Greek_Tornado Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2014 Refurbished κινητό πήρες βέβαια αλλά τέλος καλό όλα καλά για σένα μάλλον.
sevast99 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Καλησπέρα και χρονια πολλα , να και η δικη μου φρεσκια ιστορια Στης 18/12/13 παρήγγειλα το Sony z1 από το μαγαζί kaizer, στης 19/12/13 παραλαμβάνω , ανοίγω φορτίζω (όλα οκ ) ,και πάω Γερμανό (έδρα cosmote ) να πάρω κάρτα micro sim, μια που είναι νέα μόδα καυτή στα καινούργια κινητά .. και δεν είχα , μου κάνουν εκεί μια , μου την βάζουν κιόλας αλλά το κινητό, δεν την αναγνωρίζει , μετά από 2-3 προσπάθειες , μου κάνουν δεύτερη ,Το κινητό δεν την αναγνωρίζει , προσπαθούν πάλι και πάλι ,.... όποτε μου λένε ότι το κινητό είναι προβληματικό από την μαμά του , και να το επιστρέψω, μια που φυσικα ειναι εντος εγγύησης , επικοινωνώ με το κατάστημα , το στέλνω , και εκεί αρχίζει ο Γολγοθάς μου. (μεσολαβούν βέβαια και οι γιορτοαργειες )Παίρνω τηλ στο κατάστημα σήμερα, μου δίνουν τηλέφωνο κάποιου τεχνικού, που το παρέλαβε από το κατάστημα ,και μου λέει ο Τεχνικός, ότι ήρθε επίσημη απάντηση από Sony ,ότι το τηλέφωνο τέθηκε εκτός εγγύησης γιατί σε έλεγχο βρέθηκε προσέξτε : ΣΠΑΣΜΕΝΟΣ CONECTOR ΦΟΡΤΗΣΗΣ . Εννοείτε ότι δεν είχε τίποτα όταν το φόρτισα ( 1 φορά όλο κι όλο) ο κονεκτορ, μια χαρά φόρτισε ,ούτε με ζόρι μπήκε ούτε με ζόρι βγήκε άλλωστε, α) είμαι χρήστης κινητού κοντά 16 χρόνια , και β) το κινητό που ήδη κατέχω είναι το Sony Arc με πανομοιότυπο κονεκτορ φόρτισης (δυστυχώς για μένα αποτι φαίνετε, είμαι επί 10+ χρόνια χρήστης Sony- ericsson & Sony chellphone). Αποτελεσμα θελουν 490 ευρώ +φπα για να μου το κάνουν . δηλ 602 ευρώ (αλλαγή πλακέτας) Φώναξα τσίριξα απείλησα , δεν κάνουν τίποτα , το μόνο που έμαθα είναι ότι το κινητό, από το μαγαζί αγοράς στάλθηκε μέσω κάποιου άλλου , τεχνικού (service ) Κου ...Δ... στην Sony .. δηλαδή στο ARVATO , και ενώ πήγε με αίτημα για έλεγχο για βλάβη ανάγνωσης κάρτας microsim Η απάντηση ήρθε από σέρβις Arvato ,ότι σε ολικό έλεγχο βρέθηκε σπασμένος ο κονεκτορ φόρτισης, άρα κακή χρήση εκ μέρους χρήστη, άρα εκτός εγγύησης. δηλαδή η το ξαναπληρωνω , και ακριβότερα μάλιστα ,η το παίρνω πίσω ως έχει, χωρίς να δουλεύει σαν κινητό. Τώρα ο νοών νοητό, βέβαια θα ζητήσω Φώτο υλικό για την βλάβη ως οφείλουν να μου στείλουν , αλλά πόσο εύκολα είναι να δημιουργηθεί μια τέτοια βλάβη από όποιον έχει έννομο η οικονομικό συμφέρον, μπορεί να έχει ανοιχτεί από οποιονδήποτε στην διαδρομή αφού ήταν αποσφραγισμένο από έμενα, και άντε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας. Λοιπον ακουω ιδεες γνωμες κλπ (ξερω υπάρχουν πάμπολλα παράπονα για ARVATO παρομοια με το δικό μου αλά...Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
kage Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2014 που κολαει η φορτιση με το οτι δεν αναγνωριζει σιμ? γι αυτο ειπαμε να ρωτατε ποιος κανει το σερβις.αν σας πουν καταληγει αρβατο πατε σε αλλο μαγαζακι με αλλη συνεργασια οσο στηριζεται αυτα τα μαγαζια τοσο θα υπαρχει κ η αρβατο! την παραγγελια την εκανες μεσω σκρουτζ?γραψε στην σελιδα σκρουτζ της καιζερ οτι συνεργαζεται με την εταιρεια σερβις αρβατο και κλασικα μου βγαλε εκτος εγγυησης(οπως κανει συνηθως) το κινητο γι αυτο προσοχη απο που αγοραζετε κινητο !τιποτα αλλο! τωρα ειτε κανεις καταγγελια ειτε πας δικαστικα ειναι καλυμμενοι 99%.μπορει οντως να ειναι σπασμενο πια...100 φωτος μπορουν να σου στειλουν που ξερεις οτι ειναι δικο σου κινητο? γι αυτο βρες καποιο μη εξουσιοδοτημενο να το κοιταξει @γιουρκας προφανως δεν διαβασες τι λεμε...το μεγαλυτερο ποσοστο μαγαζιων για κερδος δικο τους κ προμηθευτη τους εχουν τελικη συνεργασια με την αρβατο.(οτι κινητο,ταμπλετ κτλ υπαρχει) τωρα για ποιο λογο πατε μεσω βοντα ή γερμανου δεν μπορω να το καταλαβω.(εφοσον δεν το πειρες απο κει) βρισκεις απο το ινετ ποιοι ειναι αντ/ποι και τους ρωτας .το πειρα τοτε που να το στειλω. τελικα το xperia s τι ειχε κ σου παν(ποιοι?) οτι ειναι για πεταμα?στειλτο μου αν ειναι για πεταμα.
sevast99 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2014 που κολαει η φορτιση με το οτι δεν αναγνωριζει σιμ? γι αυτο ειπαμε να ρωτατε ποιος κανει το σερβις.αν σας πουν καταληγει αρβατο πατε σε αλλο μαγαζακι με αλλη συνεργασια οσο στηριζεται αυτα τα μαγαζια τοσο θα υπαρχει κ η αρβατο! την παραγγελια την εκανες μεσω σκρουτζ?γραψε στην σελιδα σκρουτζ της καιζερ οτι συνεργαζεται με την εταιρεια σερβις αρβατο και κλασικα μου βγαλε εκτος εγγυησης(οπως κανει συνηθως) το κινητο γι αυτο προσοχη απο που αγοραζετε κινητο !τιποτα αλλο! τωρα ειτε κανεις καταγγελια ειτε πας δικαστικα ειναι καλυμμενοι 99%.μπορει οντως να ειναι σπασμενο πια...100 φωτος μπορουν να σου στειλουν που ξερεις οτι ειναι δικο σου κινητο? γι αυτο βρες καποιο μη εξουσιοδοτημενο να το κοιταξει @γιουρκας προφανως δεν διαβασες τι λεμε...το μεγαλυτερο ποσοστο μαγαζιων για κερδος δικο τους κ προμηθευτη τους εχουν τελικη συνεργασια με την αρβατο.(οτι κινητο,ταμπλετ κτλ υπαρχει) τωρα για ποιο λογο πατε μεσω βοντα ή γερμανου δεν μπορω να το καταλαβω.(εφοσον δεν το πειρες απο κει) βρισκεις απο το ινετ ποιοι ειναι αντ/ποι και τους ρωτας .το πειρα τοτε που να το στειλω. τελικα το xperia s τι ειχε κ σου παν(ποιοι?) οτι ειναι για πεταμα?στειλτο μου αν ειναι για πεταμα. Το κινητο ειχε επισημη εγγυηση αντιπροσωπιας εεε η ARVATO ειναι η επισημη για Σονυ - htc και πολλες αλλες γνωστες μεγαλες, εγω στο καταστημα αγορας το εστειλα ,1 μερα δεν το ειχα στην κατοχη μου ,δεν το χρησιμοποιησα καθολου ,δεν ειχα μικροσιμ, και οταν εκανα σιμ ,απο το καταστημα κοσμοτε-Γερμανος δεν την διαβαζε , εκει επι τοπου ,2 μου εκαναν οι ανθρωποι,εκει διαπιστωθηκε η βλαβη, οτι δεν διαβαζει την σιμ ,γιαυτο το εστειλα , πισω,αλλα μου το πεταξαν εξω απο εγγυηση , για σπασμενο κονεκτορ , παντελως ασχετο και ειχε φορτισει και με docking απο 1 μια φορα,μολις το πηρα δεν θυμαμαι καν αν ελεξα το καλωδιο φοτισης αν λειτουργει ,συνηθως το κανω αλλα δεν θυμαμαι γιατι το φορτισα με βαση
GeorgT. Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2014 Βαλσαμο το συγκεκριμένο τοπικ, προσωπικά ειχα στείλει τέλη 2012 (καπου 8 μηνών) ενα Χ5 Pro μεσω Wind για σερβις - να μου καθαρίσουν τη σκόνη που ειχε μπει κατω απο τη οθόνη)! Αποτέλεσμα κλασσικο, δήθεν υγρασία οποτε εκτός εγγύησης = καπου 240ευρα για επισκευη κινητού αξιας 200€! Πλήρωσα το μινι χαρατση του ελέγχου κ επιστροφή! Αποτέλεσμα του ελέγχου να μην λειτουργει καν το GPS! Ακολούθησε καταγγελία ξανασταλθηκε με τη υπόσχεση οτι θα φτιαχτει αλλα πάλη άκρη δε βρέθηκε! Οποτε για τη δικη μου ψυχική υγεια ζητησα να επιστραφεί όπως ηταν! Το άνοιξα μονος, καθάρισα τη σκόνη, συνδεσα τη κεραία GPS κ το χρησιμοποιησα σχεδόν 1 χρονο ακόμα μεχρι να παρω το επόμενο μου κινητό! Αξια τελευταίας μου πράξης, ΑΝΕΚΤΊΜΗΤΗ! 1
Greek_Tornado Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2014 Υγρασία λέει γι'αυτό σου μπήκε σκόνη κάτω από την οθόνη άρα εκτός εγγύησης... Ρε τι ξύλο που θέλουν αυτοί εκεί ρε.... 1
madsc Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2014 Πλέον μετά από τόσες καταγγελίες και παράπονα καταλαβαίνετε ότι δεν στέλνουμε πλέον τίποτα σε εταιρείες που σε σέβονται τον καταναλωτή. Ας σταματήσουμε να τους θρέφουμε. Προτιμήστε αντιπροσωπείες εξωτερικού. Για κάποιο μυστήριο λόγο οι πραγματικές αντιπροσωπείες σου στέλνουν πίσω προϊόν που δουλεύει και όχι "αρβατικές" δικαιολoγίες. Το υπαιτιότητα του χρήστη έχει γίνει πλέον καραμέλα στα λαμόγια. Επίσης πουθενά στη νομοθεσία δεν αναγράφεται ότι ο τελικός καταναλωτής οφείλει να πληρώσει για οποιαδήποτε εργασία ή ανταλλακτικά σε προϊόν εντός εγγύησης, μόνο για τα όποια τυχόν μεταφορικά. Αυτό που αναφέρεται ρητώς όμως, είναι πως καθ΄ όλη την περίοδο της εγγύησης είναι δικαίωμα του καταναλωτή να ζητήσει να του επιστραφεί το συνολικό ποσό της αρχικής αγοράς, αν δεν επισκευαστεί ή αλλαχθεί με ίδιο ή εφάμιλλο προϊόν σε "εύλογο" χρονικό διάστημα. Αν για αυτούς το εύλογο διάστημα είναι ένας μήνας για τον καταναλωτή μπορεί κάλλιστα να είναι 2 μέρες. Ένα νόμιμο δικαίωμα σας λοιπόν, είναι στο πρώτο "μα" ή στην υπερβολική καθυστέρηση από τις δήθεν αντιπροσωπείες να αρνηθείτε την οποιαδήποτε χρέωση και να ζητήσετε την πλήρη επιστροφή των χρημμάτων σας με ταυτόχρονη κοινοποίηση σε ΙΝΚΑ και Συνήγορο του Καταναλωτή. Επίσης η κοινοποίηση σε fora μεγάλου βεληνεκούς προστατεύει τους υπόλοιπους καταναλωτές. Ας δούμε πως θα αντιδράσουν σε αυτά αρχικά. Θυμηθείτε, υπεύθυνος νομικά για την αντικατάσταση του προϊόντος είναι όποιος δώσατε τα χρήμματα σας. Ας το στείλει όπου θέλει προκειμένου να το έχετε πίσω όποτε και εσείς θεωρείτε "εύλογο" χρονικό διάστημα. Για αυτό τον πληρώσατε. Θα σταματήσουν να υπάρχουν απατεώνες όταν σταματήσουν να υπάρχουν θύματα. Μη γίνεστε ένα από αυτά. /sc 3
gsisr Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2014 μπορουμε ομως να στειλουμε τη συσκευη για σερβις στο εξωτερικο..εγω πχ εχω ιταλικη συσκευη αγορασμενη απο expansys. πως θα συνεννοηθω ωστε να στειλω το τηλεφωνο στο εξωτερικο; και αντε πες οτι γινεται για μενα που εχω συσκευη παραεισαγωγης, για ελληνικες συσκευες τι γίνεται;
Γιoύρκας_13 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2014 @kage @γιουρκας προφανως δεν διαβασες τι λεμε προφανώς και διάβασα τι λέτε και για αυτό έγραψα και ολας @kage τωρα για ποιο λογο πατε μεσω βοντα ή γερμανου δεν μπορω να το καταλαβω(εφοσον δεν το πειρες απο κει) ..οπως θα έκαναν και πολλοί οταν διάβασα αυτά τα σχόλια περι αρβάντο και απαράδεχτο service δεν ήθελα να μπω στον κόπο να το στείλω και οπως λένε αλλα ατομα να μ ζητάν 23 ή ποσα ευρώ να μ το ξαναστείλουν πίσω...με την αιτιολογία ότι εχει υγρασία κτλ. ..έτσι είπα να πάω γερμανό ή voda με δικά μ έξοδα για αυτο πήγα ..προφανώς και ο λόγος ηταν αυτός! @kage βρισκεις απο το ινετ ποιοι ειναι αντ/ποι και τους ρωτας .το πειρα τοτε που να το στειλω. φυσικά και βρήκα που πρέπει να το στείλω..εφόσον ειχα εγγύηση...τι θα έκανα θα πετούσα λεφτά στον Γερμανό ή στην Voda?απλα googlαρεις και βρίσκεις αυτά τα σχόλια στο νετ σκέφτεσαι εναλλακτικές.... @kage τελικα το xperia s τι ειχε κ σου παν(ποιοι?) οτι ειναι για πεταμα?στειλτο μου αν ειναι για πεταμα. οπως έγραψα δεν μου απαντούσαν..οσες φορές και να κάλεσα τπτ....οταν μ ήρθε το δέμα στην Γενική ταχυδρομική μ έλεγε αντικατάσταση αυτο και τπτ αλλο
Grey Warden Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2014 Σ αυτό το τοπικ ήταν ή σε καποιο άλλο που ένας τύπος είχε ένα Iphone 4s που του παρουσίασε πρόβλημα και στην arvato του το έβγαλαν εκτός εγγύησης λόγω υγρασίας και μετά απο ταλαιωπωρία... πήρε ένα σετ επισκευής με 15 ευρώ και το έφτιαξε το πρόβλημα μόνος του...
Vagus. Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2014 TEΡΑΣΤΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗ με την Arvato, ειναι ισως η μεγαλυτερη εγκληματικη επιχειριση αυτη τη στιγμη στη χωρα, μια εταιρια φαντασμα, η οποια εκμετταλευεται τους παντες και τα παντα και δεν την βρισκεις πουθενα. Παθων και μαθων. Καποια στιγμη πρεπει να μαζευτουν online υπογραφες για την επωνυμη, μαζικη καταγγελια της. 3
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2014 Φόβος και τρόμος αυτή η αρβατο με όσα λέτε.Με ακριβό ΝΟΚΙΑ της σειράς Ε παλιά είχε τύχει σε εμάς,σε σέρβις της Νοκια τα ζώα να καταφέρουν να χαράξουν το μεταλλικό σώμα της συσκευής. Φαίνεται αρκετές χρεώσεις της είναι αεριτζιδικες για να βγάζουν κάποιοι υπάλληλοι έξτρα παραδάκι. "Κλασική περίπτωση υγρασίας στην πλακέτα,εκτός εγγύησης" η ατάκα τους με όσα διάβασα και στις 11 σελίδες του νήματος.Κατά το "κλασικη περίπτωση βλάβης" που λέει ο Τσάκωνας στις βιντεοταινίες του Σταρ. Αρβατο για κοροϊδιλικι βαρβατο.
spartan29gr Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2014 Και μιλαμε οτι εταιριες σαν την nokia,sony,htc,huawei,samsung(δεν ξερω αν ξεχασα καμια αλλη)εχουν εξουσιοδοτημενο σερβις την ελλαδα την avarto.
original911 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2014 Πήρε η κοπέλα μου απο το Kaizerstore ένα Sony Xperia L το οποίο ενώ πέρασαν 5 ημέρες χωρίς να χρησιμοποιηθεί(αγοράστηκε 20/1 , χρησιμοποιήθηκε πρωί 25/1) έβγαλε πρόβλημα στην οθόνη.Έχει δικαίωμα για αντικατάσταση ή να ψάξω για service?Ποστάρω αν δω αν το στείλω τελικά στην arvato να έχετε γνώση για την περίπτωση.
spartan29gr Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2014 Πήρε η κοπέλα μου απο το Kaizerstore ένα Sony Xperia L το οποίο ενώ πέρασαν 5 ημέρες χωρίς να χρησιμοποιηθεί(αγοράστηκε 20/1 , χρησιμοποιήθηκε πρωί 25/1) έβγαλε πρόβλημα στην οθόνη.Έχει δικαίωμα για αντικατάσταση ή να ψάξω για service?Ποστάρω αν δω αν το στείλω τελικά στην arvato να έχετε γνώση για την περίπτωση. Πήρε η κοπέλα μου απο το Kaizerstore ένα Sony Xperia L το οποίο ενώ πέρασαν 5 ημέρες χωρίς να χρησιμοποιηθεί(αγοράστηκε 20/1 , χρησιμοποιήθηκε πρωί 25/1) έβγαλε πρόβλημα στην οθόνη.Έχει δικαίωμα για αντικατάσταση ή να ψάξω για service?Ποστάρω αν δω αν το στείλω τελικά στην arvato να έχετε γνώση για την περίπτωση. Εχει βαση νομου DOA(νομιζω 7 εργασιμες ειναι το οριο)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα