Προς το περιεχόμενο

Pillars of Eternity (Project Eternity - Obsidian)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

τα γνωριζω αυτα. Ειπα πιο πανω οτι δεν υπαρχει επιλογη να ελεγχεις τον main χαρακτηρα μονο και να σε ακολουθανε οι αλλοι.Διοτι αν επιλεξεις ολους τους χαρακτηρες μαζι δεν σου βγαζει τα skils του του χαρακτηρα σου.οποτε πρεπει να τον ξαναεπιλεξεις στο combat μεμονομενα.Αλλα οταν μετακινεις του χαρακτηρες ολους μαζι,τοτε ειναι σαν να δινεις την ιδια εντολη σε ολους

 

γενικα οταν παιζω rpg με κεντρικο πρωταγωνιστη,θελω οι companions να ναι αυτονομες οντοτητες,σαν το Dragon Age π.χ

 

Επισης πως μπορω χωρις micromanagement να κανω τους squishy companions να μην ψοφανε σε καθε μαχη? Τους εχω βαλει self defense στο A.I αλλα τζιφος

  • Απαντ. 660
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αυτού το τύπου τα παιχνίδια είναι σχεδιασμένα  ώστε να χρειάζονται micromanagement λίγο-πολύ ανάλογα τη δυσκολία, γιαυτό άλλωστε δίνεται η δυνατότητα για παύση στη μέση της μάχης, είτε manualy είτε αυτόματα, π.χ. αν πέσει πολύ χαμηλά η ζωή ενός χαρακτήρα κλπ.

​Αν θες πραγματικά να το αποφύγεις όσο το δυνατόν περισσότερο τότε το να ρίξεις τη δυσκολία είναι, νομίζω, αναπόφευκτο.

 

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

@Alastor192:

 

Αν δεν σου αρέσει το micromanagement, δυστυχώς διάλεξες λάθος game. Το δυνατό σημείο του παιχνιδιού είναι το gameplay του, δεν γίνεται να το αποφύγεις.

 

Αυτό είναι το χαρακτηριστικό του genre.

  • Like 4
Δημοσ.

Και γω που νομιζα πως το χαρακτηριστικο σε αυτα τα παιχνιδια ειναι η ιστορια,τα rpg elements του χαρακτηρα μεσω διαλογων και η εμφαση στην δυνατοτητα επιλογης καθολη την διαρκεια του παιχνιδιου.

 

Τελος παντων,θα κατεβασω την δυσκολια να δω πως θα παει γιατι το να κανω pause σε καθε encounter για να κανουν οι χαρακτηρες μου καποια βασικα πραγματα,δεν με ψηνει

  • Moderators
Δημοσ.

Και γω που νομιζα πως το χαρακτηριστικο σε αυτα τα παιχνιδια ειναι η ιστορια,τα rpg elements του χαρακτηρα μεσω διαλογων και η εμφαση στην δυνατοτητα επιλογης καθολη την διαρκεια του παιχνιδιου.

 

Αυτά είναι τα γενικότερα στοιχεία των CRPG's. Το Pillars of Eternity -όπως και τα Infinity Engine games- ανήκει σε υποκατηγορία των CRPG's, στα isometric turn-based party-based rpg's. Όπως καταλαβαίνεις, ένα game με party και με γύρους, αναγκαστικά είναι tactical και θέλει micromanagement. Μπορείς να ρίξεις τη δυσκολία για να δεις την ιστορία, αλλά αφενός τότε θα είναι σα να βλέπεις ταινία (όπως πχ γινόταν στο πρώτο Dungeon Siege, που απλά παρακολουθούσες και οι characters έπαιζαν μόνοι τους), αφετέρου υπάρχουν games του είδους με πολύ πιο επική ιστορία και με πολύ πιο στιβαρή πλοκή που αξίζουν περισσότερο από το PoE.

 

Αν θες να χειρίζεσαι έναν char, τότε τα Witcher ή τα ToS είναι πιο κοντά σε αυτό που ζητάς. Ωστόσο, ισχύει γενικά ότι όσο μειώνεται το tactical στοιχείο, τόσο αυξάνει το action στοιχείο, οπότε στη δεύτερη περίπτωση δεν μιλάμε για core RPG's.

  • Like 2
Δημοσ.

τα εχω παιξει τα Witcher και τα Elder Scrolls,εγω ηθελα κατι σε Dragon Age Origins οσον αφορα το combat που παλι ειναι squad based αλλα πολυ πιο streamlined/smooth να το πω ετσι.Στο origins και micromanagent χρειαζεται ειδικα στις μεγαλυτερες δυσκολιες,αλλα και σε αφηνει να χειριζεσαι μονο τον χαρακτηρα σου με αυτονομο AI.

 

Επισης ποιο isometric rpg προτεινεις που εχει πολυ πιο επικη ιστορια και να ναι σχετικα προσφατο(οχι Baldur's Gate και Torment δλδ) .Μπορει να με ενδιαφερει πολυ

Δημοσ.

Το Divinity δεν είναι που λένε ότι έχει καλύτερο σύστημα μάχης από το PoE αλλά χειρότερη ιστορία, περιγραφές, ατμόσφαιρα, χαρακτήρες κλπ; Ή λάθος το θυμάμαι; Το Wasteland 2 θέλω να το τσεκάρω εδώ και καιρό, αλλά με απωθεί ο κόσμος του, θέλω ντε και σώνει μεσαιωνικές καταστάσεις.

 

Άλλη επιλογή θα ήταν ίσως το Tyranny της Obsidian, αν και δεν ξέρω κατά πόσο "επική" είναι η ιστορία του.

 

Γνώμη μου και εντελώς προσωπική εκτίμηση είναι πως τα έχουμε ανακατώσει λίγο. Μιλάμε ταυτόχρονα για παιχνίδια τύπου Witcher/Dragon Age/Elder Scrolls που έχουν πολύ έντονο το στοιχείο του action και τα αντιπαραβάλλουμε με ισομετρικά turn based RPG (το PoE πρακτικά τέτοιο είναι, δεν γίνεται να παίξεις χωρίς παύσεις κατά τη διάρκεια της μάχης).

 

Από τη μία δεν θέλουμε micromanagement (που νομίζω είναι το σήμα κατατεθέν των Baldur's Gate και σία), από την άλλη θέλουμε επικές ιστορίες τύπου Planescape Torment (ενώ πρακτικά δεν υπάρχει κανένα σύγχρονο παιχνίδι που να παντρεύει εξίσου καλά μάχη και ιστορία).

 

Διαλέγετε και παίρνετε, δεν μπορείτε να τα έχετε όλα.

Δημοσ.

Για το original sin μην περιμένεις κάποια σοβαρή ιστορία/χαρακτήρες, ας πούμε οτι απλά υπάρχουν. Όμως το σύστημα μάχης και γενικώς τα mechanics είναι τόσο καλά που θα σε βαστήξουν!

 

To tyranny πιστεύω είναι καλύτερο σε πολλούς τομείς απο το poe, αλλά είναι μικρό και με λιγότερο epic ιστορία. Κατα τα άλλα ξεκινάει πιο δυνατά και σε απορροφάει αμέσως. Το μόνο αρνητικό , ίσως σε προσωπικό επίπεδο, είναι οτι οι χαρακτήρες του ήταν μονόπλευροι και με ενοχλούσε ιδιαίτερα που μπορούσες να τους maxareis την στιγμή που μπαίναν στο πάρτι και στο υπόλοιπο παιχνίδι υπήρχαν εκεί απλα για τις μάχες σαν μαριονέτες..σε σχέση με το poe που εξελιζόντουσαν μαζί σου και μάθαινες την ιστορία τους σιγα σιγά.

 

Ούτε εγώ εχω παίξει wasteland 2 αλλά είναι στα todo..τώρα περιμένουμε numenera που φαίνεται οτι θα είναι καλό! 

Δημοσ.

Για το original sin μην περιμένεις κάποια σοβαρή ιστορία/χαρακτήρες, ας πούμε οτι απλά υπάρχουν. Όμως το σύστημα μάχης και γενικώς τα mechanics είναι τόσο καλά που θα σε βαστήξουν!

 

To tyranny πιστεύω είναι καλύτερο σε πολλούς τομείς απο το poe, αλλά είναι μικρό και με λιγότερο epic ιστορία. Κατα τα άλλα ξεκινάει πιο δυνατά και σε απορροφάει αμέσως. Το μόνο αρνητικό , ίσως σε προσωπικό επίπεδο, είναι οτι οι χαρακτήρες του ήταν μονόπλευροι και με ενοχλούσε ιδιαίτερα που μπορούσες να τους maxareis την στιγμή που μπαίναν στο πάρτι και στο υπόλοιπο παιχνίδι υπήρχαν εκεί απλα για τις μάχες σαν μαριονέτες..σε σχέση με το poe που εξελιζόντουσαν μαζί σου και μάθαινες την ιστορία τους σιγα σιγά.

 

Ούτε εγώ εχω παίξει wasteland 2 αλλά είναι στα todo..τώρα περιμένουμε numenera που φαίνεται οτι θα είναι καλό! 

 

 

Πως θα συγκρινες το combat system του Tyranny με PoE?

Δημοσ.

Του tyranny είναι κάπως πιο απλό και με μικρότερο βάθος.. βέβαια έχουν εισάγει combos μεταξύ χαρακτήρων αλλά ενώ ακούγεται κάλο ουσιαστικά δεν προσέφερε και μεγάλες διαφορές.

Γενικώς έχει πολύ λιγότερο Micromanagement αλλά τουλάχιστον οι μάχες του τελειώνουν αισθητά πιο γρήγορα σε σχέση με του poe. 

Ακόμα οι κλάσεις του tyranny είναι πολύ πιο ευέλικτες και όχι συγκεκριμένες (ετοιμάσου να δεις και την κουτσή Μαρία να ρίχνει spells) κατι που για μένα με χάλασε λίγο.

Προσωπικά μου άρεσε πιο πολύ η μάχη του poe (που έχει πιο κλασικούς κανόνες)  αλλά το tyranny με κέρδισε στους υπόλοιπους τομείς (πιο στιβαρή ιστορία, έχει ωραίες επιλογές που κυμαίνονται σε πιο γκρι επίπεδο τύπου witcher. απουσία "βαρετών" quests  ).  Μην περιμένεις το polishment που είχε το poe αλλά η συνολική ιδέα πιστεύω ήταν καλύτερη.

Δημοσ.

Το Divinity δεν είναι που λένε ότι έχει καλύτερο σύστημα μάχης από το PoE αλλά χειρότερη ιστορία, περιγραφές, ατμόσφαιρα, χαρακτήρες κλπ; Ή λάθος το θυμάμαι;

Πολύ καλά τα θυμάσαι. Για την ακρίβεια το DOSEE (λέω EE aka Enhanced edition γιατί αξίζει για την δουλειά που έκαναν) έχει για πάρα πολλούς το καλύτερο σύστημα μάχης ever σε αυτό το είδος παιχνιδιού.

 

P.S Την μεγαλύτερη ευχαρίστηση έχουν οι gamers που είναι εύκολοι σε συμβιβασμούς. Πχ να παίζουν RPG με στοιχεία action Witcher κτλ παιχνίδια με micromanagement POE, DOS κτλ και υβρίδια Dragon Age. Ορισμένα μπορείς με προσπάθεια να τα φέρεις στα μέτρα σου πχ κόντρα στο ρεύμα το Origins, αλλά κυρίως τα άλλα δύο Dragon Age τα έπαιξα με πλήρες micromanagement σε σημείο να μην με ενδιαφέρει τι build έχει ο βασικός χαρακτήρας μου αφού έπαιζα με όλους.

Δημοσ.

Η ιστορία του Divinity είναι αδιάφορη και δυστυχώς επειδή οι χάρτες είναι ψευδο-open world, είναι πολύ πιθανό να την βιώσεις με λάθος σειρά. Το ξεκίνησα αρκετές φορές και κάπου στις 100 ώρες το παράτησα. Καταπληκτικό engine όμως. Σκέφτομαι την ιστορία του Baldur's Gate με αυτό το engine και ανατριχιάζω.

 

Το Wasteland 2, του οποίου είμαι backer δυστυχώς δεν με ενθουσίασε και το παράτησα κάπου στις 40 ώρες.

 

Το PoE μου αρέσει, ακόμα όμως είμαι πολύ αρχή. Δυστυχώς είναι τελείως unstable στο σύστημά μου και κρασάρει τελείως randomly. Quicksave μετά από κάθε κλίκ. Δεν γίνεται διαφορετικά.

  • Like 1
Δημοσ.

Το divinity οπως λες εχασα την σειρα στο Open world μπεδευτηκα και το παρατησα στην μεση.

Το pillars το παρατησα λιγο πριν το τελος. (δεν ξερω γιατι δεν ειδα το τελος αληθεια)

Το tyranny το τελειωσα 2 φορες και περιμενω πως και πως expansion.

Αυτα σαν μια αποψη για το ποιο game με κρατησε περισσοτερο.

 

Οντως στο tyranny ολοι κανουν spells και ειναι λιγο περιεργο αλλα αφενος ισως ειναι το μονο "περιεργο" αφετερου ειναι πολυ καλυτερα απο το pillars που αν ειχες γουστα εβαζες στον barbarian φουστα , wand και δικανη καραμπινα.

 

Καλο στορυ το pillars,συνηθισμενο το divinity, εξαιρετικο το tyranny. Τωρα σαν "επικο" δεν ξερω τι οριζεται παιρνει πολυ κουβεντα.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...