Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα,

 

χτές έγινα δυστυχώς και εγώ ένας από αυτούς με το γνωστό πρόβλημα με τα G35 της logitech. Το δεξί "αυτάκι" του headset, απλά έσπασε από την θέση του. H logitech ευτυχώς αναγνωρίζει το πρόβλημα και μου προσφέρει replacement, το μόνο μου πρόβλημα είναι πως δεν έχω την απόδειξη αγοράς και το κατάστημα που το είχα αγοράσει (ένα μικρό συνοικιακό) δεν υπάρχει πια, οπότε δεν μπορώ να βρώ άκρη από εκεί.

 

Ζητάω λοιπόν από κάποιο μέλος που είναι επίσης κάτοχος του συγκεκριμένου headset, ένα σκανάρισμα της απόδειξης αγοράς του, έτσι ώστε να μπορέσω να την χρησιμοποιήσω για την αντικατάσταση του headset.

 

Όποιος μπορεί να με βοηθήσει, θα ήμουν υπόχρεος.

Δημοσ.

Επειδή πριν από λίγο παρέλαβα το δικό μου G35 κατόπιν rma (http://www.insomnia.gr/topic/458286-logitech-customer-service/) έχω να σου πω τα εξής

 

Εξήγησε τους την κατάσταση, θα δείξουν κατανόηση, ειδάλλως μπορείς να τους πεις ότι πρόκειται απλά περί δώρου οπότε δεν μπορείς να έχεις την απόδειξη :)

Δημοσ.

Απλά να γράψω και εγώ την προσωπική μου εμπειρία απο το support της logitech.

 

Απλά σε άλλο επίπεδο επαγγελματισμού. Τα G35 μου είναι καθ'οδόν.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...