DoukiMan Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2012 Μια και θα δωσω τωρα για διπλωμα μηχανης Α μκρό θα ηθελα να μου προτεινεται μια μηχανη η οποια θα ειναι οτι καλυτερο για μετακινησεις εντος πολης και ειδικοτερα αργυρουπολη-αιγαλεω καθε μερα.Σας ευχαριστω εξ'αρχης.ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ δεν εχω ιδεα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
theo93 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 το καλυτερο για μεσα στην πολη ειναι το παπακι, τωρα σε μηχανες αυτες που εχουν μεγαλο κοψημο τιμονιου οπως τα μοταρντ και τα εντουρο,κοιτα κατι σε 250 cc ωστε να μαθεις και μετα αμα θες ανεβα cc Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kalogeros Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2012 Απ' όσο γνωρίζω, τα διπλώματα στις κατηγορίες Α1 και Α2 έχουν χωριστεί σε οδήγηση με συμπλέκτη και σε χωρίς συμπλέκτη. Εσύ σε ποια κατηγορία είσαι. Γιατί, εάν είσαι στην κατηγορία χωρίς συμπλέκτη, τότε δεν μπορείς να οδηγήσεις μοτάρντ και εντούρο, όπως πρότεινε ο από πάνω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AfterForever Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2012 Honda cbf 125 μοτοσυκλετάκι ταμάμ για εντός πόλης και κατανάλωση παρά φύση μικρή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
clockwork Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2012 Honda xr125L απο εμένα. Αξιόπιστο και οικονομικό μέχρι αηδίας (2,1-3λ/100χλμ). οδηγική συμπεριφορά άψογη και πολυ βολικό για μέσα στην πόλη( πεζοδρόμια, λακούβες κτλ...). Τα αρνητικά του: δέν κανει για αποστάσεις > 50χλμ, οχι οτι εχει αναγκη αλλα θα σε κουράσει. τελική 100+ χλμ/ωρα. Αν βρέξει η έχει νερά ο δρόμος θα λερωθείς σίγουρα. Αν σκοπεύεις αποκλειστικά για μεσα στηνπόλη μην το σκέφτεσαι καθόλου. Εγω,έχουν περασει και 8 χρόνια βεβαια, το έχω βαρεθεί προφανώς αλλα την δουλεία μου κάνω άνετα. Πολύ καλη πρόταση να πάς σε 250cc με ελάχιστα μεγαλυτεη καατανάλωση και καλύτερες επιδόσεις. Α, ξέχασα να πώ. λάδια και μπουζί κάθε 6000χλμ. 15ευρώ max και ρύθμιση βαλβίδων κάθε 20000χλμ + κανα 20-30ευρω. Τίποτα άλλο απο σερβις. Να φανταστείς έχω 43000χλμ και ακόμα τακάκια πίσω στο ταμπούρο δεν χρειάζονται αλλαγη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα