Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

ας μου εξηγησει καποιος σε αυτην την ζωη πως η arvato βγαζει ολα τα κινητα με υγρασια .

α.ειμαστε στην ελλαδα δεν ειμαστε στην τροπικη ζωνη του αμαζονιου.

β.τα μισα κινητα αντεχουν κατι υγρασιες μεχρι 90 + τις 100 αρκει να μην ειναι condensing

 

Εγώ πάλι αρχίζω να πιστεύω πως η αντιμετώπιση εκεί είναι διαφορετική ανάλογα με τον κατασκευαστή της συσκευής και τη συμφωνία που έχει κάνει με την arvato! Είναι η δεύτερη φορά που τους πήγα το Sony Ζ3  μεσα στον ένα χρόνο που το έχω και πάλι το παρέλαβα άριστο, με νέα οθόνη, μπαταρία κλπ. Είχε ξεκολλήσει πάλι η πρόσοψη μάλλον λόγω θερμοκρασίας. Πρακτικά δηλαδή μου "φρεσκάρουν" τη συσκευή με νέα οθόνη και μπαταρία κάθε 3-4 μήνες και όλα αυτά δωρεάν μιας και είναι μέσα στην εγγύηση! Και τις 2 φορές μου άλλαξαν τα ίδια πράγματα και πρακτικά αν μου έδιναν νέα συσκευή θα κόστιζε λιγότερο από το συνολικό κόστος των ανταλλακτικών.

 

Ειδικά τώρα τη δεύτερη φορά που είχε ξεκολλήσει στην αρχή των διακοπών, περίμενα να ακούσω και γω για υγρασίες κλπ μιας και το είχα με την οθόνη να χάσκει δίπλα απο το κύμα και γενικώς σε συνθήκες με τρελή υγρασία. Παρόλα αυτά δεν είπαν το παραμικρό και σε 4 ημέρες απο την παράδοση, η συσκευή ήταν και πάλι έτοιμη.

 

:)

 

PS: Θα μου επιτρέψετε όμως εντελώς αυθαίρετα και προσωπικά, να θεωρώ πως το 85-90% των "καταγγελιών" που διαβάζω (για όλες τις εταιρίες & περιπτώσεις, όχι μόνο για την arvato), οφείλονται στους ίδιους τους χρήστες που προσπαθούν να ξεγελάσουν την εταιρία σχετικά με το ποιος φταίει για το πρόβλημα. Και επιβεβαιώθηκα ως προς αυτό στο χρόνο που περίμενα εκεί στην ουρά και άκουγα τι έλεγε ο καθένας στις κοπελες που παρέδιδε τη συσκευή του...

  • Απαντ. 741
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

ας μου εξηγησει καποιος σε αυτην την ζωη πως η arvato βγαζει ολα τα κινητα με υγρασια .

α.ειμαστε στην ελλαδα δεν ειμαστε στην τροπικη ζωνη του αμαζονιου.

β.τα μισα κινητα αντεχουν κατι υγρασιες μεχρι 90 + τις 100 αρκει να μην ειναι condensing

Ακριβώς το ίδιο μου είπε φίλος τεχνικός στα μεντια. Πόσα λέει στέλνουν στην αρβατο και τα βγάζει με υγρασία.. Παίζει να τα ψεκαζουν για να τελειώνει το θέμα με εγγύηση/αποκατάσταση..

 

Και σκέφτομαι να πάρω ένα λουμια. Την αραβατο έχουν και αυτά;

Δημοσ.

 

PS: Θα μου επιτρέψετε όμως εντελώς αυθαίρετα και προσωπικά, να θεωρώ πως το 85-90% των "καταγγελιών" που διαβάζω (για όλες τις εταιρίες & περιπτώσεις, όχι μόνο για την arvato), οφείλονται στους ίδιους τους χρήστες που προσπαθούν να ξεγελάσουν την εταιρία σχετικά με το ποιος φταίει για το πρόβλημα. Και επιβεβαιώθηκα ως προς αυτό στο χρόνο που περίμενα εκεί στην ουρά και άκουγα τι έλεγε ο καθένας στις κοπελες που παρέδιδε τη συσκευή του...

σιγουρα και αυτο οτι δηλαδη υπαρχουν ατομα που θα το εχουν ριξει μεσα στο νερο ή θα εχουν κανει δεν ξερω τι και για να γλυτωσουν ενα μεγαλο κοστος επισκευης ειδικα σε ακριβα κινητα θα λενε 1002 δικαιολογιες που δεν στεκουν.ανεκαθεν υπηρχαν αυτα.απλα μου βρωμαει ο τυπος των παραπονων που ακουγεται.οχι οτι αργουν οχι κατι αλλο αλλα κινητο με υγρασια και να λειπουν πραγματα.πολυ παραξενο pattern δηλαδη.το κακο ειναι οτι ειναι μια εταιρεια που εχει παρα πολλες αντιπροσωπειες(μεχρι και routers πηγαινουν καποιοι παροχοι για ελεγχο εκει) που αυτο ειναι και κακο και καλο.καλο γιατι μπορει να δειχνει το κυρος μιας εταιρειας που την εμπιστευονται πολλοι αν και στην ελλαδα δεν υπαρχουν και πολλα μεγαλα service για τετοια αλλα ταυτοχρονα κακο οτι παει λιγο σαν μονοπολιο.

  • Moderators
Δημοσ.

Έχει φθαρεί το κάλυμα στο usb του Z3 με αποτέλεσμα να μην σφραγίζει καλά και να ανοίγει από μόνο του σε άσχετες στιγμές. Όσοι έχετε εμπειρία με την Arvato, τι πιθανότητες υπάρχουν:

 

1 - Να μου πουν ότι δεν το καλύπτει η εγγύηση επειδή είναι rooted (άσχετα που το πρόβλημα δεν έχει καμία σχέση με S/W);

 

2 - Να μου το επισκευάσουν επιτόπου; Εννοείται αφού τους πάρω τηλέφωνο να ρωτήσω αν έχουν το ανταλλακτικό. Δεν φαντάζομαι ότι θέλει πάνω από 5 λεπτά για να αντικατασταθεί αυτό.

Δημοσ.

Έχει φθαρεί το κάλυμα στο usb του Z3 με αποτέλεσμα να μην σφραγίζει καλά και να ανοίγει από μόνο του σε άσχετες στιγμές. Όσοι έχετε εμπειρία με την Arvato, τι πιθανότητες υπάρχουν:

 

1 - Να μου πουν ότι δεν το καλύπτει η εγγύηση επειδή είναι rooted (άσχετα που το πρόβλημα δεν έχει καμία σχέση με S/W);

 

2 - Να μου το επισκευάσουν επιτόπου; Εννοείται αφού τους πάρω τηλέφωνο να ρωτήσω αν έχουν το ανταλλακτικό. Δεν φαντάζομαι ότι θέλει πάνω από 5 λεπτά για να αντικατασταθεί αυτό.

το 1 κανονικα δεν μπορουν να στο πουν.

το 2 δυσκολακι γενικοτερα σε service να μην τους το αφησεις.θα πρεπει να το συννενοηθεις μπας και το παρεις απλα πιο γρηγορα.το βασικο ειναι αν θα στο πιασουν στην εγγυηση.

Δημοσ.

Δευτέρα - Τρίτη είναι να στείλω ένα Huawei g 750 επειδή δεν λειτουργεί η μισή οθόνη τι ελπίδες έχω να είναι μέσα στην εγγύηση και να μην χρειαστεί να πληρώσω? (αυτό το έπαθα σήμερα, ενώ δούλευε κανονικά το βράδυ σήμερα δεν ξέρω τι το έπιασε)

Δημοσ.

ελπιζω να μην το χτυπησες καπου και εχει παθει ζημια αν και θα φαινοταν σπασιμο τοτε.κατα τα αλλα ναι εγγυηση πιανεται ΚΑΝΟΝΙΚΑ.

Δημοσ.

Εγω διαβάζοντας ολα τα παραπάνω πηγα πολυ επιφυλακτικός το Sony Z μου για επισκευή εντός εγγύησης, το κινητό ειχε καμένη πλακέτα και επισκευάστηκε μέσα σε 2 μέρες χωρίς καμιά επιβάρυνση.

  • Moderators
Δημοσ.

Τελικά, η Sony μου επιβεβαίωσε ότι το Z3 μου είναι εντός εγγύησης, φίου. Πήγα και στην Arvato να ρωτήσω αν γίνεται επιτόπου επισκευή και μου είπαν -αναμενόμενο- όχι. Δεν πειράζει, θα πάω μεθαύριο να τους το αφήσω και επί τη ευκαιρία θα τους πω να μου επισκευάσουν και την οθόνη που σε ένα σημείο έχει μωβ απόχρωση σε μαύρο φόντο (το συγκεκριμένο πρόβλημα το έχει και το Z3C της συζύγου, πολύ περίεργο).

 

Θα κάνω ένα ευχέλαιο πριν πάω αύριο να τους αφήσω το κινητό, γιατί η πρώτη εντύπωση που μου άφησαν ήταν αρκετά αρνητική: επί πέντε μέρες σερί δεν σήκωναν τα τηλέφωνα τις εταιρείας. :(

Δημοσ.

ας μου εξηγησει καποιος σε αυτην την ζωη πως η arvato βγαζει ολα τα κινητα με υγρασια .

α.ειμαστε στην ελλαδα δεν ειμαστε στην τροπικη ζωνη του αμαζονιου.

β.τα μισα κινητα αντεχουν κατι υγρασιες μεχρι 90 + τις 100 αρκει να μην ειναι condensing

Δεν ειναι αποκλειστικο "κολπο" της Arvato αυτο αλλα ουτε και καινουργιο.

 

Ειχα φιλο παλια σε Nokia Center (Τοτε που το Symbian ηταν στα πανω του και το 80% ειχε NOKIA) και μου ειχε εκμυστηρευτει οτι ειναι ο πιο ευκολος τροπος να στο βγαλουν εκτος εγγυησης χωρις μα μου για να μη μπλεκουν μιας και θα επρεπε να κανουν ολοκληρη διαδικασια με αποστολες εξω καθυστερηση εβδομαδων και γκρινια.

 

Οποτε τους εβγαινε πιο φτηνα απο το να σε πεταξουν εκτος με την αναφορα του μετρητη υγρασιας που εχουν τα κινητα μεσα αν ηταν βαρβατο προβλημα ;)

Και αν ηθελες να το επισκευασεις εκτος εγγυησης ολα τα λεφτα πηγαιναν στην τσεπη τους.

 

Εδω σε κατι μπαρμπαδες με 8 θηκες και χρηση 1 τηλεφωνο την εβδομαδα,τους ελεγαν δικαιολογιες για ιδρωμενα αυτια :)

 

Τωρα βεβαια στον Γερακα που εχει το Service μια εταιρια για τα αδιαβροχα Sony Samsung κλπ (μου διαφευγει το ονομα) περνανε τα κινητα απο 100 τεστ και ολα αυτα τα αποτελεσματα πηγαινουν στους Servers της Sony με την μια ωστε να διασφαλισθει η στεγανοτητα τους και η αξιοπιστια του ελεγχου (μαλλον παιζει να παρει και αλλες αντιπροσωπειες συντομα)

 

Edit:http://www.omnistore.gr/extra_info_pages.php/pages_id/10

Omnitech λεγεται τελικα

Δημοσ.

Το έχω απορία αυτό.

 

Πώς βγάζουν τα αδιάβροχα κινητά εκτός εγγύησης λόγω υγρασίας; Οξύμωρο πολύ.

 

Α καλα αυτο το θεμα θελει πολυ συζητηση και συνηθως ο πελατης ειναι αυτος που φτιαιει.

 

Οταν λες οτι ενα κινητο ειναι αδιαβροχο με πιστοποιησεις IP67 IP68 κ.ο.κ. αφορα την εργοστασιακη του κατασταση,

 

Τωρα αν ο αλλος παρει ενα 67αρι χοντρα χοντρα γιατι ειναι "αδιαβροχο" και αποφασισει να το βαλει σε ενα ψαροντουφεκο και να τραβαει βιντεο προφανως και ειναι αξιος της μοιρας του.

 

Επισης σε ενα 68αρι αν εχει φαει 100 τουμπες και εχει παραμορφωθει το σασι ή το εσωτερικο λαστιχο μονωσης και σε καποιο σημειο παρει νερα δεν σου φταιει η εταιρια.

 

Επισης ανοιχτα καπακια USB ακουστικων παιζουν ρολο.

 

Χανουν την στεγανοτητα τους και οταν μιλαμε για κινητα 8mm και η παραμικρη τουμπα ή ακομα και οταν το βαζεις στην κωλοτσεπη και κατσεις πανω τους ευκολα μπορει να φερει αυτα τα αποτελεσματα.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Επίσης ας σταματήσουμε να λέμε τα κινητά "αδιάβροχα". Έχουν απλά μια πιστοποίηση αυξημένης αντοχής στην υγρασία κλπ. Το ότι δεν παίρνουν νερό μέσα όταν τα βουτάμε εντελώς μέσα στο νέρο είναι σχεδόν θέμα ...τύχης! Φταίει βέβαια και η sony με τη διαφημιστική της καμπάνια...

 

:)

  • Moderators
Δημοσ.

Εντάξει δεν μιλάμε για υπερβολές, ούτε για ξεκούμπωτα καπάκια. Προφανώς άμα κάνεις κατάδυση με το κινητό χάνεις την εγγύηση αν μπάσει νερά, κοινή λογική θέλει αυτό. Αν και το επίσημο σάιτ τα λέει ελαφρώς διαφορετικά τα πράγματα:

 

"In compliance with IP65 and IP68, the Xperia Z3 and Xperia Z3 Compact are protected against the ingress of dust and is waterproof. Provided that all ports and covers are firmly closed, the phone is (i) dust tight and (ii) protected against low pressure jets of water from all practicable directions in compliance with IP65; and/or (iii) can be kept under 1.5 m of fresh water for up to 30 minutes in compliance with IP68. Abuse and improper use of device will invalidate warranty."

 

Μιλάω για απλούστερα πράγματα του τύπου να βγάλεις φωτογραφίες στη θάλασσα με βρεγμένα χέρια π.χ. (που το έχω κάνει και δεν τα έχει παίξει το κινητό).

Δημοσ.

Εντάξει δεν μιλάμε για υπερβολές, ούτε για ξεκούμπωτα καπάκια. Προφανώς άμα κάνεις κατάδυση με το κινητό χάνεις την εγγύηση αν μπάσει νερά, κοινή λογική θέλει αυτό. Αν και το επίσημο σάιτ τα λέει ελαφρώς διαφορετικά τα πράγματα:

 

"In compliance with IP65 and IP68, the Xperia Z3 and Xperia Z3 Compact are protected against the ingress of dust and is waterproof. Provided that all ports and covers are firmly closed, the phone is (i) dust tight and (ii) protected against low pressure jets of water from all practicable directions in compliance with IP65; and/or (iii) can be kept under 1.5 m of fresh water for up to 30 minutes in compliance with IP68. Abuse and improper use of device will invalidate warranty."

 

Μιλάω για απλούστερα πράγματα του τύπου να βγάλεις φωτογραφίες στη θάλασσα με βρεγμένα χέρια π.χ. (που το έχω κάνει και δεν τα έχει παίξει το κινητό).

 

Ναι, και αν μπούνε μέσα τα νερά άντε να αποδείξεις ότι το είχες 1m κάτω από το νερό ενώ αυτοί ισχυρίζονται 10. Και ότι το είχες κατώ απο 30 λεπτά εντός των υδάτων. Τώρα, οι επιοικώς πανηλίθιοι που βγάζουν σέλφι κάνοντας κατάδυση στα νερά του λ.χ. Ειρηνικού σε κάνα 10άρι χιλιόμετρα βάθος και μετά βρίζουν την Arvato που το κινητό τους είναι πλέον χρήσιμο μόνο ως αλατιέρα για σαλάτα, καθώς μπάζει αλμύρα από το 3,5mm και το USB είναι άξιοι της μοίρας τους.

Επίσης ας σταματήσουμε να λέμε τα κινητά "αδιάβροχα". Έχουν απλά μια πιστοποίηση αυξημένης αντοχής στην υγρασία κλπ. Το ότι δεν παίρνουν νερό μέσα όταν τα βουτάμε εντελώς μέσα στο νέρο είναι σχεδόν θέμα ...τύχης! Φταίει βέβαια και η sony με τη διαφημιστική της καμπάνια...

 

:)

 

Σωστό αυτό μεν,η "αδιαβροχοποίηση" (που μόνο τέτοια δεν είναι, απλά είναι πιο ανθεκτική η συσκευή σε υγρασίες και πιτσιλες πέρα από τα γομάρια τύπου CAT-που παρεμπιπτόντως και αυτά μπάζουν) όμως όταν προβάλεται στα τσοντροκάναλα του STAR ή MEGA ή στο γιουτιούμπ το Sony Xperia Z3 να πλέει σε καταράκτες ανάμεσα σε καρχαρίες, φώκες και καρέτα-καρέτα εε τί να σου κάνει και ο καταναλωτής ο οποίος μπορεί να είναι χαζός και υπερβολικός που βουτά στη θάλασσα με το κινητό στην κωλότσεπη αλλά είναι και θύμα παραπληροφόρισης της SONY και της κάθε SONY.

 

Εγώ, ο μόνος όρος που μπορώ να δεχτώ είναι water resistant, αλλιώς και στη γεμάτη μπανιέρα μου να το φυλάζω αφού το πλήρωσα ως ΑΔΙΑΒΡΟΧΟ θέλω να το καλύπτει η εγγύηση ως ΑΔΙΑΒΡΟΧΟ, δηλαδή εντελώς αλώβητο από νερά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...