Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Επικοινώνησα σήμερα με το τμήμα εξυπηρέτησης παλατών samsung γιατί ήθελα να τους στείλω εμαιλ με επισυναπτόμενα. Επίσης θέλω να έχω αποδεικτικό αποστολής και παραλαβής/ανάγνωσης κτλ.

 

Ξέρετε τι μου απάντησαν. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ τίποτε άλλο πέρα από τη φόρμα επικοινωνίας στο σαιτ. Η οποία φυσικά ΔΕΝ στέλνει εμαιλ και σε εμάς με το περιεχόμενο που στέλνουμε. Άρα μπορούν κάλλιστα να ισχυριστούν ότι δεν στείλατε ποτέ τίποτα.

 

Επίσης χωρίς εμαιλ δεν μπορείς να υποβάλεις παράπονο στην γενική γραμματεία καταναλωτή

 

http://www.efpolis.g...-paraponon.html

 

Αν κάποιος έχει επικοινωνήσει με την τεχνική υποστήριξη και του έχουν απαντήσει παρακαλώ ας μου δώσει την διεύθυνση εποικοινωνίας.\

 

Επίσης αν κάποιος γνωρίζει αν είναι υποχρεωμένοι να έχουν εμφανές εμαιλ ή όχι ας με ενημερώσει.

 

Ευχαριστώ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...