Προς το περιεχόμενο

Diesel και ενέργεια/λίτρο


Ntinaras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

και turbo-petrol έχουν κυκλοφορήσει πριν το 90'. Δεν είναι σωστό να συγκρίνει κάποιος έναν turbo με έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα.

Το turbo αυξάνει την ροπή, όχι το καύσιμο.

κανεις λαθος

το ντιζελ απο μονο του εχει περισσοτερη ενεργεια ανα λιτρο

και ετσι οπως ειναι σχεδιασμενοι οι κινητηρες οι ντιζελ βγαζουν περισσοτερη μεγιστη ροπη,απλα επειδη δεν μπορουν να δουλεψουν σε υψηλες στροφες δεν βγαζουν τοσο πολλη ισχυ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

κανεις λαθος

το ντιζελ απο μονο του εχει περισσοτερη ενεργεια ανα λιτρο

και ετσι οπως ειναι σχεδιασμενοι οι κινητηρες οι ντιζελ βγαζουν περισσοτερη μεγιστη ροπη,απλα επειδη δεν μπορουν να δουλεψουν σε υψηλες στροφες δεν βγαζουν τοσο πολλη ισχυ.

 

για ατμόσφαιρα λες ή για Τ ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και με έχει καλύψει (και με το παραπάνω) ο NT1G επειδή μάλλον με το ερωτηματικό σου δείχνεις οτι δεν κατάλαβες, να προσπαθήσω να σου το εξηγήσω λίγο καλύτερα....

 

(έπρεπε να ανατρέξω κάποια χρόνια πριν για να βρω non turbo-diesel μοτέρ)

Renault 9 1,6d 54HP/ 100Nm

Renault 9 1.4p 68HP/ 106Nm

 

συγκρίνω όπως βλέπεις (αν και δεν θα έπρεπε) 1,4 βενζίνης με 1,6 πετρελαίου....

 

http://www.autoevolu...-1986-16-d.html

http://www.autoevolu...-9-1986-14.html

 

 

Όπως και να έχει, αν κάποιοι θέλουν να πιστεύουν οτι τον σαλίγκαρο τα diesel τον έχουν για πλάκα, και οτι το πετρέλαιο είναι ο μαγικός ζωμός για ροπή/ιπποδύναμη - θεραπεία του aids και της καράφλας, τότε be my guests.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγκρίνω βενζινοκινητήρα 30 ετών, με πετρελαιοκινητήρα 30 ετών. Και σε fiat αν πας και δεις στο ίδιο site (Fiat tipo πχ του 95 - αρα 17 χρονια πριν) ο 1.7diesel της fiat χάνει κατα κράτος απο τον αντίστοιχο 1,4 βενζίνης.

Αν θες για σημερινές αποδόσεις δες το λινκ που σου παρέθεσε ο NT1G.

 

Oσο για την εξελιξη, και οι βενζινοκινητήρες έχουν εξελιχθεί απο τότε. Πλέον 1.4 με κάτω απο 120Nm δεν βρίσκεις.

Τα καρμπυρατέρ έφυγαν, και πήγαμε (και στην βενζίνη - γιατί στο πετρέλαιο προυπήρχε) στο injection.

 

 

Εdit: Ορίστε τι γινόταν και πριν μια 10ετία περίπου....

http://www.autoevolution.com/cars/mitsubishi-lancer-combi-1992.html

 

Θα προσέξεις οτι συγκρίνω μικρότερης χωρητικότητας βενζινοκινητήρα, με μεγαλύτερης πετρελαιου...

Αν πάμε και στα ίδια κυβικά...κλάφτα χαράλαμπε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την κατανάλωση την έχω συγκρίνει στο άλλο τόπικ για το υγραέριο, όπου αναφέρω ξεκάθαρα οτι είναι 30-40% καλύτερη στο πετρέλαιο.

Εσύ που λες οτι κάνω λάθος, θα μου πεις τελικά που κάνω το λάθος?

'Η θα εξακολουθήσεις να συγκρίνεις TDI με ατμοσφαιρικά βενζινοκίνητα μοντέλα?

Θα μου εξηγήσεις πως τελικά ένας diesel (ατμοσφαιρικός) κινητήρας βγάζει παραπάνω ροπή απο έναν αντίστοιχο βενζινοκινητήρα, λόγω του οτι καίει πετρέλαιο? (αυτό που αναφέρεις δηλαδή στο πρώτο ποστ).

Και σε παρακαλώ, μην μου αναφέρεις οτι τα service των πετρελαιοκινητήρων είναι ποιο αραιά, απο αυτά των βενζινοκινητήρων, το γνωρίζω πολύ πολύ καλά.

Επι της ταμπακέρας έχεις κάτι να πεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι ετσι,εχεις ενα δικιο.

γενικα το ποιντ μου ειναι οτι στα ιδια λιτρα ο κινητηρας παραγει περισσοτερη ενεργεια,και οτι ο ντιζελ παραγει περισσοτερη ροπη αναλογικα με την ισχυ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα (και για να μας μείνει και κάτι απο αυτή τη συζήτηση) η πρόταση που κάνεις quote στο πρώτο post είναι καθόλα σωστή.

 

Οπότε αν μπορούσε να μας απαντήσει και ο

 

Μην κοροιδευόμαστε. Δεν ειναι αυτός ο κύριος λόγος που τα diesel έχουν υψηλή ροπή. Αυτός ειναι ο δευτερεύον. Η μεγαλη σχέση συμπίεσης είναι αυτή που δίνει την υψηλότερη ροπή.

 

με τεκμηρίωση αυτή τη φορά, και όχι απλά αναφέροντας την μεγάλη συμπίεση (η οποία είναι απαραίτητη προκειμένου να γίνει η ανάφλεξη του πετρελαίου).

Όχι τίποτε άλλο, για να μην κοροιδευόμαστε δηλαδή....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν θεωρητικα ειχαμε 2 ιδιους κινητηρες και μπορουσαν να καψουν και ντιζελ και βενζινη,ο ντιζελ θα ηταν δυνατοτερος.

απλα δεν εχουμε 2 ιδιους...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αλλά μην το γυρίσουμε στην θεωρία τώρα. Ας δούμε τι υπάρχει στην αγορά, και ας κρίνουμε πρακτικά.

Εξακολουθώ βέβαια να περιμένω, κάποιον να μου αποδείξει, πως ένας 2λιτρος ατμοσφαιρικός ντίζελ, είναι ποιο ροπάτος απο έναν 2λιτρο ατμοσφαιρικό βενζίνης. Για ιπποδύναμη δεν το συζητάω κάν.

Ά και φυσικά κάποιον να αποδείξει, πως η σχέση συμπίεσης σε έναν diesel επηρεάζει περισσότερο (απο το turbo) την ροπή του κινητήρα...

Όταν τελείωσουμε με εδώ, θα επανέλθω στο τόπικ της υγραεριοκίνησης, για να μου εξηγήσει καποιος, ποιος ο λόγος να ψεκάζει κάποιος που και που βενζίνη (ανάμεσα στους ψεκασμούς υγραερίου) για να καθαρίσουν τα μπεκ!

 

Έτσι λειτουργεί για να καθαρίζουν τα μπεκ, μόνο του το γυρνάει όποτε χρειαστεί για να κάνει αυτή τη δουλειά.

Όσο για τα ιταλικά που θεωρούνται τα καλύτερα δεν είναι όλα, το να σου πει θα σου βάλω ιταλικό και όχι βουλγάρικο επειδή είναι καλό δεν ισχύει, θέλει και κει ψάξιμο στις μάρκες για το πιο είναι καλό ιταλικό και ποιό όχι. Υπάρχουν απατεώνες που πουλάν το μάπα για καλό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μηπως πρακτικα ο ντιζελ επειδη τη ροπη τη βγαζει απο πολυ μικρες στροφες εχει καλυτερη αισθηση στην οδηγηση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...