sphinxgr Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2012 Όπως αναφέρθηκε,η κάρτα δίνεται ώς εγγύηση απο τον πελάτη για τις κανονικές κρατήσεις και κατευθείαν χρέωση γίνεται μόνο στις non refundable.Απο εκεί και πέρα,το fax είναι η ποιο βολική και ασφαλής μέθοδος αποστολής αυτών των "ευαίσθητων" δεδομένων και μερικές φορές το ξενοδοχείο έχει dedicated fax, μόνο και μόνο για κρατήσεις της booking ή άλλης εταιρίας (Venere,Expedia κλπ).Εκτός και αν το μηχάνημα του φάξ είναι σε κοινή θέα,δέν υπάρχει περίπτωση το συγκεκριμένο χαρτί να πέσει σε λάθος χέρια.Θα περάσει απο το τμήμα κρατήσεων στην υποδοχή και μετά το check out η υποδοχή θα πρέπει να κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να καταστραφεί.Εξάλλου σε κάθε fax υπάρχει και το ανάλογο disclaimer,οπότε λίγο δύσκολο να το μεταχειρίζονται εν αγνεία ή ελαφρά τη καρδία. Τεράστιο κενό ασφαλείας θα ήταν ο αριθμός πιστωτικής μου να τριγυρίζει στο inbox 4-5 υπολογιστών,χωρίς να ξέρω κάν αν έχουν πάρει τα στοιχειώδη μέτρα ασφαλείας για τα δεδομένα που αποθηκεύονται εκεί.Phising,anyone? Δια του τηλεφώνου,ώς λύση,δέν το συζητώ κάν. Θεωρητικά καλά τα λες! Αντικειμενικά βέβαια, δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικοτητα! Απο τη στιγμή που εμπλέκεται αναλογική μέθοδος αποστολής, φανερός αριθμός πιστωτικής προς όλους χωρίς ΚΑΝΕΝΑΝ κόπο (ένα χαρτί είναι που κανείς δεν σου υποσχεται οτι θα κατασταρφει, δεν θα κλαπεί, δεν θα το δει ο οποιοσδήποτε υπάλληλος του ξενοδοχείου κλπ), τότε απλά ο τρόπος είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ. Θα μπορούσαν απλά να χρησιμοποιούν paypall και κανείς, ποτέ, να μην έχει τη δυνατότητα να δει τον αριθμό. Επιπλέον απο τη στιγμή που κάνει κάποιος κράτηση, απλά να γίνεται και αυτόματα η χρέωση, δίχως άλλες επιλογές. Το να εμπλέκεται στην ασφάλεια, η υποκειμενική ανθρώπινη κρίση, είναι κάτι απαράδεκτο.
Tenshi Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Θεωρητικά καλά τα λες! Αντικειμενικά βέβαια, δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικοτητα! Δουλεύω σε ξενοδοχείο.Υποδοχή και κρατήσεις.Θές να quot-αρω και το υπόλοιπο;
sphinxgr Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Δουλεύω σε ξενοδοχείο.Υποδοχή και κρατήσεις.Θές να quot-αρω και το υπόλοιπο; Το ότι δουλεύεις σε ξενοδοχείο σε καμία περίπτωση δεν μπορεί: α) να δικαιολογήσει τα λάθη της παραπάνω διαδικασίας, που ακολουθεί το booking.com β) να σημαίνει πως όλα τα ξενοδοχεία του πλανήτη λειτουργούν όπως το δικό σου γ) να σημαίνει πως όλοι οι άνθρωποι του πλανήτη διαχειρίζονται με τον ίδιο τρόπο ευκαιρίες για απάτες που τους δίνονται
Tenshi Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Το ότι δουλεύεις σε ξενοδοχείο σε καμία περίπτωση δεν μπορεί: α) να δικαιολογήσει τα λάθη της παραπάνω διαδικασίας, που ακολουθεί το booking.com β) να σημαίνει πως όλα τα ξενοδοχεία του πλανήτη λειτουργούν όπως το δικό σου γ) να σημαίνει πως όλοι οι άνθρωποι του πλανήτη διαχειρίζονται με τον ίδιο ευκαιρίες για απάτες που τους δίνονται α)Την ίδια "λάθος" διαδικασία που ακολουθεί και η Expedia (+ affiliates) ή η Venere (+ affiliates). Προσοχή στο +affiliates, τα οποία είναι 10δες θυγατρικά υπο-site που συνεργάζονται με της εν λόγω εταιρίες. β)Στην Ρώμη ήμουν το Μάϊο.Ξενοδοχείο Medici στο ιστορικό κέντρο.Κράτηση non refundable μέσω booking.Μια χαρά είχαν λάβει το fax και το είχαν μαζί με την υπόλοιπη "αλληλογραφία" του δωματίου. γ)Γουάτ; Μιλάμε για (πρόσεξέ με) ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ δολάρια τζίρο,κάθε χρόνο,ακολουθώντας ένα κατα τ'άλλα "παρωχημένο" σύστημα.
sphinxgr Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Πόσο δύσκολο είναι να παραδεχθείς ότι η πιστωτική κάρτα έχει τη φυσική αξία του χρήματος και ΔΕΝ πρέπει να είναι προσβάσιμη στον καθένα εφόσον σου ανήκει, όπως και τα χρήματα. Αυτά τα sites κλείνουν ξενοδοχεία στο κάθε άσχετο κατσικοχώρι του πλανήτη. Επειδή το κάνουν και επειδή για λόγους προμηθειών δεν επιλέγουν το Paypall, δεν σημαίνει πως είναι κατοχυρωμένος ΠΟΤΕ και ΚΑΝΕΝΑΣ πελάτης, εκτός αν έχει prepaid
Tenshi Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Πόσο δύσκολο είναι να παραδεχθείς ότι η πιστωτική κάρτα έχει τη φυσική αξία του χρήματος και ΔΕΝ πρέπει να είναι προσβάσιμη στον καθένα εφόσον σου ανήκει, όπως και τα χρήματα. Αυτά τα sites κλείνουν ξενοδοχεία στο κάθε άσχετο κατσικοχώρι του πλανήτη. Επειδή το κάνουν και επειδή για λόγους προμηθειών δεν επιλέγουν το Paypall, δεν σημαίνει πως είναι κατοχυρωμένος ΠΟΤΕ και ΚΑΝΕΝΑΣ πελάτης, εκτός αν έχει prepaid Πουθενά δέν μείωσα την "αξία" ή την λειτουργία μιας πιστωτικής κάρτας.Πουθενά δέν έκανα νύξη οτι τα προσωπικά δεδομένα είναι δευτερευούσης σημασίας.Θα επιμείνω όμως και εγώ στο γεγονός όμως οτι βρίσκεσαι σε άρνηση.Πεισματικά αρνείσαι να καταλάβεις οτι το συγκεκριμένο σύστημα έχει υιοθετηθεί ελέω λειτουργικότητας και όχι επειδή θίγονται συμφέροντα και προμήθειες.Μίλησες για άσχετα κατσικοχώρια,θα αντικρούσω με αδαής βλάχους.Βλέπεις,ακόμα και εν έτη 2012 υπάρχουν άνθρωποι που δέν μπορούν να ανοίξουν λογαριασμό στο FB,πόσο μάλλον να φτιάξουν έναν στο paypal και να συνδέσουν και την κάρτα τους εκεί.Υπόθεση 2' για σένα και για μένα, κυκεώνας για κάποιους άλλους που είναι technologically illiterate. Ποτέ δέν είσαι κατοχυρωμένος όταν παρουσιάζεις φάτσα φόρα προσωπικά δεδομένα και ακριβώς γι' αυτό το λόγο η Booking (και κάθε booking) βάζει το ανάλογο verification στο site της (ενα κατεβατό πρωτόκολλα) προκειμένου ο πελάτης να έχει την αίσθηση (ή ψευδαίσθηση) ασφάλειας.Κατοχυρωμένος νομικά είσαι,είτε το πιστεύεις είτε όχι. Απο εκεί και πέρα βλέπω οτι επιδίδεσαι σε ένα σόου ημιμάθειας και παραλογισμού,με σαθρά επιχειρήματα που κατακρημνίζονται απο μόνα τους.Τι σημαίνει οτι ο εργαζόμενος μιας επιχείρησης είναι αφερέγγυος επειδή η κάρτα σου περνάει απο τα χέρια του;Πόσο πιο επικίνδυνος μπορεί να είναι απο έναν σερβιτόρο,έναν τεχνικό ή γιατρό, αναλόγως της περίστασης;Και στα 3 παραδείγματα εργαζομένων υπάρχουν 1000+1 τρόποι για να βρεθείς προ δυσάρεστων εκπλήξεων. Εν κατακλείδι,αν είσαι τόσο υποχόνδριος στο να δεχτείς οτι ο ήλιος εμφανίζεται εξ ανατολάς,είσαι τόσο αρνητικά προκατειλημμένος για τους ανθρώπους γύρω σου και τρέμεις στην ιδέα οτι υπάρχουν χιλιάδες τρόποι που θα μπορούσες πέσεις θύμα απάτης,συνέχισε να παίρνεις τα τηλέφωνά σου κατευθείαν στο ξενοδοχείο ή πάνε διακοπές στην θείο και τα ξαδέλφια σου.Μόνο σταμάτα εδώ αυτό το rant παραλογισμού και σώσε αξιοπρεπέστατα την βραδιά σου... 2
sphinxgr Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Πουθενά δέν μείωσα την "αξία" ή την λειτουργία μιας πιστωτικής κάρτας.Πουθενά δέν έκανα νύξη οτι τα προσωπικά δεδομένα είναι δευτερευούσης σημασίας.Θα επιμείνω όμως και εγώ στο γεγονός όμως οτι βρίσκεσαι σε άρνηση.Πεισματικά αρνείσαι να καταλάβεις οτι το συγκεκριμένο σύστημα έχει υιοθετηθεί ελέω λειτουργικότητας και όχι επειδή θίγονται συμφέροντα και προμήθειες.Μίλησες για άσχετα κατσικοχώρια,θα αντικρούσω με αδαής βλάχους.Βλέπεις,ακόμα και εν έτη 2012 υπάρχουν άνθρωποι που δέν μπορούν να ανοίξουν λογαριασμό στο FB,πόσο μάλλον να φτιάξουν έναν στο paypal και να συνδέσουν και την κάρτα τους εκεί.Υπόθεση 2' για σένα και για μένα, κυκεώνας για κάποιους άλλους που είναι technologically illiterate. Ποτέ δέν είσαι κατοχυρωμένος όταν παρουσιάζεις φάτσα φόρα προσωπικά δεδομένα και ακριβώς γι' αυτό το λόγο η Booking (και κάθε booking) βάζει το ανάλογο verification στο site της (ενα κατεβατό πρωτόκολλα) προκειμένου ο πελάτης να έχει την αίσθηση (ή ψευδαίσθηση) ασφάλειας.Κατοχυρωμένος νομικά είσαι,είτε το πιστεύεις είτε όχι. Απο εκεί και πέρα βλέπω οτι επιδίδεσαι σε ένα σόου ημιμάθειας και παραλογισμού,με σαθρά επιχειρήματα που κατακρημνίζονται απο μόνα τους.Τι σημαίνει οτι ο εργαζόμενος μιας επιχείρησης είναι αφερέγγυος επειδή η κάρτα σου περνάει απο τα χέρια του;Πόσο πιο επικίνδυνος μπορεί να είναι απο έναν σερβιτόρο,έναν τεχνικό ή γιατρό, αναλόγως της περίστασης;Και στα 3 παραδείγματα εργαζομένων υπάρχουν 1000+1 τρόποι για να βρεθείς προ δυσάρεστων εκπλήξεων. Εν κατακλείδι,αν είσαι τόσο υποχόνδριος στο να δεχτείς οτι ο ήλιος εμφανίζεται εξ ανατολάς,είσαι τόσο αρνητικά προκατειλημμένος για τους ανθρώπους γύρω σου και τρέμεις στην ιδέα οτι υπάρχουν χιλιάδες τρόποι που θα μπορούσες πέσεις θύμα απάτης,συνέχισε να παίρνεις τα τηλέφωνά σου κατευθείαν στο ξενοδοχείο ή πάνε διακοπές στην θείο και τα ξαδέλφια σου.Μόνο σταμάτα εδώ αυτό το rant παραλογισμού και σώσε αξιοπρεπέστατα την βραδιά σου... Είμαι απολύτως σίγουρος πως δεν έχεις καμία σχέση με διαδικασίες ασφαλείας, εξαπάτησης και νομικής κατοχύρωσης απέναντι σε τραπεζικούς οργανισμούς - εκδότες πιστωτικών καρτών. Πόσο μάλλον απο ασφάλεια πληροφοριακών συστημάτων. Μιλάς μόνο από τη μεριά του ξενοδόχου ο οποίος θέλει να μην χάσει την πελατεία του. Δυστυχώς όμως θα πρέπει ξεκολλήσουμε απο το μικρόκοσμο τον οποίο ζούμε και να δούμε πως υπάρχει μια κοινωνία στην οποία πρέπει να επικρατεί μια ισορροπία. Ο μοναδικός λόγος λοιπόν φίλε μου που αυτές οι εταιρίες δεν έχουν εισάγει όχι μόνο paypall αλλα και απευθείας χρέωση της πιστωτικής κάρτας, είναι απλά για λόγους επιπλέον κέρδους. Πρέπει κάποια στιγμή να αναλογιστεί όλος ο κόσμος πως η αναλογική μετάδοση δεδομένων ΕΧΕΙ ΠΕΘΑΝΕΙ. Και αν οι εταιρίες χρέωναν απευθείας τον πελάτη, στη διαδικασία που ακολουθεί ο πελάτης ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΖΕ ΤΙΠΟΤΑ. Δεν θα χρειαζόταν να γνωρίζει τίποτα παραπάνω για να ολοκληρώσει την κράτηση του. Μόνο στο κέρδος των μεσαζόντων θα άλλαζε. Το μόνο που κάνουν είναι να γράφουν απο μεριάς της ιστοσελίδας ότι έχουν τις κατάλληλες πιστοποιήσεις ώστε να είναι καλυμμένοι, ενώ αν γίνει κάτι απλά αναφέρουν: την γνωστοποίηση του ονόματός σας, της διεύθυνσης του email σας και των στοιχείων της πιστωτικής σας κάρτας για την ολοκλήρωση της κράτησής σας στο ξενοδοχείο της επιλογής σας ps Αλήθεια στο ebay όταν αγοράζω κάτι ή όταν πληρώνω το λογαριασμό τηλεφωνίας μου στο oteshop.gr μαθαίνει ποτέ η εταιρία τα πλήρη στοιχεία της πιστωτικής μου ή απλά παίρνει μόνο τα λεφτά μου? Μήπως γίνεται το ίδιο σε όλες τις εταιρίες που πουλάνε μέσω inernet? Και τι διαφορά έχει τελικά το να πω τον αριθμό της πιστωτικής που απο το κινητό απο το να τη στείλω με φαξ? Αλήθεια, μήπως ακόμα και οι ίδιες οι τράπεζες, απαγορευουν στους υπαλλήλους τους, να ζητούν τα πλήρη στοιχεία των πιστωτικών των πελατών τους, απο αυτούς?
marios_geo Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 @sphinxgr Πω πω. Καιρό είχα να ακούσω τόση ακατάσχετη μπουρδολογία. Είπα να απαντήσω σοβαρά, αλλά έβαλα ποπκορν να ακούσω τί άλλο θα πεις.
Tenshi Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Φρενοβλαβής...απλά (Δέν έχουμε δωμάτιο για εσάς κύριε). Το μόνο κοινό σημείο επαφής με την τουριστική βιομηχανία είναι το γεγονός οτι στο πορτοφόλι του βρέθηκε,τυχαία μάλλον,πιστωτική κάρτα. Τώρα να με συγχωρείτε,πάω να διπλώσω μια σαΐτα για να αποκτήσω λόγο πάνω σε θέματα αεροναυπηγικής...
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Εγώ ψάχνω τα ξενοδοχεία από το booking, κοιτάζω πάντα τις κριτικές των πελατών, και στο τέλος παίρνω τηλέφωνο στο ξενοδοχείο για την κράτηση, βάζω μία προκαταβολή στην τράπεζα και τα υπόλοιπα όταν φεύγω από το ξενοδοχείο. Αυτό για 3 λόγους: 1) Ένας τύπος από ξενοδοχείο μου είχε πει πως στο booking δίνουν ό,τι δωμάτιο περισσεύει, 2) οι τιμές είναι χαμηλότερες αν το κλείσεις μόνος γιατί το site κρατάει προμήθεια και 3) από το τηλέφωνο τους ζητάω να μου δώσουν δωμάτιο με θέα. Κάποιες αγγλίδες που έμεναν στο ξενοδοχείο μας στην Κεφαλονιά έκλεισαν από booking και έβλεπαν το πάρκινγκ και εμείς ήμασταν από την άλλη μεριά και χαζεύαμε τη Ζάκυνθο! Αυτο το συστημα περιπου εφαρμοζω και εγω,βλεπω στο σαιτ ποια ειναι τα φθηνοτερα ξενοδοχεια και κανω κρατηση μεσω τηλεφωνου. Ομως εμενα μου εχουν τυχει δυο περιπτωσεις οπου οι τιμες ηταν πιο φθηνες μεσω σαιτ. Μια φορα για Βουδαπεστη 35 ευρω στο σαιτ και πληρωσα 50 μετρητα.Και μια αλλη για Μιλανο 55 ευρω στο σαιτ και 69 πληρωσα μετρητα. Ομως ολες οι αλλες περιπτωσεις οταν πηρα τηλεφωνο ηταν ιδιες τιμες με το σαιτ,ποτε ομως φθηνοτερα. Υποψιν οτι ταξιδευω παντα με αμαξι και γι αυτο διαλεγω ξενοδοχεια οπου ειναι εκτος κεντρου,οπου υπαρχει ευκολο παρκινγκ και ειναι και φθηνοτερα απο τα ξενοδοχεια που ειναι στο κεντρο Σε αυτα τα ξενοδοχεια,υπαρχουν παντα ελευθερα δωματια,ασχετα αν γραφει στο σαιτ,οτι υπαρχει μονο ενα. Πιστευω οτι αυτο που γραφει το σαιτ,οτι εχουν μεινει ελευθερα μονο ενα-δυο δωματια κλπ,ειναι μουφα και το κανουν για να βιαστεις να κλεισεις το δωματιο.
marios_geo Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Μου κάνει τεράστια εντύπωση, πως σε ένα τεχνολογικό site υπάρχουν τόσο τεχνοφοβικοι. Το γεγονός ότι πρέπει να δαπανήσεις τόσες ώρες να πας στην τράπεζα, για να πληρώσεις προκαταβολή για ένα δωμάτιο, τη στιγμή που με ένα κλικ ξεμπρεδευεις, μου είναι αδιανόητο. ΕπΙσης, από όσο ξέρω, το booking (και κάθε υπηρεσία) δεν κλείνει όλο το ξενοδοχείο. Κάνει συμφωνία για κάποια δωμάτια, και αυτά διαχειρίζεται. Δεν είμαι μουφα το τελευταίο δωμάτιο, απλά αυτοί δεν έχουν άλλο. Χρησιμοποιώ χρόνια τώρα αυτές τις υπηρεσίες, σε όλα τα μέρη του κόσμου χωρίς κανένα πρόβλημα. Οι τιμές είναι πάντοτε φθηνότερες από ότι αν πάρεις τηλέφωνο.
sphinxgr Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Ξαναλέω, το τελικό αποτέλεσμα για το μέσο χρήστη είναι εξαιρετικό. Αν αναλύσει όμως κάποιος κάθε βήμα της διαδικασίας, έχει κενά ασφαλείας που σκόπιμα δεν έχουν καλυφθεί. Αν θέλει κάποιος να απαντήσει εμπεριστατωμένα πάνω σε αυτό, γιατί είναι λάθος η άποψη μου, έχει καλώς. Τωρα να μιλάμε γενικά για την υπηρεσία, για τις τιμές που δίνει και την ευκολία χρήσης της, κανείς δεν λέει το αντίθετο. Την έχω χρησιμοποιήσει δεκάδες φορές, προφανώς εξαιτίας των παραπάνω, τα κενά ασφαλείας όμως είναι τεράστια και απαράδεκτα. Με αυτά που γράφετε εσείς, απλά θεωρείτε πως το να έχει την πιστωτική σας ο οποιοσδήποτε άγνωστος, δεν είναι κακό. Αν το πιστεύετε πράγματι, θα χαρώ να μου στείλετε τους αριθμού σας με ΠΜ. Δεν είναι κακό άλλωστε και δεν εγκυμονεί κινδύνους. Έτσι δεν είναι?
marios_geo Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 @sphinxgr Συνεχίζεις την μπουρδολογία σου. 3 χρόνια εδώ στις ΗΠΑ, δεν έχω χρησιμοποιήσει ούτε μια φορά μετρητά. Δίνω την πιστωτική σε παρκόμετρα, στα bar (όπου αφήνεις την κάρτα σου στην σερβιτόρα, το λεγόμενο tab), supermatket ... Ξενοδοχεία, αυτοκίνητα ενοικίασης, πτήσεις μόνο με κάρτα. Δεν έγινε ποτέ τίποτα. Για φανατικό θεατή του Χαρδαβέλα σε κόβω.
sphinxgr Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 @sphinxgr Δεν έγινε ποτέ τίποτα. Όντος η απάντηση σου ήταν εμπεριστατωμένη. Δεν βλέπω όμως την πιστωτική σου να μου έχει σταλεί με μήνυμα. Αφού δεν έγινε ποτέ κάτι, δεν μπορεί να γίνει και τώρα... Εσύ το υποστηρίζεις άλλωστε Και για να κλείσω το θέμα από μεριάς μου, γιατί δεν υπάρχει κανένας λόγος να πείσω κάποιους για πράγματα τα οποία με πληρώνουν να αναλύω: α) στο εστιατόριο η κάρτα κανονικά χρεώνεται μπροστά σου με ασύρματο μηχάνημα. Κανείς δεν έρχεται σε επαφή με τα στοιχεία σου ώστε να έχει τη δυνατότητα να τα καταγράψει. β) Στις αγορές σε φυσικά καταστήματα το ίδιο γ) σε διαδικτυακές ιστοσελίδες, η χρέωση γίνεται απευθείας στην κάρτα σου χωρίς να έρχεται κανείς σε επαφή με τα στοιχεία της. Για αυτό γίνεται απευθείας σύνδεση με τράπεζα ε) Στους λογαριασμούς που αποστέλλονται στο σπίτι πάντα φαίνονται μόνο συγκεκριμένα ψηφία της πιστωτικής ώστε να μην έχει δυνατότητα να τα υποκλέψει κάποιος. στ)Στο booking η κάρτα πριν χρεωθεί γνωστοποιείται σε άγνωστους ανθρώπους με τα πλήρη στοιχεία σου και τη δυνατότητα να υποκλαπεί και να χρεωθεί απο τον οποιονδήποτε. Αυτά τα στοιχεία ΔΕΝ καταστρέφονται και υπάρχουν σε έντυπη μορφή όπου χρειάζεται επειπλέον διαδικασία φυσικής καταστροφής τους. Αυτό ονομάζεται κενό ασφαλείας. Είναι ο αδύναμος κρίκος στην αλυσίδα. Το μαθαίνεις μόνο όταν το πάθεις ή μόνο αν το επάγγελμα σου είναι η ασφάλεια πληροφοριακών συστημάτων... Καλή θέαση με τον Χαρδαβέλα λοιπόν
marios_geo Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Ας συνεχίσω και εγώ την τρομολαγνεία... Και που το ξες ότι γίνεται η χρέωση ασύρματα, και ο ιδιοκτήτης απλά δεν έχει κάνει μαιμουδιά;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα