Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν μας ειπες ο μάστορας που το πηγές τι έφτιαξε και γιατί ή Arvato δεν το κάλυψε στην εγγύηση και γιατί ή omnitech σε έδιωξε με την μια δεν είναι στην δικαιοδοσία της;Έδειξε το σύστημα ότι είναι εκτός εγγύησης από την arvato που πηγές πρώτα;

Έχει πολλά κενά ή ιστορία και προσπαθώ να τα γεμισω με τις ερωτησεις

Η δουλεία της arvanto και της omnitech είναι να μην φτιάχνουν τα κινητά από εγγύηση.  Αν διαβάσεις από την αρχή αυτό το post, θα καταλάβεις. Όσο για το τι έκανε ο μάστορας, δε μπορώ να στο απαντήσω, γιατί πολύ απλά δεν είμαι τεχνικός για να ξέρω.  

  • Απαντ. 743
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Έχω διαβασει αυτό το θέμα από την αρχή και αυτό που βλέπω είναι ότι υπάρχουν παιδιά που τους την έχει φέρει ή arvato ή καποιο άλλο εξουσιοδοτημένο service αλλά υπάρχουν και οι κλασσικοί ελληναρες που βγάζουν τα μάτια στα κινητά τους και μετά ουρλιάζουν δεν φταιω δεν φταιω και μυξοκλαινε όπου μπορούνε.

 

Τεσπα όρεξη να λυνω μυστήρια δεν έχω,δεν ειμαι και ντετέκτιβ ;)

 

Καταγγελία την άλλη φορά που νιώθεις αδικημένος λοιπόν και εσύ μπας και φτιάξει η κατασταση.

Δημοσ.

Φιλε τα ισοπεδωνεις ολα και δεν πρεπει.

Μιλαμε για εταιρεια που αρνειται το σερβις ανεξαρτητως ζημιας και προβαλλοντας ως δικαιολογια υπαιτιοτητα του χρηστη.Επειδη καθε περιπτωση ειναι διαφορετικη ομαδικη καταγγελια δεν μπορει να γινει και εκει πατανε.Με λιγα λογια ολα τα κινητα στην ελλαδα πλην iphones δεν καλυπτονται απο εγγυηση και αυτο αποτελει καταφορη παραβιαση της ευρωπαικης νομοθεσιας.Στηριζεται στην αδυναμια της πολιτειας να ελεγξει και να επιβαλλει προστιμα.

.Πουθενα αλλου δεν γινεται  αυτο (κυριως στην Αγγλια και Ιταλια που εχω εμπειρια).

Και στην τελικη οι του Lidl που εχουν υποδειγματικο σερβις μ*^&&*λ*()*(κες ειναι?

Το ψαχνω να απευθυνθω στη μητρικη (ΝΟΚΙΑ) απλα δεν εχω ακομη βρει ακρη.Αν καποιος εχει λινκ ας ενημερωσει...

Δημοσ.

Φιλε τα ισοπεδωνεις ολα και δεν πρεπει.

Μιλαμε για εταιρεια που αρνειται το σερβις ανεξαρτητως ζημιας και προβαλλοντας ως δικαιολογια υπαιτιοτητα του χρηστη.

Και όμως στο ίδιο θέμα είναι παιδιά με κινητά με κατασκευαστικά σφάλματα που φτιάχτηκαν αμέσως ένας από αυτούς είναι και moderator.

Ισοπεδωση;Σας τσουζει και βλέπετε φαντάσματα και διαβάζετε μόνο ότι σας συμφέρει.

Επειδη καθε περιπτωση ειναι διαφορετικη ομαδικη καταγγελια δεν μπορει να γινει και εκει πατανε.

 

Ποιος μίλησε για ομαδική;Στην περίπτωση του Γερμανού που είχαμε κάνει όλοι με την ίδια αιτιολόγηση για το ίδιο θέμα δικαιωθηκαμε.

 

Αν δεν το κυνηγησεις με τις αρμόδιες αρχές και απλά μυξοκλαις στα φορουμς είσαι άλλος ένας που φωνάζει ΜΟΥ ΦΑΓΑΝ ΤΟ ΜΠΙΦΤΕΚΙΙΙ ΜΟΥ

Με λιγα λογια ολα τα κινητα στην ελλαδα πλην iphones δεν καλυπτονται απο εγγυηση και αυτο αποτελει καταφορη παραβιαση της ευρωπαικης νομοθεσιας.Στηριζεται στην αδυναμια της πολιτειας να ελεγξει και να επιβαλλει προστιμα.

2 3 σελίδες πριν τα ίδια έλεγα γιαυτό και πλέον ή ευρωπαϊκή εγγύηση που προσφέρουν τα επώνυμα κινητά ειναι ρωσικη ρουλετα στην καλυτερη γιαυτό και παίρνω κινέζο φουλ.

.Πουθενα αλλου δεν γινεται αυτο (κυριως στην Αγγλια και Ιταλια που εχω εμπειρια).

Και στην τελικη οι του Lidl που εχουν υποδειγματικο σερβις μ*^&&*λ*()*(κες ειναι?

 

Άκυρη σύγκριση.

Απατεώνες και ευθυνοφοβοι υπάρχουν παντου

όταν κάνω παπαρια και κλαίω ότι δεν φταιω για να την βγάλω τσαμπα μπορεί να έχει μεγαλύτερο ποσοστό στην Ελλάδα όμως.

 

Το Lidl πουλάει ένα κινεζικό Silvercrest και το χρεώνει σαν γερμανικό με τεράστιο ποσοστό κέρδους οπότε αν στα 1000 κομμάτια χαλάσουν τα 30 πιο φτηνά του βγαίνει ή αλλαγή αμεσως αφού για κάθε ένα που πουλάει βγάζει κέρδος για 5 παρά να κάνει σύμβαση με μια εταιρία για το service.

 

 

Anyway αν δεν έχετε ασχοληθεί με το κομμάτι του service είτε μικρό συσκευών είτε συστημάτων Scada και δεν έχετε δει τις γελειες προσπάθειες να αποδείξει ο χρήστης ότι δεν φταίει δεν μπορειτε να δείτε το θέμα αντικειμενικά.

 

Περαστικά σε όσους την έφαγαν και καλά να παθετε οι υπόλοιποι που δεν το κυνηγησατε με τις αρμόδιες αρχές.

Δημοσ.

Το υφος σου ειναι τουλαχιστον προκλητικο και μαλλον εχεις καει απο το χυλο (και φυσας και το γιαουρτι).Δεν το συνεχιζω ,πραγματικα δεν αξιζει.

Τεσπα κατι αλλο.

 

Λοιπον στην πολη μου ειχε ενα ΝΟΚΙΑ care center  to το οποιο και εκλεισε (αλλαξε ονομασια).

Στη σελιδα τους στο facebook αναφερουν.

Από 01/01/2016 αποσύρονται όλα τα service point της Nokia-Microsoft και το service εντός εγγύησης θα γίνετε μόνο από τα κεντρικά της εταιρίας στο εξωτερικό.

Επιστολη που ελαβα απο την ΝΟΚΙΑ την προηγουμενη εβδομαδα δεν ελεγε κατι τετοι (ανεφεραν κανονικα την ARVATO)Telika ti ισχυει?

Καλη χρονια και καλα μυαλα (σε ολους μας).

Δημοσ.

Το υφος σου ειναι τουλαχιστον προκλητικο και μαλλον εχεις καει απο το χυλο (και φυσας και το γιαουρτι).Δεν το συνεχιζω ,πραγματικα δεν αξιζει.

Τεσπα κατι αλλο.

 

Λοιπον στην πολη μου ειχε ενα ΝΟΚΙΑ care center  to το οποιο και εκλεισε (αλλαξε ονομασια).

Στη σελιδα τους στο facebook αναφερουν.

Από 01/01/2016 αποσύρονται όλα τα service point της Nokia-Microsoft και το service εντός εγγύησης θα γίνετε μόνο από τα κεντρικά της εταιρίας στο εξωτερικό.

Επιστολη που ελαβα απο την ΝΟΚΙΑ την προηγουμενη εβδομαδα δεν ελεγε κατι τετοι (ανεφεραν κανονικα την ARVATO)Telika ti ισχυει?

Καλη χρονια και καλα μυαλα (σε ολους μας).

Αν θες πάρε τηλ τη Microsoft, για οποιαδήποτε πληροφορία.

Δημοσ.

Με μέτρο το ποτό τώρα στις γιορτές παιδιά όχι τίποτα άλλο μπαινετε εδώ μέσα και δεν καταλαβαινετε τι διαβαζετε και που απαντάτε.

Δεν την έχω φάει ποτέ από τέτοιο μαγαζάκι γιατί ξέρω τα δικαιώματα μου.

Όσοι πιστεύουν ότι θα βγάλουν άκρη απλά κλαίγοντας στα forums είναι άξιοι της μοίρας τους και το αφεντικό της Arvato σας ευχαριστεί για την τρίτη Ferrari που του χαρισατε.

Δημοσ.

Αν θες πάρε τηλ τη Microsoft, για οποιαδήποτε πληροφορία.

Δεν υπαρχει τηλεφωνο για επικοινωνια σχετικα με τα lumia μονο email.

Απο δευτερα θα επικοινωνησω και θα ενημερωσω.

Δημοσ.

Με μέτρο το ποτό τώρα στις γιορτές παιδιά όχι τίποτα άλλο μπαινετε εδώ μέσα και δεν καταλαβαινετε τι διαβαζετε και που απαντάτε.

Δεν την έχω φάει ποτέ από τέτοιο μαγαζάκι γιατί ξέρω τα δικαιώματα μου.

Όσοι πιστεύουν ότι θα βγάλουν άκρη απλά κλαίγοντας στα forums είναι άξιοι της μοίρας τους και το αφεντικό της Arvato σας ευχαριστεί για την τρίτη Ferrari που του χαρισατε.

Δηλαδή, εσύ θες να μην ενημερώνει κάποιος και τους υπόλοιπους για τους κινδύνους? Να μην ζητούν συμβουλές από άλλα μέλη? Τότε, γιατί υπάρχουν τα forums? 

  • Like 1
Δημοσ.

Κάνε μου την χάρη και διάβασε τις τελευταίες 10 σελίδες τώρα προσπάθησε να καταλάβεις τι απαντάνε και σε ποιον οι από πάνω και άλλοι που την τρώνε και απλά γεμίζουν τις τελευταίες σελίδες χωρίς να προσφέρουν τίποτα στο θέμα γιατί πολύ απλά δεν διαβάζουν από την αρχη τι παιζει και τι πρέπει να κάνουν σε τέτοιες περιπτώσεις.

 

Κάθε φορά όμως που μπαίνει κάποιος καλοθελητης και πετάει κατηγορίες χωρίς λεπτομέρειες και μετά πετάει μια μαγική οικονομικη λυση με διευθυνση μου βρωμαει.

 

Καλή χρόνια

  • Like 1
Δημοσ.

Πω ρε παιδιά τι τοπικ είναι τούτο. Θέλω να πάρω ένα σονι(που ανήκει αρβατο) και τρόμαξα!!!

Παρακάλα να σου έρθει DOA ή να εμφανίσει ένα γνωστό κατασκευαστικό σφάλμα ( όπως ή οθόνη που ξεκολλαγε) αλλιώς είσαι στο έλεος του κάθε τεχνικού και του στόχου πετάγματος εκτός εγγύησης που του έχουν βάλει.

Δημοσ.

Παρακάλα να σου έρθει DOA ή να εμφανίσει ένα γνωστό κατασκευαστικό σφάλμα ( όπως ή οθόνη που ξεκολλαγε) αλλιώς είσαι στο έλεος του κάθε τεχνικού και του στόχου πετάγματος εκτός εγγύησης που του έχουν βάλει.

Πρωσοπικά δε μου τι σπάει μόνο το ότι τα βγάζουν εκτός χωρίς λόγο....αλλά (τουλάχιστον παλιά, δε ξέρω αν ακόμα το κάνουν) κατέστρεφαν και συσκευές (γρατζουνιές, σπασίματα, καπάκια να εξέχουν και άλλα) και σε βγάζαν και τρελό ότι τα ένες εσύ.

  • Like 1
Δημοσ.

Πρωσοπικά δε μου τι σπάει μόνο το ότι τα βγάζουν εκτός χωρίς λόγο....αλλά (τουλάχιστον παλιά, δε ξέρω αν ακόμα το κάνουν) κατέστρεφαν και συσκευές (γρατζουνιές, σπασίματα, καπάκια να εξέχουν και άλλα) και σε βγάζαν και τρελό ότι τα ένες εσύ.

Γιαυτό τώρα που όλοι έχουνε μια κάμερα μια βιντεοκάμερα και έναν υπολογιστή στην τσέπη μας παίρνουμε τα μέτρα μας video μέχρι και τον υπάλληλο με την άδεια του ή χωρίς ;)

  • Like 1
Δημοσ.

Γιαυτό τώρα που όλοι έχουνε μια κάμερα μια βιντεοκάμερα και έναν υπολογιστή στην τσέπη μας παίρνουμε τα μέτρα μας video μέχρι και τον υπάλληλο με την άδεια του ή χωρίς ;)

Εκεί καταντίσαμε...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...