ναναι.....

Anyway τους ρωτησα και μου ειπαν οτι τα εξοδα αποστολης προς αυτους καλυπτουν εμενα.

Σε επικοινωνια με το καταστημα που το αγορασα( Best Mobile) μου ειπαν να το στειλω σε αυτους με δικη τους χρεωση και θ α το προωθησουν αυτοι στο σερβις.

Ποια λυση να επιλεξω?Επισης το στελνω με μπαταρια ή χωρις?Και τι προσεχω πριν το στειλω ?Βγαζω καρτα μνημης?βιντεοσκοπω το πακεταρισμα (που καταντησαμε????).

Κατι αλλο?

Κανε τον σταυρο σου,αν πηγες στα Φωτα και πηρες αγιασμο πιες και 2 γουλιες πριν το δωσεις στον κουριες και ψεκασε μερικες σταγονες πανω στο δεμα.

 

Βγαζεις καρτα μνημης,βιντεοσκοπεις το πακεταρισμα και την παραλαβη.

 

Αν το πας στο καταστημα που το πηρες πολυ πιθανο ειναι να συνεργαζεται αυτος με κανενα μαστορακι ηλεκτρονικο και προσπαθησει να στο φτιαξει ετσι (μερικες Vodafone κλπ το ιδιο κανουν) αν δεν εχει πολλα παρεδωσε με την μητρικη εταιρια ;) .

Δημοσ.

Αυτο ειναι καλο?να το στειλω δηλαδη στο καταστημα που το αγορασα ή οχι?Με διαβεβαιωσαν παντως πως η συσκευη θα επισκευαστει απο το επισημο σερβις.

Δημοσ.

Τα microsoft τελικα πανε εκει?εστειλα ενα για σερβις στο gps μεσω nokia care και μου γυρισε με καμμενα πιξελ. Δεν ξερω τι εκαναν...

Και τι τώρα δε θα αλλάξουν την οθόνη.... ? Εσύ το πήγες με βλάβη στο gps όχι στην οθόνη.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...