ikaruga24 Δημοσ. 8 Απριλίου 2015 Δημοσ. 8 Απριλίου 2015 Κοντός ψαλμός, για έναν fan του Baldurs Gate (ολόκληρου και ειδικά του 2), neverwinter και λοιπών DnD παιχνιδιών αξίζει το παιχνίδι;
mike299 Δημοσ. 8 Απριλίου 2015 Δημοσ. 8 Απριλίου 2015 Προσωπική άποψη; Ναι, χωρίς κουβεντα Αλλά όπως μπορείς να καταλάβεις από τα προηγούμενα post, δεν συμφωνούν όλοι.
panther_512 Δημοσ. 8 Απριλίου 2015 Δημοσ. 8 Απριλίου 2015 Για αυτούς τους fans φτιάχτηκε το παιχνίδι..... 1
nzeppos Δημοσ. 8 Απριλίου 2015 Δημοσ. 8 Απριλίου 2015 Κοντός ψαλμός, για έναν fan του Baldurs Gate (ολόκληρου και ειδικά του 2), neverwinter και λοιπών DnD παιχνιδιών αξίζει το παιχνίδι; Αν δεν παίξεις αυτό το παιχνίδι, τότε ποιο θα παίξεις; 2
Moderators Malthador Δημοσ. 8 Απριλίου 2015 Moderators Δημοσ. 8 Απριλίου 2015 Κοντός ψαλμός, για έναν fan του Baldurs Gate (ολόκληρου και ειδικά του 2), neverwinter και λοιπών DnD παιχνιδιών αξίζει το παιχνίδι; Ναι.
chek2fire Δημοσ. 8 Απριλίου 2015 Δημοσ. 8 Απριλίου 2015 Παιδιά η champion edition έχει καμία διαφορετική συσκευασία από την heroe έχει δλδ κανά manual μέσα, χάρτη κτλ η απλά είναι και αυτή ένα απλό dvd και διαφέρουν μόνο στο digital περιεχόμενο?
Hellraiser76 Δημοσ. 8 Απριλίου 2015 Δημοσ. 8 Απριλίου 2015 Το παιχνιδι αξιζει...ετσι και αλλιως οι εναλλακτικες ειναι απο ελαχιστες εως ανυπαρκτες. 2
viper2005 Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 Κοντός ψαλμός, για έναν fan του Baldurs Gate (ολόκληρου και ειδικά του 2), neverwinter και λοιπών DnD παιχνιδιών αξίζει το παιχνίδι; Σαν φαν του neverwinter θα πω οχι, για τα αλλα δυο θα πω ναι. 1
Moderators Malthador Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 Moderators Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 Σαν φαν του neverwinter θα πω οχι, για τα αλλα δυο θα πω ναι. Να αναφέρουμε εδώ και μία τιτανοτεράστια διαφορά του PoE από τα Infinity games και -κυρίως- από το NWN: το PoE δεν έχει δώσει ελεύθερα τα tools για να μπορούν να φτιάχνονται fan-made modules. Εκεί που το NWN έχει τη μάνα του, τον πατερά του και το θεό τον ίδιο από modules που του προσθέτουν εκατονταπλάσιο (χωρίς υπερβολή το NWN έχει ΑΠΕΙΡΑ modules) game time από το original, στο PoE κατά 99% δεν θα δούμε ούτε ένα, δυστυχώς. Ελπίζω να αλλάξουν τακτική και να ανοίξουν τα tools στους χρήστες. Έχουν δημιουργηθεί διαμάντια με αυτόν τον τρόπο, τόσο για το BG2, όσο και για το NWN. 3
ilos Δημοσ. 10 Απριλίου 2015 Δημοσ. 10 Απριλίου 2015 Μια και τελείωσα το game με 100% walk ας γράψω τις εντυπώσεις μου (spoiler free I hope). Συγνώμη προκαταβολικά για το Wall Of Nerd Text. Καταρχάς η μηχανή του παιχνιδιού είναι 99.99% ίδια και εξέλιξη της infinity engine. Αυτό σημαίνει ότι κληρονομεί ότι αγαπήσαμε-μισήσαμε από αυτή την engine. Κάποιος που δεν έχει εμπειρία από BG/ID/PT ίσως δυσκολευτεί στην αρχή μέχρι να προσαρμοστεί . Spacebar is your friend. Προσπαθήστε να διαφυλάξετε στις πίσω γραμμές τα squishy party members όπως priest/chanter και κυρίως cipher/wizard και πάντα flank με τον rogue γιατί αυτοί θα είναι οι κυρίως dps dealers του party σας και θα τους χρειαστείτε όσο το δυνατόν περισσότερο όρθιους στις μεγάλες μάχες. Πάμε τώρα στο σύστημα health/μάχης. Είναι παρόμοιο πάλι και εξέλιξη του παλιού. Οι κυρίως διαφορές είναι οι εξής: Ξεχωριστά health/endurance. Στα BG είχατε μία μπάρα health. Όταν ένας char έφτανε στο 0 από κάποια μάχη ή trap ή poison έπεφτε knocked down. Από εκεί και πέρα δεν υπήρχε τρόπος να διακρίνουμε πόσα hp είχε ακόμα από τη φάση knocked down στη φάση να αποδημήσει εις Κύριον ή ακόμα χειρότερα να γίνει eradicated οπότε αποκλείονταν και η δυνατότητα resurrection από priest/temple έπειτα. Επίσης αν έτρωγε knockdown κονόμαγε και το fatigue affliction το οποίο έφευγε μόνο μετά από rest. Με λίγα λόγια στα baldurs gate αν δεν είχες heal spells/potions ή ήσουν fatigued έκανες rest και αγόραζες potions. Στο POE το ποσοστό του health ενός char (1%-“maimed” – (1-25%) 25% endurance – (25-50%) 50% endurance (50-100) 100% endurance) καθορίζει το συνολικό endurance του δηλαδή τα hp που έχει ένας char στη μάχη, Προσοχή όμως ένας χαρακτήρας τρώει damage τόσο στο endurance όσο και στο health (πολύ λιγότερο αναλογικά στο health όσο υπάρχει αρκετό endurance αν και υπάρχουν spells/poison που κάνουν raw damage). Όταν το endurance πάει 0 πάλι ο χαρακτήρας είναι knocked down για τη συνέχεια της μάχης. Αν το endurance πάει 0 από poison/trap εκτός μάχης ο χαρακτήρας πάει προσωρινά knocked down και σηκώνεται αμέσως με endurance ανάλογο του ποσοστού health που απέμεινε μετά το damage που έφαγε. Οι χαρακτήρες αναπληρώνουν το endurance που τους αναλογεί τόσο κατά τη διάρκεια της μάχης όσο και εκτός. Εκτός μάχης αμέσως και στη μάχη ανάλογα με τη κλάση και τα items που έχουν και μπορεί να boostάρουν το endurance recovery. Οι fighters για παράδειγμα έχουν πολύ καλύτερο max health/max endurance/endurance recovery από όλους τους άλλους χαρακτήρες και για αυτό το λόγο χρησιμοποιούνται καλύτερα ως tanks μπροστά με μια shield. Τα potions/spells (heals) επηρεάζουν μόνο to endurance. Αν κάποιος λίγο-πολύ έχει χάλια healh και κατ’ επέκταση πολύ λίγο max endurance ο μόνος τρόπος να ανεβεί health είναι ή τα 2 universal abilities τα οποία δε τα πολύσυστήνω κιόλας γιατί δίνουν απειροελάχιστο health ειδικά σε level 12 chars ή να κάνει rest το party όποτε πάει full health/max endurance και του φεύγουν και τα όποια afflictions (fatigue/maime/injuries). Υπάρχει και η λύση να τον αφήσεις και να τον ξαναπάρεις από το inn/stranglehold οπότε μυστηριωδώς αποκτά ξανά full health και 0 afflictions (αλλά χάνει τα όποια scroll/food/rest buffs) όμως αυτό δεν ξέρω αν είναι as intended ή αβλεψία της obsidian που οδηγεί σε exploit (το ξέσκισα πάντως και γλίτωσα αρκετά rest xD). Βέβαια αν ο main char έχει χαμηλό health δε το γλιτώνεις το rest. Όταν το health πάει 0 τότε ανάλογα το επίπεδο δυσκολίας Normal/Expert ο char γίνεται maimed (affliction) ή DEAD. Maimed ο χαρακτήρας έχει 1 health και 1 endurance, αν το health του ξαναπάει 0 όσο είναι maimed τότε γίνεται DEAD. Είναι κάτι σαν δεύτερη ευκαιρία να κάνεις rest μετά από μια δύσκολη μάχη χωρίς να χάσεις τον char. Τα rest στο POE είναι μετρημένα ως supplies (4 max στο normal), δε μπορείς να κάνεις άπειρα όπως στο BG, οπότε θα πρέπει να γυρίσεις πίσω να ανεφοδιαστείς ή να πάς σε κάποιο inn αν είσαι κάπως σπάταλος. Στα inns/stranglehold δε κάνεις use τα rest supplies και αποκτάς και rest buffs για λίγο gold. BTW στο POE αν ένας char είναι DEAD είναι και eradicated δηλαδή τον χάνεις για πάντα δεν υπάρχει resurrection. Μπορείς βέβαια να κάνεις hire (create) άπειρους χαρακτήρες στο inn ή να βρεις άλλους NPC μέχρι και το ACT II. Αυτό είναι και το μεγάλο παράπονό μου στο game ότι συνολικά είχε μόνο 8 NPC companions. Καλά-καλά δεν υπήρχαν NPC για όλες τις κλάσεις (Barbarian, Monk, Rogue απουσίαζαν). Απίστευτο versatility στο character/build creation σε σχέση με DND2-3.5. Αυτό που μου άρεσε σε αυτό το game και το κάνει μοναδικό είναι ότι μπορείς λίγο πολύ να κάνεις το δικό σου Build. Θες ένα μάγο με βαριά πανοπλία που castαρει αργά τα spells, αλλά ίσως έχει περισσότερο survivability γίνεται. Θες έναν priest με χοντρό dex να σπαμμάρει γρήγορα heals γίνεται. Θες επίσης ο priest να έχει ένα μεγάλο two-handed sword και να κάνει cast το firebrand από τα γάντια που βρήκες when the shit goes reel, και αυτό γίνεται. Ή το καλύτερο, θες μια cipher με maxed out might/dex και crit items καθώς και όλα τα focus/weapon/accuracy abilities ώστε να ΔΙΑΛΥΕΙ τα πάντα με τη maxed custom blunderbass που έφτιαξες endgame JUST 4 DAT CRAZY BITCH προφανώς γίνεται. To story κινείται σε αρκετά high standards. Τα quests χωρίζονται σε 3 κατηγορίες (main, side που αρκετές φορές επηρεάζουν τα main quests ή καθορίζουν ένα path προς τα main quests ανάλογα ποιά θα διαλέξετε, και τα tasks που είναι ανεξάρτητα errands/quests). Οι χαρακτήρες και οι διάλογοι είναι επίσης δυνατοί. Δεν υπάρχει παντού voice over ακόμα και στους main/companion NPC (κάτι τέτοιο θα ήταν αδιανόητο αφού μιλάμε για επίπεδα planescape torment dialog texts). Το map είναι μεν στο στυλ του BG αλλά υπάρχουν quest walls πριν προχωρήσετε περεταίρω και φάτε τα μούτρα σας όσο είστε low level (πχ δε μπορείτε να πάτε defiance bay παρά μοναχά λίγο πριν το τέλος του Act I). Κάθε companion NPC έχει το δικό του quest αλά dragon age και επηρεάζει το end story. Ειδική μνεία πρέπει να δοθεί στο stranglehold sidequest (the master below) που για μένα είναι το πιο χορταστικό και επικό sidequest που χω παίξει ποτέ από όλες τις σειρές. Θα χρειαστείτε max level chars αν θέλετε να το πάτε με τη μία μέχρι κάτω, οπότε αν δε σας νοιάζουν κάποια καλά items στα αρχικά floors αφήστε το προς το τέλος της ACT ΙΙI. Υπάρχουν κάποια bugs ακόμα με spells, buffs και items αλλά ελπίζω να διορθωθούν σύντομα. Η ACT IV σαν end game είναι σύντομη σχετικά και δεν σου δίνει το επικό conclusion πλην της τελικής μάχης. Αναλογικά το master below ήταν πιο πολύ end game (άπειρα restart εκεί στο floor 15). Γενικά όποιος μεγάλωσε με baldurs gate, αυτό είναι ότι πιο κοντινό υπάρχει αυτή τη στιγμή στο gaming σύμπαν στο baldurs gate 3. 7
Orpheas1992 Δημοσ. 11 Απριλίου 2015 Δημοσ. 11 Απριλίου 2015 Custom adventurer εφτιαξε κανεις ή παιζετε μονο με companions? Εγω δεν την παλευα με raedric και 3αρι party και πηγα και εφτιαξα στην ταβερνα μια paladin με ασπιδαρα και αλυσιδα να κραταει λιγο αμυνα. Εβγαλε το φιδι απο την τρυπα κυριολεκτικα, εκανα σχεδον περιπατο 2
tidus666 Δημοσ. 12 Απριλίου 2015 Δημοσ. 12 Απριλίου 2015 Εγώ έφτιαξα μια monk, για dedicated σε mechanics, για το achievement και για το χαβαλέ.
Panagiotis32 Δημοσ. 13 Απριλίου 2015 Δημοσ. 13 Απριλίου 2015 Αρκετά κουραστικό παιχνίδι... Αν σ'αρέσει να διαβάζεις ατελείωτους διαλόγους κάθε ενα λεπτό παιχνιδιού τότε οκ, αλλά προσωπικά δεν έχω την υπομονή... Και το δεύτερο που με χάλασε είναι το σύστημα μάχης. Κατα τα άλλα είναι πολύ όμορφο game!
nzeppos Δημοσ. 13 Απριλίου 2015 Δημοσ. 13 Απριλίου 2015 Νομίζω πως οι ατέλειωτοι διάλογοι είναι το ζητούμενο από τους περισσότερους φαν του είδους (προσωπικά δεν θα με πείραζε να είχε ακόμα πιο πολύ μπούρου-μπούρου και λιγότερο voice acting, αφού το τελευταίο περισσότερο με μπερδεύει όταν διαβάζω το κείμενο παρά βοηθάει). Για τις μάχες αυτό που έχω καταλάβει μέχρι στιγμής είναι πως αν ρωτήσεις 10 ανθρώπους, θα σου πουν... 12 διαφορετικές απόψεις. Ανάλογα και με τις εμπειρίες του καθενός. Στο Hard θεωρώ πως είναι αρκετά δύσκολο και απαιτεί αρκετή υπομονή (ειδικά αν δεν έχουμε και άφθονο χρόνο). Σιγά σιγά σκέφτομαι να το κατεβάσω ένα επίπεδο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα