Timour21 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Μήπως να μου εξηγούσες εσύ καλύτερα, πως ο δίλιτρος ατμοσφαιρικός diesel του golf που παρέθεσε ο ΝΤ1G στο link του, που χρειάζεται 16,7δ για να φτάσει τα 100χλμ απο στάση, σου προσφέρει καλύτερη αίσθηση απο το 1000άρακι Aygo? Και δεν έχω σκοπό να συνεχίσω να γράφω για να γράφω.... Με έκανες quote λέγοντας οτι είμαι λάθος, και τελικά δεν είμαι. Μάθε να συζητάς σωστά, να παραδέχεσαι όταν κάνεις λάθος, και να μην προσπαθείς να πηδάς απο το ένα στο άλλο για να ξεφύγεις. Όταν μιλάμε για θεωρία, μιλάμε για θεωρία, οταν μιλάμε για πράξη, μιλάμε για πράξη. Απο το 95 που ήμουν Αγγλία οδηγούσα ένα 306 1.9 Diesel Turbo, το τι κάνει το πετρέλαιο, που υπερτερεί και που υστερεί, το γνωρίζω πολύ καλά πιστεψέ με. Αν σήμερα είχα την οικονομική άνεση να αλλάξω το βενζινοκίνητό μου σε TD θα το έκανα δίχως δεύτερη σκέψη. Επι της ουσίας όμως, σε παραπέμπω να διαβάσεις ξανά, το quote μου, που έβαλες στο πρώτο post. Ανέφερε κάποιος οτι τα diesel έχουν περισσότερη ροπή, και εγώ απλά έγραψα τα αυτονόητα. Οτι δηλαδή δεν γίνεται να συγκρίνεις turbo με ατμόσφαιρα (κάτι που αποδέχεσαι και συ πιο κάτω), όπως δεν γίνεται να συγκρίνεις τζετ, με προπέλα. Κάτι επίσης αυτονόητο (και άμεσα αποδείξιμο) είναι οτι το turbo (τόσο στο diesel όσο και στην βενζίνη) είναι αυτό που εκτοξέυει τα νούμερα της ροπής προς τα επάνω (και ποιο χαμηλά στις στροφές του μοτέρ). Ούτε θερμοδυναμικές ιδιότητες έθιξα, ούτε τίποτε άλλο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Μέλος Share Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 επιδοσεις δεν ειναι μονο το 0-100.δες και τα ρεπριζ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Μόνο και μόνο λόγω διαφοράς βάρους, είμαι 100% βέβαιος οτι και σε ρεπρίζ το Aygo θα το σκοτώνει το golf.... Αλλά είπαμε, μην γράφουμε για να γράφουμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
TheOneGandalf Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Άρα (και για να μας μείνει και κάτι απο αυτή τη συζήτηση) η πρόταση που κάνεις quote στο πρώτο post είναι καθόλα σωστή. Οπότε αν μπορούσε να μας απαντήσει και ο με τεκμηρίωση αυτή τη φορά, και όχι απλά αναφέροντας την μεγάλη συμπίεση (η οποία είναι απαραίτητη προκειμένου να γίνει η ανάφλεξη του πετρελαίου). Όχι τίποτε άλλο, για να μην κοροιδευόμαστε δηλαδή.... Χωρίς να είμαι ειδικός πάνω στο θέμα, από ότι έχω διαβάσει και ακούσει, με την μεγαλύτερη σχεση συμπιεσης αυξανεται η ισχύς του diesel(εξού και η μειωμένη κατανάλωση). Οσον αφορά τη ροπή, που λέμε οτι οι κινητηρες diesel ειναι πιο ροπατοι απο τους αντιστοιχους βενζινοκινητηρες, αυτό οφείλεται κυρίως στο οτι οι diesel προσφέρουν την μεγιστη ροπη σε πολύ χαμηλότερες στροφές(Δεν ειναι το ιδιο να τις προσφερει π.χ στις 1600 ή 3000). Υ.Γ : Με λίγο ψάξιμο κατάλαβα οτι η σχέση συμπίεσης δεν παίζει ρόλο για την ροπή, αλλά για την ισχύς. Οπότε άκυρο το προηγούμενο που είπα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*Kezar* Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Μόνο και μόνο λόγω διαφοράς βάρους, είμαι 100% βέβαιος οτι και σε ρεπρίζ το Aygo θα το σκοτώνει το golf.... Αλλά είπαμε, μην γράφουμε για να γράφουμε. αιντε παει στα κομματια το βαρος το οτι ειναι 2λ δεν σου λεει κατι? αναρωτιεμαι εαν εχεις καταλαβει πως ακριβως δουλευει και τι προσφερει ενα Diesel αυτοκινητο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Μέλος Share Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Μόνο και μόνο λόγω διαφοράς βάρους, είμαι 100% βέβαιος οτι και σε ρεπρίζ το Aygo θα το σκοτώνει το golf.... Αλλά είπαμε, μην γράφουμε για να γράφουμε. το βαρος μετα απο καποια ταχυτητα παιζει πολυ μικρο ρολο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Υ.Γ : Με λίγο ψάξιμο κατάλαβα οτι η σχέση συμπίεσης δεν παίζει ρόλο για την ροπή, αλλά για την ισχύς. Οπότε άκυρο το προηγούμενο που είπα. Kαι μόνο που παραδέχεσαι το λάθος σου φίλε μου, είναι προς τιμήν σου.... το βαρος μετα απο καποια ταχυτητα παιζει πολυ μικρο ρολο. Ω ναι, και απο εκεί και μετά μετρά ο συντελεστής οπισθέλκουσας, και η ιπποδύναμη (και όχι η ροπή). 100% σίγουρος λοιπόν οτι και σε ρεπρίζ το aygo θα είναι μπροστά.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*Kezar* Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 το βαρος μετα απο καποια ταχυτητα παιζει πολυ μικρο ρολο. το οτι εκει που σταματαει το aygo το συγκεκριμενο αμαξι vw που αναφερατε τοτε ανοιγει? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 αιντε παει στα κομματια το βαρος το οτι ειναι 2λ δεν σου λεει κατι? αναρωτιεμαι εαν εχεις καταλαβει πως ακριβως δουλευει και τι προσφερει ενα Diesel αυτοκινητο. Εσένα τι σου λέει οτι είναι 2λιτρο? Διάβασε λίγο ποιο πάνω, οταν εγώ οδηγούσα diesel εσύ μάλλον ούτε τα τηλεκατευθυνόμενα δεν οδηγούσες... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Το ερώτημα του θέματος ποιο είναι; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Το ερώτημα του θέματος ποιο είναι; Αν κρίνεις απο το αρχικό post, το κατα πόσο έχω δίκιο στην πρόταση που μου έχουν κάνει quote ή όχι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*Kezar* Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Εσένα τι σου λέει οτι είναι 2λιτρο? Διάβασε λίγο ποιο πάνω, οταν εγώ οδηγούσα diesel εσύ μάλλον ούτε τα τηλεκατευθυνόμενα δεν οδηγούσες... ισως να εχεις δικιο αλλα οταν εχω κατι στα χερια μου μαθαινω πως δουλευει κατι που εσυ απο οτι φαινεται δεν το εχεις κανει ποτε στην ζωη σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Αν ονειρεύεσαι πως δεν ξέρω πως (ακριβώς) δουλεύουν οι κινητήρες diesel και οι κινητήρες βενζίνης (πλην vankel) ξύπνα και ζήτα μου συγνώμη... Όταν θα βρεις ένα λάθος απο αυτά που έχω πει, τότε τα ξαναλέμε. Μέχρι τότε keep dreaming... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Σε τυπικές χρήσεις ναι είναι αρκετά πιο οικονομικοί οι diesel, στα ψηλά φορτία δεν έχουν τόσο μεγάλη διαφορά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
palawiaris Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2012 Και στα ψηλά φορτία οι πετρελαιοκινητήρες έχουν μεγάλη διαφορά στην οικονομία. Αλλά και κινητήρας με κινητήρα έχουν διαφορά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα