andypolitis Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2012 Μπαίνω κατευθείαν στο θέμα.Αγόρασα από τις αγγελίες ένα imac 20'' 2007 το οποίο είχε τα snow leopard αλλά ο πρώην ιδιοκτήτης είχε αγοράσει τα lion από το δικό του apple id.Το πρόβλημα μου είναι ότι πατώντας στον finder μου βγάζει σαν όνομα pc το δικό του όνομα και αυτό δεν γίνεται να το αλλάξω....Τα έχω κάνει όλα...έσβησα τα στοιχεία του από το users & groups αλλά και από το sharing αλλά τπτ.Υπάρχει καμία λύση έτσι ώστε να το σβήσω;; Αν όχι, αν κάνω αναβάθμηση στα mountain lion από το δικό μου id θα εμφανίζεται πάλι το δικό του όνομα ή το θα αλλάξει με το δικό μου;;; Ξέρω ότι είναι σχετικά χαζές οι ερωτήσεις αλλά δείξτε λίγη κατανόηση μίας και είμαι τελείως αρχάριος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MoviemakerGr Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2012 Ελπίζω μόνο να μην είναι early 2007,γιατί από mid και μετά παίρνει το mountain. Για να αλλάξει αυτό θέλεις καθαρή εγκατάσταση απ'οτι ξέρω (με μια μικρή επιφύλαξη) αφού τα επόμενα το osx τα αντιμετωπίζει ως UpDate - UpGrade. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ThanosA Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2012 1)Κατεβαζεις ML 2)Κατεβαζεις αυτο http://www.macupdate.../lion-diskmaker ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΑ ML .ΤΑ ΑΦΗΝΕΙΣ ΟΠΩΣ ΚΑΤΕΒΟΥΝ 3)Διαλεγεις αν θες να κανεις bootable DVD ή Usb ανω των 8gb(Προτινω το 2ο καθως ειναι πιο ευκολο και γρηγορο) 4)Αφου γινει(κανενα 30' μετα) κανεις reboot και μολις κανει τον μαγικο ηχο με την ασπρη οθονη πριν το μιλαρακι με το usb συνδεδεμενο κρατας πατημενο το C. 5)Πλεον θα κανει boot απο το φλασακι .Πας disk utility ,erase τον δισκο 6)Eγκαθηστας ML απο το φλασακι Ευκολα και ομορφα clean install με λιγα λογια . GL Btw Mid 2007 20'' εχω και γω..Ολα οκ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές