Joli Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 Λοιπόν, πήγα στην Omnitech. Η αντιμετώπισή τους ήταν επαγγελματική. Έκαναν (δωρεάν λόγω εγγύησης) επισκευή της πλακέτας και "αναβάθμιση". Τώρα, τι αναβάθμιση έκαναν δεν ξέρω, το τηλέφωνο είχε ήδη όλες τις τελευταίες ενημερώσεις σε λογισμικό... Εν πάσει περιπτώσει, μου το παρέδωσαν χωρίς ζημιές, το ένα από τα δύο θέματα διορθώθηκε, το δεύτερο όχι.
chsam Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 <p>Παιδια, εχω κι εγω παρομοιο προβλημα με το κινητο, αλλα δεν ξερω που εχουν στειλει το κινητο για σερβις οποτε δεν ξερω αν ευθυνεται η αρβατο.<br><br> Το θεμα εχει ως εξης:<br><br> Πριν απο 6-7 μηνες αγορασα το alcatel one touch pop d5 απο τον κωτσοβολο (επαρχεια), ολο αυτο το διαστημα δουλευε καλα, πριν απο τρεις εβδομαδες παω να το ανοιξω ανοιγει η οθονη βγαζει το σημα ανδροιδ με το ρομποτακι πριν φορτωσει το λειτουργικο αλλα τελικα δεν φορτωνε με τιποτα εκανε συνεχως επανεκκινιση την οθονη με το ρομποτακι. Εκανα reset οπως λεει το φυλλο με τις οδηγιες αλλα τιποτα. Πριν 2 εβδομαδες το παω στον κωτσοβολο, τους λεω το προβλημα, το κοιταν, βλεπουν την αποδειξη,<br><br> λενε: ''ειναι εντος εγγυησης θα το στειλουμε για σερβις''.<br><br> Τους ρωταω: ''που το στελνετε?'' (επειδη ειχα διαβασει αυτο το θεμα με την αρβατο, να ξερω που θα παει)<br><br> λενε: ''κατω στην αλκατελ στην αθηνα'',<br><br> ''καλα'' τους λεω και φευγω.<br><br> Χτες με παιρνουν τηλ απο ενα τηλεφωνικο νουμερο του κωτσοβολου και μου λενε: ''η βλαβη στο τηλεφωνο ειναι οτι ειναι σπασμενη η συνδεση φορτισης και δεν καλλυπτεται απο την εγγυηση γιατι ειναι απο κακη χρηση , το κοστος ειναι 90 ευρω''<br><br> λεω: ''το τηλεφωνο οσο το ειχα φορτιζε κανονικα, αν ειχε αυτο το προβλημα δεν θα φορτιζε''<br> λενε:'' εμεις αυτο διαπιστωσαμε σαν βλαβη και γι αυτο δεν ανοιγει το τηλεφωνο''<br> λεω: ''αυτο ισως εγινε κατα τη μεταφορα, οσο το ειχα φορτιζε κανονικα''<br> και τους ζηταω ενα τηλ να μιλισω με τον υπευθυνο του σερβις<br> λενε: ''δεν υπαρχει καποιος να μιλησετε, αυτο ειναι το προβλημα δεχεστε να γινει επισκευη ή οχι?''<br> εγω επεμενα αλλα αυτη ελεγε ολο το ιδιο, καποια στιγμη που ανεφερα τη γ.γ. προστασιας καταναλωτη ζοριστηκε λιγο, σταματησε για μερικα δευτερολεπτα σαν να μην ηξερε τι να πει αλλα μετα αρχισε παλι τα ιδια.<br> εγω την λεω: ''το κινητο δεν μου επεσε απο τοτε που το αγορασα πως γινεται να εσπασε? απο μονο του?''<br> λεει: ''δεν χρειαζεται να πεσει, καθως το συνδεετε για φορτιση εσπασε ειναι ευαισθητο"<br> και παλι το ιδιο τροπαρι...<br> τοσο μου εσπασε τα νευρα που αν ημουν Αθηνα θα πηγαινα απο κει και θα την επνιγα!!!<br> Οποτε την λεω οτι θα ξαναπαρω απο Δευτερα να τους πω τι θα γινει.<br> Παντως εμενα μου φαινεται οτι λενε ψεμματα για να το βγαλουν εκτος εγγυησης, εσεις τι λετε παιδια? Να παω κατευθειαν για καταγγελια? ή να περασω πρωτα κι απο τον κωτσοβολο εδω να τους τα πω? για να μη μου λενε που το εστειλαν υπαρχει περιπτωση να μην το εστειλαν στην alcatel και να το εχει κρατησει ο κωτσοβολος στην Αθηνα? Εχει δικο του σερβις?<br> Τι θα ηταν καλυτερο να κανω για να μη με πιασουν κοροιδο? Υπαρχει περιπτωση να εχουν δικιο? Πειτε καμια ιδεα, ριχτε καμια γνωμη γιατι λεφτα δεν περισσευουν...<br> Συγνωμη για το μεγαλο κειμενο</p> Τα ιδια παντελακη μου, τα ιδια παντελη μου.απο την περιοδο 2010-2012 που δουλευα στο σερβις saturn αυτα εκανε η αρβατο, η μοναδικη εταιρια που δημιουργουσε προβληματα.η μονιμη δικαιολογια ´φταιει ο πελατης κ το προβλημα σπασμενη θυρα φορτισησ´.ασε που τοτε αν δεν βρισκανε προβλημα στην συσκευη ή γυρνουσε ανεπισκευαστο, χρεωνανε τον πελατη ενα ποσο(το οποιο αποφασισε το καταστημα να το "τρωει" το ιδιο). Sent from my iPhone using Insomnia
fh84 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 Λοιπόν, πήγα στην Omnitech. Η αντιμετώπισή τους ήταν επαγγελματική. Έκαναν (δωρεάν λόγω εγγύησης) επισκευή της πλακέτας και "αναβάθμιση". Τώρα, τι αναβάθμιση έκαναν δεν ξέρω, το τηλέφωνο είχε ήδη όλες τις τελευταίες ενημερώσεις σε λογισμικό... Εν πάσει περιπτώσει, μου το παρέδωσαν χωρίς ζημιές, το ένα από τα δύο θέματα διορθώθηκε, το δεύτερο όχι. ωραία λοιπόν! θα το στείλω και εγώ εκεί και θα ενημερώσω... ελπίζω όλα να πάνε καλά....
louben Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Παιδια να κανω μια ερωτηση?Εχω το 640 xl απο το καλοκαιρι.Εδω και κανενα διμηνο μου παρουσιαζει προβλημα το βυσμα των ακουστικων.Απο οτι διαβασα ειναιι σχετικα κοινο προβλημα του εν λογω μοντελου (αληθεια εχει και καποιος αλλος το ιδιο προβλημα?) .Απευθυνθηκα μεσα Νοεμβριου στο υποκαταστημα της πολης μου (ΝΟΚΙΑ CARE) για επισκευη και με πηγαιναν απο εβδομαδα σε εβδομαδα λογω ελλειψης του ανταλλακτικου.Τελικα την Τεταρτη μετα απο πολλαπλες αναβολες με ενημερωσαν οτι το ανταλλακτικο δεν (ξανα) ηλθε ουτε και θα ελθει αφου αλλαξε η πολιτικη της εταιρειας και πλεον ολα πηγαινουν ΑΘηνα. Χρονικα θα μου παρει γυρω στις 15 εργασιμες. Τους προτεινα να αγορασω απο το εμποριο το βυσμα να μου το περασουν αλλα αρνηθηκαν με την δικαιολογια οτι θ α ακυρωθει η εγγυηση. Να τονισω οτι μιλαμε για διαδικασια 5 λεπτων με μηδαμινο κοστος ανταλλακτικου.Θελω να ρωτησω υπαρχει τηλεφωνο επικοινωνιας με το τμημα των ξινητων τηλεφωνων της microsoft?τα τηλεφωνα που εχω ειναι για τα προιοντα της εταιρειας εκτοσ κινητων και με οσους εχω μιλησει δηλωνουν αναρμοδιοι.Επισης με παρεπεμψαν σε αυτη τη σελιδαhttps://www.microsoft.com/...tact/email-us/που περιεχει φορμα παραπονων αλλα αν και εχω στειλει 2 φορες το προβλημα μου δε μου εχει ελθει mail επιβεβαιωσης(αν και θα επρεπε) αρα μαλλον δεν ελαβαν την επιστολη μου.Καμια αλλη ιδεα? Αν το σερβις το εχει η ARVATO καλυτερα να το αφησω ως εχει. Υπαρχει αλλος εξουσιοδοτημενος επισκευαστης εκτος των NOKIA CARE kai thw ARVATO κατα προτιμηση Τοπικα(Χανια)?
Sotosgl Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Βυσμα ακουστικων=Κακη χρηση και κανενα 70αρι η αλλαγη αν θες Κοινως αντε να αποδειξεις οτι δεν εισαι ελεφαντας.... Ειναι λιγοι οι μηνες που το εχεις και ειναι κριμα να σου βγαλει τετοια βλαβη,ειναι επισης κριμα να το στειλεις τωρα στις γιορτες και να το παρεις του χρονου Εγω θα εβρισκα εναν τεχνικο εκει,θα του πηγαινα ΕΓΩ το ανταλλακτικο μονο και μονο για να γλυτωσω την μανουρα.Τα ζυγιζεις και βλεπεις..
SIP1995 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Βυσμα ακουστικων=Κακη χρηση και κανενα 70αρι η αλλαγη αν θες Κοινως αντε να αποδειξεις οτι δεν εισαι ελεφαντας.... Ειναι λιγοι οι μηνες που το εχεις και ειναι κριμα να σου βγαλει τετοια βλαβη,ειναι επισης κριμα να το στειλεις τωρα στις γιορτες και να το παρεις του χρονου Εγω θα εβρισκα εναν τεχνικο εκει,θα του πηγαινα ΕΓΩ το ανταλλακτικο μονο και μονο για να γλυτωσω την μανουρα. Τα ζυγιζεις και βλεπεις.. Κάνεις λάθος, το ανταλλακτικό...κάνει το πολύ 20€.
Sotosgl Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Κάνεις λάθος, το ανταλλακτικό...κάνει το πολύ 20€. Καποιος εκανε κοπανα στο μαθημα του σαρκασμου
louben Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Αφενος δεν ειχα σκοπο να το στειλω πριν τις γιορτες και αφετερου απο οσα εχω ακουσει για την ARVATO δεν το παω επ ουδενι σε αυτους.Ελεγα να απευθυνθω κατευθειαν στην μητρικη εκτος ελλαδος γι αυτο και ζητησα αν υπαρχει λινκ. Απο οτι καταλαβα στην Αrvato οτι βλαβη και νατους πας φταιει ο πελατης.Αρα ουσιαστικα τα κινητα μας δεν εχουν εγγυηση... Ειπα στα NOKIA CARE να τους παρω εγω το βυσμα απο το εμποριο και να μου το βαλουν αλλα υποστηριξαν οτι θα θιχθει η εγγυηση. ΚΑλα τα nokia care δεν επισκευαζουν κινητα και αυτοι στην arvato τα στελνουν?το ωραιο ειναι οτι ενα βασικο κριτηριο για την αγορα του τηλεφωνου ηταν το σερβις (εψαχνα κατι εκτος arvato) και τελικα εκει κατεληξα. Αλλο Επισημο σερβις εκτος της arvato δεν υπαρχει?
SIP1995 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Καποιος εκανε κοπανα στο μαθημα του σαρκασμου Όχι, αυτό ήθελα να πώ, είναι πως στο χρεώνουν τόσο περίπου ...τουλάχιστον τόσο μου είχαν πει σε Nokia Care που είχα πάει παλιά.
Sotosgl Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Η αληθεια ειναι οτι εχουμε τρομοκρατησει τον κοσμο.Δες ποσοι εχουν παει τα Sony τους που ξεκολλαγαν οι οθονες και τα εφτιαξαν χωρις μα μου. Τωρα για βυσματα ειτε ακουστικων ειτε φορτιστων εκει γινεται παρτυ! Και στα μεγαλα ζορια επιστρατευεται ο αισθητηρας υγρασιας... Η Arvato και η καθε Arvato θελει να βγαλει λεφτακια και καλα λεφτακια θα βγαλει για επισκευες εκτος εγγυησης Το ιδιο εκαναν απο την αρχη και τα Nokia Centers (αισθητηρας υγρασιας απο εποχες 3310 και 6600) και αντιο εγγυηση Το μεγαλο μειον της αγορας κινεζικου κινητου ηταν παντα η ταλαιπωρια σε θεματα επισκευων πλεον καλυτερα να παρω 2 ιδια κινητα απο εξω και αν μου χαλασει το ενα να εχω καβατζα το αλλο παρα να παιξω ρουλετα με ενα επωνυμο με εγγυηση απο τα Lidl. (μπααα και τα Lidl 3 χρονια εγγυησης χωρις μα,μου εχουν μονο με την αποδειξη) Όχι, αυτό ήθελα να πώ, είναι πως στο χρεώνουν τόσο περίπου ...τουλάχιστον τόσο μου είχαν πει σε Nokia Care που είχα πάει παλιά. Ναι βρε αλλα δεν ημουν λαθος για την Arvato μιλαμε και τα κουστουμια που κοβει
SIP1995 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Η αληθεια ειναι οτι εχουμε τρομοκρατησει τον κοσμο. Δες ποσοι εχουν παει τα Sony τους που ξεκολλαγαν οι οθονες και τα εφτιαξαν χωρις μα μου. Τωρα για βυσματα ειτε ακουστικων ειτε φορτιστων εκει γινεται παρτυ! Και στα μεγαλα ζορια επιστρατευεται ο αισθητηρας υγρασιας... Η Arvato και η καθε Arvato θελει να βγαλει λεφτακια και καλα λεφτακια θα βγαλει για επισκευες εκτος εγγυησης Το ιδιο εκαναν απο την αρχη και τα Nokia Centers (αισθητηρας υγρασιας απο εποχες 3310 και 6600) και αντιο εγγυηση Το μεγαλο μειον της αγορας κινεζικου κινητου ηταν παντα η ταλαιπωρια σε θεματα επισκευων πλεον καλυτερα να παρω 2 ιδια κινητα απο εξω και αν μου χαλασει το ενα να εχω καβατζα το αλλο παρα να παιξω ρουλετα με ενα επωνυμο με εγγυηση απο τα Lidl. (μπααα και τα Lidl 3 χρονια εγγυησης χωρις μα,μου εχουν μονο με την αποδειξη) Ναι βρε αλλα δεν ημουν λαθος για την Arvato μιλαμε και τα κουστουμια που κοβει Αυτό με τα Sony , ισχύει....μάλλον έχουν κάνει συμφωνία με τη Sony και τα κινητά της έχουν διαφορετική αντιμετώπιση...δε μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο. Πάντως πάλι καλάπου δεν ισχύει το ίδιο και για Procordia και Smartec. ένας από τους λόγους που πήρα LG.
LosV Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 Χρονια πολλα σε ολους! Οποιος μπορει ας βοηθησει.Πηγα και εγω στην αρβατο για επισκευη κινητου που ειναι εντος εγγυησης. Το βλεπουν και μου λενε επειδη εχει χτυπημα πανω αριστερα βγαινει απευθειας εκτος εγγυησης.Ισχυει κατι τετοιο; Το προβλημα που εχω ειναι οτι δεν αναγνωριζει την σιμ.Το χτυπημα αυτο ειναι πολυ παλιο και ασχετο με το σημειο που ειναι η πλακετα και η σιμ.
chsam Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 Χρονια πολλα σε ολους! Οποιος μπορει ας βοηθησει.Πηγα και εγω στην αρβατο για επισκευη κινητου που ειναι εντος εγγυησης. Το βλεπουν και μου λενε επειδη εχει χτυπημα πανω αριστερα βγαινει απευθειας εκτος εγγυησης.Ισχυει κατι τετοιο; Το προβλημα που εχω ειναι οτι δεν αναγνωριζει την σιμ.Το χτυπημα αυτο ειναι πολυ παλιο και ασχετο με το σημειο που ειναι η πλακετα και η σιμ. Λυπαμαι αλλα ετσι ειναι, ειδικα στην arvato ακομα και να φταρνιστεις στο κινητο θα στο βγαλουν εκτος εγγυησης....
SIP1995 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 Λυπαμαι αλλα ετσι ειναι, ειδικα στην arvato ακομα και να φταρνιστεις στο κινητο θα στο βγαλουν εκτος εγγυησης.... Αυτό κάποτε πρέπει να σταματήσει, ποιοι νομίζουν ότι είναι στη τελική...
louben Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2015 Που μπορουμε να παραπονεθουμε στη Μητρικη εταιρεια Εκτος ελλαδος?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα