priest91 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Το τι κάνει ο καθένας για να "αλλάξει" η κοινωνία είναι δικό του θέμα και αφορά τον ίδιο. Το σίγουρο όμως είναι πως με το κήρυγμα, απλά χάνει το χρόνο του! Δεν κάνω κήρυγμα σε κανέναν, δεν είμαι κηδεμόνας κανενός. Απλά υπάρχουν καταστάσεις που σε εξοργίζουν. Μια κατάσταση είναι αυτή ηλίθια κατανάλωση και όλο το πανηγύρι γύρω από αυτή. Προφανώς επειδή ζεις σε μια κοινωνία και είσαι μέρος αυτής έχει και κάποιες ευθύνες. Από εμάς τους "ίδιους" είναι θεσπισμένες οι κοινωνίες. Αλλά από το να καταναλωνόμαστε θα ήθελα να μου πεις μιας και είσαι και modarator, τι είναι η τεχνολογία/επιστήμη και τι σχέση έχει με τον άνθρωπο/κοινωνία; Βάζω το ίδιους σε εισαγωγικά γιατί ποτέ δεν συμμετείχαμε αυτόνομα σε μια τέτοια διαδικασία. 1
tolis_01 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Αλλά από το να καταναλωνόμαστε θα ήθελα να μου πεις μιας και είσαι και modarator, τι είναι η τεχνολογία/επιστήμη και τι σχέση έχει με τον άνθρωπο/κοινωνία; Η τεχνολογία/επιστήμη, κατά το μεγαλύτερο μέρος της, υπηρετεί (πια) την αγορά, όχι τον άνθρωπο/κοινωνία. Οπότε, ευτυχώς ( ), η απάντηση σε αυτό που ρωτάς είναι μικρή. Ελάχιστη σχέση έχει, αλλά σε αυτό παίζει ρόλο ο τρόπος που αξιοποιείται από τους πολίτες.
Super Moderators billdanos Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Αλλά από το να καταναλωνόμαστε θα ήθελα να μου πεις μιας και είσαι και modarator, τι είναι η τεχνολογία/επιστήμη και τι σχέση έχει με τον άνθρωπο/κοινωνία; Βάζω το ίδιους σε εισαγωγικά γιατί ποτέ δεν συμμετείχαμε αυτόνομα σε μια τέτοια διαδικασία. Βασικά πέρα από το ότι είμαστε ήδη off topic, βαριέμαι κιόλας! 1
priest91 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Η τεχνολογία/επιστήμη, κατά το μεγαλύτερο μέρος της, υπηρετεί (πια) την αγορά, όχι τον άνθρωπο/κοινωνία. Οπότε, ευτυχώς ( ), η απάντηση σε αυτό που ρωτάς είναι μικρή. Ελάχιστη σχέση έχει, αλλά σε αυτό παίζει ρόλο ο τρόπος που αξιοποιείται από τους πολίτες. Μιλάς για την επιστήμη λες και την φέρνει μια σκοτεινή δύναμη και όχι οι ίδιοι οι επιστήμονες. Προφανώς δε φταίνε μόνο οι επιστήμονες. Αν λοιπόν η επιστήμη είναι για την ανθρωπότητα γιατί έχει καταλήξει να είναι για την αγορά και για την επιστήμη την ίδια(επερεξειδίκευση);
tolis_01 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Μιλάς για την επιστήμη λες και την φέρνει μια σκοτεινή δύναμη και όχι οι ίδιοι οι επιστήμονες. Προφανώς δε φταίνε μόνο οι επιστήμονες. Αν λοιπόν η επιστήμη είναι για την ανθρωπότητα γιατί έχει καταλήξει να είναι για την αγορά και για την επιστήμη την ίδια(επερεξειδίκευση); Νομίζω πως οι απαντήσεις για όλα όσα λες είναι προφανείς. Από τη μια, οι επιστήμονες είναι κατά βάση στην υπηρεσία πολυεθνικών (τουλάχιστον στον τομέα της τεχνολογίας), από την άλλη, οι καταναλωτές (και ενίοτε πολίτες, όποτε το θυμούνται), αγκαλιάζουν τις επιθυμίες των πολυεθνικών για "fancy useless stuff" που καλύπτουν μόνο καταναλωτικές ανάγκες και ελάχιστες πρακτικές.
priest91 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Νομίζω πως οι απαντήσεις για όλα όσα λες είναι προφανείς. Από τη μια, οι επιστήμονες είναι κατά βάση στην υπηρεσία πολυεθνικών (τουλάχιστον στον τομέα της τεχνολογίας), από την άλλη, οι καταναλωτές (και ενίοτε πολίτες, όποτε το θυμούνται), αγκαλιάζουν τις επιθυμίες των πολυεθνικών για "fancy useless stuff" που καλύπτουν μόνο καταναλωτικές ανάγκες και ελάχιστες πρακτικές. Ναι γιατί όμως να είναι στην υπηρεσία των πολυεθνικών; Φταίει το εκπαιδευτικό σύστημα; Φταίει το οικονομικό σύστημα; Αν φταίνε αυτά εμείς γιατί δεν τα αλλάζουμε;
tolis_01 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Ναι γιατί όμως να είναι στην υπηρεσία των πολυεθνικών; Φταίει το εκπαιδευτικό σύστημα; Φταίει το οικονομικό σύστημα; Αν φταίνε αυτά εμείς γιατί δεν τα αλλάζουμε; Αναγκαστικά είναι ένας συνδιασμός και των δυο (και όχι μόνο). Ένα εκπαιδευτικό σύστημα που σε προετοιμάζει για μια κοινωνία ανταγωνισμού, επίδειξης και τάξεων. Τώρα το "γιατί δεν αλλάζουμε την παιδεία;" είναι το πιο δύσκολο. Πως να αλλάξεις την παιδεία όταν ο ίδιος δεν είσαι παιδαγωγημένος;
kostas_dr Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Το ότι πληρώνονται πολύ καλά, το καταλαβαίνεις, έτσι; Τι κινεί τον κόσμο;
martinoff Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 ι-20 και s-50 και συσσίτια τι πρόβλημα έχετε ? έχει άλλη γεύση η σούπα με ιος και σ3
mpahaoua Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Ρε παιδιά μην τσακώνεστε τώρα για τα προβλήματα του πλανήτη... Ένα είναι το ερώτημα... Άσπρο ή μαύρο είναι πιο όμορφο; Sent from my iPhone using Insomnia 1
egw_eimai_re Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2012 Ότι χρώμα και να διαλέξεις το ροζάκι είναι αυτό που του πάει καλύτερα
deesnider Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2012 (επεξεργασμένο) Γιατι πρεπει να παρουσιαζονται σαν κανονας ακραιες καταστασεις; Δεν «πρέπει», αλλά όταν, με την ανακοίνωση της διαθεσιμότητας για παραγγελία του κάθε καινούργιου i-μοντέλου, βλέπει κανείς αυτά τα αστεία φαινόμενα (τις ουρές των δύστυχων - διότι περί δύστυχων πρόκειται... - έξω από τα σημεία πώλησης, να ξεροσταλιάζουν με τις ώρες, μην τυχόν και καθυστερήσει καμιά δεκαριά μέρες να φτάσει στα χέρια τους το νέο μοντέλο και ξεφτιλιστούν στην παρέα), διαπιστώνει ότι οι ακραίες καταστάσεις είναι όντως κανόνας. Εκτός κι αν πιστεύει κάποιος ότι έχουν άλλο σοβαρότερο λόγο για να στήνονται στη σειρά, π.χ. εξαρτάται η δουλειά ή η καριέρα τους από το πόσο γρήγορα θα αποκτήσουν το νέο μοντέλο, διότι με το προηγούμενο που ήδη έχουν, μειώνεται η παραγωγικότητά τους... Όπως είπα και νωρίτερα, θεωρώ ότι πρόκειται για το χαρακτηριστικότερο ίσως παράδειγμα της «ρόμπας» και της προβατοποίησης. Σημ: Δεν υπήρξα, δεν είμαι και πιθανότατα δε θα γίνω ποτέ, κάτοχος smartphone ή tablet οποιασδήποτε εταιρίας και οποιουδήποτε λειτουργικού (κοινώς: «να κι αν apple, να κι αν samsung», καθώς και «I don't give a shit if ios is better or not from android»). Όχι διότι θέλω να το παίξω επαναστάτης που κοντράρεται με τις μόδες. Διότι απλώς δε θεωρώ ότι καλύπτουν κάποια ανάγκη μου. Η άποψη δε που εκφράζω αμέσως πριν (περί ρόμπας και προβατοποίησης), θα ήταν ακριβώς η ίδια, αν το συγκεκριμένο «τσίρκο» παρουσιαζόταν και με την κυκλοφορία των νέων μοντέλων οποιασδήποτε άλλης εταιρίας. Όμως μόνο με την apple συμβαίνει και - υπενθυμίζω - συμβαίνει για ένα καταναλωτικό προϊόν, για ένα ...γκατζετάκι(!). Για ένα γκατζετάκι δε, όσο καλό κι αν είναι (που το συγκεκριμένο υποθέτω ότι είναι...), αποτελεί κατά τη γνώμη μου την υπέρτατη υποτίμηση της προσωπικότητας και του αυτοσεβασμού, το να στήνεται κάποιος στην ουρά για να το πάρει πριν από κάποιους άλλους. Επεξ/σία 18 Σεπτεμβρίου 2012 από deesnider 1
priest91 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2012 Αναγκαστικά είναι ένας συνδιασμός και των δυο (και όχι μόνο). Ένα εκπαιδευτικό σύστημα που σε προετοιμάζει για μια κοινωνία ανταγωνισμού, επίδειξης και τάξεων. Τώρα το "γιατί δεν αλλάζουμε την παιδεία;" είναι το πιο δύσκολο. Πως να αλλάξεις την παιδεία όταν ο ίδιος δεν είσαι παιδαγωγημένος; Είναι δύσκολο αλλά στα @@ μου. Αναλύσεις υπάρχουν για το πως θα μπορούσε να είναι ένα εκπαιδευτικό σύστημα. Το να ανησυχείς για το μαύρο ή άσπρο i-phone σε κάνει το λιγότερο 5χρονο. Αυτό είναι σαπίλα, να ξέρεις τι σε γαμάει και να το αφήνεις να σε γαμάει ακόμα.
Fotis13 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2012 Ρε παιδιά μην τσακώνεστε τώρα για τα προβλήματα του πλανήτη... Ένα είναι το ερώτημα... Άσπρο ή μαύρο είναι πιο όμορφο; Sent from my iPhone using Insomnia Ακριβως αυτο ειναι το προβλημα, ολα τα υπολοιπα ειναι αερολογιες και προτεινω ασπρο γιατι πολυ απλα μαυρο και apple δεν υφισταται.
tolis_01 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2012 Είναι δύσκολο αλλά στα @@ μου. Αναλύσεις υπάρχουν για το πως θα μπορούσε να είναι ένα εκπαιδευτικό σύστημα. Το να ανησυχείς για το μαύρο ή άσπρο i-phone σε κάνει το λιγότερο 5χρονο. Αυτό είναι σαπίλα, να ξέρεις τι σε γαμάει και να το αφήνεις να σε γαμάει ακόμα. Σε 9 στους 10 όμως τους αρέσει Δεν μπορείς να αλλάξεις με το ζόρι την κοινωνία, στα δικά σου μέτρα. Έστω κι αν αντικειμενικά έχεις δίκιο (και προσωπικά δεν διαφωνώ μαζί σου).
Προτεινόμενες αναρτήσεις