GabrielConnor Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Καλημέρα, χτές έγινα δυστυχώς και εγώ ένας από αυτούς με το γνωστό πρόβλημα με τα G35 της logitech. Το δεξί "αυτάκι" του headset, απλά έσπασε από την θέση του. H logitech ευτυχώς αναγνωρίζει το πρόβλημα και μου προσφέρει replacement, το μόνο μου πρόβλημα είναι πως δεν έχω την απόδειξη αγοράς και το κατάστημα που το είχα αγοράσει (ένα μικρό συνοικιακό) δεν υπάρχει πια, οπότε δεν μπορώ να βρώ άκρη από εκεί. Ζητάω λοιπόν από κάποιο μέλος που είναι επίσης κάτοχος του συγκεκριμένου headset, ένα σκανάρισμα της απόδειξης αγοράς του, έτσι ώστε να μπορέσω να την χρησιμοποιήσω για την αντικατάσταση του headset. Όποιος μπορεί να με βοηθήσει, θα ήμουν υπόχρεος.
chill Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Επειδή πριν από λίγο παρέλαβα το δικό μου G35 κατόπιν rma (http://www.insomnia.gr/topic/458286-logitech-customer-service/) έχω να σου πω τα εξής Εξήγησε τους την κατάσταση, θα δείξουν κατανόηση, ειδάλλως μπορείς να τους πεις ότι πρόκειται απλά περί δώρου οπότε δεν μπορείς να έχεις την απόδειξη
GabrielConnor Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2012 Τελικά βρήκα άκρη με την απόδειξη οπότε είμαι OK:) Ευχαριστώ για την ενθάρυνση πάντως, για να δούμε.
GabrielConnor Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2012 Απλά να γράψω και εγώ την προσωπική μου εμπειρία απο το support της logitech. Απλά σε άλλο επίπεδο επαγγελματισμού. Τα G35 μου είναι καθ'οδόν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα