nzeppos Δημοσ. 6 Απριλίου 2015 Δημοσ. 6 Απριλίου 2015 Λογικά έρχεται και το 1.04 μέσα στη βδομάδα: http://forums.obsidian.net/topic/71830-pillars-of-eternity-support-faq/
Hellraiser76 Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Τουλάχιστον φτιάχνουν τα πολλά bugs που έχει το παιχνίδι σχετικά γρήγορα...
nzeppos Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Έχω την εντύπωση πως μετά και την 1.03 που βγήκε το περασμένο Σάββατο, τα "χοντρά" έχουν διορθωθεί. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν άλλα bugs, αλλά τουλάχιστον οι devs απέδειξαν ότι έχουν σκοπό να υποστηρίξουν το παιχνίδι (στις μέρες μας, τίποτα δεν είναι αυτονόητο). Κατά τ' άλλα έφαγα 2 ώρες να διαβάζω για τους chanters, τι είναι, τι κάνουν, πως παίζουν κλπ (αφού ποτέ δεν είχα δοκιμάσει βάρδο, σε κανενός είδους RPG), για να καταλήξω τελικά να φτιάξω... fighter. Να τελειώνει η υπόθεση 3
Tobajara Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Οι Chanters είναι πολύ καλή επιλογή, βοηθάνε αρκετά αλλά θέλουν πολύ καλό στήσιμο για να βγάλουν αξιοπρεπή ζημιά. Εν τω μεταξύ συνάντησα ένα exploit στα Endless Depths. Σε κάποιο σημείο (lvl 4 ή 5 νομίζω, όχι πολύ κάτω) υπάρχει ένα άγαλμα που του λείπει κάτι. Στο επόμενο ακριβώς επίπεδο βρίσκετε το Sabre που του λείπει, το Rememberance, που είναι ένα πάρα πολύ καλό όπλο. Αν το βάλετε στο χέρι του αγάλματος ανοίγει τα διπλανά δωμάτια. Αν μετά ξαναμιλήσετε στο άγαλμα και το πάρετε, θα βρείτε 2 sabres στο inventory. Από το πουθενά βόλεψα και το thief και τον Eder αλλά δεν το δοκίμασα να δω αν πιάνει συνεχόμενα
WizNick Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Λογικά έρχεται και το 1.04 μέσα στη βδομάδα: http://forums.obsidian.net/topic/71830-pillars-of-eternity-support-faq/ Κατεβαινει ηδη ενα patch 578MBs, λογικα το 1.04 ειναι 1
nzeppos Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Το κατεβάζω κι εγώ τώρα. Νομίζω είναι το hotfix για το 1.03: http://forums.obsidian.net/topic/76254-103-hotfix-doors-not-opening-due-to-fog-of-war/ (μήπως ήταν αυτό που εννοούσαν για "1.04") edit: yep, μετά το patch βρισκόμεθα πλέον στην έκδοση 1.0.3.0530
Prospector8 Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Υπάρχει άλλος τρόπος να αλλαζεις/παίρνεις target εκτος απο το να κλικαρεις καθε φορα τα πόδια??... 1
Atallos1 Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 (επεξεργασμένο) Το Tab ειναι το default για να βλεπεις τα objects που ειναι interactable Δεν εχω βρει κατι προσωπικα Strengths and Weaknesses go to table Επεξ/σία 7 Απριλίου 2015 από Atallos1
nzeppos Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Αυτό με τα πόδια ρε παιδιά, πραγματικά, ποιος επιστήμονας το σκέφτηκε... 2
Tobajara Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Ο ίδιος επιστήμονας που δεν έβαλε δυνατότητα target μέσω των πορτραίτων του party σου (πανάρχαιο feature), αν και υπάρχει η "δικαιολογία" πως έτσι ήταν και στην Infinity Engine (στοχεύαμε τον κύκλο και όχι το sprite). Προσωπικά δε με ενοχλεί αλλά μέσα στο χαμό θέλει υπομονή και προσοχή. 1
nzeppos Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Χαζή ερώτηση: υπάρχει λόγος να κρατάμε όλες τις πανοπλίες, τα όπλα, τα βιβλία, τα wolf hides κλπ που βρίσκουμε και δεν τα χρειαζόμαστε; Χρησιμεύουν κάπου, πχ. για dismantle κλπ; Ή τα πουλάμε απευθείας στον πρώτο έμπορο που θα βρούμε; Οι τιμές είναι fixed ή αυτοί που μας κάνουν έκπτωση, αγοράζουν και σε υψηλότερες τιμές; Ρωτάω γιατί έχω μαζέψει πολλή σαβούρα στο stash.
>-Nosakos<- Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Εγω που έχω προχωρήσει λίγο δεν βλέπω λόγο να τα κρατάς αρκεί να είναι να μην είναι στην σελίδα με τα υπόλοιπα ingredients. DIsmantle δεν έχω δει ούτε διαφορές στις τιμες πώλησης ανα εμπόρους. Μιας και το stash είναι άπειρο μπορείς να βαστήξεις τα wolf lion κτλ pelts μέχρι το τέλος μπας και γίνει κάτι αλλά δεν νομίζω αφού είναι σε διαφορετικό tab στο stash. Βέβαια η ιδέα του stash μου φαίνεται ανόητη καθώς μαζεύεις χωρις πρόβλημα 800 σπαθιά και πανοπλίες (ίδιου τύπου..) απλα και μόνο σαν loot για να τα πουλήσεις.. Θα μπορούσε τουλάχιστον να είχε κάποιους περιορισμούς και όχι απλα ότι βρίσκουμε το πετάμε στο stash και όλα καλα... Πάντως είναι ωραίο γενικώς , μπορεί να μην έχει τον πανέμορφο μηχανισμό μάχης του divinity:os αλλά σαν ιστορία και διαλόγους μου φαίνεται πιο άρτιο. 1
Tobajara Δημοσ. 8 Απριλίου 2015 Δημοσ. 8 Απριλίου 2015 Αν έπρεπε να το περιγράψω σε παλιό παίκτη με μια φράση θα έλεγα πως είναι το σώμα του Baldur's Gate 1 (ένα) και η ψυχή του Planescape: Torment. Συμφωνώ με το ότι το Original Sin έχει καλύτερη μάχη (για μένα καλύτερη από οτιδήποτε έχει εμφανιστεί ποτέ σε ισομετρικό RPG, δηλαδή την καλύτερη στο είδος απλά). Και το σενάριο του Pillars απλά δε με αφήνει σε ησυχία, είναι τόσο μελετημένη η κεντρική του ιδέα και προβάλλεται με τόσο όμορφο τρόπο που σε καθηλώνει. Συν το ότι είναι παρόμοια θεματική με το Torment αλλά από διαφορετική σκοπιά, οπότε βλέπεις και πόσο επιδέξιους γραφιάδες έχουν. Η εμπειρία σε Expert mode επίσης είναι ψυχοβγαλτική από θέμα επιλογών (το να μη βλέπεις τα checks είναι ευχή και κατάρα) αλλά μου αρέσει πάρα πολύ, κι ας μη μπορώ να καταλάβω αν το party μου με αγαπά ή με μισεί. 2
Tobajara Δημοσ. 8 Απριλίου 2015 Δημοσ. 8 Απριλίου 2015 (Double post επειδή μπορώ) Έχω κατέβει στο 11ο επίπεδο των Endless Depths και ήδη έχω βρει 2 παγίδες που δε μπορώ να αφοπλίσω αν και έχω 10 mechanics (11 μαζί με το rest bonus). Δεν έχω βρει τα γάντια με +2 Mechanics. Η μία είναι σε ένα μπαούλο και η άλλη στο lvl 11, μια μεγάλη περιοχή σε έναν διάδρομο στο κέντρο του χάρτη. Έχει καταφέρει κανείς να τις αφοπλίσει? Ξέρετε αν υπάρχουν παγίδες που δε μπορείς να κάνεις disarm?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα