Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εχει βαση νομου DOA(νομιζω 7 εργασιμες ειναι το οριο)

Θα πρέπει να το πάω στο kaizer και να ζητήσω αντικατάσταση?Άν δεν δεχτούν και πάω στο Sony Center στην Καλλιθέα θα μου το αντικαταστήσουν εκεί?Ευχαριστώ για την απάντηση. :-)

  • Απαντ. 743
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Θα πρέπει να το πάω στο kaizer και να ζητήσω αντικατάσταση?Άν δεν δεχτούν και πάω στο Sony Center στην Καλλιθέα θα μου το αντικαταστήσουν εκεί?Ευχαριστώ για την απάντηση. :-)

Ναι θα πας στο καταστημα απο εκει που το αγορασες(θα τους αναφερεις το προβλημα)και θα πεις οτι βαση νομου ζηταω να μου αντικαταστησετε το υπαρχον κινητο με καινουργιο.

Δημοσ.

Δεν βλέπω στο site τους να γράφουν κάτι τέτοιο και υποψιάζομαι ότι θα φάω άκυρο και αντε να βρεις άκρη με δαύτους :-/

Δημοσ.

Με βαση το νομο υποχρεωουται ο πωλητης να σου παραδωσει ενα πληρως λειτουργικο τηλεφωνο. Απο τη στιγμη που το προβλημα υπηρχε απο την αγορα, υπευθυνος ειναι ο πωλητης και ας βγαλει αυτος ακρη.

Δημοσ.

Καλησπέρα.Πριν μια εβδομάδα άφησα το κινητό μου για SERVICE στην εταιρία SMARTEC στο Χαϊδάρι.Είχε ένα πρόβλημα με την οθόνη GALAXY NOTE II.Όλα πήγαν μία χαρά.Και πολύ εξυπηρετικά τα παλικάρια εκεί.Καλό βέβαια θα ήταν οι υπεύθυνοι της εταιρίας να προσέξουν πολύ καλά τους ανθρώπους που υποδέχονται τους πελάτες εκεί.Tο λέω αυτό γιατί η μελαχρινή κοπέλα εκεί, εκτός ότι μπερδεύει την σοβαρότητα με την ξινίλα, θα πρέπει να ξέρει ότι από το μεροκάματο των πελατών τρώει ψωμί.Όταν αφήνεις ένα εύλογο ποσό κάπου, θέλεις και την ανάλογη μεταχείριση (καλή διάθεση από τον υπάλληλο).Δεν είμαι μισογύνης, απλά θέλω με την στάση του καθενός υπαλλήλου, να δείχνει ότι με υπολογίζει και όχι ότι του κάνω χάρη που πηγαίνω το κινητό για service στο κατάστημά του.
Ευχαριστώ
DECHRISTO

Δημοσ.

1ον. τα bold δε προσδιδουν κυρος σε ενα μηνυμα,ειδικα οταν ειναι οι μισες λεξεις ετσι

2ον.γραφτηκες σημερα και το πρωτο μηνυμα ηταν διαφημιστικο

looks legit.

  • Like 1
Δημοσ.

Δε μου φαίνεται διαφημιστικό εμένα. Ίσα ίσα παράπονα εκφράζει. Παρεμπιπτόντως έχω διαβάσει σε πολλά φόρα καλά λόγια για τη Smartec σε αντίθεση με την Arvato που την θάβουν όλοι, παντού.

  • Like 2
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

καλησπέρα, έχω ένα πρόβλημα με το iPhone 5S μου. το έχω αγοράσει από πλαίσιο και μου είπαν ότι αυτοί το στέλνουν arvato για επισκευή/αντικατάσταση. οπότε λοιπόν λέω να πάω εγώ κατευθείαν arvato να τους το δώσω λέτε να έχω πρόβλημα? να μην πάω εκεί?

Δημοσ.

Καλησπέρα,

έχω ένα Huawei w1 windows phone το οποίο αγόρασα από τα media markt στις 18 δεκέμβρη ούτε 3 μηνών. Προχθές το βράδυ το είχα βάλει να παίζει με ραδιόφωνο και πάνω στο διάβασμα με πήρε ο ύπνος, οπότε το πρωί που ξύπνησα είχε ξεφορτήσει. Πήγα να το βάλω για φόρτιση, κόλλησε στην αρχική οθόνη και μετά από τότε πετάει μία μαύρη οθόνη και δεν αποκρίνεται ούτε στο άνοιγμα όυτε, στη φόρτιση, ούτε πουθενά. Από ότι είδα η συγκεκριμένη εταιρεία συνεργάζεται με αβαρτο. Να τους το πάω να τους το πάω για αντικατάσταση ή θα μπλέξω και να το πάω αλλού. εννοείται ότι είναι εντός εγγύησης ακόμα. Επιπλέον λόγω μετακόμισης δεν βρήκα την απόδειξη αγοράς, αλλά τύπωσα την απόδειξη από την πληρωμή μέσω κάρτας που έκανα που έχει όλα τα στοιχεία. θα έχω πρόβλημα με αυτό?

Δημοσ.

1ον. τα bold δε προσδιδουν κυρος σε ενα μηνυμα,ειδικα οταν ειναι οι μισες λεξεις ετσι

2ον.γραφτηκες σημερα και το πρωτο μηνυμα ηταν διαφημιστικο

looks legit.

Δεν είχα άλλη όρεξη να κάνω διαφήμιση στην εταιρία.Τόσα ξέρεις τόσα λες!!!Τα Bold είναι για να τονίσω κάποιες αλήθειες.Ο λόγος που γράφτηκα είναι για να εκφράσω την κατάσταση που είδα στο service.

Δημοσ.

Κατάλαβα! Παει το κινητάκι μου θα το κλαίω! Το εστειλα πριν μια εβδομάδα στην αρβατο με προβλημα στην δόνηση (ακουγότανε σαν ξυριστική μηχανη). Ειμαι περιεργος να δω σε τι κατασταση θα μου το στειλουν ,όταν θα μου το στείλουν. Παντως ακόμη το κάνουν ελεγχο, κάθονται και το ακούνε δηλαδη? Το προβλημα είναι εμφανές δεν χρειαζεται 5 μερες ελεγχος. Εκτος αν μαγειρεύουν τίποτε.Αν μου το βγαλουν εκτος εγγυησης πάντως εγω 18,5 ευρώ δεν τους  δίνω για εναν απλό ακουστικό έλεγχο.

Δημοσ.

Καλησπέρα ,μήπως γνωρίζετε σε περίπτωση αντικατάστασης τηλεφώνου(RIM) απο την εν λογω εταιρία εάν επιβάλλεται να έχει κουτί ή οχι?και στην περίπτωση που δεν έχει τι σημαίνει αυτο?

Δημοσ.

Καλησπέρα ,μήπως γνωρίζετε σε περίπτωση αντικατάστασης τηλεφώνου(RIM) απο την εν λογω εταιρία εάν επιβάλλεται να έχει κουτί ή οχι?και στην περίπτωση που δεν έχει τι σημαίνει αυτο?

Το ιδιο προβλημα αντιμετωπίζω και εγω γιατι μαλλον παω για αντικατασταση του κινητου μου. Τα δινουν χωρις κουτι σε ενα απλο σακουλάκι και όλοι λενε οτι ειναι ανακατασκευασμενα.Η νομοθεσια απο οτι γνωριζω επιβαλλει σε περιπτωση αντικαταστασης η συσκευή να ειναι σφραγισμενη όπως ακριβως αγορασες την πρωτη που χαλασε και λογικα δεν επισκευαζεται. Αλλα που να βρεις το δικιο σου και που να τραβιεσαι. Εγω παντως θα αρνηθώ να παραλαβω ανοιχτη συσκευη χωρις συσκευασια, και βλεπουμε. 

Δημοσ.

Το ιδιο προβλημα αντιμετωπίζω και εγω γιατι μαλλον παω για αντικατασταση του κινητου μου. Τα δινουν χωρις κουτι σε ενα απλο σακουλάκι και όλοι λενε οτι ειναι ανακατασκευασμενα.Η νομοθεσια απο οτι γνωριζω επιβαλλει σε περιπτωση αντικαταστασης η συσκευή να ειναι σφραγισμενη όπως ακριβως αγορασες την πρωτη που χαλασε και λογικα δεν επισκευαζεται. Αλλα που να βρεις το δικιο σου και που να τραβιεσαι. Εγω παντως θα αρνηθώ να παραλαβω ανοιχτη συσκευη χωρις συσκευασια, και βλεπουμε. 

Το καλύτερο είναι αυτό,μακάρι να το κάνουν όλοι...!!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...