panther_512 Δημοσ. 22 Απριλίου 2014 Δημοσ. 22 Απριλίου 2014 Dragon Age: Inquisition – ‘Inquisitor’ Gameplay Trailer Released, Launch Date Unveiled October 7th Mακάρι να είναι κάτι καλό, στα χνάρια του Οrigins. Το καλάθι μου παραμένει μικρό. 1
KYRIAKOS_GKLEZAKOS Δημοσ. 22 Απριλίου 2014 Δημοσ. 22 Απριλίου 2014 Ειδα καλα οτι εκανε κωλοτουμπα σε καποιο σημειο;
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 23 Απριλίου 2014 Moderators Δημοσ. 23 Απριλίου 2014 Aπό γραφικά και παρουσίαση πάει καλά. ΕΑ of course.
rowain Δημοσ. 23 Απριλίου 2014 Δημοσ. 23 Απριλίου 2014 Frostbite 3 τρέλανέ μας!! Να τι θα παίζουμε μέχρι να βγει το The Witcher 3 2
Tobajara Δημοσ. 1 Μαΐου 2014 Δημοσ. 1 Μαΐου 2014 Ελαφρώς off topic, αλλά έβαλα μετά από χρόνια το Dragon Age 2 με όλα τα DLC κλπ. Δύο πράγματα είχα στο νου μου, να φτιάξω saves για import εν όψει του Dragon Age 3 και να δω αν στην πορεία είχε αλλάξει η άποψή μου για το παιχνίδι, αν το είχα αδικήσει, αν ήταν ευχάριστο ή εν πάσει περιπτώσει αντεχόταν. Μπα... Η πιο χάλια party based μάχη που θυμάμαι, τραγικές επιλογές, νερόβραστο party. Εγκληματικό το να μη μπορείς να κάνεις queue τις ενέργειές σου, νιώθω να μην έχω κανέναν έλεγχο σε hard, ενώ προκαλεί πάρα πολλά προβλήματα σε combos (όποιος θυμάται τα shatter + cone of cold ή τα πιο περίπλοκα combos με spirit magic καταλαβαίνει). Τα γραφικά και οι χώροι πάντως μου αρέσουν αρκετά. Το animation είναι της πλάκας - έφτιαξα female rogue που περπατάει σαν ξεβιδωμένη κουνώντας τα καπούλια της, ενώ κούνησα το κεφάλι όταν στην ταβέρνα που παρήγγειλε κρασί είδα το ίδιο ακριβώς animation με του Mass Effect 2 - 3 (asset recycling ftw). Ο κόσμος, το lore κλπ παραμένει γοητευτικός και ελκυστικός αλλά δεν έχω το χρόνο αυτό τον καιρό να γλείφω κάθε πέτρα ψάχνοντας interactive points. Κατά τα άλλα...κλασσικότατες προς το αρνητικό σχεδιαστικές επιλογές Bioware που θα χαρακτήριζα πια αναχρονιστικές. Έριξα μια ματιά στον εξοπλισμό από DLC και αποφάσισα να μην τον ακουμπήσω καν, γιατί μου φάνηκε πως θα άλλαζε την ισορροπία του τίτλου. Κοντολογίς, τα ίδια χάλια.
Chris2756 Δημοσ. 4 Μαΐου 2014 Δημοσ. 4 Μαΐου 2014 Τι νόημα έχει να βγει ένα παλιό παιχνίδι με ωραία γραφικά; το ζήτημα είναι να βγάλουν ένα παιχνίδι καλύτερο από το Baldur's gate και το κάθε baldur's gate από την αρχή Σωστα, αλλα οπως εχουμε δει δεκαπεντε χρονια μετα, μονο σε θεμα γραφικων καλλιτερευουν τα rpg games, Σε στορυ,επιλλογιες,γκειμπλευ, διαρκεια κτλ δυστοιχως γινονται φτωχοτερα. 2
Tobajara Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Χάζευα στη Dragon Age Wiki και έριξα μια ματιά στους σεναριογράφους της σειράς. Αυτό που έμαθα δε με χαροποίησαν... Lead writer της σειράς είναι ο David Gaider, που έγραψε ανάμεσα σε άλλα τους ρόλους των Alistair και Morrigan (καθώς και τον Anders στο Awakening), ενώ σημαντικό ρόλο στο Origins και το απίστευτα πρόχειρο Awakening έπαιξε και η Sheryl Chee (έγραψε τους ρόλους της Wynne, του Ohgren, της Sigrun και του πιο διασκεδαστικού χαρακτήρα στο Dragon Age 2, της Isabella). Ένα άλλο όνομα είναι η Mary Kirby, που έγραψε τον αγαπημένο μου Sten, το Loghain και από το DA2 το Varric (επίσης καλός χαρακτήρας που θα τον συνεχίσει και στο DA 3) και τη Merril που ανάθεμα και αν την έχω χρησιμοποιήσει ποτέ. Ανάμεσα στους συγγραφείς του Origins εμφανίζεται και το όνομα της γνωστής και μη εξαιρετέας Jennifer Hepler, της γυναίκας που ξεσήκωσε όλους τους φίλους της Bioware με μια συνέντευξή της που απαξίωνε τα video games και δήλωνε πως "δεν της αρέσουν" "και βαριέται να κάθεται να παίζει, θέλει μόνο να βλέπει την ιστορία και με βάση αυτό γράφει" (google is your friend, υπάρχει άφθονο υλικό). Ο ρόλος της Hepler στο Origins αφορούσε την Orzammar, το Paragon of her kind/ Anvil of the Void quest και ένα από τα εισαγωγικά story. Δεν είχε αναλάβει κάποιο χαρακτήρα και στα παραπάνω συνεργαζόταν με έναν άλλο. Επίσης... Hepler was also responsible for training and mentoring junior writers and new team members. She designed and standardized process and documentation for all stages of plot development, from pitching through final review. Στο Dragon Age 2 αναβαθμίστηκε αναλαμβάνοντας να γράψει πολλούς χαρακτήρες (τον Anders και τη Bethany ανάμεσά τους), ενώ το κερασάκι έρχεται στο 3... Jennifer was the "second-in-command" to leader writer David Gaider. She wrote 3 large (15,000-word +) critical path plots and one major follower and romance character. She also oversaw a team of four writers to prototype and design playable races. Hepler was responsible for training and mentoring junior writers and new team members Κοντολογίς, ένα πρόσωπο που (πέρα από το τι έχει πει στο παρελθόν, που είναι άποψή της σε τελική ανάλυση) που έχει συνδεθεί με ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΓΡΑΨΙΜΟ στη σειρά και έναν από τους βασικούς λόγους του το Dragon Age 2 είναι τόσο αδιάφορο , που όσο περισσότερο ανακατεύεται τόσο περισσότερο πέφτει η ποιότητα γραφής, έχει ακόμα πιο αναβαθμισμένο ρόλο στο Dragon Age 3. Ήτανε στραβό το κλίμα, το έφαγε κι ο γάιδαρος. Πετάξτε έξω τη φώκια. 1
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Moderators Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Θα δείξει, δεν κρατάω μεγάλο καλάθι, αλλά δεν είχα παίξει και το 2 εκτός του demo του.
chek2fire Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Πάντως σε μένα το story του πρώτου μου άρεσε αρκετά. Τώρα με το 2 δεν είχα ασχοληθεί καθόλου.
Chris2756 Δημοσ. 7 Μαΐου 2014 Δημοσ. 7 Μαΐου 2014 Χάζευα στη Dragon Age Wiki και έριξα μια ματιά στους σεναριογράφους της σειράς. Αυτό που έμαθα δε με χαροποίησαν... Lead writer της σειράς είναι ο David Gaider, που έγραψε ανάμεσα σε άλλα τους ρόλους των Alistair και Morrigan (καθώς και τον Anders στο Awakening), ενώ σημαντικό ρόλο στο Origins και το απίστευτα πρόχειρο Awakening έπαιξε και η Sheryl Chee (έγραψε τους ρόλους της Wynne, του Ohgren, της Sigrun και του πιο διασκεδαστικού χαρακτήρα στο Dragon Age 2, της Isabella). Ένα άλλο όνομα είναι η Mary Kirby, που έγραψε τον αγαπημένο μου Sten, το Loghain και από το DA2 το Varric (επίσης καλός χαρακτήρας που θα τον συνεχίσει και στο DA 3) και τη Merril που ανάθεμα και αν την έχω χρησιμοποιήσει ποτέ. Ανάμεσα στους συγγραφείς του Origins εμφανίζεται και το όνομα της γνωστής και μη εξαιρετέας Jennifer Hepler, της γυναίκας που ξεσήκωσε όλους τους φίλους της Bioware με μια συνέντευξή της που απαξίωνε τα video games και δήλωνε πως "δεν της αρέσουν" "και βαριέται να κάθεται να παίζει, θέλει μόνο να βλέπει την ιστορία και με βάση αυτό γράφει" (google is your friend, υπάρχει άφθονο υλικό). Ο ρόλος της Hepler στο Origins αφορούσε την Orzammar, το Paragon of her kind/ Anvil of the Void quest και ένα από τα εισαγωγικά story. Δεν είχε αναλάβει κάποιο χαρακτήρα και στα παραπάνω συνεργαζόταν με έναν άλλο. Επίσης... Hepler was also responsible for training and mentoring junior writers and new team members. She designed and standardized process and documentation for all stages of plot development, from pitching through final review. Στο Dragon Age 2 αναβαθμίστηκε αναλαμβάνοντας να γράψει πολλούς χαρακτήρες (τον Anders και τη Bethany ανάμεσά τους), ενώ το κερασάκι έρχεται στο 3... Jennifer was the "second-in-command" to leader writer David Gaider. She wrote 3 large (15,000-word +) critical path plots and one major follower and romance character. She also oversaw a team of four writers to prototype and design playable races. Hepler was responsible for training and mentoring junior writers and new team members Κοντολογίς, ένα πρόσωπο που (πέρα από το τι έχει πει στο παρελθόν, που είναι άποψή της σε τελική ανάλυση) που έχει συνδεθεί με ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΓΡΑΨΙΜΟ στη σειρά και έναν από τους βασικούς λόγους του το Dragon Age 2 είναι τόσο αδιάφορο , που όσο περισσότερο ανακατεύεται τόσο περισσότερο πέφτει η ποιότητα γραφής, έχει ακόμα πιο αναβαθμισμένο ρόλο στο Dragon Age 3. Ήτανε στραβό το κλίμα, το έφαγε κι ο γάιδαρος. Πετάξτε έξω τη φώκια. Δεν εχεις κι αδηκο, οσον αφορα τη φωκια. Αλλα μηρως ειναι το μοναδικο αχρηστο ατομο σε μια δουλεια. Μπορει ναναι και γκομενα του διευθηντη και γι αυτο την κρατανε. Θελω να επισημανω οτι η ιστορια και η πλοκη στα origins και awakening μου αρεσαν, βεβαια πολυ καλλιτερη η ιστορια, η πλοκη και η διαρκεια σε παλαιοτερο παιχνιδι ιδιου στυλ της bioware το NWN2. Για το DA2, μαλλον expantion το χαρακτηριζω, δεν με χαλασε τοσο το σεναριο, οσο ο μικρος κοσμος του, Αν εξαιρεσουμε την πολη, ειναι ενα σπιτι και μια σπηλια, που αλλαζοντας την εισοδο η προσθαφεροντας ενα δωματιο, χρησιμοποιουνται για να δειξουν διαφορετικες τοποθεσιες. Επισης η μικρη επιλλογη στον ηρωα. Μονο human, fighter,mage η rogue. Kαι τα abilities τυφλοσουρτης STR,MANA,CUN αντιστοιχα. Σαν στορυ ενταξει δεν περνει και το οσκαρ αλλα τρωγεται. Το βασικο λαθος ειναι οτι σε οδηγει το παιχνιδι αντι να το οδηγεις εσυ. Ενταξη το αγορασα και το εχω, λογω της σειρας και θεωρω το origins με το expantion του, ολοκληρομενο, κλασσικο rpg, αλλα το 2 με τιποτα. Ελπιζω το τριτο ναναι τουλαχιστον στα επιπεδα του πρωτου.
xavier Δημοσ. 7 Μαΐου 2014 Δημοσ. 7 Μαΐου 2014 λιγο που googlara η τυπισα, εφυγε πριν κανα χρονο απο τη bioware
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα