bnvdarklord Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2013 2014; Λιγο ανησυχιτικο θα ελεγα. Δειχνει ωραιο παντως.
Millennium Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2013 Έχει καιρό που χουν πει για '14. Υπάρχουν updates,Q&A στα νέα τους btw.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2013 Super Moderators Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2013 Εξ αρχής η προβλεπόμενη ημερομηνία κυκλοφορίας ήταν Απρίλιος του '14. Και να αργήσει λίγο, δε θα μου έκανε εντύπωση.
bnvdarklord Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2013 Α δεν το ξερα. Μου φαινεται καπως νωρίς για τετοιου ειδους παιχνιδι που ειναι δυσκολο να ελεγχθουν ολες οι πιθανες περιπτώσεις.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2013 Super Moderators Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2013 Από αυτά που διαβάζω, σε συνέντευξη στο RPS, πηγαίνουν αρκετά καλά. Προχωράει το περίφημο dungeon των 15 επιπέδων (αυξανόταν σταδιακά το μέγεθος όπως προχωρούσε η χρηματοδότηση) και υπάρχει ένα αρκετά μεγάλο μέρος του κόσμου έτοιμο. Στη συνέντευξη κάνουν λόγο για ένα παιχνίδι πολλών ωρών (σε δοκιμαστικό run, τρία quests τους έφαγαν μία ολόκληρη ημέρα -και ήξεραν τι έκαναν...) και ήδη μιλούν για χαρακτήρες (όπως ο rogue-fighter Eder). Θέλω να πω, υπάρχει υλικό, προχωρούν καλά και προφανώς είναι έμπειροι. Και πάλι, μπορεί να υπάρξουν καθυστερήσεις, αλλά ό,τι έχουν δείξει μέχρι τώρα είναι θετικό. Επίσης, στην ίδια συνέντευξη γίνεται αναφορά στην αυριανή συνέχεια όπου ο Feargus Urquhart θα αναφερθεί και στα σχέδια της Obsidian για ένα επόμενο project που σκέφτονται να ανεβάσουν στο Kickstarter. 2
Tobajara Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2013 Αν κάποιος ξέρει τι κάνει σε isometric RPGs είναι η Obsidian. Χαίρομαι για το ότι πηγαίνουν καλά αλλά, ειλικρινά, δεν περίμενα να ακούσω και κάτι λιγότερο. Όπως έχω ξαναπεί, είναι η τελευταία ελπίδα για την εταιρία να αποδείξει τι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ μπορεί να κάνει, οι δικαιολογίες των KotoR 2 - New Vegas μας τέλειωσαν... Όπως και στα Wasteland 2 και Torment, και εδώ θα ρίξω (σίγουρα!) τον οβολό μου αφού κυκλοφορήσει, ας κάνουν και καμιά πραγματική πώληση
chek2fire Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2013 To περιμένω με αγωνία όπως θα έγραφε και ο Μεγιστος Τσουρινάκης..
Daemonos Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2013 Από αυτά που διαβάζω, σε συνέντευξη στο RPS, πηγαίνουν αρκετά καλά. Προχωράει το περίφημο dungeon των 15 επιπέδων (αυξανόταν σταδιακά το μέγεθος όπως προχωρούσε η χρηματοδότηση) και υπάρχει ένα αρκετά μεγάλο μέρος του κόσμου έτοιμο. Στη συνέντευξη κάνουν λόγο για ένα παιχνίδι πολλών ωρών (σε δοκιμαστικό run, τρία quests τους έφαγαν μία ολόκληρη ημέρα -και ήξεραν τι έκαναν...) και ήδη μιλούν για χαρακτήρες (όπως ο rogue-fighter Eder). Θέλω να πω, υπάρχει υλικό, προχωρούν καλά και προφανώς είναι έμπειροι. Και πάλι, μπορεί να υπάρξουν καθυστερήσεις, αλλά ό,τι έχουν δείξει μέχρι τώρα είναι θετικό. Επίσης, στην ίδια συνέντευξη γίνεται αναφορά στην αυριανή συνέχεια όπου ο Feargus Urquhart θα αναφερθεί και στα σχέδια της Obsidian για ένα επόμενο project που σκέφτονται να ανεβάσουν στο Kickstarter. WUT?
Tobajara Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2013 WUT? Α εσύ δεν ξέρεις τι σημαίνει (Divine) Divinity, ε? Αφήνω στην άκρη το πιο συμμαζεμένο Divinity 2 και πάω στο Div Div. Ξεκινάς στο αρχικό χωριό που προεκτείνεται κλπ, πας γύρω γύρω, εξερευνάς κάτι μπουντρούμια πχ, και σου βγάζει quest να πας να σκοτώσεις κάποιον. Ανοίγεις το χάρτη και δε βλέπεις τον pointer. Κουνάς το χάρτη, πάλι δεν το βλέπεις. Κινείσαι στη μαύρη περιοχή του χάρτη που δεν έχεις εξερευνήσει, τίποτα. Κάνεις τελείως zoom out και κινείσαι όσο πιο μακριά μπορείς, για να δεις μια σημαιούλα σε ένα σημείο στου διαόλου το κέρατο. Όταν μετά από ΠΟΛΥ περπάτημα και άλλο τόσο ξύλο πας εκεί (περπάτημα που κάνει τα Gothic 3 και Skyrim να μοιάζουν με σύντομα διαλείμματα και συγκρίνεται μόνο με του πρώτου Sacred) συνειδητοποιείς πως η σημαιούλα βρίσκεται στο κέντρο ενός στρατοπέδου Ορκ που ο πιο αδύνατος έχει διπλάσιο level από εσένα. Είπαμε, τεράστιο, αχανές, εντελώς ανοιχτό από το πρώτο λεπτό, χωρίς scale leveling, και αν ακολουθεί τα χνάρια των προκατόχων του μπόλικο ψάξιμο στο skill tree. 2
Millennium Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2014 So Obsidian, when is Pillars of Eternity coming out? When is Pillars of Eternity, your 10th most anticipated game of 2014, coming out? Spring? That's what developer Obsidian said during the game's Kickstarter campaign. But no, according to project lead Josh Sawyer, who spoke to me recently, "It's not going to be in spring." What about summer? Probably not. Is it realistic, then, for people not to expect Pillars of Eternity in the first half of 2014? "Yeah," he answered. "It's going to come later."
Super Moderators Snoob Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2014 Super Moderators Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2014 Το θέμα με τις καθυστερήσεις θα μπορούσε να λυθεί πανεύκολα, αν κάθε ένα από τα περίφημα stretch goals (δηλαδή επιπλέον χρήματα για επιπρόσθετο εμπλουτισμό του παιχνιδιού) συνοδευόταν και από μια εκτίμηση, κατά προσέγγιση, έστω, του επιπλέον χρόνου που απαιτεί αυτός ο εμπλουτισμός. Μόνο που αυτές οι καθυστερήσεις περιορίζουν τον ενθουσιασμό του κόσμου: άλλο είναι να περιμένεις κάτι ενάμιση χρόνο μετά, άλλο τρία. Οπότε, τα "ευκόλως εννοούμενα" παραλείπονται. Κακώς, αλλά παραλείπονται. Από ό,τι ξέρω, ήταν δεδομένο (από τις προπαραγγελίες που συνεχίζονταν μέσω του site, μετά τη λήξη του Kickstarter) πως πηγαίναμε για χειμώνα του '14, κι αυτό φάνηκε από τα τέλη φθινοπώρου του '13. Η αίσθηση που έχω, πάντως, όσο περνά ο καιρός, είναι πως τελικά δεν έφταιγε μόνο ο μπαμπούλας που ακούει στο όνομα παραγωγοί για διάφορες αστοχίες του παρελθόντος (κουτσούρεμα περιεχομένου κτλ.) Το BA βγήκε μισό τώρα και μισό σε ένα τρίμηνο -μη το γρουσουζέψω- ενώ χρειάστηκε υπερδιπλάσια χρήματα για να ολοκληρωθεί από αυτά που συγκέντρωσαν. Το Wasteland 2 θα είναι για -πολύ- καιρό ακόμη σε early access. Το Pillars περιμένει να σχολάσει το ασχόλαστο South Park: The Stick of Truth για να διοχετευτούν περισσότεροι πόροι στο παιχνίδι και, γενικά, δυσκολεύομαι να θυμηθώ project που να στήριξα και να βγήκε στην ώρα του (πλην του FTL, που ο ενάμισης μήνας καθυστέρησης θεωρείται πταίσμα). Και δεν αναφέρομαι στις αρχικές εκτιμήσεις, αλλά στο τι έλεγαν στην πορεία, κι αυτό πήγαινε από παράταση σε παράταση. 3
Millennium Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Obsidian and Paradox Interactive have announced that they’ll be working together to bring Pillars of Eternity to the masses With Obsidian handling 100% of the development while Paradox assumes responsibility for all the marketing and distribution responsibilities. We’ve put together this handy dandy FAQ to answer any questions you may already have, and we’ll continuously update the FAQ to incorporate the questions you’ve thought of that we haven’t. Pillars of Eternity is still on track to be the amazing cRPG you asked for and backed, and we’re forever grateful to you all. Send us those questions and we’ll do our best to answer them. -Obsidian and Paradox Interactive What is this partnership about? Simply put, Paradox is assuming responsibility for the marketing and distribution of Pillars of Eternity. What this means is that Obsidian can now devote all of their time and resources to the development of Pillars of Eternity and make the game the best it can be.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Super Moderators Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Στο σημερινό update του project, εκτός της συνεργασίας με την Paradox για την προώθηση και διανομή του Pillars of Eternity, παρουσιάζεται και ένα μέρος του υλικού που θα ενσωματωθεί στο παιχνίδι από προτάσεις υποστηρικτών που συμμετείχαν στα αντίστοιχα επίπεδα (πορτραίτα, τοποθεσίες): (Πορτραίτα backers) (Celestial Sapling, ταβέρνα χτισμένη ανάμεσα σε δέντρο). (Δρυίδης, backer) Στο update παρουσιάζεται και ο ρόλος των δρυίδηδων και των μάγων (έλεγχος μεγάλου αριθμού αντιπάλων με area effect spells) καθώς και οι ικανότητες (shape-shifting, nature spells) των δρυίδηδων, οι οποίοι περιγράφονται ως κυρίως επιθετική κατηγορία.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα