Προς το περιεχόμενο

Dragon Age III: Inquisition


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπορει καποιος να μου στειλει ενα save απο το keep ? Αν ναι ας μου στειλει ενα pm :P

 

edit: Ακυρο μου εδωσε φιλος να μπω απτο account του :P

Επεξ/σία από Sakiz105
  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

<p>* SPOILER *</p>

 

Τελικά την βρήκα την άκρη. Οποίος το χρειάζεται πμ.

 

Τέλος με κουράσε το παιχνίδι δυστυχώς. Ωραία ατμόσφαιρα και γραφικά με κούρασαν τόσες μάχες κάπως ίδιες και ανούσιες.

 

Αποστολή από το GT-I9100 με τη χρήση Insomnia App

Δημοσ.

είμαι στα hinderlands.... μέχρι στιγμής απογοητευτικά πολύ... δεν θυμίζει ΚΑΘΌΛΟΥ dragon age.... πολύ shallow* το story... ελπίζω να πάει καλύτερα μετά.... παίζω με χειριστήριο χ-μποξ στο pc και αυτό που ολα γινόνται 100 ΠΡΆΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ πλήκτρο "Α" μου σπάει τα νευρά

 

 

η επιρροή των consoles στο game ( α και ξέχασα: ΚΑΙ ΤΩΝ MMO) είναι τραγικά εμφανής......ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΕΣ ΚΟΝΣΟΛΕΣ

 

 

ουφ τα είπα και ξαλάφρωσα.

Δημοσ.

ουπς το διόρθωσα,

 

Very well.

 

Κάνε τον κόπο πάντως να αφήσεις το Story να προχωρήσει και άλλο πριν βγάλεις συμπεράσματα. Δεν έχεις παίξει τπτ ακόμη.

Δημοσ.

είμαι στα hinderlands.... μέχρι στιγμής απογοητευτικά πολύ... δεν θυμίζει ΚΑΘΌΛΟΥ dragon age.... πολύ shallow* το story... ελπίζω να πάει καλύτερα μετά.... παίζω με χειριστήριο χ-μποξ στο pc και αυτό που ολα γινόνται 100 ΠΡΆΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ πλήκτρο "Α" μου σπάει τα νευρά

 

 

η επιρροή των consoles στο game ( α και ξέχασα: ΚΑΙ ΤΩΝ MMO) είναι τραγικά εμφανής......ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΕΣ ΚΟΝΣΟΛΕΣ

 

 

ουφ τα είπα και ξαλάφρωσα.

Πολυ μακρια εισαι ρε συ.Σε λιγο τερματιζεις.Καλα εκανες και εβγαλες συμπερασμα για το story μιας και εισαι εκει

  • Like 3
Δημοσ.

Dragon Age: Inquisition – PC Patch #3 Detailed

 

 

 

Dragon Age: Inquisition – PC Patch 3 Changelog:

 

General

 

-Added key binding that allows players to walk.
-Added mouse cursor scaling.
-Fixed issue that could result in the mouse getting stuck in mouse-look mode when players alt-tabbed out of the game in full-screen mode.
-Fixed display bars to correctly reflect items that alter maximum health.

 

Single-Player

 

-Changed party banter system to be less random to prevent extra-long periods where no conversations would occur.
-Fixed issue that could result in one of Dorian’s conversations not being available for some players.
-Fixed issue that could result in a cutscene not firing for Dorian’s plot when players enter the Gull and Lantern.
-Fixed issue that could result in Sera’s Verchiel plot being broken.
-Fixed issue with the demon that could spawn during Solas’s personal quest.
-Changed Tactical Camera so that it no longer re-centers when the player changes party members.
-Fixed exploit that allowed for infinite influence.
-Fixed issue that allowed players to exploit their gold value in single-player mode.
-Fixed allied mage AI so they did not dispel targets that the player had frozen.
-Fixed issue that caused the bar displaying armor rating to not update correctly for crafted gear.
-Fixed issue that caused extra potions granted by items to be lost when players return to Skyhold.
-Fixed issue that caused Mind Blast’s upgrade, Fortifying Blast, to not provide additional barrier.
-Fixed issue that could result in the opt-in conversation UI continuing to be displayed if players opted out very quickly as the UI was starting to be displayed.
-Fixed issue that could result in the world map being permanently displayed in the Storm Coast.
-Fixed issue that could result in being unable to switch party members after looting.
-Fixed issue that could result in party members not following orders to revive a party member in Tactical Camera mode.
-Fixed issue that could result in people being unable to discover all the regions in the Exalted Plains.
-Fixed issue that could cause dragons to become unresponsive.
-Fixed issue that would cause dragons to freeze during their roar.
-Fixed issue that could cause some conversations to be “hitchy.”
-Fixed issue that could cause Varric’s legs to do odd things in some opt-in conversations.
-Fixed Masterwork Prowler Armor so it no longer distorts on certain characters.
-Fixed issue that could cause Harmon to disappear in certain circumstances.
-Fixed a few non-herb crafting materials that were showing up in the Herbs section of the inventory. They are now correctly in the Other section.

 

Multiplayer

 

-Enabled push-to-talk functionality in the multiplayer end of match screen.
-Enabled push-to-talk in the multiplayer armor upgrade menu.
-Fixed issue where changing multiplayer match settings would take effect without confirming changes.
-Fixed issue that could result in players entering multiplayer matches without any mapped abilities in certain circumstances.
-Fixed case that could cause keys to not drop in multiplayer mode.
-Fixed issue that would cause the potion mapped to the first slot to also be used when pushing the 9 key in multiplayer mode.
-Fixed issue that would cause the camera to spin at the end of a multiplayer match and not display the end of match screen.
-Fixed issue in multiplayer mode that would result in the healing portion of Rampage to stop working in certain circumstances.
-Tuned Strength of Spirits to be more useful in multiplayer mode.
-Tweaked the balance of the Demon Commander in multiplayer mode.
-Fixed issue that could result in items not displaying their cards when chests are opened in multiplayer mode.
-Fixed issue that could cause pots to respawn in certain circumstances in multiplayer mode.

 

 

Δημοσ.

Α ναι.

 

Ένα exploit που μπορεί να φανεί πολύ πολύ χρήσιμο.

 

Αν ένα container μείνει με περιεχόμενο όταν ο παίκτης φύγει από την περιοχή (αν δεν το αδειάσει κοινώς) την επόμενη φορά ξαναγεμίζει. Το τι θα περιέχει είναι γενικά τυχαίο με κάποιες παραμέτρους (πχ 2 αντικείμενα χαμηλής αξίας tier 1 και ένα αντικείμενο μέτριας tier 2). Αν υπάρχει κάποιο scripted αντικείμενο στο μπαούλο, αυτό θα συνεχίσει να εμφανίζεται κάθε φορά (πχ unique).

 

Τώρα.

 

Ακόμα και το πιο φτηνιάρικο αντικείμενο να μείνει σε container με epic loot, την επόμενη φορά θα βγουν κανονικά όλα τα scripted και rolled τα high value αντικείμενα. Το καλύτερο σημείο για κάτι τέτοιο είναι οι elemental σπηλιές στη Forbidden Oasis, αυτές που ξεκλειδώνουν με τα shards, επειδή δίνουν elemental resist belts και essence crafting materials. Απέκτησα πολλά tier 3 crafting essenses και unique resist belts απλά αφήνοντας κάτι μέσα στα φέρετρα.

 

Μπορώ να επιβεβαιώσω πως το ίδιο ισχύει για drops, containers και γενικά οτιδήποτε περιέχει αντικείμενα.

 

FOR LOOT!!!

  • Like 2
Δημοσ.

Πολυ μακρια εισαι ρε συ.Σε λιγο τερματιζεις.Καλα εκανες και εβγαλες συμπερασμα για το story μιας και εισαι εκει

Του DA:origins το στορυ σε κρατούσε καθηλωμένο απο την αρχή....

Δημοσ.

Α ναι.

 

Ένα exploit που μπορεί να φανεί πολύ πολύ χρήσιμο.

 

Αν ένα container μείνει με περιεχόμενο όταν ο παίκτης φύγει από την περιοχή (αν δεν το αδειάσει κοινώς) την επόμενη φορά ξαναγεμίζει. Το τι θα περιέχει είναι γενικά τυχαίο με κάποιες παραμέτρους (πχ 2 αντικείμενα χαμηλής αξίας tier 1 και ένα αντικείμενο μέτριας tier 2). Αν υπάρχει κάποιο scripted αντικείμενο στο μπαούλο, αυτό θα συνεχίσει να εμφανίζεται κάθε φορά (πχ unique).

 

Τώρα.

 

Ακόμα και το πιο φτηνιάρικο αντικείμενο να μείνει σε container με epic loot, την επόμενη φορά θα βγουν κανονικά όλα τα scripted και rolled τα high value αντικείμενα. Το καλύτερο σημείο για κάτι τέτοιο είναι οι elemental σπηλιές στη Forbidden Oasis, αυτές που ξεκλειδώνουν με τα shards, επειδή δίνουν elemental resist belts και essence crafting materials. Απέκτησα πολλά tier 3 crafting essenses και unique resist belts απλά αφήνοντας κάτι μέσα στα φέρετρα.

 

Μπορώ να επιβεβαιώσω πως το ίδιο ισχύει για drops, containers και γενικά οτιδήποτε περιέχει αντικείμενα.

 

FOR LOOT!!!

πρεπει να το εφτιαξαν.Δεν ξαναγεμιζουν :(

Δημοσ.

πρεπει να το εφτιαξαν.Δεν ξαναγεμιζουν :(

 

Φτου γαμώτο, έπρεπε να το είχα γράψει νωρίτερα γιατί ήταν ένα από τα πρώτα πράγματα που πρόσεξα.

 

Καλύτερα να πω την αλήθεια, ήταν game breaking.

Δημοσ.

Ειμαι σχετικα στην αρχη (μολις γυρισα στα Hinderlands αφου εκανα ενα γρηγορο περασμα απο orlais και αρχισα να μαζευω την ομαδα μου)

 

Αυτο που εχω να πω ειναι οτι το σκεπτικο οτι δεν ειναι καλο παιχνιδι γιατι ειναι χειροτερο απο το origins ειναι λαθος.

Στην τελικη και το origins ηταν χειροτερο απο το baldurs gate αυτο τι σημαινει οτι δεν ειναι παιχνιδαρα?

Ενα πολυ καλο παιχνιδι ειναι απο πολυεθνικη με μεγαλο badget που παει να πιασει οσο το δυνατον μεγαλυτερο κοινο.

Εγω μια χαρα διασκεδαζω μεχρι στιγμης δυστηχως παιχνιδια τοπ επιπεδου εχω πειστει οτι θα παιζω μια φορα στα 3-4 χρονια.

 

Παντως αυτο που με ενοχλει περισσοτερο και απο τον χειρισμο ειναι οι χαρακτηρες. Η μονη διαφορα ειναι στην εμφανιση. Στην ουσια ολοι ειναι ιδιοι δεν εχουν καμια διαφοροποιηση. Σε αλλα παιχνιδια ηξερες οτι εχω εναν thief με daggers και stealth και εναν με τοξο. Ειχες εναν warrior τανκ με two handed και εναν με ασπιδα. Εδω ετσι οπως τα εχουν κανει με τα πολυ περιορισμενα skills και τα αυτοματα atributes με ενα φυλαχτο που μηδενιζει τα skills μπορεις να κανεις οτι γουσταρεις να τους αλλαξεις τα παντα και αυτο δεν σε αφηνει να δεθεις και να μαθεις να παιζεις με εναν χαρακτηρα με εναν συγκεκριμενο τροπο. By the way τις περισσοτερες  μαχες τις παιζω σε strategy mode. Αυτο το hack n slash με κουραζει πιο πολυ και απο το να μου παρει κανα 5λεπτο παραπανω καθε μαχη...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...