Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

Το πόσταρα πριν μερικές ημέρες σε άλλο topic, αλλά νομίζω πως εδώ ταιριάζει καλύτερα:

 

Τους πήγα το Z3 μου την προηγούμενη Δευτέρα. Το πήγα ο ίδιος στα κεντρικά τους στον Κηφισό για να μη μπλέκω με ενδιάμεσα καταστήματα, μεταφορές με courier κλπ κλπ. Το μπροστινό τζάμι φαινόταν να είχε ξεκολλήσει στο πάνω μέρος στο σημείο που ενώνεται με το πλαίσιο και πλεον φαινόταν πως "μπάζει" το εσωτερικό του μιας και οι ενδείξεις στο βαρόμετρο δεν άλλαζαν όταν πίεζα ελαφρά τη συσκευή.

 

Το κινητό ήταν από την Cosmote και το είχα πειράξει αλλάζοντας απλά τη Rom με άλλη (με το flashtool) για να πετάξω όλες τις βλακείες της cosmote (boot screen, apps κλπ). Πριν τους το πάω όμως του ξαναπέρασα την αρχική rom της cosmote καλού κακού. Την απόδειξη δεν τη ζήτησαν μιας και μόλις σκάναραν το IMEI μου είπαν πως έχει ενεργή εγγύηση 2 ετών από τον κατασκευαστή.

 

Την Τετάρτη έλαβα sms πως πέρασε τον έλεγχο και είναι προς επισκευή εντός της εγγύησης και την Πέμπτη το παρέλαβα μετά από νεότερο sms. Η συσκευή ήταν μέσα σε κουτάκι με προστατευτικά αυτοκόλλητα και σακουλάκι και μάλιστα είχαν βάλει μέσα και 2 προστατευτικές μεμβράνες για την πρόσοψη και το πίσω μέρος (άσχετα που δεν θα τις βάλω μιας και τα σιχαίνομαι όλα αυτά).

 

Μαζί μου έδωσαν και 2 σελίδες Α4 με όλες τις αλλαγές εξαρτηματων που έκαναν! Άλλαξαν όλη την οθόνη (μιας και παει σετ όλο το μπροστά), την μπαταρία (δεν είχα ποτέ πρόβλημα), τα ηχεία (ούτε με αυτά είχα θέμα), εσωτερικές καλωδιοταινίες, αυτοκόλλητα και όλα τα σημεία στεγανοποίησης. Το πιο σημαντικό είναι πως πλεον είναι σα να έχω μια εντελώς νέα συσκευή μιας και διόρθωσαν όλα τα σημεία που με ενοχλούσαν από τη στιγμή που το αγόρασα. Η οθόνη έδεσε άψογα και εξαφανίστηκαν και ορισμένα κενά που είχε από τη "μαμά" της η συσκευή καθώς και ένα σημείο στα δεξια που όταν το χάιδευα με το δάχτυλο, το ένιωθα να βρίσκει λίγο σαν ξυράφι (έχουμε πει πως είμαι ψείρας μέχρι αηδίας...). Επιπλέον στερέωσαν με ακόμη καλύτερη ακρίβεια τις 4 προστατευτικές γωνίες που υπάρχουν στο πλαίσιο.

 

Είχα διαβάσει και γω τα χειρότερα κατά καιρούς και πηγα με "κρύα καρδιά", αλλά η προσωπική μου εμπειρία μόνο θετική μπορεί να χαρακτηριστεί.  :)

 

Το ιδιο ειχε συμβει κ σε μενα το είχα αναφέρει και στο παρόν thread.Απ' ότι φαίνεται οι πιθανότητες να πάνε όλα καλά στο service της arvato είναι σαν να κερδίζεις το τζόκερ.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 743
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

εδωσα πριν 2+ εβδομαδες ενα lumia 535 4 ημερων για σερβις στο καταστημα αγορας (εσβησε το backlight της οθονης, γνωστο πλεον προβλημα των συγκεκριμενων lumia) και αυτοι με τη σειρα τους στην arvato. εχει κανεις αποψη τι παιζει με τα lumia? καπου διαβαζα οτι τα στελνουν εξω και κανουν κανα μηνα..απο το μαγαζι δεν εχουν καμια ενημερωση. δεν εχω παρει κανενα τηλ ακομα εκει γιατι θεωρω οτι δεν ειναι δικη μου δουλεια, αλλα αν χρειαστει θα δουμε..

 

να ρωτησω κατι, παρελαβα τη παραπανω συσκευη μετα απο ενα μηνα σχεδον και τη δευτερη μερα εκανε ακριβως τα ιδια (οθονη off)

 

το κινητο το στειλαμε παλι στην αρβατο για επισκευη. και ρωτω εγω τωρα:

αν και η επομενη συσκευη μου δωσουν κανει τα ιδια, τι κανω? εχει καποια υποχρεωση το καταστημα να το αντικαταστησει η να το παρει πισω και να μου επιστρεψει τα χρηματα? η θα πηγαινοερχεται στο σερβις μεχρι να τελειωσει η εγγυηση?

Δημοσ.

Καλησπέρα!'Εχω διαβάσει τόσα με αυτή την εταιρία και έχω φρικάρει!Δυστυχώς επειδή έχω θέμα με το κινητό μου,μίλησα με τη sony και μου είπαν να το πάω εκεί!Μήήήήπως μπορώ να το αποφύγω και να το πάω αλλού?

Δημοσ.

Καλησπέρα!'Εχω διαβάσει τόσα με αυτή την εταιρία και έχω φρικάρει!Δυστυχώς επειδή έχω θέμα με το κινητό μου,μίλησα με τη sony και μου είπαν να το πάω εκεί!Μήήήήπως μπορώ να το αποφύγω και να το πάω αλλού?

Απόσο ξέρω, όχι δε γίνεται να το αποφύγεις (ας με διορθώσει κάποιος αν έχω άδικο)....είναι ένα από τα κακά όταν παίρνεις...Sony, HTC, Huawei και άλλες που δε θυμάμαι....

Δημοσ.

Επειδή το είχα ψάξει κ.Εγώ αν παρατηρήσετε οι παλαιότερες αναρτήσεις ήταν με τα παράπονα , τώρα τελευταία ίσως έχουν.φτιάξει. Μιλάω από προσωπικής εμπειρίας. Δεν νομίζω ότι έχεις να χάσεις κατι

Δημοσ.

Επειδή το είχα ψάξει κ.Εγώ αν παρατηρήσετε οι παλαιότερες αναρτήσεις ήταν με τα παράπονα , τώρα τελευταία ίσως έχουν.φτιάξει. Μιλάω από προσωπικής εμπειρίας. Δεν νομίζω ότι έχεις να χάσεις κατι

Το πήγα ήδη!Ελπίζω να έχουν φτιάξει!!

Δημοσ.

Αυτή η πολιτική στην εξυπηρέτηση με έχει αποτρέψει να αγοράσω κινητές συσκευές των εταιρειών που υποστηρίζει.....κρίμα γιατί έχουν και καλά μοντέλα !!!!

Δημοσ.

Πριν μια εβδομάδα αγόρασα ένα κινητό sony aqua M4, το οποίο από την  πρώτη ημέρα κόλλαγε το wifi και τα data με αποτέλεσμα το κινητό να παγώνει και να υπερθερμένεται μέχρι να τελειώσει η μπαταρία, το πήγα στην arvato και σε τρεις ημέρες με ενημέρωσαν ότι το κινητό είναι έτοιμο και ότι του έχουν κάνει αναβάθμιση λογισμικού δηλώνοντας μου κατηγορηματικά ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα. Μετά από μερικές ώρες χρήσης το κινητό παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα.

Το μόνο που είχαν κάνει ήταν επαναφορά ρυθμίσεων. 

  • Like 1
Δημοσ.

Πριν μια εβδομάδα αγόρασα ένα κινητό sony aqua M4, το οποίο από την  πρώτη ημέρα κόλλαγε το wifi και τα data με αποτέλεσμα το κινητό να παγώνει και να υπερθερμένεται μέχρι να τελειώσει η μπαταρία, το πήγα στην arvato και σε τρεις ημέρες με ενημέρωσαν ότι το κινητό είναι έτοιμο και ότι του έχουν κάνει αναβάθμιση λογισμικού δηλώνοντας μου κατηγορηματικά ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα. Μετά από μερικές ώρες χρήσης το κινητό παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα.

Το μόνο που είχαν κάνει ήταν επαναφορά ρυθμίσεων. 

Πήγαινε το στο κατάστημα που τα αγόρασες και πες τους να το πάνε αυτοί στο σέρβις  της arvato και αν συνεχίζει να το ίδιο πρόβλημα απαίτησε από το κατάστημα να σου δώσει καινούργια συσκευή 

Δημοσ.

Πριν μια εβδομάδα αγόρασα ένα κινητό sony aqua M4, το οποίο από την  πρώτη ημέρα κόλλαγε το wifi και τα data με αποτέλεσμα το κινητό να παγώνει και να υπερθερμένεται μέχρι να τελειώσει η μπαταρία, το πήγα στην arvato και σε τρεις ημέρες με ενημέρωσαν ότι το κινητό είναι έτοιμο και ότι του έχουν κάνει αναβάθμιση λογισμικού δηλώνοντας μου κατηγορηματικά ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα. Μετά από μερικές ώρες χρήσης το κινητό παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα.

Το μόνο που είχαν κάνει ήταν επαναφορά ρυθμίσεων. 

μην το αφησεις ετσι φιλε! κυνηγισε το!!

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟ HTC 310 DESIRE DUAL SIM ΑΠΟ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ 16/4/2015 ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.ΜΕΝΩ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΒΡΗΚΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑ.ΣΤΟΝ ΕΝΑΜΙΣΗ ΜΗΝΑ ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ,ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ.ΜΙΛΗΣΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΩΛΗΤΗ,ΜΕ ΠΑΡΕΠΕΜΨΕ ΣΤΗΝ ΑΡΒΑΤΟ ΟΠΟΥ ΚΑΛΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΚΛΕΙΝΕΙ Η ΓΡΑΜΜΗ.ΕΙΔΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΟΥ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΕ.ΤΟΥΣ ΕΣΤΕΙΛΑ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ E-MAIL ΟΠΟΥ ΕΔΩΣΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΠΩΛΗΣΗΣ ΤΗΣ ΣΥΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΠΟΙΩ ΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΜΟΥ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΩ ΣΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΕΑΝ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝΕ.ΕΙΔΩΜΕΝ!!!!

Δημοσ.

Αυτά τα caps πως με τρελαινουν. Αλλο ένα δείγμα που δείχνει οτι χρειάζονται ένα 3310 τα θηλυκά :-)

 

 

 

Η πολύ απλά κάνεις μια επαναφορά εργοστασιακών όπου αν δεν είναι hardware θα στρωσει. Αν είναι hardware απλά περίμενε να στο σηκώσουν.Μην ξεχνάς εναι Αύγουστος.

Δημοσ.

Ιδια ταλαιπωρια υπεστη και εγω με ενα κινητο Turbo-X G420 απο το service του Πλαισιου το οποιο ειχα 2 χρονια εγγυηση και και την βλάβη την επαθα στον πρωτο χρονο (βλαβη ηταν) στραβωμενα pin στην θυρα usb φορτισεις το πρωτο πραγμα που μου ειπαν.
Εισαστε εκτος εγγυησης διοτι ο δεικτης υγρασιας του κινητου ειναι κοκκινος και για να επισκευασουμε το προβλημα στην θυρα το κοστος ξεκιναει απο 95 ευρω ελεος εν μεσω κρισης πως θα παρουν ζεστο χρημα.

Το πήρα πίσω ανεπισκευαστο.

Α ξέχασα να πω κοστος κινητου  στα 110 ευρω

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...