k_dinos Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Πότε με το καλό? Χαίρομαι μήπως και πέσει η σειρά 7
ninos30 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Αυτό το MSRP δεν μου κάθεται καλά... Κράτα μικρό καλάθι με τα παραπάνω νούμερα. Too good to be true ένα πράγμα. Με 249 δολάρια θα παίρνεις κάρτα με επιδόσεις 7970 GHz και βάλε
qweRRr Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Και εγώ αυτό σκέφτηκα! Εάν βγει σειρά 8 καλύτερη απο την 7 και χαμηλότερη τιμή (τιμή π λέγαμε πως θα καταλήξει η σειρά 7) που θα φτάσουν οι 7850/70?Και πάει λεγοντας για 7770/50!
ninos30 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Και υποτίθεται οι κόκκινοι ακόμα δεν βγάλαν καλα-καλά την 7990... Ποιος θα αγοράσει αν αυτά ισχύουν...
JohnVani18 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Ίσως να μην βγάλουν γιατί δεν είχαν την απόδοση που περίμεναν και απλά να βγάλουν κάποιες εταιρίες απο μόνες τους (βλέπε PowerColor, Asus).
haris013 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Αυτό το MSRP δεν μου κάθεται καλά... Κράτα μικρό καλάθι με τα παραπάνω νούμερα. Too good to be true ένα πράγμα. Με 249 δολάρια θα παίρνεις κάρτα με επιδόσεις 7970 GHz και βάλε ουτε εμενα,εντελος μουφα πρεπει να ειναι τα leaks,δεν ξερω κατα ποσο θα ισχυουν τα specs αλλα η τιμες ειναι εξωπραγματικες,ουτε μια στο εκατομυριο δεν παιζει να ξεκινησουν με αυτες.. 1
Ailuros Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Από την στιγμή που ο αρθρογράφος γράφει το εξής: The increase in transistors of 21% on both GPUs is probably more reflective of the performance boost, expect around 15-25% increase in most 3D applications. Πρόβλεψη κάνει και ναι μεν βασίζεται σε λάθος στοιχεία γιατί η αύξηση των transistors δεν είναι πάντα ενδεικτική για αύξηση επιδόσεων αλλά περισσότερο το εύρος μνήμης σε αυτή την περίπτωση. Ωστόσο σαν πρόχειρη πρόβλεψη δεν είναι καθόλου παράλογο να περιμένει κανείς με αυτές τις μικρο-αλλαγές μια αύξηση επιδόσεων της τάξης του 15-25% κατά μέσο όρο. Δεν νομίζω να ενδιαφέρει τόσο πολύ σε αυτό το στάδιο αν τα specs είναι αληθινά ή όχι. Δύο πράγματα: 1. Είναι τρομερά νωρίς να διαρρεύσουν από τώρα ασφαλής λεπτομέρειες για προιόντα που δεν θα ήμουν τόσο σίγουρος ότι θα κυκλοφορήσουν εντός της χρονιάς. 2. Για όσους έχουν αμφιβολίες για το MSRP ανεξάρτητα αν κυκλοφορήσει η οικογένεια Sea Islands τέλος 12 ή αρχές 13΄ θα έλεγα να το ξανασκεφτούν. Αλλίμονο σε αμφότερες εταιρείες αν και στην επόμενη refresh γενιά των σημερινών GPU oι τιμές διατηρηθούν στα ίδια υπερβολικά επίπεδα. Μέχρι τώρα μας ταίζανε ότι είναι απρόβλεπτα ακριβό το 28nm και ότι μόλις ανέβουν yields/capacities@TSMC οι τιμές θα πέσουν αισθητά. ΄Αντε να δω μετά το φετινό φθηνόπωρο τι λαλακισμένες δικαιολογίες θα έχουν αν διατηρηθούν οι τιμές εξίσου υψηλές.
Ntinaras Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 και ο αριθμος των Processors Παιζει τρελλη σημασια (shader/vertex/unified)
Ailuros Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 και ο αριθμος των Processors Παιζει τρελλη σημασια (shader/vertex/unified) Αν στην ίδια αρχιτεκτονική χωρίς μεγάλες αλλαγές προσθέσεις 50% περισσότερα ALUs αλλά μόνο 30% περισσότερο εύρος μνήμης, αναρωτήσου γιατί η αύξηση των επιδόσεων με το προηγούμενο μοντέλο θα είναι περισσότερο ανάλογη με την αύξηση εύρους μνήμης παρά την αύξηση ALUs. Σε ένα hw refresh υπάρχει συνήθως το δίλημμα μεταξύ μιας απλής μεγάλης αύξησης της συχνότητας που μπορεί να οδηγεί μεν σε σχεδόν προβέψιμη αύξηση επιδόσεων αλλά ταυτόχρονα στοιχίζει και τρομερά πολύ σε επιπλέον κατανάλωση ρεύματος και μια λογική αύξηση μονάδων με αρκετά συντηρητική αύξηση συχνοτήτων έτσι ώστε οι κατανάλωση είτε να αυξηθεί ελάχιστα ή να παραμείνει λίγο πολύ στα ίδια επίπεδα. Και στις δύο περιπτώσεις ωστόσο (είτε π.χ. 30% παραπάνω χρονισμό είτε 30% παραπάνω μονάδες) αν δεν συνοδεύεται από τουλάχιστον 30% επιπλέον εύρος μνήμης είναι δύσκολο εώς ακατόρθωτο το αποτέλεσμα να πετύχει περίπου 30% περισσότερες επιδόσεις. Πάρε μια οποιαδήποτε GPU και υπερχρόνισε μόνο τον πυρήνα κατά 20% και τρέξε ένα μετροπρόγραμμα. Ξανακάνε το ίδιο πείραμα αλλά αυτή τη φορά με πυρήνα ΚΑΙ μνήμη υπερχρονισμένα κατά 20%.
Ntinaras Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 εισαι σιγουρος? για κοιτα αυτες τις 3 καρτες http://www.game-debate.com/hardware/index.php?gid=64&graphics=Radeon%209800%20Pro http://www.game-debate.com/hardware/index.php?gid=52&graphics=Radeon%20HD%202900%20XT%20512MB http://www.game-debate.com/hardware/index.php?gid=451&graphics=Radeon%20HD%206850 η διαφορα στο memory bandwidth δεν ειναι πολυ μεγαλη.η διαφορα στις επιδοσεις ειναι τεραστια.
ninos30 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Για να στηρίξω αυτό όμως που λέει ο Ailouros δες και τις GTX 680/670. Ενώ έχει αρκετά περισσότερα Stream (Shader) Processors (1536vs1344) οι διαφορές στις επιδόσεις είναι σχεδόν μηδαμινές. Κι αυτό γιατί το μέγεθος και ο δίαυλος της μνήμης είναι ίδια. Βέβαια από την άλλη αν συγκρίνεις την 670 με την 660Τι θα δεις ότι ενώ έχουν πετσοκόψει τον δίαυλο της μνήμης έχοντας ίδιο αριθμό shaders, οι επιδόσεις πάλι είναι κοντά. Οπότε η αλήθεια είναι κάπου στην μέση στις σημερινές High-end κάρτες. Πρέπει να υπάρχει μια ανάλογη αύξηση και στα 2 παράλληλα ώστε να πάρεις τις επιδόσεις που πρέπει. Πάντως μακάρι η αισιοδοξία κάποιων να με βγάλει ψεύτη, αλλά εγώ αδυνατώ να πιστέψω πως έχουν ξεφύγει τόσο τα πράγματα, ώστε να μας προσφέρουν καλύτερες επιδόσεις από 7970 σε τιμή κάτω από αυτήν της 7870. ΔΛΔ η 8970 η καινούρια τι θα κάνει. Θα λέμε τύφλα να έχει η Lucas-Arts και οι τρισδιάστατες κάμερές της?
Αστροβασίλης Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2012 Ηδη μια διαφανεια ελεγε παλια οτι η tenerife ( 8970 ) θα ειναι +30% . Παντα ειναι +25% η επομενη γενια σε σχεση με την προηγουμενη και δω εχουμε και τουρμπο πλεον. Οσον αφορα το memory bandwidth και αμα συγκρινεις σε eyefinity 7970 GHZ και 680 δεν εχουν και διαφορες αλλα η πρωτη εχει 384 διαυλο. Σε παιχνιδια δεν κανει διαφορα ( πιστευω τα fill rate πρεπει να παρατηρει κανεις ) ΕΝΩ παρατηρεις σε GPGPU openCL που και που την 7970 να ξεφευγει.
Ailuros Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2012 εισαι σιγουρος? για κοιτα αυτες τις 3 καρτες http://www.game-deba...Radeon 9800 Pro http://www.game-deba...D 2900 XT 512MB http://www.game-deba...=Radeon HD 6850 η διαφορα στο memory bandwidth δεν ειναι πολυ μεγαλη.η διαφορα στις επιδοσεις ειναι τεραστια. Τα αυτονόητα συνήθως παραλείπονται. Αν μου συγκρίνεις εντελώς διαφορετικές αρχιτεκτονικές δεν πρόκειται να βρεις εύκολα άκρη. Εκτός αυτού έχει λιγότερο σημασία πόσο εύρος μνήμης έχει η κάθε αρχιτεκτονική σε σχέση με το πως ακριβώς την διαχειρίζεται. ΄Οσα περισσότερα δεδομένα μείνουν "on chip" και δεν ταξιδεύουν πέρα δώθε τόσο περισσότερο εύρος μνήμης γλιτώνεις. Καλώς ορίσαμε στον πολύπλοκο κόσμο των GPU. Πάντως μακάρι η αισιοδοξία κάποιων να με βγάλει ψεύτη, αλλά εγώ αδυνατώ να πιστέψω πως έχουν ξεφύγει τόσο τα πράγματα, ώστε να μας προσφέρουν καλύτερες επιδόσεις από 7970 σε τιμή κάτω από αυτήν της 7870. ΔΛΔ η 8970 η καινούρια τι θα κάνει. Θα λέμε τύφλα να έχει η Lucas-Arts και οι τρισδιάστατες κάμερές της? Αν ανατρέξεις στο παρελθόν θα δεις ότι δεν είναι ούτε εξωπραγματικό ούτε αντικείμενο επιστημονικής φαντασίας. Για ένα χρόνο περίπου μετά την κυκλοφορία της πρώτης 28nm GPU μιλάμε και η τεχνολογία συνεχώς βελτιώνεται. Στην πραγματικότητα αν τα πρωτόκολλα κατασκευής δεν είχαν γίνει τόσο προβληματικά θα έβλεπες ανάλογες σχέσεις τιμής/απόδοσης από την αρχή της φετινής χρονιάς. Ηδη μια διαφανεια ελεγε παλια οτι η tenerife ( 8970 ) θα ειναι +30% . Παντα ειναι +25% η επομενη γενια σε σχεση με την προηγουμενη και δω εχουμε και τουρμπο πλεον. Οσον αφορα το memory bandwidth και αμα συγκρινεις σε eyefinity 7970 GHZ και 680 δεν εχουν και διαφορες αλλα η πρωτη εχει 384 διαυλο. Σε παιχνιδια δεν κανει διαφορα ( πιστευω τα fill rate πρεπει να παρατηρει κανεις ) ΕΝΩ παρατηρεις σε GPGPU openCL που και που την 7970 να ξεφευγει. To Tahiti εκτός από desktop έχει και στόχο τις HPC αγορές για αυτό και ο πυρήνας βγήκε μεγαλύτερος από το GK104 και έχει 384μπιτο δίαυλο. To GK104 είναι πατάτα με οτιδήποτε compute ειδάλλως θα είχαν δημιουργήσει το 8ο θαύμα με τα μόλις 294mm2 του πυρήνα. To Tahiti ωστόσο είναι ROP bound (μόνο 32 όπως και το GK104) και το front end θέλει λίγη δουλίτσα από ότι φαίνεται. Mε τον ρυθμό πλήρωσης κοντά έπεσες ακριβώς γιατί τα texel & pixel fillrates βρίσκονται τόσο κοντά μεταξύ Tahiti & GK104. Tην θέση για οτιδήποτε HPC έχει κρατήσει η NV για το GK110. Απλά είπε η NV να αφοδεύσει και ξεπατώθηκε. Ποτέ άλλοτε δεν είχε τόσο μεγάλη απόσταση μεταξύ high end & performance chip σε die area όσο και transistors. Στο πεδίο compute το GK110 θα είναι η νύχτα με τη μέρα σε σχέση με το GK104 ενώ σε 3D η διαφορά των επιδόσεων θα είναι λίγο πολύ ανάλογη με την διαφορά εύρους μνήμης. Συγκρίσεις εκ του ασφαλούς μπορείς να κάνεις για τέτοιες υπεραπλουστεύσεις μόνο μέσα στην οικογένεια μιας ίδιας αρχιτεκτονικής ειδάλλως καταλήγεις να συγκρίνεις τρακτέρ με παντόφλες και μήλα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα