Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Να ευχεσαι να μην σου χρειαστει εγγυηση. Δεν μας λες και το σκρουτζομαγαζο να το γνωριζουμε; Πχ εγω εχω διαβασει καποιος που πηρε απο το νnp και του βγηκε ταιλανδεζικο (δεν θυμαμαι μοντελο κινητου). Προφανως δεν θα πουλαει ολα τετοια αλλα να που ετυχε.

Kaizershop

Μήπως ήταν Βουλγαρία;

Nope..

  • Like 1
  • Απαντ. 743
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Α καλα, αν το Kaizershop που υποτιθεται οτι ειναι απο τα γνωστα και αξοπιστα πουλαει κινητα που προοριζονται για χωρες εκτος Ευρωπαικης Ενωσης φανταστειτε τι γινεται με τα υπολοιπα.

 

Ειναι η μονη περιπτωση που διαβαζω στο φορουμ που αγοραστηκε κινητο απο Σκρουτζομαγαζο και ειναι για χωρα εκτος Ε.Ε.

 

Δηλαδη αν ανοιξεις το κουτι με τις ταινιες ασφαλειας,μετα το δεχονται πισω?

Δημοσ.

Μπααα, δεν νομίζω. Βλακεία μου που δεν κοίταξα το κουτί εκείνη την ώρα. Κατάλαβα οτι κάτι δεν πάει καλά από τον ήχο της κάμερας. Στο s3 mini δεν κάνει θόρυβο το κλείστρο, ενώ στο δικό μου που είναι εντός ΕΕ κάνει..

Δημοσ.

Πως ελεγχουμε ρε παιδια την χωρα προελευσης;

Αγοραζω πχ sony κινητο, και μου λενε ειναι EU.

Εγω πως μπορω να το τσεκαρω;

αμα σου λεει eu εισαι κομπλε απο οπου και αν ειναι νμζ...αν δεν λεει τπτ πας κ ρωτας...εγω πηρα το g2 απο kaizershop και ρωτησα απο που ειναι και μ λεει ελληνικο(ισως ημουν και τυχερος) αλλα με μια ερωτηση σ λενε και εισαι σιγουρος και ασφαλης!

Δημοσ.

αμα σου λεει eu εισαι κομπλε απο οπου και αν ειναι νμζ...αν δεν λεει τπτ πας κ ρωτας...εγω πηρα το g2 απο kaizershop και ρωτησα απο που ειναι και μ λεει ελληνικο(ισως ημουν και τυχερος) αλλα με μια ερωτηση σ λενε και εισαι σιγουρος και ασφαλης!

 

Το ελεγξες ή απλα επειδη στο ειπε προφορικα ο υπαλληλος;

Δημοσ.

Μπορείς να δώσεις το imei στην εταιρεια και να σου πει.απο τα καλύτερα κέντρα εξυπηρέτησης έχει η sony.τώρα αν είναι ελληνικό λογικά το πλήρωσες οσο το δίνουν στον Γερμανό.αν το πλήρωσες πολύ πιο οικονομικά είναι απίθανο να είναι ελληνικό.αυτο που έχει προέλευση Ελλάδα κάνει μπαμ από το κουτί που γράφει ακόμα και ελληνικά.και ξεκινώντας η συσκευή έχει προεπιλογή τα ελληνικά.συνηθως έτσι είναι.οτι έχει προέλευση ασια καλύπτεται από εγγύηση μόνο ασια.αντιστοιχα από Αμερική και Ευρώπη.ενα ευρωπαϊκό πχ δεν καλύπτεται από εγγύηση αν το έχεις στην αμερικη

Δημοσ.

Εμενα προφορικα μου το ειπε, και το εγραφε βεβαια και στην ιστοσελιδα που το πουλουσαν, αλλα θα ηθελα αν μπορω να το τσεκαρω.

Μιλαω για συσκευη EU, δηλαδη απο χωρα της ΕΕ, δεν με νοιαζει αν δεν ειναι 'ελληνικο', ας ειναι και ρουμάνικο.

 

Εχεις καποιο τηλεφωνο απο helpdesk της sony, στην ελλαδα, ή θα μας παραπεμψουν στην arvato?

Που να τηλεφωνησω ή να στειλω mail, να τους δωσω το imei και να μου πουν;

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Καλημερα κ. Κχχχχχχη υπευθυνε τμηματος εξυπηρετησης πελατων της sony experia ,κανω αυτα που σας ειπα απο το τηλεφωνο . Και εσεις μιας και ειπατε οτι παρακολουθητε τα blogs και τα sites για τα σχολια προς την Αρβατο. Βαλτε το και αυτο στα υπ' οψιν σας .


Αγορασα ένα κινητο τηλεφωνο την 5/7/2014 με τον αριθμο ΙΜΕΙ να αναγραφετε με στυλο πισω από την αποδειξη. Μετα από 3 περιπου μηνες το τηλεφωνο θερμαινονταν και εσβηνε μονο του. Απευθηνθηκα στο καταστημα πωλησης και εκεινο με την σειρα του με παρεπεμψε στο σερβις της ΣΟΝΥ που το εχει η εταιρια ΑΡΒΑΤΟ.Το τηλεφωνο εσταλει με δικα μου εξοδα αποστολης εκει.

Μετα από μια εβδομαδα με ενημερωνουν με sms ότι η επισκευη του τηλεφωνου θα στοιχισει 355 ευρω (ειχε αγορασθει 345 ευρω) και αν δεν αποδεχθω το κοστος πρεπει να μου το στειλουν πισω με εξοδα 18,5 ευρω. Μετα από 2 μερες το κινητο ηρθε στα χερια μου με στα οποια και δεν αναγραφετε η βλαβη.

Επικοινωνησα με την ΑΡΒΑΤΟ τηλεφωνικα και μου ειπαν ότι το τηλεφωνο εχει στρεβλωθει απο υπαιτιοτητα δικη μου και είναι εκτος εγγυησης , και μου ειπαν αν θελω περεταιρω εγγραφα και στοιχεια να τα ζητησω γραπτως ,το οποιο και εκανα .

Μου εστειλαν λοιπον εγγραφα με νεα διαγνωση στην οποια αναφερετε ότι εχει προβλημα στην πλακετα (χωρις να αποδεικνύεται αυτό από φωτογραφιες ) αναφερει επισης από δικη μου υπαιτιοτητα εγινε η στρεβλωση ….. την οποια και δεν αποδεχομαι με αποδειξεις (φωτογραφιες) που δειχνουν ότι δεν υπαρχει στρεβλωση στο κινητο.

Επικοινωνησα ξανα μαζι τους λεγοντας ότι θα κινηθω νομικα διεκδικοντας όλα τα νομιμα δικαιωματα μου το οποιο και εκανα . Αξιζει να αναφερω ότι επικοινωνησε μαζι ο κ. ΚχχχχχχχΣ από τα κεντρικα της SONY EXPERIA καλυπτοντας πληρως το σερβις τους εχοντας μπροστα του τις αποδειξεις που του εστειλε η ΑΡΒΑΤΟ . Εχω στειλει και εκει τα δικα μου αποδεικτικα στοιχεια (φωτογραφιες που αποδεικνυουν οτι το κινητο ειναι ισιο ) και περιμενα απαντηση . Προσπαθησα να επικοινωνησω ξανα μαζι αλλα αυτό δεν ηταν δυνατο καθως ειχε ενημερωσει το τηλεφωνικο κεντρο να μην με συνδεσουν μαζι του !!!!

Πριν απο μια εβδομαδα επικοινωνησε μαζι μου ,ο κ. Κχχχχχχχς αφου ειδε στις δικες μου φωτογραφιες οτι το τηλεφωνο ειναι ισιο , μου προτεινε να ξαναστειλω το κινητο για επανελεγχο οπως και εκανα , ελαβαν στα χερια τους το κινητο στην Αρβατο ειδαν οτι εξωτερικα ειναι ισιο ,μου στειλαν sms οτι ειναι εκτος εγγυησης και αυτην την φορα θελουν 366 ευρω για να το επισκευασουν ..... ( 11 ευρω πιο πολλα απο την πρωτη φορα )ενημερωσαν τον κ. Κχχχχχχχη και εκεινος επικοινωνησε ξανα μαζι μου λεγοντας μου εμεσως πλυν σαφως οτι εγω καταφερα και προκαλεσα στρεβλωση στο κινητο μονο εσωτερικα, φυσικα του ειπα οτι εχω απευθυνθει στον συνηγορο του καταναλωτη και να μπορεσουν να αποδειξουν οτι εγω προκαλεσα στρεβλωση μονο εσωτερικα στο τηλεφωνο .......(τρελα πραγματα) . Μου προτεινε 30% εκπτωση για αγορα νεου τηλεφωνου την οποια και δεν αποδεχθηκα . Θελουν να με κανουν να πιστεψω οτι το κινητο λειτουργει σαν παστελι και αναλογα τον καιρο ισιωνει και στραβωνει ..... αλλα μονο εσωτερικα, και οτι με δικη υπαιτιοτητα προκαλεσα στρεβλωση μονο εσωτερικα.

Επικοινωνησα και με το καταστημα πωλησης λεγοντας τους το προβλημα ,εδειξαν να συμφωνουν μαζι μου και λεγοντας ότι εχω δικιο ,με παρεπεμψαν παλι στο σερβις της ΑΡΒΑΤΟ λεγοντας ότι μονο εκει μπορω να βρω ακρη.

Η τελευταια επικοινωνια που ειχα ηταν χθες που με ενημερωσαν απο την Αρβατο λεγοντας μου οτι ελαβαν την καταγγελια μου απο τον συνηγορο του καταναλωτη και θα μου απαντησουν συντομα .

Δημοσ.

Καλημερα κ. Κχχχχχχη υπευθυνε τμηματος εξυπηρετησης πελατων της sony experia ,κανω αυτα που σας ειπα απο το τηλεφωνο . Και εσεις μιας και ειπατε οτι παρακολουθητε τα blogs και τα sites για τα σχολια προς την Αρβατο. Βαλτε το και αυτο στα υπ' οψιν σας .

 

 

Αγορασα ένα κινητο τηλεφωνο την 5/7/2014 με τον αριθμο ΙΜΕΙ να αναγραφετε με στυλο πισω από την αποδειξη. Μετα από 3 περιπου μηνες το τηλεφωνο θερμαινονταν και εσβηνε μονο του. Απευθηνθηκα στο καταστημα πωλησης και εκεινο με την σειρα του με παρεπεμψε στο σερβις της ΣΟΝΥ που το εχει η εταιρια ΑΡΒΑΤΟ.Το τηλεφωνο εσταλει με δικα μου εξοδα αποστολης εκει.

 

Μετα από μια εβδομαδα με ενημερωνουν με sms ότι η επισκευη του τηλεφωνου θα στοιχισει 355 ευρω (ειχε αγορασθει 345 ευρω) και αν δεν αποδεχθω το κοστος πρεπει να μου το στειλουν πισω με εξοδα 18,5 ευρω. Μετα από 2 μερες το κινητο ηρθε στα χερια μου με στα οποια και δεν αναγραφετε η βλαβη.

 

Επικοινωνησα με την ΑΡΒΑΤΟ τηλεφωνικα και μου ειπαν ότι το τηλεφωνο εχει στρεβλωθει απο υπαιτιοτητα δικη μου και είναι εκτος εγγυησης , και μου ειπαν αν θελω περεταιρω εγγραφα και στοιχεια να τα ζητησω γραπτως ,το οποιο και εκανα .

 

Μου εστειλαν λοιπον εγγραφα με νεα διαγνωση στην οποια αναφερετε ότι εχει προβλημα στην πλακετα (χωρις να αποδεικνύεται αυτό από φωτογραφιες ) αναφερει επισης από δικη μου υπαιτιοτητα εγινε η στρεβλωση ….. την οποια και δεν αποδεχομαι με αποδειξεις (φωτογραφιες) που δειχνουν ότι δεν υπαρχει στρεβλωση στο κινητο.

 

Επικοινωνησα ξανα μαζι τους λεγοντας ότι θα κινηθω νομικα διεκδικοντας όλα τα νομιμα δικαιωματα μου το οποιο και εκανα . Αξιζει να αναφερω ότι επικοινωνησε μαζι ο κ. ΚχχχχχχχΣ από τα κεντρικα της SONY EXPERIA καλυπτοντας πληρως το σερβις τους εχοντας μπροστα του τις αποδειξεις που του εστειλε η ΑΡΒΑΤΟ . Εχω στειλει και εκει τα δικα μου αποδεικτικα στοιχεια (φωτογραφιες που αποδεικνυουν οτι το κινητο ειναι ισιο ) και περιμενα απαντηση . Προσπαθησα να επικοινωνησω ξανα μαζι αλλα αυτό δεν ηταν δυνατο καθως ειχε ενημερωσει το τηλεφωνικο κεντρο να μην με συνδεσουν μαζι του !!!!

 

Πριν απο μια εβδομαδα επικοινωνησε μαζι μου ,ο κ. Κχχχχχχχς αφου ειδε στις δικες μου φωτογραφιες οτι το τηλεφωνο ειναι ισιο , μου προτεινε να ξαναστειλω το κινητο για επανελεγχο οπως και εκανα , ελαβαν στα χερια τους το κινητο στην Αρβατο ειδαν οτι εξωτερικα ειναι ισιο ,μου στειλαν sms οτι ειναι εκτος εγγυησης και αυτην την φορα θελουν 366 ευρω για να το επισκευασουν ..... ( 11 ευρω πιο πολλα απο την πρωτη φορα )ενημερωσαν τον κ. Κχχχχχχχη και εκεινος επικοινωνησε ξανα μαζι μου λεγοντας μου εμεσως πλυν σαφως οτι εγω καταφερα και προκαλεσα στρεβλωση στο κινητο μονο εσωτερικα, φυσικα του ειπα οτι εχω απευθυνθει στον συνηγορο του καταναλωτη και να μπορεσουν να αποδειξουν οτι εγω προκαλεσα στρεβλωση μονο εσωτερικα στο τηλεφωνο .......(τρελα πραγματα) . Μου προτεινε 30% εκπτωση για αγορα νεου τηλεφωνου την οποια και δεν αποδεχθηκα . Θελουν να με κανουν να πιστεψω οτι το κινητο λειτουργει σαν παστελι και αναλογα τον καιρο ισιωνει και στραβωνει ..... αλλα μονο εσωτερικα, και οτι με δικη υπαιτιοτητα προκαλεσα στρεβλωση μονο εσωτερικα.

 

Επικοινωνησα και με το καταστημα πωλησης λεγοντας τους το προβλημα ,εδειξαν να συμφωνουν μαζι μου και λεγοντας ότι εχω δικιο ,με παρεπεμψαν παλι στο σερβις της ΑΡΒΑΤΟ λεγοντας ότι μονο εκει μπορω να βρω ακρη.

 

Η τελευταια επικοινωνια που ειχα ηταν χθες που με ενημερωσαν απο την Αρβατο λεγοντας μου οτι ελαβαν την καταγγελια μου απο τον συνηγορο του καταναλωτη και θα μου απαντησουν συντομα .

Υποθέτω είσαι ο Γιούρι Γκέλερ και κρύβεσαι πίσω από αυτό το ψευδώνυμο, αλλιώς ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω πως κάποιος μπορεί να στραβώσει μία πλακέτα εσωτερικά, χωρίς να έχει πάθει απολύτως τίποτα εξωτερικά! Και μετά μου λέτε για εγγύηση και ελληνικό σέρβις.....

  • Like 2
Δημοσ.

 Μου προτεινε 30% εκπτωση για αγορα νεου τηλεφωνου την οποια και δεν αποδεχθηκα . Θελουν να με κανουν να πιστεψω οτι το κινητο λειτουργει σαν παστελι και αναλογα τον καιρο ισιωνει και στραβωνει ..... αλλα μονο εσωτερικα, και οτι με δικη υπαιτιοτητα προκαλεσα στρεβλωση μονο εσωτερικα.

 

 

 

έχω λιώσει απλά ΧΑΧΑΑΧΑΧΧΑΑΧΑΑ ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

  • Like 3
Δημοσ.

Υποθέτω είσαι ο Γιούρι Γκέλερ και κρύβεσαι πίσω από αυτό το ψευδώνυμο, αλλιώς ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω πως κάποιος μπορεί να στραβώσει μία πλακέτα εσωτερικά, χωρίς να έχει πάθει απολύτως τίποτα εξωτερικά! Και μετά μου λέτε για εγγύηση και ελληνικό σέρβις.....

 

Δυστυχώς παντού γίνονται τέτοια απαράδεκτα πράγματα. Βέβαια η Arvato διεκδικεί τα πρωτεία. Η Smartech βρίσκεται σε πολύ καλύτερη κατάσταση και φυσικά η αντιπροσωπεία της Lg που θεωρείται η καλύτερη.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν ξέρω γιατί ασχολείστε. Το θέμα είναι απλό. Δεν αγοράζουμε κινητά Sony ή οποιασδήποτε άλλης εταιρίας έχει συμφωνία για σέρβις με τη αρβατο.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν ξέρω γιατί ασχολείστε. Το θέμα είναι απλό. Δεν αγοράζουμε κινητά Sony ή οποιασδήποτε άλλης εταιρίας έχει συμφωνία για σέρβις με τη αρβατο.

 

Ειναι κριμα ομως, γιατι τα κινητα της sony ειναι απο τα ποιοτικοτερα της αγορας.

Αλλα συμφωνω οτι και το service ειναι ενας παραγοντας που πρεπει να ληφθει σοβαρα υποψη.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...