Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δε θεωρείσαι επαναστάτης επειδή βρίζεις την οποιαδήποτε θρησκεία ή χλευάζεις νεκρούς και ζωντανούς. Τζάμπα μάγκες...

  • Απαντ. 849
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ποιος ειπε οτι ειναι επαναστατης?

 

Και δεν κατεχεις την απολυτη αληθεια που ολοι πρεπει να συμφωνουν μαζι σου αλλιως τους ευχεσαι καταρες. Γιαλαντζι τζαμπα μαγκες

Δημοσ.

hyperspaced, περίπτωση Α: Εγώ με 5 φίλους στο ΚΑΦΕΝΕΙΟΝ. Γελάμε με όσους πιστεύουν σε αναστάσεις νεκρών, ανεμογκάστρι από κρίνο, δαιμονισμένα γουρούνια, φίδια που μιλάνε και κιβωτούς που έσωσαν τις καμηλοπαρδάλεις και τις μουνόψειρες. Δεν πάμε να κάτσουμε σε ξένο τραπέζι να κοροϊδεύουμε όσους πιστεύουν, αράζουμε μεταξύ μας και κράζουμε.

 

Περίπτωση Β: Ίδια φάση, αντί για καφενείο, ένα γκρουπ στο φέησμπουκ. Δεν πήγαμε να τρολλάρουμε ξένο γκρουπ, δεν καλέσαμε κανέναν.

 

Και σκας εσύ που έτυχε να ακούσεις τι λέμε/γράφουμε και κάνεις σαν Σκορπίνα σε εμμηνόπαυση.

 

Ποιος καταπατάει ποιόν γαμώ το σπιτάκι;

  • Like 13
  • Super Moderators
Δημοσ.

δεν πιστεύω ότι υπάρχει κάποιος που θεωρεί τον εαυτό του "επαναστάτη", επειδή διακωμώδησε τη θρησκεία...

Δημοσ.

δεν πιστεύω ότι υπάρχει κάποιος που θεωρεί τον εαυτό του "επαναστάτη", επειδή διακωμώδησε τη θρησκεία...

 

Τα πράγματα είναι απλά: γιατί να ασχολείσαι με κάτι που δεν πιστεύεις; Είτε θετικά είτε αρνητικά... Και γιατί δε δέχεσαι το δικαίωμα του άλλου να πιστεύει όπου θέλει; Ποιος τελικά είναι πραγματικά ελεύθερος και αφήνει και τον άλλο ελεύθερο; Αυτός που μάχεται με νύχια και με δόντια να γελοιοποιήσει αυτό που πιστεύω εγώ ή αυτός που μου δηλώνει ότι δεν ασπάζεται τα δικά μου πιστεύω αλλά με αφήνει ελεύθερο και με αξιοπρέπει να τα πιστεύω;

 

hyperspaced, περίπτωση Α: Εγώ με 5 φίλους στο ΚΑΦΕΝΕΙΟΝ. Γελάμε με όσους πιστεύουν σε αναστάσεις νεκρών, ανεμογκάστρι από κρίνο, δαιμονισμένα γουρούνια, φίδια που μιλάνε και κιβωτούς που έσωσαν τις καμηλοπαρδάλεις και τις μουνόψειρες. Δεν πάμε να κάτσουμε σε ξένο τραπέζι να κοροϊδεύουμε όσους πιστεύουν, αράζουμε μεταξύ μας και κράζουμε.

 

Περίπτωση Β: Ίδια φάση, αντί για καφενείο, ένα γκρουπ στο φέησμπουκ. Δεν πήγαμε να τρολλάρουμε ξένο γκρουπ, δεν καλέσαμε κανέναν.

 

Και σκας εσύ που έτυχε να ακούσεις τι λέμε/γράφουμε και κάνεις σαν Σκορπίνα σε εμμηνόπαυση.

 

Ποιος καταπατάει ποιόν γαμώ το σπιτάκι;

 

Ωραίος τρόπος...

Δημοσ.

Έχω και καλύτερους, τους κρατάω για όσους δε χέζουν πάνω στην έννοια του σεβασμού μόνο και μόνο επειδή μπορούν να προφέρουν τον όρο.

  • Like 6
Δημοσ.

Όπως αναφέρθηκε πολλάκις το γκουπ ήταν κλειστό.

Δεν το έκανε σε πλατεία(που θα ήταν και αυτό δικαίωμα του),ούτε το έβαλε στα σχολικά βιβλία(όπως απαιτεί η Εκκλησία Α.Ε. με τις μαλακίες της).

Εάν δεν το γούσταρε κάποιος απλά δεν το έκανε like και ξεχνούσε την ύπαρξη του.

Βέβαια το καλό είναι ότι τώρα φαίνεται ποιος έχει μανία καταδιώξεως και ποιος είναι το θύμα.

Επίσης ποια πολιτικά κόμματα έγιναν δεκανίκι του βαθέως κράτους και το γύρισαν από τον παγανισμό(τον φο) στην θρησκειολαγνεία γιατί πουλάει.

 

Δε θεωρείσαι επαναστάτης επειδή βρίζεις την οποιαδήποτε θρησκεία ή χλευάζεις νεκρούς και ζωντανούς. Τζάμπα μάγκες...

Για ποια επανάσταση λες;

Για αυτήν που νομίζεις ότι είδες ή για αυτήν που νομίζεις ότι είδες;

  • Super Moderators
Δημοσ.

αν οι πεποιθήσεις αυτών που πιστεύουν δεν φτάνουν στα αυτιά μου και δεν επηρεάζουν την ζωή μου έμεσα ή άμεσα τότε δεν ασχολούμαι...

 

αλλά όταν πχ μια κυβέρνηση νομοθετεί ή παίρνει αποφάσεις λόγω θρησκευτικών πεποιθήσεων τότε δεν μπορώ να μην ασχολούμαι...

  • Like 4
Δημοσ.

Μια αφελης ερωτηση?

Ποιος ειναι ο γεροντας Παισιος και γινεται,αυτη ολη η ιστορια?

Ένας τύπος που κάποιοι έκαναν περιούσια πάνω στο όνομα του. ^_^

Δημοσ.

Ένας τύπος που κάποιοι έκαναν περιούσια πάνω στο όνομα του. ^_^

Κατι σαν τις εικονες που "κλαινε" και τους "αγιους" που δε φθηρονται τα πτωματα τους? :-)

Δημοσ.

Και γιατί δε δέχεσαι το δικαίωμα του άλλου να πιστεύει όπου θέλει; Ποιος τελικά είναι πραγματικά ελεύθερος και αφήνει και τον άλλο ελεύθερο; Αυτός που μάχεται με νύχια και με δόντια να γελοιοποιήσει αυτό που πιστεύω εγώ ή αυτός που μου δηλώνει ότι δεν ασπάζεται τα δικά μου πιστεύω αλλά με αφήνει ελεύθερο και με αξιοπρέπει να τα πιστεύω;

Δηλαδή όταν ο Δανίκας γράφει κριτική για μια ταινία και λέει ότι πάσχει το σενάριο και η σκηνοθεσία είναι βλακεία, δε σέβεται το δικαίωμά μου να πάω να δω την ταινία και να την αγοράσω και σε DVD γιατί μου άρεσε; Ειλικρινά, τι λογικές είναι αυτές; Αν πάει και κάψει το σινεμά ή την στήσει έξω από την πόρτα και ρίχνει φάπες σε όποιον θέλει να μπει, το καταλαβαίνω.

  • Like 6
Δημοσ.

Κατι σαν τις εικονες που "κλαινε" και τους "αγιους" που δε φθηρονται τα πτωματα τους? :-)

Κάτι τέτοιο.

Αλλά αυτός έχει αναβαθμιστεί και εκτός από θάματα έγραψε(όπως γράφουν τουλάχιστον) και προφητείες για αναγέννηση του βυζαντίου,πράσινους ίππους και παρδαλά κατσίκια.

Δημοσ.

Κάτι τέτοιο.

Αλλά αυτός έχει αναβαθμιστεί και εκτός από θάματα έγραψε(όπως γράφουν τουλάχιστον) και προφητείες για αναγέννηση του βυζαντίου,πράσινους ίππους και παρδαλά κατσίκια.

 

Και ετσι εξηγουνται οι απειλες θανατου που εριχνε ο καθε πυροβολημενος.

Δημοσ.

Τα πράγματα είναι απλά: γιατί να ασχολείσαι με κάτι που δεν πιστεύεις; Είτε θετικά είτε αρνητικά... Και γιατί δε δέχεσαι το δικαίωμα του άλλου να πιστεύει όπου θέλει; Ποιος τελικά είναι πραγματικά ελεύθερος και αφήνει και τον άλλο ελεύθερο; Αυτός που μάχεται με νύχια και με δόντια να γελοιοποιήσει αυτό που πιστεύω εγώ ή αυτός που μου δηλώνει ότι δεν ασπάζεται τα δικά μου πιστεύω αλλά με αφήνει ελεύθερο και με αξιοπρέπει να τα πιστεύω;

 

«Γιατί να ασχολούμαι με κάτι που δεν πιστεύω»;;; Γιατί μπαίνεις στη διαδικασία να μου πεις με τι θα ασχοληθώ;;

 

Κοίτα αγαπητέ... Κάθε ενέργεια του ανθρώπου έχει ξεκινήσει - έχει γεννηθεί πρωτίστως, ως ιδέα.

Η ιδέα για να μοιραστεί, βασίζεται και καλλιεργείται μέσω του λόγου ή/και της ενέργειας . Αν ο λόγος γίνει ενέργεια και «επιβληθεί», μόνο τότε «πατάει» πάνω στις ελευθερίες του άλλου. Η σάτιρα, είναι κριτική. Η κριτική δεν έχει όρια. Δεν υπάρχει «νόμος ηλεκτρικών σημάτων» ενσωματωμένος στον εγκέφαλό σου για να σου βάλει όρια στην κριτική. Και η κριτική εκφράζεται προφορικά με λέξεις, όπου κάθε λέξη, έχει την δική της μοναδική και ισάξια θέση ανάμεσα σε όλες τις άλλες, σε ένα Λεξικό.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, η σάτιρα και η κριτική του «παστίτσιου», δεν υπεβλήθη σε κανέναν και σε κανενός την ελευθερία.

Μπορείς να πεις ότι θέλεις για μένα, με όσους θέλεις και να χρησιμοποιήσεις ότι λέξεις θέλεις. Αυτό που δεν έχεις δικαίωμα, είναι να μου «επιβάλεις» να το ακούω/βλέπω/νιώθω.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...