tarantules Δημοσ. 25 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2015 Αυτό το προϊόν είναι πολύ καλή περίπτωση... 1
poulinos Δημοσ. 25 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2015 απλα ειναι repellent protective που σημαινει οτι παλι ειναι απλα για απλα πραγματα τελειως απλα.δηλαδη παλι μπορει να μπει νερο. ειχε βγει και μια εταιρεια η οποια εκανε αδιαβροχο οποιοδηποτε κινητο αφου δεν ηταν με φλαντζες κτλ αλλα στην ουσια μονωνε ολα τα ηλεκτρονικα μερη μεσα.καποτε ισως κυκλοφορησουν και αυτα αλλα και εκει θα υπαρχουν απο περιορισμους μεχρι αλλα προβληματα.
Tragic! Δημοσ. 25 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2015 απλα ειναι repellent protective που σημαινει οτι παλι ειναι απλα για απλα πραγματα τελειως απλα.δηλαδη παλι μπορει να μπει νερο. ειχε βγει και μια εταιρεια η οποια εκανε αδιαβροχο οποιοδηποτε κινητο αφου δεν ηταν με φλαντζες κτλ αλλα στην ουσια μονωνε ολα τα ηλεκτρονικα μερη μεσα.καποτε ισως κυκλοφορησουν και αυτα αλλα και εκει θα υπαρχουν απο περιορισμους μεχρι αλλα προβληματα. Μία είναι η λύση. Πλακέτα φύσες και καλώδια χωμένα μέσα σε σιλικόνη και υδρόψυξη, ατσαλόβιδες, ροδέλες, παξιμάδια φλάτζες και ζουμπανόκαρφα και 8cm πάχος. Όταν ο άλλος όμως περιμένει χώρο από μέσα για μπαταρία, ντιζάιν και ούλτρα σλιμ κινητό (μαλακίες) έ μην θέλει και τα πάντα όλα δικά του.
poulinos Δημοσ. 25 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2015 ολα γινονται και με slim Κινητο και με ωραιο Design>απλα δεν υπαρχει χρησιμοτητα και ανεβαζειςτο κοστος.οταν πχ για ενα housing φωτογραφικης δινεις 150 ευρω το λιγοτερο μεχρι 1000 και 2000 ευρω για dslr δεν γινεται ενα κινητο να ειναι και κινητο και να κατεβαινει και 40 μετρα. πχ στο aqua m4 το usb δεν εχει καπακι.ειναι ανοιχτο κανονικα.απλα η μονωση ειναι απο μεσα.ολα ειναι θεμα κοστους μετα.
Tragic! Δημοσ. 25 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2015 ολα γινονται και με slim Κινητο και με ωραιο Design>απλα δεν υπαρχει χρησιμοτητα και ανεβαζειςτο κοστος.οταν πχ για ενα housing φωτογραφικης δινεις 150 ευρω το λιγοτερο μεχρι 1000 και 2000 ευρω για dslr δεν γινεται ενα κινητο να ειναι και κινητο και να κατεβαινει και 40 μετρα. πχ στο aqua m4 το usb δεν εχει καπακι.ειναι ανοιχτο κανονικα.απλα η μονωση ειναι απο μεσα.ολα ειναι θεμα κοστους μετα. Έχεις δίκαιο, ξέχασα να αναφέρω και το ανώτατο διαθέσιμο ποσό προσφοράς της πλειοψηφίας των από πάνω αγοραστών δηλαδή "κάνα πενηντάρικο + κάνα δεκάρικο πάνω κάτω"
kosleo116 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Εγώ είμαι και καταναλωτής και επιχειρηματίας, συνεπώς επέτρεψε μου να βλέπω από 2 εντελώς αντίθετες οπτικές γωνίες. 1) Εγραψα το οξυμωρο αυτο σχημα, μαλλον δεν εγινε αντιληπτο. Φυσικα και ο πελατης θα εχει τρελες απαιτησεις, ισως και αδυνατες. Δικη σου ευθυνη ειναι να τον καταφερεις να ικανοποιηθει. Ο πελατης ειναι αυτος που σε πληρωνει, γι'αυτον τα κανεις ολα, τελεία. 2) Ισως και να το κανεις οταν ο ανταγωνισμος γυρω σου γινει ανελεητος κι εσυ δεν θα εχεις ουτε ενα συγκριτικο πλεονεκτημα απεναντι του. Και δεν υπονοησα ποτε κατι τετοιο. Διαφερει πολυ αυτο που περιγραφεις εσυ απο τη συνεχη βελτιωση της επιχειρησης σου, κατι που ο σωστος επαγγελματιας οφειλει να το κανει. Οποιος μενει στασιμος ειναι τελειωμενο χαρτι. Τα παμπολα διεθνη βραβεια, τα ISO και οι πιστοποιησεις εξυπηρετουν αυτο ακριβως το σκεπτικο. 3) Οταν βλεπεις στο site της lenovo(στη δικη μου περιπτωση) οτι εχουν το τηλεφωνο του αρβατου στο σερβις(το οποιο ποτε δεν σηκωσαν σε χρονικο διαστημα 2 εβδομαδων), αυτο για μενα ειναι δυσφημιση. Οπως και το να σου λενε αστειες δικαιολογιες η να σε βγαζουν ψευτη "με το γαντι". Ναι, τα κομματια μπορει να λειπουν απο αλλο σερβις, μονο αν το ειχα παει ομως! Κατανοω τη λογικη σου, κι εγω ειμαι και επιχειρηματιας, αλλα τα πραγματα αλλαζουν και οφειλουν να αλλαξουν κατα την αποψη μου
Tragic! Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 1) Εγραψα το οξυμωρο αυτο σχημα, μαλλον δεν εγινε αντιληπτο. Φυσικα και ο πελατης θα εχει τρελες απαιτησεις, ισως και αδυνατες. Δικη σου ευθυνη ειναι να τον καταφερεις να ικανοποιηθει. Ο πελατης ειναι αυτος που σε πληρωνει, γι'αυτον τα κανεις ολα, τελεία. 2) Ισως και να το κανεις οταν ο ανταγωνισμος γυρω σου γινει ανελεητος κι εσυ δεν θα εχεις ουτε ενα συγκριτικο πλεονεκτημα απεναντι του. Και δεν υπονοησα ποτε κατι τετοιο. Διαφερει πολυ αυτο που περιγραφεις εσυ απο τη συνεχη βελτιωση της επιχειρησης σου, κατι που ο σωστος επαγγελματιας οφειλει να το κανει. Οποιος μενει στασιμος ειναι τελειωμενο χαρτι. Τα παμπολα διεθνη βραβεια, τα ISO και οι πιστοποιησεις εξυπηρετουν αυτο ακριβως το σκεπτικο. 3) Οταν βλεπεις στο site της lenovo(στη δικη μου περιπτωση) οτι εχουν το τηλεφωνο του αρβατου στο σερβις(το οποιο ποτε δεν σηκωσαν σε χρονικο διαστημα 2 εβδομαδων), αυτο για μενα ειναι δυσφημιση. Οπως και το να σου λενε αστειες δικαιολογιες η να σε βγαζουν ψευτη "με το γαντι". Ναι, τα κομματια μπορει να λειπουν απο αλλο σερβις, μονο αν το ειχα παει ομως! Κατανοω τη λογικη σου, κι εγω ειμαι και επιχειρηματιας, αλλα τα πραγματα αλλαζουν και οφειλουν να αλλαξουν κατα την αποψη μου 1) Ισχύει ότι ο πελάτης σε επιλέγει και δεν τον επιλέγεις. Δεν προσπαθώ να κάνω τίποτα εξωπραγματικό, τίποτα φανταστικό, τίποτα τέλειο γι αυτόν. Κάνω το καλύτερο που μπορώ στα πλαίσια του λογικού. Ως επί το πλείστον όμως οι πελάτες θέλουν να αγοράσουν το μισό μαγαζί μισοτιμής, να ασχολησε όλη μέρα μαζί τους και να τους κάτσεις κιόλα. Οπότε όχι, δεν κάνω Ο,ΤΙ θελουν. Κάνω αυτό που κατά την κρίση μου πρέπει, γιατί αυτοί που και καλά σε στηρίζουν αγοράζοντας προϊόντα μπορεί να σου βάλουν λουκέτο στο μαγαζί αν δεν είσαι επιφυλακτικός και υπερβολικά προσεκτικός μαζί τους. 2) Σε όποιο μαγαζί τύπου πλαίσιο ή πάμπλικ πας, ούτε κάθεται να σου ξεσφραγίζει συσκευασίες, να δοκιμάζει προϊόντα, να δέχεται επιστροφές χρημάτων ή επιστροφή πραγμάτων με κατεστραμμένη ή παραβιασμένη συσκευασία. Ουτε σου πιάνει ο υπάλληλος την κουβεντούλα, ούτε σου ψήνει καφέ γιατί δεν προσπαθεί να σε κρατήσει. Στ' αρχίδια τους οι υπάλληλοι των μεγαλοκαταστημάτων, ούτως ή άλλως σε ένα χρόνο τους απολύουν για να μην τους δώσουν αποζημίωση και όλα κομπλέ. Εγω όμως νοιάζομαι για το μαγαζί μου και προσφέρω όσα θέλει ένας πελάτης, συνεπώς ο ανταγωνισμός είναι υπέρ μου και πρέπει οι απέναντι να μαλακώσουν για να με φτάσουν και όχι εγώ. 3) Το ότι το service της Arvato είναι άθλιο είναι δεν αντιλεγω για κανένα λόγο, όμως σε πολλές περιπτώσεις όσο άθλιοι είναι αυτοί, οι πελάτες τους είναι 10 φορές χειρότεροι. Όσο μαστροχαλαστής, ψεύτης και καιροσκόπος να είναι ο servicτας, εε έχει μια Α εμπειρία παραπάνω από εμένα και από εσένα και αντιλαμβάνεται ότι ο άλλος ο ηλίθιος ΕΧΩΣΕ το microUSB ανάποδα, και είναι λογικό να μη χάφτει τα "απλά το άφησα με φόρα επάνω στο τραπέζι" όταν η συσκευή που του έφεραν φαίνεται να έχει πατηθεί απο τρακτέρ και να λείπει η μισή οθόνη. Όσο υπάρχουν σωστοί πελάτες θα υπάρχουν και σωστές εταιρείες service.
SIP1995 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 1) Ισχύει ότι ο πελάτης σε επιλέγει και δεν τον επιλέγεις. Δεν προσπαθώ να κάνω τίποτα εξωπραγματικό, τίποτα φανταστικό, τίποτα τέλειο γι αυτόν. Κάνω το καλύτερο που μπορώ στα πλαίσια του λογικού. Ως επί το πλείστον όμως οι πελάτες θέλουν να αγοράσουν το μισό μαγαζί μισοτιμής, να ασχολησε όλη μέρα μαζί τους και να τους κάτσεις κιόλα. Οπότε όχι, δεν κάνω Ο,ΤΙ θελουν. Κάνω αυτό που κατά την κρίση μου πρέπει, γιατί αυτοί που και καλά σε στηρίζουν αγοράζοντας προϊόντα μπορεί να σου βάλουν λουκέτο στο μαγαζί αν δεν είσαι επιφυλακτικός και υπερβολικά προσεκτικός μαζί τους. 2) Σε όποιο μαγαζί τύπου πλαίσιο ή πάμπλικ πας, ούτε κάθεται να σου ξεσφραγίζει συσκευασίες, να δοκιμάζει προϊόντα, να δέχεται επιστροφές χρημάτων ή επιστροφή πραγμάτων με κατεστραμμένη ή παραβιασμένη συσκευασία. Ουτε σου πιάνει ο υπάλληλος την κουβεντούλα, ούτε σου ψήνει καφέ γιατί δεν προσπαθεί να σε κρατήσει. Στ' αρχίδια τους οι υπάλληλοι των μεγαλοκαταστημάτων, ούτως ή άλλως σε ένα χρόνο τους απολύουν για να μην τους δώσουν αποζημίωση και όλα κομπλέ. Εγω όμως νοιάζομαι για το μαγαζί μου και προσφέρω όσα θέλει ένας πελάτης, συνεπώς ο ανταγωνισμός είναι υπέρ μου και πρέπει οι απέναντι να μαλακώσουν για να με φτάσουν και όχι εγώ. 3) Το ότι το service της Arvato είναι άθλιο είναι δεν αντιλεγω για κανένα λόγο, όμως σε πολλές περιπτώσεις όσο άθλιοι είναι αυτοί, οι πελάτες τους είναι 10 φορές χειρότεροι. Όσο μαστροχαλαστής, ψεύτης και καιροσκόπος να είναι ο servicτας, εε έχει μια Α εμπειρία παραπάνω από εμένα και από εσένα και αντιλαμβάνεται ότι ο άλλος ο ηλίθιος ΕΧΩΣΕ το microUSB ανάποδα, και είναι λογικό να μη χάφτει τα "απλά το άφησα με φόρα επάνω στο τραπέζι" όταν η συσκευή που του έφεραν φαίνεται να έχει πατηθεί απο τρακτέρ και να λείπει η μισή οθόνη. Όσο υπάρχουν σωστοί πελάτες θα υπάρχουν και σωστές εταιρείες service. Εγώ πάντως σε αυτό που δε μπορώ να βρώ εξήγηση (κάποιες φορές) είναι οι "γρατζουνιές" που παθαίνουν τα κινητά στην Arvato.
poulinos Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 οτι ο πελατης προσπαθει να κανει αποποιηση ευθυνων με σκοπο να μην πληρωσει τιποτα αυτο ειναι γνωστο και γινεται παντου.καποιες φορες το πετυχαινουν αλλες οχι και εκει γκρινιαζουν. Εγώ πάντως σε αυτό που δε μπορώ να βρώ εξήγηση (κάποιες φορές) είναι οι "γρατζουνιές" που παθαίνουν τα κινητά στην Arvato. αν δεν προσεχει ο τεχνικος δεν μου φαινεται παραξενο.δεν ειναι pc που ειναι μονο βιδες.πολλες φορες υπαρχουν ταινιες διπλης οψης και γενικα ειναι πιο ζορικη φαση Έχεις δίκαιο, ξέχασα να αναφέρω και το ανώτατο διαθέσιμο ποσό προσφοράς της πλειοψηφίας των από πάνω αγοραστών δηλαδή "κάνα πενηντάρικο + κάνα δεκάρικο πάνω κάτω" οσο πιο φτηνα τοσο πιο καλα
Tragic! Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Εγώ πάντως σε αυτό που δε μπορώ να βρώ εξήγηση (κάποιες φορές) είναι οι "γρατζουνιές" που παθαίνουν τα κινητά στην Arvato. Εδώ παθαίνουν πλήξη υγρασίας Αμαζονίου από το πουθενά, οι γρατζουνιές σε πείραξαν; οσο πιο φτηνα τοσο πιο καλα Ναι αλλά το θέμα ορισμένοι το έχουνε γαμήσει "ελαφρώς" (με το μπαρντόν)
Super Moderators billdanos Δημοσ. 27 Αυγούστου 2015 Super Moderators Δημοσ. 27 Αυγούστου 2015 αν δεν προσεχει ο τεχνικος δεν μου φαινεται παραξενο.δεν ειναι pc που ειναι μονο βιδες.πολλες φορες υπαρχουν ταινιες διπλης οψης και γενικα ειναι πιο ζορικη φαση Εγώ κάθε φορά που τους το πάω τους ενημερώνω: Είμαι παρανοϊκός με τη συσκευή μου, γνωρίζω την παραμικρή γρατζουνίτσα και επιπλέον να οι φωτογραφίες που τράβηξα σήμερα μερικά λεπτά πριν σας το φέρω. Οπότε ...το νου σας! Την πρώτη φορά που πήγα το Ζ3 στην arvato (που ξεκολάει η οθόνη στις υψηές θερμοκρασίες) και του άλλαξαν οθόνη, μπαταρία και όλες τις στεγανοποιήσεις, μου το παρέδωσαν μέσα σε ειδική συσκευασία/κουτάκι και η συσκευή ήταν μέσα σε σακουλάκι και με μεμβράνες. Τη δεύτερη 1.5 μήνα μετά, μου το είχαν απλά τυλιγμένο με τα χαρτιά που περιέγραφαν τα ανταλακτικά (2 σελίδες Α4) μαζί με ένα ...λαστιχάκι που τα κρατούσε όλα αυτά μαζί! Βέβαια σημάδια δεν είδα, αλλά θα μου πεις αφού μου άλλαζαν οθόνη, άλλαζε και όλη η πρόσοψη οπότε ήταν καθαρή.
Moderators stormrain Δημοσ. 27 Αυγούστου 2015 Moderators Δημοσ. 27 Αυγούστου 2015 Την πρώτη φορά Τη δεύτερη 1.5 μήνα μετά Tην Τριτη σε αλουμινοχαρτο Περα απο την πλακα ομως, ειμαι θετικα εντυπωσιασμενος απο την σταση της εν λογω εταιριας τελευταια γιατι ακουω πολλα καλα περιστατικα. Μακαρι να αλλαξει η φημη γιατι δε σου κρυβω πως ειναι και ενας απο τους λογους που δεν πολυπροτεινω τα Sony σε κοσμο.
poulinos Δημοσ. 28 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2015 Εγώ κάθε φορά που τους το πάω τους ενημερώνω: Είμαι παρανοϊκός με τη συσκευή μου, γνωρίζω την παραμικρή γρατζουνίτσα και επιπλέον να οι φωτογραφίες που τράβηξα σήμερα μερικά λεπτά πριν σας το φέρω. Οπότε ...το νου σας! Την πρώτη φορά που πήγα το Ζ3 στην arvato (που ξεκολάει η οθόνη στις υψηές θερμοκρασίες) και του άλλαξαν οθόνη, μπαταρία και όλες τις στεγανοποιήσεις, μου το παρέδωσαν μέσα σε ειδική συσκευασία/κουτάκι και η συσκευή ήταν μέσα σε σακουλάκι και με μεμβράνες. Τη δεύτερη 1.5 μήνα μετά, μου το είχαν απλά τυλιγμένο με τα χαρτιά που περιέγραφαν τα ανταλακτικά (2 σελίδες Α4) μαζί με ένα ...λαστιχάκι που τα κρατούσε όλα αυτά μαζί! Βέβαια σημάδια δεν είδα, αλλά θα μου πεις αφού μου άλλαζαν οθόνη, άλλαζε και όλη η πρόσοψη οπότε ήταν καθαρή. πραγματι δεν ειναι οτι καλυτερο να το πας με ενα χ προβλημα και να το παρεις με σημαδια. εσενα καθε φορα τα μισα εξαρτηματα σου αλλαζαν,ελπιζω μετα απο ολα αυτα πραγματι να ειναι στεγανο και να μην ειναι απεξω τελειο και απο μεσα αστα να πανε. την τριτη φορα θα σου πουν εκει πεταμενο στο τραπεζι της κουζινας διπλα στα ψιχουλα.και οταν πας να το παρεις θα σου πουν.παλι εσυ με το κινητο αυτο?? αν τωρα μαζι με την οθονη αλλαζει και το bezel(πλαισιο) οπως σε κατι αλλα κινητα εκει ναι γινεται καινουριο το κινητο. Tην Τριτη σε αλουμινοχαρτο Περα απο την πλακα ομως, ειμαι θετικα εντυπωσιασμενος απο την σταση της εν λογω εταιριας τελευταια γιατι ακουω πολλα καλα περιστατικα. Μακαρι να αλλαξει η φημη γιατι δε σου κρυβω πως ειναι και ενας απο τους λογους που δεν πολυπροτεινω τα Sony σε κοσμο. μακαρι να αλλαξαν .ευτυχως το sony xperia go που ειχα/εχω ζει ακομα μετα απο 200 τουμπες και δεν χρειαστηκε να παει εκει.και καλο θα ειναι να αλλαξαν διοτι εχουν το service πολλων εταιρειων πλεον οποτε δεν γλυτωνεις να πας εκει .μεχρι και Routers τσεκαρουν οσο ξερω.quality check και τετοια.και το χειροτερο θα ειναι να σου τυχει να εχεις κατι το οποιο μπορει να παει μονο σε αυτους αν εισαι απο αθηνα και να δω μετα τι κανεις.το στελνεις ή το πας επαρχια? αν υπαρχει εκει service.
Super Moderators billdanos Δημοσ. 28 Αυγούστου 2015 Super Moderators Δημοσ. 28 Αυγούστου 2015 Τα bezels του πάντως δεν τα αλλάζουν (μιας και αποτελούν μέρος όλου του "σασί") και δεν είχα ούτε έχω σημάδια περιμετρικά. Και γω την πρώτη φορά που το πήγα δεν πίστευα πως θα γίνει κάτι καλό και περίμενα να εκνευριστώ (ειδικά όταν φτάνεις στο ισόγειο εκεί για να πάρεις το ασανσέρ και διαβάζεις τη λέξη "Απατεώνες" που έγραψαν πάνω στην ταμπέλα τους ) αλλά και τις 2 φορές όλα πήγαν καλά! Τους είπα όμως τη δέυτερη φορά πως το κόστος των ανταλλακτικων και τις 2 φορές, ξεπέρασε ήδη την αξία της συσκευής και θα τους ήταν πιο οικονομικό αν μου έδιναν νέο... Με βάση τα έγγραφα με τα ανταλακτικά, τα έψαξα ένα ένα στο ebay κλπ και υπολόγισα το συνολικό κόστος στα 190-200 ευρώ τη φορά!
mpentenis Δημοσ. 28 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2015 Μιας και βρηκα το thread για την arvato, δεν ξερω ποια ειναι η αποψη σας αλλα να σας πω και εγω για την περιπέτειά μου! αρχες ιουνίου στέλνω ενα HTC 8X γιατι εκανε διαρκώς επανεκκινήσεις. ερχεται μετα απο 15 μέρες πίσω με αναβάθμιση λογισμικού, την εποόμενη μέρα πάλι το ίδιο, το ξαναστέλνω. 15 μερες μετά ξαναέρχεται, αντικατάσταση πλακέτας. Μετα απο 3-4 ώρες, ξανα τα ίδια!. Ξαναφεύγει μετά απο 15 μέρες (καθυστέρηση απο courier ή HTC, εγω πήρα απευθείας αλλα αυτοι με εγραψαν), ερχεται πριν λιγες μέρες, αναβάθμιση λογισμικού, μεσα σε μια ώρα ξανα το ιδιο! δεν προλάβαινα να κανω τις αρχικές ρυθμίσεις, αρχιζε τα δικά του..... ευτυχώς απο αρχές Αυγούστου εχω κανει καταγγελία στον Συνήγορο και περιμένω το αποτέλεσμα.... Εστειλα ολα τα χαρτιά στην αρβάτο, στην HTC και στον συνήγορο, 19 σελίδες στο σύνολο, κοσμάρα αυτοί! ΠΟΤΕ ξανα τηλέφωνο που περνάει απο Arvato! καλυτερα να το πετάξω παρα να τους το στείλω.....τους λέω οτι απαιτώ αντικατάσταση, ζμπου....αμ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα