Hellraiser76 Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 Βασικα του φανηκε βαρετο γιατι δεν μπορουσε να κανει αρκετο ζουμ στους βραχους να μετρησει τα pixels.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Voodooman Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 Έχω ξεζουμίσει τα άπαντα της Infinity engine-εκτός από τα Icewind Dale-στην εποχή που κυκλοφόρησαν. Τρίτη ημέρα στο παιχνίδι και έχω βγάλει ασφαλή συμπεράσματα. Για τους βετεράνους που-για κάποιον περίεργο λόγο-ακόμη δεν έχουν χορτάσει αυτό το gameplay μετά από όλα αυτά τα expansions, remakes κτλ. το παιχνίδι είναι πολύ καλό. Ο τεχνικός του τομέας έχει γίνει συμπαθητικός, κάποιες μικρές αλλαγές στο UI και στο gameplay μου έλυσαν τα χέρια (η σύγκριση των stats του αντικειμένου που κρατάς με αυτό πάνω από το οποίο έχεις τον κέρσορα μου έλυσε τα χέρια) και η υπόθεση είναι αξιοπρεπής. Από εκεί και πέρα, κάποιες εγγενείς αδυναμίες της Infinity είναι ακόμη εδώ και με εκνευρίζουν, πχ η αργή κίνηση του κέρσορα στο inventory και το σπαστό σκρολάρισμα στην game screen. Για κάποιον που δεν έχει ασχοληθεί στο παρελθόν, το παιχνίδι-λογικά-θα φανεί μέτριο στην καλύτερη περίπτωση. Το μέγεθος των διαλόγων πλησιάζει επικίνδυνα αυτών του Planescape Torment (και φυσικά η ιστορία του PoE δεν πλησιάζει κάν αυτή του PT) και, τελικά, όταν υπάρχει το εξαιρετικό Original Sin, καλύτερα να ασχοληθεί κανείς με εκείνο και, αν ακόμη διψάει για cRPG, ας περάσει μετά στο Eternity. Εγώ ψιλοκόλλησα, αλλά μάλλον λόγω νοσταλγίας και μόνο. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 Moderators Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 Το μέγεθος των διαλόγων πλησιάζει επικίνδυνα αυτών του Planescape Torment Και αυτό είναι κακό, επειδή...; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Voodooman Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 Και αυτό είναι κακό, επειδή...; ...μπορεί κάποιος άμαθος να το βρει κουραστικό. Μπορεί και όχι, αλλά θεωρώ πιο πιθανό το πρώτο, για αυτό και βάζω αυτό το χαρακτηριστικό στα "αρνητικά". Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
hurin Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 Με το "άμαθος" που αναφέρθηκες, θημήθηκα ένα φίλο μου που είχε τελειώσει το λιώσιμο στο Morrowind και του πρότεινα Witcher 1. Μετά από μερικές μέρες μου είπε ότι το παράτησε γιατί βαριόταν να διαβάζει τους διαλόγους! Στο καπάκι έμπλεξε με WoW και αντίο ζωή μέχρι και τώρα (10+ χρόνια...). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tobajara Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 ...μπορεί κάποιος άμαθος να το βρει κουραστικό. Μπορεί και όχι, αλλά θεωρώ πιο πιθανό το πρώτο, για αυτό και βάζω αυτό το χαρακτηριστικό στα "αρνητικά". Αυτό είναι πρόβλημα του άμαθου, όχι του παιχνιδιού. Επίσης το σενάριο είναι πάρα πολύ καλό και βελτιώνεται όσο προχωράει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Voodooman Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 Αυτό είναι πρόβλημα του άμαθου, όχι του παιχνιδιού. Επίσης το σενάριο είναι πάρα πολύ καλό και βελτιώνεται όσο προχωράει. Ναι, μπορεί. Εγώ πάντως βγάζω το καπέλο σε όποιον μπορεί να καθήσει σε καρέκλα μπροστά στην οθόνη ενός PC (ιδίως τις εποχές των 15" CRT...), να διαβάσει με προσοχή χιλιάδες γραμμές αγγλικού λογοτεχνικού κειμένου με περίεργη γραμματοσειρά και να το κάνει αυτό με γνήσιο και αμείωτο ενδiαφέρον. Η μόνη φορά που το έκανα όπως το περιγράφω ήταν στο Planescape:Torment. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 Moderators Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 Ναι, μπορεί. Εγώ πάντως βγάζω το καπέλο σε όποιον μπορεί να καθήσει σε καρέκλα μπροστά στην οθόνη ενός PC (ιδίως τις εποχές των 15" CRT...), να διαβάσει με προσοχή χιλιάδες γραμμές αγγλικού λογοτεχνικού κειμένου με περίεργη γραμματοσειρά και να το κάνει αυτό με γνήσιο και αμείωτο ενδiαφέρον. Η μόνη φορά που το έκανα όπως το περιγράφω ήταν στο Planescape:Torment. Αυτό είναι τουλάχιστον εξωφρενικό που λες, σόρρυ κιόλας. Κατ' αρχάς τα βίτσια και τα φετίχ του καθενός μας είναι του καθενός μας. Αλλά έστω. Κι εμένα μου κάνει εντύπωση πως δισεκατομμύρια κόσμος στήνεται μπροστά σε μια οθόνη και βλέπει 20 μαλάκες να κυνηγάνε ένα τόπι, αντί να κάτσει και να διαβάσει με προσοχή χιλιάδες γραμμές αγγλικού λογοτεχνικού κειμένου με περίεργη γραμματοσειρά και να το κάνει αυτό με γνήσιο και αμείωτο ενδiαφέρον προκειμένου να αναβαθμίσει το πνευματικό του επίπεδο. Αλλά είπαμε, βίτσια, γούστα και φετίχ. Του καθενός. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Voodooman Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 Αυτό είναι τουλάχιστον εξωφρενικό που λες, σόρρυ κιόλας. Κατ' αρχάς τα βίτσια και τα φετίχ του καθενός μας είναι του καθενός μας. Αλλά έστω. Κι εμένα μου κάνει εντύπωση πως δισεκατομμύρια κόσμος στήνεται μπροστά σε μια οθόνη και βλέπει 20 μαλάκες να κυνηγάνε ένα τόπι, αντί να κάτσει και να διαβάσει με προσοχή χιλιάδες γραμμές αγγλικού λογοτεχνικού κειμένου με περίεργη γραμματοσειρά και να το κάνει αυτό με γνήσιο και αμείωτο ενδiαφέρον προκειμένου να αναβαθμίσει το πνευματικό του επίπεδο. Αλλά είπαμε, βίτσια, γούστα και φετίχ. Του καθενός. Δεν το είπα με καμία δόση ειρωνείας ή σαρκασμού. Όπως ακριβώς είπες, ο καθένας ό,τι του αρέσει. Για εμένα (που το έχω κάνει και αρκετές φορές) δεν ήταν και ό,τι καλύτερο, για κάποιον άλλον μπορεί να είναι ο Παράδεισος. Εγώ πάντως δεν χρησιμοποίησα τις λέξεις μαλάκας, βίτσιο, οι οποίες δείχνουν μία ένταση και προσπάθεια απαξίωσης του γούστου του άλλου. Και να φανταστείς ούτε ποδόσφαιρο παρακολουθώ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 Moderators Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 Να σου πω τι γίνεται και γιατί εκνευρίζομαι, κι αν έχω άδικο πες το μου. Είμαστε κάποιοι άνθρωποι οι οποίοι μας άρεσαν τα Black Isle games ακριβώς έτσι όπως ήταν. Είχαμε πάρα πολλά χρόνια να παίξουμε τέτοιο παιχνίδι, γιατί δεν έβγαινε τέτοιο παιχνίδι αφού οι publishers θεωρούσαν ότι δεν υπήρχε κοινό για να τα υποστηρίξει με τα λεφτά του. Και επομένως εμείς που μας άρεσαν τα παιχνίδια της Black Isle (και της παλιάς Inteplay) απλά κλαίγαμε τη μοίρα μας και ξαναπαίζαμε τα ίδια παιχνίδια με τα mods τους. Μέχρι που ήρθε θεόσταλτος ο Fargo στο θεόσταλτο kickstarter και άνοιξε τα μάτια στους υπόλοιπους developers. Εγώ (και άλλοι τόσοι) λοιπόν είχα στηρίξει με τα λεφτά μου ένα project το οποίο ήθελα να έχει άπειρους διαλόγους και ήθελα να μην έχει voice-acting και ήθελα να έχει μεγάλη δυσκολία κλπ κλπ και μάλιστα περίμενα και τρία χρόνια για να ολοκληρωθεί. Και βγαίνει το παιχνίδι, λοιπόν, και τα αρνητικά που διαβάζω είναι του στυλ «είναι πολύ δύσκολο» και «έχει πολλούς διαλόγους». Αν έβγαινα εγώ και έλεγα «τι βλακεία είναι αυτό το Μουντιάλ, παίζουν με τα πόδια αντί να παίζουν με τα χέρια» θα ήμουν ο γραφικός της υπόθεσης, αλλά όταν οι άλλοι βρίσκουν αρνητικά αυτά για τα οποία όλοι εμείς στηρίξαμε το PoE είναι αποδεκτοί. Πες μου λοιπόν, είναι να μην εκνευρίζομαι; 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Voodooman Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 Τελικά δεν το γλιτώνω το σεντόνι... Δεν έχεις άδικο που εκνευρίζεσαι, αλλά δεν έχεις και δίκιο. Από την στιγμή που ικανοποιήθηκε η επιθυμία σου και, όπως φαίνεται, θα υπάρξει και συνέχεια, γιατί να εκνευρίζεσαι; Τα δύο χαρακτηριστικά-και όχι ελαττώματα-που παρέθεσα (οι τεράστιοι διάλογοι και το στριφνό-δεν θα το χαρακτήριζα ακριβώς δύσκολο-gameplay) είναι παρόντα, είναι γνωστά και, εν πολλοίς, αναμενόμενα και επιθυμητά από τους παλιούς, οι νέοι όμως στον κόσμο της Infinity οφείλουν να ενημερωθούν. Δεν είναι λίγοι αυτοί που αντιλήφθηκαν το hype και ιντριγκαρίστηκαν να δοκιμάσουν το παιχνίδι. Ε, αυτοί δεν πρέπει να τα ξέρουν; Δεν πρέπει να ξέρουν ότι ο χειρισμός του inventory είναι αργός και το management του stash τρώει αρκετό χρόνο; Πρέπει να τα μάθουν και να πράξουν αναλόγως. Η Obsidian δεν μας κορόιδεψε στο ελάχιστο, μας έδωσε αυτό ακριβώς που περιμέναμε. Επειδή όμως το προϊόν έχει τις ιδιαιτερότητές του, ο νέος παίκτης πρέπει να ξέρει και αυτός. Δεν ήμουν backer. Το κατέβασα για να δω τί κατάφεραν να φτιάξουν, μου άρεσε, αλλά ως εκεί. Η τύχη τα έφερε να χαλάσει η GPU μου και έτσι ξέμεινα με το κατεβαστήρι, στο οποίο το PoE παίζει ικανοποιητικά. Και από την στιγμή που το παιχνίδι είναι καλό, το αγόρασα για να έχω κάτι για τις επόμενες τρεις εβδομάδες. Σε διαφορετική περίπτωση θα συνέχιζα με το Original sin. Και να σου πω και κάτι; "Μισώ" τα παιχνίδια της Black Isle γιατί κατέστρεψαν το είδος παιχνιδιού που μου άρεζε, τα σκληροπυρηνικά turn based RPGs τύπου Fallout. Μπορεί τώρα το gameplay της Infinity engine να μοιάζει old school, απαιτητικό, αργό, για μερακλήδες, τότε όμως το '99-00 ήταν ριζοσπαστικό, μοντέρνο, γρήγορο και εξαφάνισε τα turn based. Και αφού "μισώ" αυτά τα παιχνίδια, γιατί τα αγόρασα σχεδόν όλα και τα έλιωσα; Γιατί είχαν αξεπέραστο πλούτο περιεχομένου και αποφάσισα να ανεχθώ το υβριδικό gameplay τους. Πού να ήξερα τί θα επακολουθήσει στα συστήματα μάχης και πού θα καταντούσαμε!.. Για να συμφωνήσουμε και σε κάτι, το Pillars of Eternity είναι 100% άξιος, γνήσιος και πιστός διάδοχος των παιχνιδιών της Black Isle. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nzeppos Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 Μέχρι να τα βρείτε, εγώ βάζω να παίξω λίγο ακόμα, μπας και καθαρίσω τα level 3-4 στο Οd Nua. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nzeppos Δημοσ. 19 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 19 Απριλίου 2015 Βρήκα κι άλλο ένα build guide για fighter, που φαίνεται σχετικά αξιοπρεπές: http://forums.obsidian.net/topic/77827-harder-than-a-pillar-a-fighters-handbook/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nzeppos Δημοσ. 19 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 19 Απριλίου 2015 Σκατά, πέτυχα το πρώτο μου bug: https://forums.obsidian.net/topic/75542-parable-of-wael-bugged/ Μάλιστα το workaround που προτείνεται δεν με βοηθάει καν, αφού έχω μόνο 2 πρόσφατα saves τα οποία με πετάνε μέσα στο μέσο της μάχης (και τα δύο φορτώνουν μέσα στο ναό, όταν έχω ήδη βουτήξει το βιβλίο). Όχι μόνο δεν μπορώ να τελειώσω το quest, αλλά έπεσε και το reputation μου στην περιοχή (κάτι που λένε ότι μπορεί να έχει συνέπειες για το story του Eder). Γ@μώ την obsidian πραγματικά. Το bug έχει αναφερθεί εδώ και 2 βδομάδες, οι devs επιβεβαίωσαν ότι όντως είναι πρόβλημα μόλις προχθές και φυσικά ΘΑ βγάλουν fix σε future patch. Με λίγα λόγια 2 ώρες χαμένες, πρέπει να κάνω rollback πριν καν μπω στο ναό της Woedica τώρα. Άλλη φορά normal save κάθε 5' με τους μαλάκες που μπλέξαμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LongTom Δημοσ. 19 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 19 Απριλίου 2015 Αν δεν είσαι φαν του είδους, τότε γιατί μπήκες στον κόπο; Δεν είναι παιχνίδι που απευθύνεται σε όλους τους gamers, στοχεύει σε συγκεκριμένο κοινό. Είναι σαν να δοκιμάσω εγώ το τάδε ψιλο-hardcore jrpg και να λέω τι μάπα είναι αυτή (αφού όλοι γνωρίζουν τη γνώμη μου για το είδος, ούτε 1/100 από δαύτα δεν αξίζει). Καλά,γιατί να μην δοκιμάσει; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα