nzeppos Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2017 Εκπαιδευτική τηλεόραση: 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tobajara Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2017 Ήταν από τα καλύτερα βίντεο που έχω δει πάνω στη διαδικασία δημιουργίας ενός παιχνιδιού. Δεν εστίαζε στο παιχνίδι αυτό καθεαυτό (δεν μίλησε πχ για συγκεκριμένα προβλήματα, τη σχέση με το κοινό, το πώς τελικά πήραν την Paradox για publisher) αλλά αν θέλει να μάθει κάποιος από ποιές φάσεις περνά ένα παίχνίδι και πώς δημιουργείται σιγά σιγά δε μπορώ να σκεφτώ καλύτερο βίντεο. Highlight για μένα τα μπλουζάκια Mogwai του Sawyer, γιατί έτσι, post rock και Σκωτία Επίσης θυμάται κανείς ποιό ήταν το ακυρωμένο project που τους έβαλε σε τόσους μπελάδες? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Greygore Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2017 Επίσης θυμάται κανείς ποιό ήταν το ακυρωμένο project που τους έβαλε σε τόσους μπελάδες? Πολύ πιθανόν να λένε για το Stormlands, που αν θυμάμαι σωστά προοριζόταν για Xbone exclusive και ακυρώθηκε απο την Microsoft κάπου στο 2012. Απ'όσο θυμάμαι η ακύρωση οδήγησε στην απόλυση κάπου 30 υπαλλήλων απο την Obsidian. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nzeppos Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2017 Ήταν από τα καλύτερα βίντεο που έχω δει πάνω στη διαδικασία δημιουργίας ενός παιχνιδιού. Δεν εστίαζε στο παιχνίδι αυτό καθεαυτό (δεν μίλησε πχ για συγκεκριμένα προβλήματα, τη σχέση με το κοινό, το πώς τελικά πήραν την Paradox για publisher) αλλά αν θέλει να μάθει κάποιος από ποιές φάσεις περνά ένα παίχνίδι και πώς δημιουργείται σιγά σιγά δε μπορώ να σκεφτώ καλύτερο βίντεο. Αυτό ακριβώς. Ειδικά όταν έφτασα στο 01:06:00 του video που δείχνει τα χιλιάδες Jira tickets του project ένιωσα μια βαθιά συγκίνηση αλλά και αλληλεγγύη προς τους devs, τα ίδια σκ... που τραβάω κι εγώ κάθε μέρα Φοβερό ντοκιμαντέρ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mike299 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Αν και ντρέπομαι που το ρωτάω, υπάρχει τρόπος για auto level up των companion? Θυμάμαι αμυδρά κάτι τέτοιο τέτοιο σαν επιλογή, αλλά φυσικά όταν το είδα πρώτη φορά, το προσπέρασα στα γρήγορα. Αποφάσισα να το τελειώσω σε fast forward και στο lowest difficulty (από hard, που ξέπεσα ) δίνοντας σημασία μόνο στο story , οπότε οτιδήποτε combat-oriented (leve up, abilities, spell κτλ) να το προσπερνάω στα γρήγορα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
hurin Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2017 Αν και ντρέπομαι που το ρωτάω, υπάρχει τρόπος για auto level up των companion? Θυμάμαι αμυδρά κάτι τέτοιο τέτοιο σαν επιλογή, αλλά φυσικά όταν το είδα πρώτη φορά, το προσπέρασα στα γρήγορα. Αποφάσισα να το τελειώσω σε fast forward και στο lowest difficulty (από hard, που ξέπεσα ) δίνοντας σημασία μόνο στο story , οπότε οτιδήποτε combat-oriented (leve up, abilities, spell κτλ) να το προσπερνάω στα γρήγορα Και μόνο το story να βλέπεις, θα σου αρέσει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mike299 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2017 Και μόνο το story να βλέπεις, θα σου αρέσει. Για αυτό ρωτάω, επειδή θέλω να δω την ιστορία και να"προσπεράσω"στα γρήγορα όλα τα άλλα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panther_512 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2017 Είπα να ξεκινήσω επιτέλους και εγώ το παιχνίδι. Όσο κρασάρισμα δεν έχω φάει τα τελευταία χρόνια, τα τρώω από το POE. Δεν με αφήνει ούτε μισή ώρα να απολαύσω το παιχνίδι. Πολύ random κρασάρισμα και μία επανεκίννηση υπολογιστή χωρίς Blue Screen Of Death. Λίγο ψάξιμο στα ίντερνετς και βλέπω ότι το πρόβλημα υφίσταται και για άλλους, τόσο καιρό μετά την κυκλοφορία του. Ήδη έφαγα μία ώρα σε troubleshooting. Μία ώρα ακόμα και αν δεν στρώσει, αντίο POE. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chek2fire Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 ακόμα σε alpha δεν είναι? ούτε καν σε beta δλδ. Γιατί δεν περιμένετε να βγει κανονικά το game? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tmark Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 Το game εχει βγει εδω και 1-2 χρονια! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chek2fire Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 ρε σεις μπερδεύτηκα νόμιζα ότι μιλάγατε για το καινούργιο της obsidian. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alastor192 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 Σημερα ξεκινησα το game λοιπον.Παιζω ηδη καμια ωρα και θελω να ζητησω μερικα tips για να περιοριστει το micro-management οσο το δυνατον περισσοτερο. Επισης το παιχνιδι δεν εχει camera lock σε χαρακτηρα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Greygore Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Σημερα ξεκινησα το game λοιπον.Παιζω ηδη καμια ωρα και θελω να ζητησω μερικα tips για να περιοριστει το micro-management οσο το δυνατον περισσοτερο. Επισης το παιχνιδι δεν εχει camera lock σε χαρακτηρα? Camera lock δεν έχει -ακριβώς-, υπάρχει όμως keybind στα control options για "Follow Selected" (default key "."), το οποίο ακολουθεί τον χαρακτήρα που έχεις επιλεγμένο μέχρι να επιλέξεις άλλο χαρακτήρα. Όσο για το micromanage, δεν νομίζω να γλυτώνεις πολλά λόγω σχεδιασμού του παιχνιδιού... Φαντάζομαι με λίγο ψάξιμο μπορείς να φτιάξεις προφίλ για κάθε party member στο AI Management (είναι το εικονίδιο κάτω δεξιά στο πορτραίτο του κάθε χαρακτήρα στο inventory screen) για να γίνονται λίγο πιο streamlined οι μάχες, αλλά προσωπικά δεν το έχω δοκιμάσει για να μπορώ να το προτείνω 100% Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alastor192 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Ειμαι πολυ διχασμενος με το παιχνιδι μεχρι στιγμης. Απτην μια η ατμοσφαιρα και το μεχρι στιγμης story μου δινουν τα dark fantasy vibes που θελω,απτην αλλη το combat δυστυχως δεν μ'αρεσε σχεδον καθολου. Οι μαχες δεν ειναι καθολου streamlined,το AI ειναι μαπα,οι μαγοι και οι healers ορμανε στους εχθρους λες και ειναι τανκια. Το τελευταιο πραγμα που θα θελα ειναι να κανω micro management σε καθε encounter...Επισης δεν υπαρχει εντολη follow στον κεντρικο χαρακτηρα,οποτε οι πρεπει αν δινω εντολες και στους 4 ταυτοχρονα αλλιως μετακινειται μονο ο ενας. Επισης πρεπει να γινει ενα μεγαλο update στην engine,δεν γινεται να μην υπαρχουν βασικες λειτουργειες οπως camera lock στο party η σε εναν χαρακτηρα Απτην μια θελω πολυ να μαθω τι γινεται στο στορυ του Gilded Vale,απτην αλλη δεν ξερω πως θα την παλεψω αλλο.Ισως θα βαλω το difficulty απτο normal στο storytime,αν και θα χασει καθε νοημα challenge το game. Παιζει να υπαρχει κανα mod που αλλαζει το combat? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panther_512 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Mε το ποντίκι, κρατώντας πατημένο το αριστερό κλίκ, μπορείς να φτιάξεις παράθυρο, ώστε να διαλέξεις παραπάνω από ένα χαρακτήρες ταυτόχρονα. Επίσης, πατώντας το backspace κάνεις το ίδιο πράγμα. Επίσης κρατώντας πατημένο το Shift και πατώντας τα 1,2,3,4, δημιουργείς γκρούπ των χαρακτήρων που θέλεις. Από την άλλη, έχοντας δημιουργήσει το γκρούπ που θέλεις, αν πατήσεις Ctrl + 1,2,3,4, κάνεις assign το 1,2,3,4 σε εκείνο το γκρούπ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα