Προς το περιεχόμενο

Dragon Age III: Inquisition


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ελαφρώς off topic, αλλά έβαλα μετά από χρόνια το Dragon Age 2 με όλα τα DLC κλπ. Δύο πράγματα είχα στο νου μου, να φτιάξω saves για import εν όψει του Dragon Age 3 και να δω αν στην πορεία είχε αλλάξει η άποψή μου για το παιχνίδι, αν το είχα αδικήσει, αν ήταν ευχάριστο ή εν πάσει περιπτώσει αντεχόταν.

 

Μπα...

 

Η πιο χάλια party based μάχη που θυμάμαι, τραγικές επιλογές, νερόβραστο party. Εγκληματικό το να μη μπορείς να κάνεις queue τις ενέργειές σου, νιώθω να μην έχω κανέναν έλεγχο σε hard, ενώ προκαλεί πάρα πολλά προβλήματα σε combos (όποιος θυμάται τα shatter + cone of cold ή τα πιο περίπλοκα combos με spirit magic καταλαβαίνει). Τα γραφικά και οι χώροι πάντως μου αρέσουν αρκετά. Το animation είναι της πλάκας - έφτιαξα female rogue που περπατάει σαν ξεβιδωμένη κουνώντας τα καπούλια της, ενώ κούνησα το κεφάλι όταν στην ταβέρνα που παρήγγειλε κρασί είδα το ίδιο ακριβώς animation με του Mass Effect 2 - 3 (asset recycling ftw). Ο κόσμος, το lore κλπ παραμένει γοητευτικός και ελκυστικός αλλά δεν έχω το χρόνο αυτό τον καιρό να γλείφω κάθε πέτρα ψάχνοντας interactive points. Κατά τα άλλα...κλασσικότατες προς το αρνητικό σχεδιαστικές επιλογές Bioware που θα χαρακτήριζα πια αναχρονιστικές. Έριξα μια ματιά στον εξοπλισμό από DLC και αποφάσισα να μην τον ακουμπήσω καν, γιατί μου φάνηκε πως θα άλλαζε την ισορροπία του τίτλου.

 

Κοντολογίς, τα ίδια χάλια.

Δημοσ.

Τι νόημα έχει να βγει ένα παλιό παιχνίδι με ωραία γραφικά; το ζήτημα είναι να βγάλουν ένα παιχνίδι καλύτερο από το Baldur's gate και το κάθε baldur's gate από την αρχή

    Σωστα, αλλα οπως εχουμε δει δεκαπεντε χρονια μετα, μονο σε θεμα γραφικων καλλιτερευουν τα rpg games, Σε στορυ,επιλλογιες,γκειμπλευ, διαρκεια κτλ δυστοιχως γινονται φτωχοτερα.

  • Like 2
Δημοσ.

Χάζευα στη Dragon Age Wiki και έριξα μια ματιά στους σεναριογράφους της σειράς. Αυτό που έμαθα δε με χαροποίησαν...

 

Lead writer της σειράς είναι ο David Gaider, που έγραψε ανάμεσα σε άλλα τους ρόλους των Alistair και Morrigan (καθώς και τον Anders στο Awakening), ενώ σημαντικό ρόλο στο Origins και το απίστευτα πρόχειρο Awakening έπαιξε και η Sheryl Chee (έγραψε τους ρόλους της Wynne, του Ohgren, της Sigrun και του πιο διασκεδαστικού χαρακτήρα στο Dragon Age 2, της Isabella). Ένα άλλο όνομα είναι η Mary Kirby, που έγραψε τον αγαπημένο μου Sten, το Loghain και από το DA2 το Varric (επίσης καλός χαρακτήρας που θα τον συνεχίσει και στο DA 3) και τη Merril που ανάθεμα και αν την έχω χρησιμοποιήσει ποτέ.

 

Ανάμεσα στους συγγραφείς του Origins εμφανίζεται και το όνομα της γνωστής και μη εξαιρετέας Jennifer Hepler, της γυναίκας που ξεσήκωσε όλους τους φίλους της Bioware με μια συνέντευξή της που απαξίωνε τα video games και δήλωνε πως "δεν της αρέσουν" "και βαριέται να κάθεται να παίζει, θέλει μόνο να βλέπει την ιστορία και με βάση αυτό γράφει" (google is your friend, υπάρχει άφθονο υλικό). Ο ρόλος της Hepler στο Origins αφορούσε την Orzammar, το Paragon of her kind/  Anvil of the Void quest και ένα από τα εισαγωγικά story. Δεν είχε αναλάβει κάποιο χαρακτήρα και στα παραπάνω συνεργαζόταν με έναν άλλο. Επίσης...

 

Hepler was also responsible for training and mentoring junior writers and new team members. She designed and standardized process and documentation for all stages of plot development, from pitching through final review.

 

Στο Dragon Age 2 αναβαθμίστηκε αναλαμβάνοντας να γράψει πολλούς χαρακτήρες (τον Anders και τη Bethany ανάμεσά τους), ενώ το κερασάκι έρχεται στο 3...

 

Jennifer was the "second-in-command" to leader writer David Gaider. She wrote 3 large (15,000-word +) critical path plots and one major follower and romance character. She also oversaw a team of four writers to prototype and design playable races. Hepler was responsible for training and mentoring junior writers and new team members

 

Κοντολογίς, ένα πρόσωπο που (πέρα από το τι έχει πει στο παρελθόν, που είναι άποψή της σε τελική ανάλυση) που έχει συνδεθεί με ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΓΡΑΨΙΜΟ στη σειρά και έναν από τους βασικούς λόγους του το Dragon Age 2 είναι τόσο αδιάφορο , που όσο περισσότερο ανακατεύεται τόσο περισσότερο πέφτει η ποιότητα γραφής, έχει ακόμα πιο αναβαθμισμένο ρόλο στο Dragon Age 3.

 

Ήτανε στραβό το κλίμα, το έφαγε κι ο γάιδαρος. Πετάξτε έξω τη φώκια.

  • Like 1
Δημοσ.

Πάντως σε μένα το story του πρώτου μου άρεσε αρκετά. Τώρα με το 2 δεν είχα ασχοληθεί καθόλου. 

Δημοσ.

Χάζευα στη Dragon Age Wiki και έριξα μια ματιά στους σεναριογράφους της σειράς. Αυτό που έμαθα δε με χαροποίησαν...

 

Lead writer της σειράς είναι ο David Gaider, που έγραψε ανάμεσα σε άλλα τους ρόλους των Alistair και Morrigan (καθώς και τον Anders στο Awakening), ενώ σημαντικό ρόλο στο Origins και το απίστευτα πρόχειρο Awakening έπαιξε και η Sheryl Chee (έγραψε τους ρόλους της Wynne, του Ohgren, της Sigrun και του πιο διασκεδαστικού χαρακτήρα στο Dragon Age 2, της Isabella). Ένα άλλο όνομα είναι η Mary Kirby, που έγραψε τον αγαπημένο μου Sten, το Loghain και από το DA2 το Varric (επίσης καλός χαρακτήρας που θα τον συνεχίσει και στο DA 3) και τη Merril που ανάθεμα και αν την έχω χρησιμοποιήσει ποτέ.

 

Ανάμεσα στους συγγραφείς του Origins εμφανίζεται και το όνομα της γνωστής και μη εξαιρετέας Jennifer Hepler, της γυναίκας που ξεσήκωσε όλους τους φίλους της Bioware με μια συνέντευξή της που απαξίωνε τα video games και δήλωνε πως "δεν της αρέσουν" "και βαριέται να κάθεται να παίζει, θέλει μόνο να βλέπει την ιστορία και με βάση αυτό γράφει" (google is your friend, υπάρχει άφθονο υλικό). Ο ρόλος της Hepler στο Origins αφορούσε την Orzammar, το Paragon of her kind/  Anvil of the Void quest και ένα από τα εισαγωγικά story. Δεν είχε αναλάβει κάποιο χαρακτήρα και στα παραπάνω συνεργαζόταν με έναν άλλο. Επίσης...

 

Hepler was also responsible for training and mentoring junior writers and new team members. She designed and standardized process and documentation for all stages of plot development, from pitching through final review.

 

Στο Dragon Age 2 αναβαθμίστηκε αναλαμβάνοντας να γράψει πολλούς χαρακτήρες (τον Anders και τη Bethany ανάμεσά τους), ενώ το κερασάκι έρχεται στο 3...

 

Jennifer was the "second-in-command" to leader writer David Gaider. She wrote 3 large (15,000-word +) critical path plots and one major follower and romance character. She also oversaw a team of four writers to prototype and design playable races. Hepler was responsible for training and mentoring junior writers and new team members

 

Κοντολογίς, ένα πρόσωπο που (πέρα από το τι έχει πει στο παρελθόν, που είναι άποψή της σε τελική ανάλυση) που έχει συνδεθεί με ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΓΡΑΨΙΜΟ στη σειρά και έναν από τους βασικούς λόγους του το Dragon Age 2 είναι τόσο αδιάφορο , που όσο περισσότερο ανακατεύεται τόσο περισσότερο πέφτει η ποιότητα γραφής, έχει ακόμα πιο αναβαθμισμένο ρόλο στο Dragon Age 3.

 

Ήτανε στραβό το κλίμα, το έφαγε κι ο γάιδαρος. Πετάξτε έξω τη φώκια.

     Δεν εχεις κι αδηκο, οσον αφορα τη φωκια. Αλλα μηρως ειναι το μοναδικο αχρηστο ατομο σε μια δουλεια. Μπορει ναναι και γκομενα του διευθηντη και γι αυτο την κρατανε. Θελω να επισημανω οτι η ιστορια και η πλοκη στα origins και awakening μου αρεσαν, βεβαια πολυ καλλιτερη η ιστορια, η πλοκη και η διαρκεια σε παλαιοτερο παιχνιδι ιδιου στυλ της bioware το NWN2. Για το DA2, μαλλον expantion το χαρακτηριζω, δεν με χαλασε τοσο το σεναριο, οσο ο μικρος κοσμος του, Αν εξαιρεσουμε την πολη, ειναι ενα σπιτι και μια σπηλια, που αλλαζοντας την εισοδο η προσθαφεροντας ενα δωματιο, χρησιμοποιουνται για να δειξουν διαφορετικες τοποθεσιες. Επισης η μικρη επιλλογη στον ηρωα. Μονο human, fighter,mage η rogue. Kαι τα abilities τυφλοσουρτης STR,MANA,CUN αντιστοιχα. Σαν στορυ ενταξει δεν περνει και το οσκαρ αλλα τρωγεται. Το βασικο λαθος ειναι οτι σε οδηγει το παιχνιδι αντι να το οδηγεις εσυ. Ενταξη το αγορασα και το εχω, λογω της σειρας και θεωρω το origins με το expantion του, ολοκληρομενο, κλασσικο rpg, αλλα το 2 με τιποτα. Ελπιζω το τριτο ναναι τουλαχιστον στα επιπεδα του πρωτου.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...