Προς το περιεχόμενο

πρόβλημα με 307 cc


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας,

 

είμαι κάτοχος ενός 307CC και έχω τα εξής τα προβλήματα... και θα ήθελα την άποψη σας !!

 

πριν λίγους μήνες έβαλα υγραέριο... και από τότε έχω κάποια προβλήματα του τύπου βγάζει μήνυμα Antipollution κτλ... άμα το πατήσω λίγο το γκάζι και περάσει της 4000 χιλ. στροφές δουλεύει με 3 κυλίνδρους...!! και μου πετάει μήνυμα catalyst converter failure!

και στο διαγνωστικό που το βάζω μου λέει ότι δεν γίνεται καύση στον τρίτο κύλινδρο...!! (misfire cylinder 3)

 

το πήγα εκεί που το εγκατέστησα το σύστημα υγραερίου και μου λένε ότι είναι όλα καλά! το απομονώσαμε και κάνει τα ιδία και στην βενζίνη!!

 

άλλαξα μπουζί και πάλι τα ίδια!

 

άλλαξα πολλαπλασιαστή πάλι τα ίδια !!!

 

αυτό το πρόβλημα δεν το παρουσιάζει πάντα... μπορεί να πάω να πάρω το αυτοκίνητο βόλτα και να μην ανάψει ούτε το λαμπάκι μηχανής! και να δουλεύει σωστά !!

 

έχει κάνεις αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα... η ξέρει κανείς τι μπορεί να παίζει !!! η ας μου πει κάποιον άνθρωπο που να έχει εμπειρία από τέτοια πράγματα να πάω το αυτοκίνητο να το δει!!!! (Θεσσαλονίκη)

 

Σας ευχαριστώ για τον χρόνος σας....

 

Δημήτρης

Δημοσ.

Μίλα με τον kanesaxo φίλε, αν θες να πας σε κάποιον καλό.

 

Ζήτησε να σου κάνουν reset την ecu .

 

Όταν μπαίνει στο διαγνωστικό το αμάξι, οι βλάβες σβήνονται, εκτός αν δεν το βάζουν στο Peugeot planet που είναι το γνήσιο της Peugeot.

 

Γνωρίζεις μήπως τον κωδικό βλάβης που έβγαλε?

Δημοσ.

Mε μια απλή αναζήτηση ....https://www.google.g...iw=1440&bih=781

 

Κάνε πρώτα reset , αναβάθμηση ή επαναγκατάσταση λογισμικού του εγκεφάλου.

Και ρίξε μια ματιά στις καλωδιώσεις τις πεταλούδας. Στο φις συγκεκριμένα που κουμπώνει πάνω της. Είναι σίγουρο οτι την μαλακία την έκανε ο εγκαταστάτης υγραερίου.

Δημοσ.

Το ίδιο πρόβλημμα (antipolution faulty) έβγαλε ένα φεγγάρι και το δικό μου ( peugeot 207). Το διαγνωστικό έβγαζε βλάβη στην καύση ενός κυλίνδρου και το μοτέρ δουλευε με τους άλλους 3. Το πήγα στην peugeot γιατι ήταν ακόμα μέσα στην εγγύηση και μετά απο αρκετές αλλαγές (πολλαπλασιαστές και μπουζί), αφου δεν ήξεραν τι τους γινόταν, το πρόβλημμα εφτιαξε με την αλλαγή του μπέκ του κυλίνδρου. Δεν έχει εμφανιστεί απο τότε ξανά το μήνυμα.

Δημοσ.

αυτο πηγα να πω.. μηπως εχει βουλωσει το μπεκ? η δεν σου ανοιξε σωστα την τρυπα στην μπεκιερα ωστε να περασει το μπεκ του υγραεριου?

  • 6 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους.Εχω πεζο 307cc του εχω βάλει  αέριο εδώ και 10 χρόνια. Έχει από το καλοκαίρι,όταν το δουλεύω στο αέριο μόνο και μετά σβήνω την μηχανή,όταν πάω το πρωί ή μετά την δουλειά  μου παίρνει  μπρος με την 3 ή 4 φορά,ενώ όταν το δουλεύω μόνο βενζίνη πέρνει μπροστά με την πρώτη .έχω καθαρίσει πέταλουδα γκαζιού.Είχε κάποιος το ίδιο πρόβλημα?

 

 

 

 

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, stoxrixx είπε

Καλησπέρα σε όλους.Εχω πεζο 307cc του εχω βάλει  αέριο εδώ και 10 χρόνια. Έχει από το καλοκαίρι,όταν το δουλεύω στο αέριο μόνο και μετά σβήνω την μηχανή,όταν πάω το πρωί ή μετά την δουλειά  μου παίρνει  μπρος με την 3 ή 4 φορά,ενώ όταν το δουλεύω μόνο βενζίνη πέρνει μπροστά με την πρώτη .έχω καθαρίσει πέταλουδα γκαζιού.Είχε κάποιος το ίδιο πρόβλημα?

Εχεις υγραεριο 10  χρονια που να υποθεσω οτι εχεις συστημα που δεν "πεταει" καπου καπου βενζινη για λιπανση.Επισης οι οδηγιες στα παλια συστηματα ηταν ξεκινας με βενζινη και τελειωνεις με βενζινη (το λεω μπακαλιστικα).Εσενα ξεκινα αυτοματα με βενζινη και μετα γυρναει παλι αυτοματα στο υγραεριο; Τι σου ειχε πει ο εγκαταστατης τοτε; 

Δημοσ.

Ξεκινα με βενζινη και μολις ζεσταθει ο πνευμονας παει στο αεριο.Να σου πω την αληθεια δεν θυμαμαι να μου ειπε να το σβηνω με βενζινη.

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, stoxrixx είπε

Ξεκινα με βενζινη και μολις ζεσταθει ο πνευμονας παει στο αεριο.Να σου πω την αληθεια δεν θυμαμαι να μου ειπε να το σβηνω με βενζινη.

Στα παλια συστηματα (ποσο μαλλον δεκαετιας) δεν υπηρχε ψεκασμος μικροποσοτητων βενζινης κατα την διαρκεια της οδηγησης.Το υγραεριο δεν λιπαινει (καθολου) τον κινητηρα οπως η βενζινη,γι αυτο και πολλες φορες βαζανε εξτρα μηχανισμους λιπανσης (εξτρα κοστος) για τον κινητηρα ή αρκετοι εγκαταστατες ελεγαν απλα κανα 2 χιλιομετρα πριν το σβησεις, να το γυρνας σε βενζινη.Ο βλακοπεθερος  μου εβαλε πριν 4 χρονια zavoli απλο κιτ και δεν εκανε ποτε αυτην την αλλαγη  (ειτε δεν του το ειπε ο εγκαταστατης ειτε,το πιθανοτερο, λογω δικης του εμφυτης ανευθυνοτητας) και εχει μεινει με σοβαρη ζημια στον κινητηρα ΔΥΟ φορες (μεγαλος μπουφος το ξαναλεω, δεν χορταινω).Δεν τον ρωτησα λεπτομερειες αλλα υπεθεσα οτι εγινε λογω μη λιπανσης του κινητηρα, δεν μπορει να ειναι τοσο συμπτωση.

Δοκιμασε το καποιες μερες και δες.

Δημοσ.
Στις 16/4/2019 στις 10:49 ΜΜ, stoxrixx είπε

Καλησπέρα σε όλους.Εχω πεζο 307cc του εχω βάλει  αέριο εδώ και 10 χρόνια. Έχει από το καλοκαίρι,όταν το δουλεύω στο αέριο μόνο και μετά σβήνω την μηχανή,όταν πάω το πρωί ή μετά την δουλειά  μου παίρνει  μπρος με την 3 ή 4 φορά,ενώ όταν το δουλεύω μόνο βενζίνη πέρνει μπροστά με την πρώτη .έχω καθαρίσει πέταλουδα γκαζιού.Είχε κάποιος το ίδιο πρόβλημα?

Συνήθως μπεκιέρα υγραερίου , μπορεί να μένει κάποιο μπέκ ανοιχτό και πλημμυρίζει το θάλαμο καύσης όλο το βράδυ που κάθεται το αμάξι.

Πόσα χιλιόμετρα έχεις με το υγράεριο;

13 ώρες πριν, chsam είπε

Στα παλια συστηματα (ποσο μαλλον δεκαετιας) δεν υπηρχε ψεκασμος μικροποσοτητων βενζινης κατα την διαρκεια της οδηγησης.Το υγραεριο δεν λιπαινει (καθολου) τον κινητηρα οπως η βενζινη,γι αυτο και πολλες φορες βαζανε εξτρα μηχανισμους λιπανσης (εξτρα κοστος) για τον κινητηρα ή αρκετοι εγκαταστατες ελεγαν απλα κανα 2 χιλιομετρα πριν το σβησεις, να το γυρνας σε βενζινη.Ο βλακοπεθερος  μου εβαλε πριν 4 χρονια zavoli απλο κιτ και δεν εκανε ποτε αυτην την αλλαγη  (ειτε δεν του το ειπε ο εγκαταστατης ειτε,το πιθανοτερο, λογω δικης του εμφυτης ανευθυνοτητας) και εχει μεινει με σοβαρη ζημια στον κινητηρα ΔΥΟ φορες (μεγαλος μπουφος το ξαναλεω, δεν χορταινω).Δεν τον ρωτησα λεπτομερειες αλλα υπεθεσα οτι εγινε λογω μη λιπανσης του κινητηρα, δεν μπορει να ειναι τοσο συμπτωση.

Δοκιμασε το καποιες μερες και δες.

Οι απλές λαδιέρες να ξέρεις ξερυθμίζοναται και δέν ψεκάζουν το ίδιο .

Εάν θές θα βάλεις ηλεκτρονική διαχειριζόμενο σύστημα λίπανσης .

Εάν και εγω υπέρ της λίπανσης με βενζίνη και ρύθμιση του αυτοκινήτου στο δρόμο .

Δέν ισχύει κάτι τέτοιο , δηλαδή να το γυρίζεις 2 λεπτά πρίν στην βενζίνη και μετά να σβήνεις το κινητήρα.

Δημοσ.

ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 70ΧΙΛ. ΜΕ ΑΕΡΙΟ.ΤΩΡΑ ΤΟ ΔΟΥΛΕΥΩ ΜΟΝΟ ΒΕΝΖΙΝΗ 10 ΜΕΡΕΣ.ΜΟΛΙΣ ΑΔΙΑΣΕΙ ΤΟ ΤΕΠΟΖΙΤΟ ΘΑ ΒΑΛΩ ΑΕΡΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΠΕΖΕΙ.ΠΑΝΤΟΣ ΘΑ ΠΑΩ ΝΑ ΔΩ ΑΝ ΜΕΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΠΕΚΙΕΡΑ ΑΝΟΙΧΤΗ.

Δημοσ.
9 ώρες πριν, stoxrixx είπε

ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 70ΧΙΛ. ΜΕ ΑΕΡΙΟ.ΤΩΡΑ ΤΟ ΔΟΥΛΕΥΩ ΜΟΝΟ ΒΕΝΖΙΝΗ 10 ΜΕΡΕΣ.ΜΟΛΙΣ ΑΔΙΑΣΕΙ ΤΟ ΤΕΠΟΖΙΤΟ ΘΑ ΒΑΛΩ ΑΕΡΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΠΕΖΕΙ.ΠΑΝΤΟΣ ΘΑ ΠΑΩ ΝΑ ΔΩ ΑΝ ΜΕΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΠΕΚΙΕΡΑ ΑΝΟΙΧΤΗ.

Και εμένα περίπου στα ίδια χιλιόμετρα άρχισε τα προβλήματα. Είχα τα απλά μπεκ , και τα αντικατέστησα με μπεκ τύπου βενζινης

  • 6 μήνες μετά...
Δημοσ.

καλησπερα σας εχω το πεζω 307 καμπριο 2005 οταν το δουλεψω πανο απο 20 λεπτα μουλαρωνη το τιμονι τωρα ειναι το μοτερ η κρεμαριερα λεω εγω καποιος με περισοτερες γνωσεις παρακαλω

Δημοσ.
6 ώρες πριν, TITTANAS είπε

καλησπερα σας εχω το πεζω 307 καμπριο 2005 οταν το δουλεψω πανο απο 20 λεπτα μουλαρωνη το τιμονι τωρα ειναι το μοτερ η κρεμαριερα λεω εγω καποιος με περισοτερες γνωσεις παρακαλω

Δηλαδη γινεται σκληρο το τιμονι;Σκληραινει εν κινηση  η μονο οταν ειναι σταματημενο;;

 δες εαν   θελει συμπήρωμα λαδι υδραλικου τιμονιου  . Εαν θελει καπου θα εχεις διαρροη λογικα. 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...