LongTom Δημοσ. 13 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2015 Νομίζω πως οι ατέλειωτοι διάλογοι είναι το ζητούμενο από τους περισσότερους φαν του είδους (προσωπικά δεν θα με πείραζε να είχε ακόμα πιο πολύ μπούρου-μπούρου και λιγότερο voice acting, αφού το τελευταίο περισσότερο με μπερδεύει όταν διαβάζω το κείμενο παρά βοηθάει). Για τις μάχες αυτό που έχω καταλάβει μέχρι στιγμής είναι πως αν ρωτήσεις 10 ανθρώπους, θα σου πουν... 12 διαφορετικές απόψεις. Ανάλογα και με τις εμπειρίες του καθενός. Στο Hard θεωρώ πως είναι αρκετά δύσκολο και απαιτεί αρκετή υπομονή (ειδικά αν δεν έχουμε και άφθονο χρόνο). Σιγά σιγά σκέφτομαι να το κατεβάσω ένα επίπεδο. +1 στο μόνο κείμενο,το voice acting είναι ψιλοχάλια και μόνο σου αποσπά την προσοχή. Περισσότερο text δεν θα έλεγα,διότι δεν είναι βιβλίο(ούτε στην ποιότητα,ούτε στον σκοπό),αυτό που έχει είναι υπεραρκετό. Κατά τα άλλα το άφησα,άρχισα να βαριέμαι τα encounters και την ιστορία τόσο που δεν παλευόταν άλλο. Κρίμας τα λεφτά,έπρεπε να το φέρει ο θείος πρώτα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tobajara Δημοσ. 13 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2015 Μόνο μια παρατήρηση στο post του ilos. Σαν αίσθηση, η βασικότατη (και μόνη ουσιαστικά) διαφορά με την Infinity Engine είναι ο μόνιμος θάνατος των μελών της ομάδας. Στα Baldur's Gate πρακτικά έπρεπε να περάσεις όλες τις μάχες χωρίς να πέσει ούτε ένας (γιατί αλλιώς έτρεχες για πανάκριβο resurrect στον κοντινότερο ναό από τον πάτο του μπουντρουμιού), ενώ υπήρχε πάντα η πιθανότητα να φάει καμιά ανάποδη, να βρεθεί στα -10 hp και καληνύχτα σας. Αν και το τελευταίο ισχύει σε πιο περιορισμένο πλαίσιο και στο Pillars, εδώ όχι μόνο δεν τιμωρείσαι αν πέσει κάποιος αλλά μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και προς όφελός σου. Αυτομάτως, η βαρύτητα των συνθηκών και τα λάθη positioning έχουν πολύ διαφορετική σημασία, με τα όποια θετικά και αρνητικά τους. Προσωπικά πάντως θα ήθελα το permadeath να ήταν πολύ πιο πραγματικός κίνδυνος ή τουλάχιστον εμπόδιο. Επίσης οι προμήθειες για rest είναι μόνο 2 στο hard, πράγμα που κάνει και το Endless Depths αρκετά ανάποδη περιοχή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panther_512 Δημοσ. 13 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2015 Σε σύγκριση με το Wasteland 2 πώς είναι? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
>-Nosakos<- Δημοσ. 13 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2015 Προσωπικά μου αρέσει το στυλ βιβλίο στους διαλόγους αλλά θα προτιμούσα τις μάχες αλα divinity original sin(να μπορεις να ληλοεπιδράς με τον κόσμο και τα διάφορα elements) + live world(οχι οπως τώρα που μέρα νύχτα δεν έχει καμία διαφορά παρά μόνο οπτικά). 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Anastazio Δημοσ. 13 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2015 Προσωπικά μου αρέσει το στυλ βιβλίο στους διαλόγους αλλά θα προτιμούσα τις μάχες αλα divinity original sin(να μπορεις να ληλοεπιδράς με τον κόσμο και τα διάφορα elements) + live world(οχι οπως τώρα που μέρα νύχτα δεν έχει καμία διαφορά παρά μόνο οπτικά). Το οριτζιναλ σιν ηταν το crpg του 2014-15,ισως απο τα καλυτερα combat mechanics που εχω δει σε crpg,το pillars το παρακανε με το retro. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nzeppos Δημοσ. 13 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2015 Ουφ, άντε ψήθηκα να το βάλω να κατεβαίνει το Original Sin (w/latest patch and all). 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
>-Nosakos<- Δημοσ. 13 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2015 (επεξεργασμένο) Καταλαβαίνω γιατι το έκαναν έτσι , μιας και οι fan είναι αυτοι που το χρηματοδότησαν και δεν θέλανε να ξεφύγουν απο την παλιά συνταγή αλλά λίγο πρωτοτυπία στην μάχη δεν θα με χάλαγε. #nzeppos ενώ εδώ σε βαστάνε οι χαρακτήρες και ο τρόπος που εξελίσσεται η ιστορία και απλά ανέχομαι την μάχη στο divinity είναι το ακριβώς ανάποδο, όπου οι μάχες ήταν ο κύριος λόγος που κατάφερα και έφτασα μέχρι την μέση περίπου πριν βαρεθώ και το παρατήσω. Γενικά πιστεύω ότι το pillars είναι πιο ενδιαφέρον απο το divinity απλά το 2ο έκανε κάποια πράγματα πολύ καλύτερα κατ'εμέ τουλαχιστον. Επεξ/σία 14 Απριλίου 2015 από >-Nosakos<- Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DeTiPaleuw Δημοσ. 13 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2015 Οσο ζεστα ξεκινησα και διαβαζα ακομα και τα stories των backers αλλα τοσο εχει αρχιζει και με κουραζει ειδικα τωρα που εφτασα Defiance Bay... Πολυ μπλα μπλα ρε παιδακι μου!!! Αλλα θα το τελειωσω ετσι για το γμτ! Ελπιζω να το γυρισει σε μπολικες μαχες αργοτερα και λιγοτερο chat Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nzeppos Δημοσ. 13 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2015 Επιτέλους stronghold, για να δούμε τι είναι αυτός ο διάολος που όλοι λένε γι' αυτό... (αυτός ο περιορισμός των 2 camping fires στο hard είναι μεγάλη πληγή) 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nzeppos Δημοσ. 14 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 14 Απριλίου 2015 Έχετε καμια πρόταση για το build των companions; Κοιτάω site όπως αυτό, μόνο που προφανώς το development που προτείνεται έχει να κάνει με το χαρακτήρα του παίκτη. Αν δηλαδή έχω 2 fighters στο party δεν χρειάζεται ντε και σώνει να τους "ανεβάσω" με τον ίδιο τρόπο. Ή αν πχ. το site προτείνει ο chanter να έχει mechanics σαν δευτερεύον ability και κάποιος άλλος χαρακτήρας το έχει ήδη ανεβάσει αρκετά, προφανώς δεν χρειάζεται να το κάνω και για το βάρδο. Γι' αυτό ψάχνω μπας και βρω τίποτα σχετικά "έτοιμο" τουλάχιστον για τους companions. Να μας άφηναν να κάνουμε και respec καλά θα ήταν... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
anifiend Δημοσ. 15 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 15 Απριλίου 2015 Δες και εδώ για προτάσεις για χαρακτήρες: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=416939844 Αν και νομίζω πως τα stats που δίνει είναι υπερβολικά min-maxed και θα δημιουργούν προβλήματα. Από την μέχρι τώρα εμπειρία μου, χρειάζεσαι οπωσδήποτε 2 tanks και έναν cleric. Οι npc που συναντάς δεν είναι φτιαγμένοι με τέλεια χαρακτηριστικά, αλλά λίγο πολύ τη δουλειά την κάνουν (πχ. Eder για τανκ, Durance για cleric). Το mechanic αρκεί να το έχει ένας απ'όλους, αλλά καλό είναι να βάλεις 1 πόντο και σε όποιον βαδίζει μπροστά για να βρίσκει τις παγίδες 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nzeppos Δημοσ. 15 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 15 Απριλίου 2015 Για τα 2 tanks θα συμφωνήσω. Μιας και έχω φτιάξει fighter, γρήγορα συνειδητοποίησα ότι μόνο ο Eder δεν αρκεί, έπρεπε κι εγώ να τανκάρω. Για τα υπόλοιπα κάνω περίπου αυτό που είπες (έχω ανεβάσει σε έναν το stealth, σε άλλον το mechanic κλπ). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tmark Δημοσ. 15 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 15 Απριλίου 2015 http://kotaku.com/someone-beat-pillars-of-eternity-in-under-40-minutes-1697709938 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
anifiend Δημοσ. 15 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 15 Απριλίου 2015 Στο stealth καλό είναι να έχουν όλοι 2-3 πόντους για να μπορείς να περάσεις όλη την ομάδα. Είναι αρκετά χρήσιμο για να τοποθετείς τους χαρακτήρες πριν τις μάχες. Το ίδιο και στο athletics, θέλει 3 με 4 πόντους σε όλους γιατί χρειάζεται σε scripted events. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nzeppos Δημοσ. 15 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 15 Απριλίου 2015 Το athletics έχω ήδη αρχίζει και το ανεβάζω σε όλους (προτείνεται άλλωστε και στα διάφορα sites), αφού σε περιπτώσεις που πρέπει να σκαρφαλώσω κανα τοίχο κλπ οι παπαδομάγοι ψοφάνε στην κούραση. Το stealth όμως ομολογώ πως το έχω αγνοήσει μέχρι στιγμής. Μάλλον πρέπει να κάνω αυτό που λες, να βάλω μια βάση έστω 2-3 σε όλους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα