Προς το περιεχόμενο

Pillars of Eternity (Project Eternity - Obsidian)


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κατέβηκα στο τελευταίο επίπεδο των Endless Depths έχοντας καθαρίσει τα πάντα στα υπόλοιπα με λιγότερη ή μεγαλύτερη δυσκολία. Expert Hard, lvl 10 party με Rogue Watcher, Eder, Durance, Aloth, Sagani, Grieving Mother. Βρήκα λοιπόν αυτό που είναι να βρεις, και αν και θα προτιμήσω τη διαλογική λύση, ήθελα να δοκιμάσω αν μπορώ να το ρίξω επειδή είναι μακράν η πιο δύσκολη μάχη στο παιχνίδι κλπ.

 

Απλά αστείο. Απλά. Δεν παίζει. Το μέγιστο που άντεξα ήταν 10 δευτερόλεπτα και δεν έκανα καν ζημιά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω φτάσει τόσο χαμηλά , είμαι ακόμα στο lvl11 αλλά μπορεις να μου πεις πως τα κατάφερες στο hard κιόλας με 1 μόνο tank και με ενα αδύναμο companion(grieving mother)?Πάντως φαίνεται να έχεις αρκετά glass cannon team.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σύντομη απάντηση - εκμεταλλεύτηκα τις πόρτες, έκανα μπόλικο AoE damage και ο Itumaak, η αλεπού της Sagani, είναι μανούλα στο να τρώει ξύλο ;)

 

Εκτεταμένη απάντηση - όσο περισσότερο AoE damage από τον Aloth όταν τους έχεις σε στενωπό (fireball / clouds με corossive / raw damage πχ), η Grieving Mother (που την έχω dual weapon) κάνει αρκετά κάποιο ΑοΕ damage επίσης με dominate / charm / detonate (γενικά spell damage dealer και αν περάσει κανείς στις πίσω γραμμές τον αρχίζει με τα μακαίρια της) και ο Thief μου είναι melee DPS όπου τον παίρνει και χρησιμοποιεί αρκετά τόξο. Ο Durance χρησιμοποιεί κυρίως το glyph of paralysis που έχει πωστολενδεθυμάμαι, δευτερευόντως κάποια fire damage pillars και αν ζορίσουν τα πράγματα buffs. Επίσης έχει staff και χτυπά από τις πίσω σειρές για λίγη έξτρα ζημιά.

 

Δεν είναι τόσο glass cannon όσο ακούγεται γιατί χρησιμοποιώ medium / heavy armors σε όλους και αναπληρώνω το attack speed που χάνω με poisonous strikes / marked prey κλπ. Ο Durance είναι αρκετά καλό δεύτερο tank όπου χρειάζεται και ο Thief με τη Grieving Mother μπορούν να κατεβάσουν τον οποιονδήποτε σε δευτερόλεπτα. Εκεί που υπάρχει όντως θέμα είναι με το rest. Σε κάθε επίπεδο έκανα μόνο ένα (το οποίο το αναπλήρωνα με το ένα που υπήρχε στο χώρο), οπότε από ένα σημείο και μετά 1 - 2 άτομα είχαν μείνει με 20 endurance και έριχναν από μακριά με τόξο. Η Grieving Mother είναι αρκετά χρήσιμη αν τη χρησιμοποιήσεις σα spellcaster παρά σα μelee DPS όπως εγώ, και θα ήθελα να τη δω με τόξο σε άλλο playthrough ή άπειρο attack speed και dual pistols. Ουσιαστικά έχει άπειρα ξόρκια, τόσο σαν ιδιότυπα buffs / debuffs όσο και σαν καθαρή ζημιά, και αναπληρώνει mana με επιθέσεις.

 

Κατάφερα να φτάσω το πράμα εκεί κάτω σε barely injured (yay...) χωρίς ιδιαίτερες προετοιμασίες, αλλά πραγματικά σε αυτό το επίπεδο δεν πέφτει οπότε θα ολοκληρώσω το quest προς το τέλος του παιχνιδιού. Υπάρχουν μερικά ελαφρά exploits που μπορώ να εκμεταλλευτώ αλλά δε θέλω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατέβηκα στο τελευταίο επίπεδο των Endless Depths έχοντας καθαρίσει τα πάντα στα υπόλοιπα με λιγότερη ή μεγαλύτερη δυσκολία. Expert Hard, lvl 10 party με Rogue Watcher, Eder, Durance, Aloth, Sagani, Grieving Mother. Βρήκα λοιπόν αυτό που είναι να βρεις, και αν και θα προτιμήσω τη διαλογική λύση, ήθελα να δοκιμάσω αν μπορώ να το ρίξω επειδή είναι μακράν η πιο δύσκολη μάχη στο παιχνίδι κλπ.

 

Απλά αστείο. Απλά. Δεν παίζει. Το μέγιστο που άντεξα ήταν 10 δευτερόλεπτα και δεν έκανα καν ζημιά.

 

 

Το χα τερματίσει πρίν το patch χώρις να τον πολεμίσω, ακόμα κάνει το party 1shot?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Patch 1.04 out τώρα, 592,2 ΜΒ

 

https://forums.obsidian.net/blog/7/entry-180-patch-notes-104-104-beta-2-now-available-on-steam/

 

 

Items, Spells, and Abilities

  • AoE indicators should now properly resize if the caster has a sub 10 Intellect score.
  • Fixed an issue with over-time aura spells not applying the correct value on the final tick.
  • Knock Down will now correctly be applied for the full duration of the effect.
  • Mantle of The Dying Boar will now trigger at 33% Endurance with the effect of 5 Endurance a tick.
  • Talisman of the Unconquerable will now give a 1.25 Focus multiplier instead of .25.
  • Blooded should trigger properly in all cases now.
  • Boar Animal Companion bonus damage should now work as intended.
  • Prone Reduction mod should now work correctly.
Quests and Companions
  • Fixed Aloth and Kana speaking when they weren't in the party in one of the last levels.
  • Sagani's fox-specific banters now require the appropriate items in the player inventory.
  • Falanroed's dialogue no longer displays a script node.
  • Durance will now properly discuss your dream with you if you've already discussed his staff.
  • Relaxed some constraints on Durance's quest conversation. This allows all characters, regardless of background or stats, to finish his quest.
  • Players can now loot the nest in Oldsong.
  • Fixed an invalid conditional check in one of Pallegina's conversations.
  • Heritage Hill tower will be fully revealed when exploring the map.
  • Fixed spawn issue in a scripted interaction near the end of the game.
  • Fixed an invalid creature spawn in the Ogre Lair in Od Nua.
  • Sagani no longer references the antagonist by name before you know it.
  • A container in the Catacombs of Od Nua will now remember if it was looted.
  • The "Master's Tools" quest will now work if you have the required items before starting the quest.
  • The "A Two Story Job" scripted interaction will not require a second grappling hook to climb down from the window if one was already used to climb up.
General Fixes
  • Fix for camera movement problems when the game is paused or in a cutscene.
  • Fix to retroactively restore party movement in saves that display movement speed problems.
  • Made some fixes to movement speed problems that were being reported (e.g. Boots of Speed).
  • Fixed stacking health problems with the gul's "Vomit Blood" ability. This fix should retroactively fix your saved games.
  • Optimized Save/Load game system for better performance.
  • Optimized how scene transitions are handled for better memory usage on 32-bit machines. This may allow players to transition to new areas without running out of memory.
  • Sound Sets from hired companions will now be properly restored when adding them to the party from the stronghold.
  • "All Stronghold Upgrades" achievement now checks 25 upgrades instead of 26. This will properly reward the achievement if you already have fully upgraded your stronghold.
  • The "Kill All Dragons" achievement will now properly fire if they are killed indirectly (like by a trap). This is a retroactive fix and will be rewarded if the dragons are already dead.
  • Fixed issue where store prices were getting exceptionally large after receiving a discount.
  • Fixed issues with gaining infinite XP from bad Stronghold data.
  • World time will not get very large in some cases after Save/Load.
  • Modelling offset with Durance's head has been adjusted.
  • Icon scale is now correct on Hearth Harvest and Reghar Konnek.
  • All shaders will now compile properly under DirectX 11.
  • Restored all the missing effects in the intro cutscene.
  • Removed Blunderbuss item from an early game loot table.
  • Changed the cursor type on the blood pool in the Temple of Skaen to conversation.
  • Fixed a few save game issues with dead summoned creatures.
  • Fixed issue where occasionally a crash would occur when initializing the Steam API.
  • Draggable windows are now handled properly when running at very high resolutions.
  • Swamp Lurker's animation won't spaz anymore when the game is paused.
  • Fixed an issue to prevent binding mouse buttons to window controls.
  • Game will now pause if you Alt-Tab during a cutscene in full screen mode.
  • Audio will now resume properly if the game loses focus.
  • Fixed an issue with infinite load screen if you transition while hovering over a container.
  • Characters will now wait for their idle animation before trying to reload which fixes an animation sync issue.
  • Damaged characters performing AoE attacks will not overload their AI state stacks anymore.
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Δυνητικά ναι, σε πολλές περιπτώσεις έμενε ζωντανός μόνο ο Eder και ίσως ένας ακόμα, αλλά έτυχε να πάνε όλοι στα θυμαράκια. Το stomp που κάνει έχει πάντως όριο, οπότε μπορείς να αφήσεις να το φάει μόνο ένας και οι υπόλοιποι να τρέξουν μακριά. Μπορείς επίσης να ξεκινήσεις το διάλογο με την αλεπού ή thief με invisibility οπότε μετά τις ομιλίες να μην ξεκινήσει κατευθείαν η μάχη γιατί ο δράκος θα είναι μέσα στη fog of war

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάγκες το Hard είναι απλά εύκολο. Όποιος υποστηρίξει το αντίθετο, δεν γνωρίζει την απλοποιημένη αυτή combat εκδοχή του DND. Στο Damned και πάλι από ένα σημείο και μετά θες να διώξεις τον main wizard σου για να το πας σχεδόν free roam (άντε κάνε ένα-δυο clean slate rr αν δεν έδεσες καλά το team σου - μαλάκίες και glass cannon party δεν μου συγχώρεσε λ.χ.). Απλά χρειάζεται να ξεζουμίζεις τα περιβάλλοντα πριν προχωράς, Quest εννοείται μη πέσει κάτω.. Ή ήμουν πιο μικρή και (αν)άπειρη λοιπόν ή με το BG δεν συγκρίνεται μα για κανένα λόγο.

Απορώ πως κάθεστε και ασχολείστε γράφοντας αναλυτικά και με τέτοιο μένος τι κάνετε σε τέτοιο difficulty.

 

Αν δεν νιώθεις το συναίσθημα πως απειλείσαι από τα πάντα, και την ανάγκη για mere survival τότε δεν παίζεις RPG.. Η ζωή μου στα προάστια της Αττικής έχει περισσότερο κίνδυνο & σασπένς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς η ανάγκη του mere survival χρειάζεται και πολύ χρόνο ενασχόλησης με το παιχνίδι, τον οποίο αρκετοί από εμάς δεν διαθέτουμε πλέον. Οπότε μια χαρά δύσκολο είναι το hard, τηρουμένων των αναλογιών. Πριν πολλά-πολλά χρόνια (τότε που είχα τη δυνατότητα να φάω μέρες απλώς για να διαβάσω τα βιβλία του DM ή να γράψω δικό μου quest line) ευχαρίστως να το έπαιζα στην ανώτερη δυνατή δυσκολία.

 

Tώρα καταριέμαι την Obsidian που έβγαλε το patch απογευματιάτικο και έχασα τη μισή ώρα που είχα ευκαιρία να παίξω πριν αρχίσει το μπάσκετ στην TV :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eγώ προτείνω για μέγιστη απόλαυση Ultra-Ironman mode. Permadeath στους χαρακτήρες, μόνο save και ποτέ load, και μόλις σου πεθάνουν όλοι uninstall το παιχνίδι.

 

Ή παίζουμε σωστά ή δεν παίζουμε καθόλου. :P :P :P

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι είναι μπάσκετ και τι TV;

 

Στη περίπτωση μας χρειάζεται απλά να βάλεις κάτω και να μάθεις τι κατεβάζει τι, βοηθήσου από effects/buffs για να γίνει πιο efficiently, 2 crowd control skill, και κάνα-δυο σώματα με ήδη πρόσφορο έδαφος (μέχρι και warrior!) να αντέχουν ή να εκμηδενίζουν τα περισσότερα hits. Ο πιο μάγκας απλά βγάζει περισσότερο safe damage output, ή/και έχει λιγότερο micromanagement (..και λιγότερα spacebar). Το κακό που κάνουν οι φίλοι μου είναι πως όπως και στον φανταστικό αυτό κόσμο (με τα εντελώς κλισέ quest/plot μη ξεράσω) ακόμη και στο combat φαντάζονται. Φαντάζονται το τρίχωμα του Troll, και την αιχμή του σπαθιού.. ενώ τα πράγματα περιπλοκεύουν έτσι. Νούμερα είναι. Ξερά, παγωμένα νούμερα τα οποία μας τα έχουν και γραμμένα όπως στα περισσότερα games ( - EA:UFC .-.). Και άφησε για τη φαντασία μόνο τα chances.

Εγώ χρησιμοποιώ διάφορες άλλες ορολογίες hobbie, και έχω 3 πηγές εισοδήματος. Μια φινετσάτη και καραδηλωμένη, και δυο κατάμαυρες.
Μια χαρά προλαβαίνω το κάθε difficulty των Game μέχρι το πέρας τους, αλλά από ~160 installed games μέχρι το '10-'11, τώρα έχω φτάσει να ασχολούμαι το πολύ με 5 (πέρα απ' τα couch co-op / vs).

Εκτός και αν θεωρείς πως δεν βγαίνουν και αυτά τα πέντε games / period και πως θα θέλουν περισσότερο χρόνο απ' όσο θες ουσιαστικά να διαθέσεις στο gaming.

Υ.Γ: Ή μια γκόμενα που γνώρισες είναι πιο χαρισματική.
Υ.Γ2: Κλάμα τα σχόλια. HAHAHAHAAH
Μάγκες οι κραυγές που έβγαζα στο Dynasty Warriors 6 σε Master mode από 1 Lv SSX. Για κάθε μεμονωμένη πίστα που έβγαζα, ήξερα κάθε λιθαράκι της. Fkin' worth it, σαν ντράγκι ήταν οι επιτυχημένες εκτελέσεις τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν είσαι φαν του είδους, τότε γιατί μπήκες στον κόπο; :) Δεν είναι παιχνίδι που απευθύνεται σε όλους τους gamers, στοχεύει σε συγκεκριμένο κοινό. Είναι σαν να δοκιμάσω εγώ το τάδε ψιλο-hardcore jrpg και να λέω τι μάπα είναι αυτή (αφού όλοι γνωρίζουν τη γνώμη μου για το είδος, ούτε 1/100 από δαύτα δεν αξίζει).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...